Katso tiedot uudesta juuri esitellystä Priuksesta

Anonyymi-ap

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienosti 100 km sähkölla ja 6,7 senkuntia sataan.

      • Anonyymi

        Leike:

        Se on matalampi, leveämpi ja siinä on pidempi akseliväli kuin nykyisessä Priuksessa. Kokonaispituus on kuitenkin lyhyempi.

        Viidennen sukupolven Toyota Prius debytoi Euroopassa muutama tunti ennen uuden mallin ensi-iltaa Yhdysvalloissa. Emme voi vielä olla varmoja Yhdysvaltojen markkinoiden teknisistä tiedoista, mutta tämä paljastus antaa vihjeen siitä, mitä odottaa.

        Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).

        Prius-plug-in Euroopassa on 13,6 kilowattitunnin akku verrattuna edellisen mallin 8,8 kWh-pakettiin. Yksikkö on takaistuinten alla. Toyotan ilmoituksen mukaan kantama on "50 prosenttia suurempi kuin nykyisen sukupolven".

        Prius-lisäosa on saatavana valinnaisella aurinkopaneelilla. Euroopan markkinamallin tiedotteessa ei mainita, parantaako tämä järjestelmä ajoneuvon ajomatkaa.

        Esteettisesti uusi Prius näyttää tutulta, mutta sillä on myös raikas ilme. Suunnittelu työntää katon yläosaa kauemmaksi, mikä tekee autosta coupe-maisemman. Muuttuneita mittasuhteita ovat muun muassa korkeuden alentaminen 1 969 tuumaa (50 millimetriä) ja akselivälin pidentäminen saman verran. Kokonaispituus on 1 811 tuumaa (46 millimetriä) lyhyempi. Leveys kasvaa 0,866 tuumaa (22 millimetriä).

        Uuden Priuksen sisällä on Island Architecture -tyylinen kieli kolmella alueella: "ympäristö", "käyttömoduuli" ja "kelluva mittaristo". Ulkonäkö on samanlainen kuin bZ4X-crossoverin asettelu, koska mittariston näyttö nousee kojelaudasta sen sijaan, että sen ympärillä olisi suojus kuten useimmissa nykyaikaisissa ajoneuvoissa.

        Keskikonsoli koostuu mittaristosta tulevasta infotainment-näytöstä. Ainoa fyysinen säädin näyttää olevan painike näytön oikeassa alakulmassa.

        Pari hienovaraista tuuletusaukkoa erottaa infotainment-näytön LVI-säätimistä. Siinä on painikkeita istuimen lämpötilan säätämiseen ja matkustamon lämpötilan säätämiseen.

        Tämän eurooppalaisen julkaisun jälkeen odotamme, että Yhdysvalloissa käytettävän mallin tekniset tiedot paljastetaan hyvin pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leike:

        Se on matalampi, leveämpi ja siinä on pidempi akseliväli kuin nykyisessä Priuksessa. Kokonaispituus on kuitenkin lyhyempi.

        Viidennen sukupolven Toyota Prius debytoi Euroopassa muutama tunti ennen uuden mallin ensi-iltaa Yhdysvalloissa. Emme voi vielä olla varmoja Yhdysvaltojen markkinoiden teknisistä tiedoista, mutta tämä paljastus antaa vihjeen siitä, mitä odottaa.

        Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).

        Prius-plug-in Euroopassa on 13,6 kilowattitunnin akku verrattuna edellisen mallin 8,8 kWh-pakettiin. Yksikkö on takaistuinten alla. Toyotan ilmoituksen mukaan kantama on "50 prosenttia suurempi kuin nykyisen sukupolven".

        Prius-lisäosa on saatavana valinnaisella aurinkopaneelilla. Euroopan markkinamallin tiedotteessa ei mainita, parantaako tämä järjestelmä ajoneuvon ajomatkaa.

        Esteettisesti uusi Prius näyttää tutulta, mutta sillä on myös raikas ilme. Suunnittelu työntää katon yläosaa kauemmaksi, mikä tekee autosta coupe-maisemman. Muuttuneita mittasuhteita ovat muun muassa korkeuden alentaminen 1 969 tuumaa (50 millimetriä) ja akselivälin pidentäminen saman verran. Kokonaispituus on 1 811 tuumaa (46 millimetriä) lyhyempi. Leveys kasvaa 0,866 tuumaa (22 millimetriä).

        Uuden Priuksen sisällä on Island Architecture -tyylinen kieli kolmella alueella: "ympäristö", "käyttömoduuli" ja "kelluva mittaristo". Ulkonäkö on samanlainen kuin bZ4X-crossoverin asettelu, koska mittariston näyttö nousee kojelaudasta sen sijaan, että sen ympärillä olisi suojus kuten useimmissa nykyaikaisissa ajoneuvoissa.

        Keskikonsoli koostuu mittaristosta tulevasta infotainment-näytöstä. Ainoa fyysinen säädin näyttää olevan painike näytön oikeassa alakulmassa.

        Pari hienovaraista tuuletusaukkoa erottaa infotainment-näytön LVI-säätimistä. Siinä on painikkeita istuimen lämpötilan säätämiseen ja matkustamon lämpötilan säätämiseen.

        Tämän eurooppalaisen julkaisun jälkeen odotamme, että Yhdysvalloissa käytettävän mallin tekniset tiedot paljastetaan hyvin pian.

        Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).

