Miten Martti puheenjohtajana

Anonyymi-ap

Olet mieltä kun meillä kommunisteillä tanhuvillasi kokous, ja tuo Pankkolängvitsi ei oikein ole ns kokouskunnossa, kun tää palstallakin yksin nauraa. Tuossa viimeisin mallikappale>
"viimeinen toive, että olisipa Kapikin kaltaiseni vajakki;-))))))))) Bwahaahaaaaaaa
Bwahaahaaaaaaa "
Kun tulossa tovereita ulkomailtakin mm Unkarista, jossa meillä tärkeä Nato kokous myös. Niin jos kesken kaiken Pankkolängvitsi alkaa nauramaan, niin eihän se käy, kun mediaakin tulossa paikalle... kihhikihihiii kii Bwahaahaaaaaaa.. niin mitä toverit sanoo.
Vai laitetaanko kokous ajaksi vaikka ulkovessaan, pöngätään Pankkolängvitsi, mutta nauru taitaa tulla läpi 1- kerroksisesta lautaseinästä.

21

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurua ei missään nimessä pidä hyväksyä. Minä tiesin jo pikkupoikana mikä on tärkeää ja mikä ei. Tärkeyden huippu oli poliisitärkeä. Näin siis oli meidän hiekkalaatikolla Vallilassa. Hiekkakakun ulkonäkö oli poliisitärkeä asia ja se, että meidän isilläpä on isompi mikävaan kuin teidän isillä. Sorry, en nyt millään ehdi vastata kysymyksiisi kun on tämä hiekkalaatikkoagenda nyt tapetillani.

Pankkolängvitsin hiekkalaatikossa oli lentohiekkaa ja siksi hän jo tuolloin osasi uppoutua vallitseviin olosuhteisiin. Olikohan pankkolängvitsin hiekkalaatikossa syyhypulveria, se selittäisi naurahtelut ja muun sellaisen käytöksen ? Kapin hiekkalaatikossa oli satavarmasti lunta kesät talvet. MPP:n lapsuuteen ei kuulunut laisinkaan hiekkalaatikkoa ja se oli niin niin väärin. Oikaistakseen vääryyksiä hän tunki itsensä oikeustieteelliseen tiedekuntaan.

Olen ajatellut rakentaa valtavan aikuisten hiekkalaatikon tanhuvilleni. Siellä me kommunistit voimme sitten kokoustaa poliisitärkeästi. Toimi sinä sihteerinä että saadaan kirjattua asiat oikein. SOTILAS ei kuulu joukkoon, mutta hänet palkkaamme johtajaksi, hän kun on niin hyvä johtamaan. Hän saa myös kunnian olla äänessä silloin kun media esittää kysymyksiään. Kapi saa kuulla kunniansa ja Väyrysen ihannointi jatkuu kun VKK:n Ano Turtiainen esittää varta vasten tilaisuuteen säveltämänsä kappaleen "itä, siellä aina ystävä, kihihii, po pom pom jne.

Poliisitärkeä hiekkalaatikkoprojekti valmistunee jo huomenna. Käytän siihen naapuriporvarin kesähuvilan vuorilautoja. Hiekan saa jokainen tuoda taskuissaan sen minkä mahtuu.

• Anonyymi

Aloituksen tehneen pankkomajurin hiekkalaatikossa on pakosta ollut täytteenä 100 mm:n kalliomursketta. Huonohan siitä oli hiekkakakkuja sekä -linnoja tehdä ja sitä yhä tälläkin hiekkalaatikolla kiukuttelee. Nyt ei pankkomajurilla ole kuin hapsumatto ja puinen kokardinsa. Niin ja tietysti se puutorninsa, jota anoppinsa on kovasti kehunut päiväkahvipöydässä.

https://www.youtube.com/watch?v=hC8BMLXYEfM

• Anonyymi kirjoitti:

Aloituksen tehneen pankkomajurin hiekkalaatikossa on pakosta ollut täytteenä 100 mm:n kalliomursketta. Huonohan siitä oli hiekkakakkuja sekä -linnoja tehdä ja sitä yhä tälläkin hiekkalaatikolla kiukuttelee. Nyt ei pankkomajurilla ole kuin hapsumatto ja puinen kokardinsa. Niin ja tietysti se puutorninsa, jota anoppinsa on kovasti kehunut päiväkahvipöydässä.

