Homouden aggressiivinen vastustaminen on lääke homouteen.

Anonyymi-ap

Kyllä se tiedossa on ja se on valitettavan hyväksyttyä sekä normaalia.

👻

43

235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivi Räsänen on Marsalkka jumalan sotajoukkojen.

• Mutta kun homot eivät vastusta vastusta homoutta.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mutta kun homot eivät vastusta vastusta homoutta.

Kyllä osa vastustaa, suurin osa bi ja homomiehistä.

👻

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä osa vastustaa, suurin osa bi ja homomiehistä.

👻

En ole kuullut että homot vastustavat homoutta. Eikä siinä ole mitään järkeä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ehkä homot ovat ilman järkeä.
        Homomiehiä asia ei kiinnosta.

👻

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Uskovat homoseksuaalista taipumusta omaavat vastustavat taipumuksensa mukaan elämistä, koska se on Jumalan tahdon vastaista, eikä hyväksi ihmiselle, johtaa vain kadotukseen.

• Anonyymi

homot taisi jeesuskin olla homo kun 12 opetuslapsen kanssa matkasi , siksi olen ateisti .

• Anonyymi

Hyvä ettei ateismisi perustu Raamattuun. Se olisikin kummallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ettei ateismisi perustu Raamattuun. Se olisikin kummallista.

pidä sinä se homojeesus rakkaimpani 🤣 mielikuvituskaverin rakkaus lämmittää 🙄

• Anonyymi

Kaikki isommat miesporukat tänäkin päivänä osoittavat heidän olevan homoja?

• Anonyymi

Torre on kuin kiukkuisten uskisten nyrkkeily säkki.
      Järkyttävää.

• Anonyymi

Se on tosi järkyttävää mutta ei niin järkyttävää kuin Sodoman tuho. Mutta Jumala oli oikeassa tuhotessaan sen homokaupungin. Sen kaupungin synti oli suuri. Ottakaa opiksi.

• Anonyymi

Torre itse on kiukkuinen uskovien potkija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torre itse on kiukkuinen uskovien potkija.

Torre kokee henkilöönsä kohtaavaa kiusaamista, ehkä nauttii siitä.
        Mikälie Jeesus syndrooma?

• Anonyymi

Pitää ainakin olla valtavan kiinostunut homoseksistä, jotta jaksaa sitä vastustaa. Silloin ei todennäköisesti ole luontainen hetero.

• Anonyymi

Torre vois yrittää ymmärtää.

• Anonyymi

Suvakkejahan ei kiinosta tämä asia ollenkaan. Ovat olleet ihan hiljaa netissä eikä heitä ole näkynyt marssillakaan.

• Anonyymi

Olemme kyllä ahkerasta kirjoittelustsi huomanneet että tämä vastustus on omalta kohdaltasi surkeasti epäonnistunut.

Jatka toki, hupia siitä silti riittää... :D

• Anonyymi

Hee hee hee.
        Olet hauska 😁😁😁

• Anonyymi

Homot ovat kovia kantelemaan työpaikalla toisten sanomisista. Luulevat kai olevansa muita parempia , kun ovat työnantajan tietolähteenä.

• Anonyymi

Kommenttisi kumpuaa homofobiasta, ennakkoluuloistasi, et kai luule että joku, paitsi tietty muut kaltaisesi homofobikot, uskoisi sinulla olevan omakohtaisia kokemuksia ja näyttöä yleistyksesi tueksi. Hehheh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi kumpuaa homofobiasta, ennakkoluuloistasi, et kai luule että joku, paitsi tietty muut kaltaisesi homofobikot, uskoisi sinulla olevan omakohtaisia kokemuksia ja näyttöä yleistyksesi tueksi. Hehheh!

Onko sinulla esittää todistus tästä sairaalloisen pelkotilan diagnoosista, jonka väität toisen saaneen, ja joka on myös erittäin harvojen kärsimä fobia. Meistä tuskin kukaan muu voi kertoa ketään, joka olisi saanut kyseisen diagnoosin. Taidat olla vain epärehellinen pahanpuhuja, joka ei edes ymmärrä mistä fobioissa on ylipäätään kyse.

• Anonyymi

Suunnilleen yhtä järkevää, kuin vasenkätisten tai puna-viher värisokeitten vastustaminen.

• Anonyymi

Nuo eivät estä menemästä kristilliseen avioliittoon joten rinnastuksesi ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo eivät estä menemästä kristilliseen avioliittoon joten rinnastuksesi ei toimi.

