Löydät ne täältä
https://toyota.jp/info/prius_special/
Katso tiedot uudesta juuri esitellystä Priuksesta
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti 100 km sähkölla ja 6,7 senkuntia sataan.
- Anonyymi
Suomessakin on jo herätty aivan uuden aikakauden esittelyyn.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/bensapihi-hybridi-loi-nahkansa-viidennen-polven-prius-palaa-parrasvaloihin-keskiviikkona/160cb489-5bc7-4ed3-8a8d-5cb77816f702 - Anonyymi
Leike:
Se on matalampi, leveämpi ja siinä on pidempi akseliväli kuin nykyisessä Priuksessa. Kokonaispituus on kuitenkin lyhyempi.
Viidennen sukupolven Toyota Prius debytoi Euroopassa muutama tunti ennen uuden mallin ensi-iltaa Yhdysvalloissa. Emme voi vielä olla varmoja Yhdysvaltojen markkinoiden teknisistä tiedoista, mutta tämä paljastus antaa vihjeen siitä, mitä odottaa.
Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).
Prius-plug-in Euroopassa on 13,6 kilowattitunnin akku verrattuna edellisen mallin 8,8 kWh-pakettiin. Yksikkö on takaistuinten alla. Toyotan ilmoituksen mukaan kantama on "50 prosenttia suurempi kuin nykyisen sukupolven".
Prius-lisäosa on saatavana valinnaisella aurinkopaneelilla. Euroopan markkinamallin tiedotteessa ei mainita, parantaako tämä järjestelmä ajoneuvon ajomatkaa.
Esteettisesti uusi Prius näyttää tutulta, mutta sillä on myös raikas ilme. Suunnittelu työntää katon yläosaa kauemmaksi, mikä tekee autosta coupe-maisemman. Muuttuneita mittasuhteita ovat muun muassa korkeuden alentaminen 1 969 tuumaa (50 millimetriä) ja akselivälin pidentäminen saman verran. Kokonaispituus on 1 811 tuumaa (46 millimetriä) lyhyempi. Leveys kasvaa 0,866 tuumaa (22 millimetriä).
Uuden Priuksen sisällä on Island Architecture -tyylinen kieli kolmella alueella: "ympäristö", "käyttömoduuli" ja "kelluva mittaristo". Ulkonäkö on samanlainen kuin bZ4X-crossoverin asettelu, koska mittariston näyttö nousee kojelaudasta sen sijaan, että sen ympärillä olisi suojus kuten useimmissa nykyaikaisissa ajoneuvoissa.
Keskikonsoli koostuu mittaristosta tulevasta infotainment-näytöstä. Ainoa fyysinen säädin näyttää olevan painike näytön oikeassa alakulmassa.
Pari hienovaraista tuuletusaukkoa erottaa infotainment-näytön LVI-säätimistä. Siinä on painikkeita istuimen lämpötilan säätämiseen ja matkustamon lämpötilan säätämiseen.
Tämän eurooppalaisen julkaisun jälkeen odotamme, että Yhdysvalloissa käytettävän mallin tekniset tiedot paljastetaan hyvin pian. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leike:
Se on matalampi, leveämpi ja siinä on pidempi akseliväli kuin nykyisessä Priuksessa. Kokonaispituus on kuitenkin lyhyempi.
Viidennen sukupolven Toyota Prius debytoi Euroopassa muutama tunti ennen uuden mallin ensi-iltaa Yhdysvalloissa. Emme voi vielä olla varmoja Yhdysvaltojen markkinoiden teknisistä tiedoista, mutta tämä paljastus antaa vihjeen siitä, mitä odottaa.
Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).
Prius-plug-in Euroopassa on 13,6 kilowattitunnin akku verrattuna edellisen mallin 8,8 kWh-pakettiin. Yksikkö on takaistuinten alla. Toyotan ilmoituksen mukaan kantama on "50 prosenttia suurempi kuin nykyisen sukupolven".
Prius-lisäosa on saatavana valinnaisella aurinkopaneelilla. Euroopan markkinamallin tiedotteessa ei mainita, parantaako tämä järjestelmä ajoneuvon ajomatkaa.
Esteettisesti uusi Prius näyttää tutulta, mutta sillä on myös raikas ilme. Suunnittelu työntää katon yläosaa kauemmaksi, mikä tekee autosta coupe-maisemman. Muuttuneita mittasuhteita ovat muun muassa korkeuden alentaminen 1 969 tuumaa (50 millimetriä) ja akselivälin pidentäminen saman verran. Kokonaispituus on 1 811 tuumaa (46 millimetriä) lyhyempi. Leveys kasvaa 0,866 tuumaa (22 millimetriä).
Uuden Priuksen sisällä on Island Architecture -tyylinen kieli kolmella alueella: "ympäristö", "käyttömoduuli" ja "kelluva mittaristo". Ulkonäkö on samanlainen kuin bZ4X-crossoverin asettelu, koska mittariston näyttö nousee kojelaudasta sen sijaan, että sen ympärillä olisi suojus kuten useimmissa nykyaikaisissa ajoneuvoissa.