https://www.youtube.com/watch?v=hC8BMLXYEfM

Hapsumatto ja puinen kokardi... mutta sehän on jo paljon. Minä en ole koskaan saanut mitään, en kerrassaan mitään. Sisko sai hammasraudat ja silmälasit, minä en. Veli sai hinkuyskän, minä en. Naapuri sai lättäjalat syntymälahjaksi ja myöhemmin tukipohjalliset kenkiinsä, minä en. Se nyt on vaan niin niin väärin. Aikuisina muut valmistuivat oikeisiin töihin kuten lapiomiehiksi ja rautakaupan myyjiksi, minut harhautettiin lukemaan itseni diploni-ingenjööriksi, siis minä -isopäinen huippuälykäs tekniikanvihaaja- , akateemisissa suojatyöpaikoissa vailla vastuuta ja kuria, väärin oli se, niin niin väärin. Nyt jo vanhuuseläkkeelle sysättynä autan muita neuvomalla ja ohjaamalla. Näin on toivoa, että edes tulevista sukupolvista kasvaa ajattelevia nöyriä vastuuntuntoisia isänmaan palvelijoita.

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Hapsumatto ja puinen kokardi... mutta sehän on jo paljon. Minä en ole koskaan saanut mitään, en kerrassaan mitään. Sisko sai hammasraudat ja silmälasit, minä en. Veli sai hinkuyskän, minä en. Naapuri sai lättäjalat syntymälahjaksi ja myöhemmin tukipohjalliset kenkiinsä, minä en. Se nyt on vaan niin niin väärin. Aikuisina muut valmistuivat oikeisiin töihin kuten lapiomiehiksi ja rautakaupan myyjiksi, minut harhautettiin lukemaan itseni diploni-ingenjööriksi, siis minä -isopäinen huippuälykäs tekniikanvihaaja- , akateemisissa suojatyöpaikoissa vailla vastuuta ja kuria, väärin oli se, niin niin väärin. Nyt jo vanhuuseläkkeelle sysättynä autan muita neuvomalla ja ohjaamalla. Näin on toivoa, että edes tulevista sukupolvista kasvaa ajattelevia nöyriä vastuuntuntoisia isänmaan palvelijoita.

https://api.suomi24.fi/uploads/22/31/94/original_20181001165511145.jpg
        heh -tuosta riittää puhetta.

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

No eikös kirurgi antanut sinulle jatkoajan? Olet siis saanut jotakin sellaista, mitä ei voi hapsumatoissa ja puisissa kokardeissa mitata. Hammasraudat, silmälasit, hinkuyskä, lättäjalat sekä tukipohjalliset kengät, ne ovat elämää. Minä sain uniapnean, diabeteksen ja eturauhassyövän. Kaksi ensimmäistä on saatu hallintaan ja kolmas työn alla. Keväällä syntyy viides lapsenlapsi. Minun rikkauteni on elämän toivo. Saada vanheta yhdessä vaimon kanssa ja elää elämää lasten sekä lastenlasten sitä värittäessä.

Töitä täytyy tehdä elääkseen vielä reilut 15 vuotta, mutta elämänarvoissa merkitykset ovat muuttuneet. Ennen töitä tuli tehtyä siihen malliin, että ylityöt olivat enemmän sääntö kuin poikkeus. Nyt mennään sitten terveys edellä. Muuten ei pian enää tarvitsekaan tehdä töitä, jos terveys lopullisesti menee. Sitten ei ole enää jäljellä kuin puulaatikko ja paikka kahden metrin syvyydessä kirkkomaalla.

Ehkä pankkomajurikin olisi oppinut enemmän kiitollisuutta, jos olisi omannut vähemmän itsekkyyttä, ettei olisi joutunut niiden isojen kivenmurikoiden kanssa katsomaan sivusta, kun naapurin lapset sulassa sovussa rakensivat yhdessä upeita hiekkalinnoja. Vaan miten kävi tämän hapsumattolentimestä haaveilleen ihmistaimen? Ankea lapsuus, tiukka pipo, venäläisiä leluja ja nekin poikittain seinän ja patterin välissä? Jäljelle jäi vain valtava katkeruus ay-liikkeen sijoitustuottoja ja Aallon Rikun ansioita kohtaan sekä loppuiän kestävät painajaisunet sängynalla ja yöastiassa piileksivistä punikeista.

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Hieno sotisopa.

