Kivitipussa Hyvää Ruokaa Huomiseksi.

Anonyymi-ap

…Rotan häntää ja reittä kevyesti ruskistettuna. Jälkiruokana uhratun jyrsijän sisäelimet kermavaahdolla.

14

666

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerrankin on ruokalista ajantasalla.

• Anonyymi

Lääkitys ei kohdalla 🤣🤣

• Anonyymi

kYLLÄ OLI ILLALLA YVÄÄ RUOKAA JA SAI KAHDESTA KOJUSTA PIHALLA SYÖDÄ.

• Anonyymi

Mitäs söitte?…Oliko lepakko kahdella sämpylällä?

• Anonyymi

En tiedä millaista ruokaa tavallisesti Kivitipussa tarjoillaan, mutta pikkujouluruoka ei erikoisen mainittavaa. Aamupala on kertakaikkiaan ala-arvoinen esitys!!! En ole eläissäni ollut aamupalalla jossa on noin heikot tarjottavat! Puuro, mysli ja jogurttipuoli suht normaali, mutta suolaisella puolella ei juuri mitään tarjottavaa! Kananmunia, yhtä leikettä, kurkkua, jotain täytettyä lihapiirakan moista ja kuivia leivänkannikoita!
      Kuivia munkkirinkilän paloja ja mauttomia pannukakun paloja! Juomana lämmintä maitoa ja kahta mehua!
      Kyllä panostaa pitäisi aamupalatarjontaan, koska asiakkaat joutuu siitä maksamaan!!
      Joku varmaan vastaa, että hyvä kun on edes jotain syötävää, koska kaikilla ei ole tuotakaan, mutta maksava asiakas on oikeutettu kunnon palveluun!
      Menkää Härmän kylpylään, niin saatte maittavat, monipuoliset ja kunnon ruuat!

Ei ihme ettei porukkaa tuolla käy!!
      Ja musiikki on täysin ala-arvoista jos haluaa viihtymään ja tanssimaan!!!

Pistäkää lappu luukulle, jos ette parempaan pysty!!!! Ei ikinä enää Kivitippuun!!

• Anonyymi

totuus ei pala tulessakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

totuus ei pala tulessakaan.

tipun tyyli on ajaa asiakkaat ulos huonolla ruualla, ja tylyllä palvelulla.

• Anonyymi

Helppo yhtyä tähän.

• Anonyymi

Kävin siellä mennä kesänä. Ei valittamista, henkilökunta jopa tervehti. Illalla otin pari olutta ja viisi kossusnapsia. Nekin tuotiin pikavauhtia ja mukisematta. Jos jostain pitäis valittaa niin vähän nuorempaa tanssitettavaa sais olla. Tai stten paukut tuoda tuplana.

• Anonyymi

Eiköhän kunnalta taas yks 500 tuhatta löydy

• Anonyymi

Kyll,kyll, tottakai

• Anonyymi

Onko kivitipussa nyt putkabileet

• Anonyymi

Taksi olis hyvä olla saatavilla.

• Anonyymi

Perneri vei taksit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      133
      2041
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      336
      1194
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1009
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      79
      891
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      808
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      58
      760
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      35
      689
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      652
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      583
    Aihe