Kristinuskon Jumala estää kristillisen avioliiton muilta kuin mies-nais-pareilta.
        Hän ei anna siunaustaan muille liitoille, eikä muut liitot ole kristillisiä avioliittoja, vaikka niitä itse kuinka sellaiseksi haluaisi kutsua.
        Kristillinen avioliitto määräytyy kristinuskon oppien mukaan, mistä nimitys ”kristillinen” muuten tulisikaan.

• Anonyymi

Homovihaajat on ihan homoja. Mikä homoissa nyppii? Eikö pitäisi olla tyytyväinen, että meille muille riittää enemmän... Vai sekoitatko tyhmyri homouden jotenkin tähän nykyiseen täysin sairaaseen woke-aktivismiin?

• Anonyymi

bi seksuaalit ovat pahimpia sillä ne lisääntyvät !!!

• Anonyymi

Ei se ihan normaalia ole sillä ei heteron tarvitse.
      Palstan aggressiivisimmat homouden vastustajat ovat tietenkin itse "vähän" homoja siksi sellainen meteli eli homma on ihan sama kuin vaikka alkoholistien kanssa jotka sinnittelevät kuivilla, kokoajan pitää kuitenkin viinasta , juomisesta puhua ja paheksua niin maanperusteellisesti.

• Anonyymi

No , noinhan se tosiaan on.

• Anonyymi

Biseksuaalisuuden kirous kieltävissä kulttuureissa

👻

• Anonyymi

Auttaisiko noihin jonkinlainen myllyhoito ?

• Anonyymi

En usko että Jumala on yhtään homo. Hän määritteli homostelun synniksi. Ei ole uskovien asia vääristellä Jumalan sanoja. Se jää teidän vapaamielisten hommaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että Jumala on yhtään homo. Hän määritteli homostelun synniksi. Ei ole uskovien asia vääristellä Jumalan sanoja. Se jää teidän vapaamielisten hommaksi.

jumala synnytti jeesuksen , eikös se ole aikas homoa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tässä Jumalan homoudesta ole kyse vaan teikäläisten, jotka päivästä toiseen piehtaroitte homoudessa ja homostelussa kuin sika lätissään väittäen olevanne muka heteroita 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jumala synnytti jeesuksen , eikös se ole aikas homoa 🤣

Jeesuksen kylläkin synnytti Neitsyt Maria. Jos meinaat itkunaureskellen pilkata niin voisit edes ottaa ensin selvää mitä kristinusko opettaa. Nyt pilkkaat jotain Antiikin Kreikan mytologioita. Siellä jumalat synnyttää milloin mitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tässä Jumalan homoudesta ole kyse vaan teikäläisten, jotka päivästä toiseen piehtaroitte homoudessa ja homostelussa kuin sika lätissään väittäen olevanne muka heteroita 🤣

Jeesusnatsit rakastavat toisten kuvitelluissa synneissä piehtaroimista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesusnatsit rakastavat toisten kuvitelluissa synneissä piehtaroimista

Mene natseja ihannoiva moukka muualle.

• Anonyymi

biseksuaalien sterilointi lopettaa homouden !!!
      samoin tapahtuu varkaissa tai murhaajissa

• Anonyymi

Älä tee itsaria.
        Se on lopullinen ratkaisu vihaasi!

👻

• Anonyymi

Hyvä ehdotus! Homouden aggressiivisen vastustamisen voi aloittaa poistamalla nämä alla olevat raamatunjakeet Raamatusta:

Joh.13:23; 19:26; 20:2; 21:7; 21:20;

Joh. 13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
      Joh. 19:26 Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!" > Siirry
      Joh. 20:2 Niin hän riensi pois ja tuli Simon Pietarin luo ja sen toisen opetuslapsen luo, joka oli Jeesukselle rakas, ja sanoi heille: "Ovat ottaneet Herran pois haudasta, emmekä tiedä, mihin ovat hänet panneet." > Siirry
      Joh. 21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra." Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen. > Siirry
      Joh. 21:20 Niin Pietari kääntyi ja näki sen opetuslapsen seuraavan, jota Jeesus rakasti ja joka myös oli aterioitaessa nojannut hänen rintaansa vasten ja sanonut: "Herra, kuka on sinun kavaltajasi?"

Mikä pakko homojen on mennä keskenään naimisiin? Eihän Jeesuskaan mennyt Johanneksen kanssa naimisiin vaan totteli raamatunsanaa!

• Anonyymi

Höpsö! Eihän Raamatussa homoista puhuta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsö! Eihän Raamatussa homoista puhuta mitään.

Paavalikin puhui biseksuaaleista joka rehoitti Roomassa!

👻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalikin puhui biseksuaaleista joka rehoitti Roomassa!

👻

Biseksi rehoitti valtoimenaan.

👻

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1354
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1170
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1121
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1013
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      935
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      911
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      83
      768
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      733
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      55
      708
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      635
    Aihe