Keskikonsoli koostuu mittaristosta tulevasta infotainment-näytöstä. Ainoa fyysinen säädin näyttää olevan painike näytön oikeassa alakulmassa.
Pari hienovaraista tuuletusaukkoa erottaa infotainment-näytön LVI-säätimistä. Siinä on painikkeita istuimen lämpötilan säätämiseen ja matkustamon lämpötilan säätämiseen.
Tämän eurooppalaisen julkaisun jälkeen odotamme, että Yhdysvalloissa käytettävän mallin tekniset tiedot paljastetaan hyvin pian.Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).
Kiihtyvyys 6,7 sekuntia/100 km.
https://autonieuws.be/nieuws/7915-nieuwe-toyota-prius-komt-enkel-als-plug-inhybride-naar-europa - Anonyymi
Jos sille on tähän saakka luvattu vajaa 50 km sähköllä, niin 50% lisäys tarkoittaa sitä, että uusi kantama on enintään 75 km, ei suinkaan 100 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sille on tähän saakka luvattu vajaa 50 km sähköllä, niin 50% lisäys tarkoittaa sitä, että uusi kantama on enintään 75 km, ei suinkaan 100 km.
Ei näin vaan vanhassa oli 50% pienempi kantama.
Eli uudella pääsee 100 km. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).
Kiihtyvyys 6,7 sekuntia/100 km.
https://autonieuws.be/nieuws/7915-nieuwe-toyota-prius-komt-enkel-als-plug-inhybride-naar-europaToyotalla ei tarvitse ajaa kovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla ei tarvitse ajaa kovaa.
Eikä voi ajaa kovaa, ei pysy tiellä ja alkaa kauhistuttaa jo 80 jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä voi ajaa kovaa, ei pysy tiellä ja alkaa kauhistuttaa jo 80 jälkeen.
Vajakille jo juoksuvauhti on liikaa ja taju meinaa lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näin vaan vanhassa oli 50% pienempi kantama.
Eli uudella pääsee 100 km.Toyotan ilmoituksen mukaan kantama on 50% suurempi kuin nykyisen mallin.
50km *50% = 25km edellisen mallin kantama 50km
Yhteensä siis 75km.
Onko sulla ollut lukiossa lyhyt matikka, vai ei matikkaa ollenkaan
- Anonyymi
Ja huoltoväli lienee edelleen vaatimaton 15 tkm.
- Anonyymi
Tää huoltovälihuolestuja on aina niin hauska:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää huoltovälihuolestuja on aina niin hauska:)
Onhan se turha kuluerä jos jatkuvasti pitää huollattaa ja lutrata öljyjen kanssa, vaikka pienessä ajossa kone ei paljon ehdi käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se turha kuluerä jos jatkuvasti pitää huollattaa ja lutrata öljyjen kanssa, vaikka pienessä ajossa kone ei paljon ehdi käydä.
Jos haluat lutrata öljyjen kanssa, hanki Vag AG.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat lutrata öljyjen kanssa, hanki Vag AG.
Lukoil suosittelee itä-Vagia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se turha kuluerä jos jatkuvasti pitää huollattaa ja lutrata öljyjen kanssa, vaikka pienessä ajossa kone ei paljon ehdi käydä.
Vittuako valitat, älä vie huoltoon jos siltä tuntuu, ei kukaan pakota.
- Anonyymi
Vaikuttaa aivan tavalliselta nykyajan plugarilta ominaisuuksiltaan. Ei mitään ihmeellistä. Minulla on viitisen vuotta vanha plugari, jossa tehot ja kiihtyvyys ovat jo tuolla tasolla. Akku ei riitä kuin kolmasosaan Priusin matkasta, mutta auton nykyisin myytävässä versiossa sähkön kantama on samaa luokkaa, noin 100 km. Akut kehittyvät nopeasti, muillakin kuin Toyotalla.
Tuo Prius näyttää tosin niin matalalta, ettei se minua kiinnostaisi. Alkaa ikää olemaan jo sen verran, ettei enää halua laskeutua istumaan matalaan autoon, saati könyämään sieltä ylös.- Anonyymi
Onhan tää 100 mm korkeampi kuin Mersun vastaava malli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tää 100 mm korkeampi kuin Mersun vastaava malli.
No, ei se Mersunkaan matala malli kiinnosta, lätty mikä lätty.
- Anonyymi
Suomalaiset lehdetkin heräilevät.
Tässä on uusi Toyota Prius – sähköajoa liki 100 km https://www.is.fi/autot/art-2000009205046.html - Anonyymi
Todella upea auto! Kateeksi käy nnitä, jotka saavat sillä ajaa.
- Anonyymi
Hauska poika.
