Löytyisköhän täältä "Rautapappa"?

Anonyymi-ap

Olis hakusessa entinen pelikaveri 8 vuoden takaa. Sanoi asuvansa raahessa ja käytti pelissä nimenä Rautapappa. Oikea nimi tais olla Harri, mutta sukunimeä en tiedä :D

Jos jollain on tietoa, niin olis mukava tietää mitä kyseiselle henkilölle nykyään kuuluu.

12

389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö eli hapa, RutimusMceen varapääjehu, eli joka toine halloween rutimukselle, osoite makenExhalloween feat.halal/röllis

• Anonyymi

Vois tietenkin lisätä että Rautapappa aka Harri tais olla 34 vuotias 2014. Jos mulla nyt muisti palvelee oikein.

Aika kaukaa haettuahan tämä on että löytyisi oikea henkilö, mutta ainhan tuota saa yrittää.

Mukavaa peliseuraa ja seuraa ylipäätään kun oli ja vähän yllätti kun totesi että lopettaa pelaamasta kokonaan ja olis mukava tosiaan tietää miten on menny näiden 8 vuoden aikana.

• Anonyymi

Mikähän oli peli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän oli peli?

World of tanks ainakin, oltiin samassa klaanissa. Paria muutakin peliä pelailtiin, mutta niitä en nyt mene mainitsemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

World of tanks ainakin, oltiin samassa klaanissa. Paria muutakin peliä pelailtiin, mutta niitä en nyt mene mainitsemaan.

Juu, Niuvanniemessä. Meni pää sekaisin pelikoukusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, Niuvanniemessä. Meni pää sekaisin pelikoukusta.

Ja tähän uskoo joulupukkikin. Kiitos nyt trolli viestistäsi :D

• Anonyymi

Harri holkeri.

• Anonyymi

Harry el höneli Rapappapa

• Anonyymi

Ei löyvy ei löyvy.mutta puupää löytyy ja tamppooniteline kahdella ruusulla.

• Anonyymi

On KylänSherifin leivisä, eli roudaa Hiacemiehen kamoja, kun se käskyttää!!

• Anonyymi
    • Anonyymi

rautapappa kohmeloisilla somillaan painnaa revolverin eli pyrijän magnum 44-pyörijän liipaisintaq

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      53
      5066
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2801
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      2116
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      63
      973
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      67
      894
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      458
      864
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      53
      831
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      27
      809
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      48
      749
    Aihe