Nurmiporan kauluslaatoilla varustettu.

• Anonyymi kirjoitti:

No eikös kirurgi antanut sinulle jatkoajan? Olet siis saanut jotakin sellaista, mitä ei voi hapsumatoissa ja puisissa kokardeissa mitata. Hammasraudat, silmälasit, hinkuyskä, lättäjalat sekä tukipohjalliset kengät, ne ovat elämää. Minä sain uniapnean, diabeteksen ja eturauhassyövän. Kaksi ensimmäistä on saatu hallintaan ja kolmas työn alla. Keväällä syntyy viides lapsenlapsi. Minun rikkauteni on elämän toivo. Saada vanheta yhdessä vaimon kanssa ja elää elämää lasten sekä lastenlasten sitä värittäessä.

Töitä täytyy tehdä elääkseen vielä reilut 15 vuotta, mutta elämänarvoissa merkitykset ovat muuttuneet. Ennen töitä tuli tehtyä siihen malliin, että ylityöt olivat enemmän sääntö kuin poikkeus. Nyt mennään sitten terveys edellä. Muuten ei pian enää tarvitsekaan tehdä töitä, jos terveys lopullisesti menee. Sitten ei ole enää jäljellä kuin puulaatikko ja paikka kahden metrin syvyydessä kirkkomaalla.

Ehkä pankkomajurikin olisi oppinut enemmän kiitollisuutta, jos olisi omannut vähemmän itsekkyyttä, ettei olisi joutunut niiden isojen kivenmurikoiden kanssa katsomaan sivusta, kun naapurin lapset sulassa sovussa rakensivat yhdessä upeita hiekkalinnoja. Vaan miten kävi tämän hapsumattolentimestä haaveilleen ihmistaimen? Ankea lapsuus, tiukka pipo, venäläisiä leluja ja nekin poikittain seinän ja patterin välissä? Jäljelle jäi vain valtava katkeruus ay-liikkeen sijoitustuottoja ja Aallon Rikun ansioita kohtaan sekä loppuiän kestävät painajaisunet sängynalla ja yöastiassa piileksivistä punikeista.

Totta turiset. Pärjäillään :-)

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas alkoi Pankkolängvitsiä naurattamaan.
        Eikö tuo ole juuri vihreitten ajama energiansäästö malli, oikein vihreitten paraatipaikalla suunniteltu.

Et itseäsi tunnistanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et itseäsi tunnistanut?

En ole vihreä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vihreä.

Onko joku muka väittänyt niin? Eihän vihreä tuollaisella fossiilipelillä päästele toisin kuin sinä. Kovasti pidit meteliä pääkaupunkiseudun jätevesistä. Kuinkas jokiin valuneet lietelannat? Samaan mereenhän nekin lopulta ajautuvat? Parempaa kusta ja paskaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku muka väittänyt niin? Eihän vihreä tuollaisella fossiilipelillä päästele toisin kuin sinä. Kovasti pidit meteliä pääkaupunkiseudun jätevesistä. Kuinkas jokiin valuneet lietelannat? Samaan mereenhän nekin lopulta ajautuvat? Parempaa kusta ja paskaa?

Helsingin lehmät kusee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingin lehmät kusee.

Pankkopoju on ihan Väyrysen linjoilla.

• Anonyymi

Bwahaahaaaaaaa Bwahaahaaaaaaa
        kihhikihihiii kii Bwahaahaaaaaaa
        kihhikihihiii kii

• Anonyymi

kihhikihihiii kii
      Taas alkoi niin naurattaan ! Se vain tulee kun lääkkeet loppu.. palstalla on terapiaa kun saan Sipilää haukkua.

Terveiset Pankkolägvitsi.

• Anonyymi

Palstamajurilla taas lääkkeet loppu?

• Anonyymi

Näemmä.

• Anonyymi

kihhikihihiii kihiii
        Taas alkoi niin naurattaan ! Se vain tulee kun lääkkeet loppu.. palstalla on terapiaa kun saan Sipilää haukkua.

Terveiset Pankkolägvitsi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      98
      1926
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      239
      1555
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1030
    4. Nainen voi rakastaa

Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      925
    5. Melkein lähetin viestin.

Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      84
      874
    6. Taas kuoli kuortaneella

Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      825
    7. Kalateltta fiasko

Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    8. Rakastan sinua

Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      751
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      714
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      709
    Aihe