Tuo "lähes 100km" sähköllä on jo muille arkea ollut jokusen vuoden, mutta kiva kun Toyota pyrkii tulemaan edes muutaman vuoden perässä. - Anonyymi
Jokainenhan uudella Toyota Priusilla saa ajaa, jos vain viitsii kaivaa kuvettaan. Auto ei taida olla ihan halpa, mutta sehän on liian kallis vain köyhille ihmisille. Eihän Mersukaan ole kallis auto muille kuin köyhille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska poika.
Tuo "lähes 100km" sähköllä on jo muille arkea ollut jokusen vuoden, mutta kiva kun Toyota pyrkii tulemaan edes muutaman vuoden perässä.Mille muille? Pistähän listaten mallit. Jopa Mersun E-sarjan plugarin range on n. 50km.
Hieno kori uudessa Priusissa. Suorituskykykin sopiva. Pitäisi vaan olla 50-50 neliveto jotta kiinnostaisi, niin ja vähintään se 750kg vetopaino.
Kiihtyvyys sähköllä pitäisi olla parempi kuin RAVi-plugarissa ja tietysti neliveto pitää toimia myös sähöllä kuten RAVissa. Vajavetoista nelivetoista ei tee mieli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille muille? Pistähän listaten mallit. Jopa Mersun E-sarjan plugarin range on n. 50km.
Hieno kori uudessa Priusissa. Suorituskykykin sopiva. Pitäisi vaan olla 50-50 neliveto jotta kiinnostaisi, niin ja vähintään se 750kg vetopaino.
Kiihtyvyys sähköllä pitäisi olla parempi kuin RAVi-plugarissa ja tietysti neliveto pitää toimia myös sähöllä kuten RAVissa. Vajavetoista nelivetoista ei tee mieli.Eipä tuo Ravin neliveto ole mistään kotoisin. Takapyörille tulee niin vähän voimaa kilpailijoihin verrattuna eli pitäisi ottaa mallia ihan muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska poika.
Tuo "lähes 100km" sähköllä on jo muille arkea ollut jokusen vuoden, mutta kiva kun Toyota pyrkii tulemaan edes muutaman vuoden perässä.Nyt tojotaihmisetkin pääsevät lataamaan sähköä, kun aiemmin ovat lätränneet bensan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille muille? Pistähän listaten mallit. Jopa Mersun E-sarjan plugarin range on n. 50km.
Hieno kori uudessa Priusissa. Suorituskykykin sopiva. Pitäisi vaan olla 50-50 neliveto jotta kiinnostaisi, niin ja vähintään se 750kg vetopaino.
Kiihtyvyys sähköllä pitäisi olla parempi kuin RAVi-plugarissa ja tietysti neliveto pitää toimia myös sähöllä kuten RAVissa. Vajavetoista nelivetoista ei tee mieli.Mersun uudessa C plugarissa ja uudessa GLC plugarissa kummassakin range 120km sähköllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersun uudessa C plugarissa ja uudessa GLC plugarissa kummassakin range 120km sähköllä.
No, eivät ole olleet myynnissä "jokusen vuoden", eli valehtelit.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen muutos havaittavissa Tojon strategiassa. Aiemmin tekivät lähinnä ruohonleikkurin apumoottorilla pennin venyttimiä mutta RAV4 plugarin menestyksen myötä paukkua tuntuu tulevan kaikkiin uusiin malleihin aika sopivasti.
Hyvä parannus strategiassa!!- Anonyymi
On kyllä. Saa vain nähdä mikä tulee olemaan hintana. Toyotan ongelmana ollut ladattavan hinta muihin verrattuna. Jos tuo tulee olemaan 40 000€ hinnassa niin taitaa Corollan myynti loppua täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä. Saa vain nähdä mikä tulee olemaan hintana. Toyotan ongelmana ollut ladattavan hinta muihin verrattuna. Jos tuo tulee olemaan 40 000€ hinnassa niin taitaa Corollan myynti loppua täällä.
Arvio 49900e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvio 49900e
Täältä 43,990 e tk 600 (lisävarusteet).
- Anonyymi
Onko liian luiska tuulilasi ja liian lyhyt perä, häh ?
- Anonyymi
Juuri ne tekevät siitä erittäin kauniin.
- Anonyymi
Onneton rimpula !
- Anonyymi
Katsohan tehoa , vääntöä ja kiihtyvyyttä äläkä valehtele.
- Anonyymi
Miksi katsoisin kun ei kiinnosta Toyotat yhtään.
- Anonyymi
Taitaa kuitenkin kiinnostaa, kun notkut Toyota-palstalla öyhöttämässä.
- Anonyymi
Kiihtyvyys 6,7 senkuntia sataan.
Toyotalla ei tarvitse kiihdyttää kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?
Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https3413841En sitten aio sinua odotella
Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e831709- 431510
Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"
Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan591473En vain ole riittävä
Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o281318Kuka sinä oikeen olet
Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej511302Oon pahoillani että
Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(581285Persut vajosivat pinnan alle
Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka1941231Hei, vain sinä voit tehdä sen.
Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change61190- 261167