Saatanaa juhlineet 150 ihmistä kuoli Soulissa

Anonyymi-ap

Saatananpalvojien ykkösjuhla vuosittain vaati veronsa koreassa jossa 150 saatananpalvojaa kuoli haaloween kulkueessa. Pääsivät varmaan mestarinsa luokse?

12

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin tyhmille pitää käydä. Idiootit kerääntyy taas yhteen, kättelee ja halailee, ahtautuvat kaikki samaan tilaan kuin koronaa tai muitakaan vieustauteja ei olisi olemassa.

Ihmiset on uskomattoman typeriä. Eivät oppineet pandemiasta yhtään mitään. Toivottavasti noissa kuolee valtavasti idiootteja niin maailma pelastuu.

Mites suomi julkkikset, onko heillä joku velvollisuus juhlia Halloweenia, ostella turhia asusteita joilla ei pippaloiden jälkeen mitään käyttöä, miksi laki sallii luonnonvarojen päättömän tuhlaamisen? Mutta vain me polttomoottori autoilijat ollaan pahantekijöitä?

• Anonyymi

Saatana on maapallon ruhtinas- ja nämä sai ansionsa mukaan kun antautuneet saatanan vallan alle?

Silloin alkaa hullut asiat tapahtumaa- KUTEN esim EU?

• Anonyymi

Kristityt juhlii joulua, jossa juhlitaan saatanan syntymäpäivää. Joulupukki eli Santa eli saatana jakaa lahjoja. Ja missäs se joulupukki asuukaan? No tietysti Korvatunturilla Suomessa.

• Anonyymi

Kristityt juhlii Jeesuksen syntymää-

aiemmin oli Jule-pakanajuhla josta tuo saatana-hahmo pukinpää hahamo tuli- ja on jäänyt sekottamaan- mutta on nyt mm USAsssa pyhä kalus- eli santa klasu-

ktolinen pyhimys joka pelasti ihmisiä- sekotettu Jeeskusen syntymän itäisii n tietäjiin jotka toi lahjoja Jeesukselle syntymän johdosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aiemmin oli Jule-pakanajuhla josta tuo saatana-hahmo pukinpää hahamo tuli- ja on jäänyt sekottamaan- mutta on nyt mm USAsssa pyhä kalus- eli santa klasu-

ktolinen pyhimys joka pelasti ihmisiä- sekotettu Jeeskusen syntymän itäisii n tietäjiin jotka toi lahjoja Jeesukselle syntymän johdosta.

siis puhä klaus= santa calus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulu on täysin sama saatanan Tammuz/Nimrod syntymäjuhla, oli sitten pakanallinen tai kristillinen. Koko uskonto on lainattu muualta ja vanhemmista lähteistä, ja uskovaiset ei tajua mitään. Sitä kun vain uskotaan, vaan ei tiedetä mitään.

• Anonyymi

Kristityt juhlivat joulua joka on oikeasti muilta varastettu, joulua paljon vanhempi perinteinen juhla, kuten roomalaisten Saturnalia, germaaniheimojen Yule tai suomalainen Kekri.

Lisäksi Jeesus ei edes ole voinut syntyä joulun aikaan, mikäli Raamatun kertomukset pitäisivät yhtään paikkaansa. Täysin keksityn syntymajan päätti eräs paavi 350-luvulla.

Kristinuskoa kuvastaakin oikein hyvin se, että kristityt viettävät muilta varastettua juhlaa vääränä aikana jolloin heidän vapahtajansa ei ole syntynyt. Alusta alkean pelkkää valhetta ja varkautta ja vääristelyä.

• Anonyymi

Valehtelet.

• Anonyymi

Miten ne kuoli?

• Anonyymi

Uskonsota on alkanut ja ollut vuosituhansia.

• Anonyymi

Halloween-piru otti uhrinsa.
      Rupesivat tallomaan toisiaan muusiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1704
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      240
      882
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      37
      821
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      774
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      663
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      616
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      571
    8. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      570
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      556
    Aihe