        Kiihtyvyys 6,7 sekuntia/100 km.

        https://autonieuws.be/nieuws/7915-nieuwe-toyota-prius-komt-enkel-als-plug-inhybride-naar-europa


      • Anonyymi

        Jos sille on tähän saakka luvattu vajaa 50 km sähköllä, niin 50% lisäys tarkoittaa sitä, että uusi kantama on enintään 75 km, ei suinkaan 100 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sille on tähän saakka luvattu vajaa 50 km sähköllä, niin 50% lisäys tarkoittaa sitä, että uusi kantama on enintään 75 km, ei suinkaan 100 km.

        Ei näin vaan vanhassa oli 50% pienempi kantama.
        Eli uudella pääsee 100 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).

        Kiihtyvyys 6,7 sekuntia/100 km.

        https://autonieuws.be/nieuws/7915-nieuwe-toyota-prius-komt-enkel-als-plug-inhybride-naar-europa

        Toyotalla ei tarvitse ajaa kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla ei tarvitse ajaa kovaa.

        Eikä voi ajaa kovaa, ei pysy tiellä ja alkaa kauhistuttaa jo 80 jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä voi ajaa kovaa, ei pysy tiellä ja alkaa kauhistuttaa jo 80 jälkeen.

        Vajakille jo juoksuvauhti on liikaa ja taju meinaa lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näin vaan vanhassa oli 50% pienempi kantama.
        Eli uudella pääsee 100 km.

        Toyotan ilmoituksen mukaan kantama on 50% suurempi kuin nykyisen mallin.

        50km *50% = 25km edellisen mallin kantama 50km

        Yhteensä siis 75km.

        Onko sulla ollut lukiossa lyhyt matikka, vai ei matikkaa ollenkaan


    • Anonyymi

      Ja huoltoväli lienee edelleen vaatimaton 15 tkm.

      • Anonyymi

        Tää huoltovälihuolestuja on aina niin hauska:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää huoltovälihuolestuja on aina niin hauska:)

        Onhan se turha kuluerä jos jatkuvasti pitää huollattaa ja lutrata öljyjen kanssa, vaikka pienessä ajossa kone ei paljon ehdi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se turha kuluerä jos jatkuvasti pitää huollattaa ja lutrata öljyjen kanssa, vaikka pienessä ajossa kone ei paljon ehdi käydä.

        Jos haluat lutrata öljyjen kanssa, hanki Vag AG.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat lutrata öljyjen kanssa, hanki Vag AG.

        Lukoil suosittelee itä-Vagia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se turha kuluerä jos jatkuvasti pitää huollattaa ja lutrata öljyjen kanssa, vaikka pienessä ajossa kone ei paljon ehdi käydä.

        Vittuako valitat, älä vie huoltoon jos siltä tuntuu, ei kukaan pakota.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa aivan tavalliselta nykyajan plugarilta ominaisuuksiltaan. Ei mitään ihmeellistä. Minulla on viitisen vuotta vanha plugari, jossa tehot ja kiihtyvyys ovat jo tuolla tasolla. Akku ei riitä kuin kolmasosaan Priusin matkasta, mutta auton nykyisin myytävässä versiossa sähkön kantama on samaa luokkaa, noin 100 km. Akut kehittyvät nopeasti, muillakin kuin Toyotalla.
      Tuo Prius näyttää tosin niin matalalta, ettei se minua kiinnostaisi. Alkaa ikää olemaan jo sen verran, ettei enää halua laskeutua istumaan matalaan autoon, saati könyämään sieltä ylös.

      • Anonyymi

        Onhan tää 100 mm korkeampi kuin Mersun vastaava malli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tää 100 mm korkeampi kuin Mersun vastaava malli.

        No, ei se Mersunkaan matala malli kiinnosta, lätty mikä lätty.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Todella upea auto! Kateeksi käy nnitä, jotka saavat sillä ajaa.

      • Anonyymi

        Hauska poika.
        Tuo "lähes 100km" sähköllä on jo muille arkea ollut jokusen vuoden, mutta kiva kun Toyota pyrkii tulemaan edes muutaman vuoden perässä.


      • Anonyymi

        Jokainenhan uudella Toyota Priusilla saa ajaa, jos vain viitsii kaivaa kuvettaan. Auto ei taida olla ihan halpa, mutta sehän on liian kallis vain köyhille ihmisille. Eihän Mersukaan ole kallis auto muille kuin köyhille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska poika.
        Tuo "lähes 100km" sähköllä on jo muille arkea ollut jokusen vuoden, mutta kiva kun Toyota pyrkii tulemaan edes muutaman vuoden perässä.

        Mille muille? Pistähän listaten mallit. Jopa Mersun E-sarjan plugarin range on n. 50km.

        Hieno kori uudessa Priusissa. Suorituskykykin sopiva. Pitäisi vaan olla 50-50 neliveto jotta kiinnostaisi, niin ja vähintään se 750kg vetopaino.
        Kiihtyvyys sähköllä pitäisi olla parempi kuin RAVi-plugarissa ja tietysti neliveto pitää toimia myös sähöllä kuten RAVissa. Vajavetoista nelivetoista ei tee mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille muille? Pistähän listaten mallit. Jopa Mersun E-sarjan plugarin range on n. 50km.

        Hieno kori uudessa Priusissa. Suorituskykykin sopiva. Pitäisi vaan olla 50-50 neliveto jotta kiinnostaisi, niin ja vähintään se 750kg vetopaino.
        Kiihtyvyys sähköllä pitäisi olla parempi kuin RAVi-plugarissa ja tietysti neliveto pitää toimia myös sähöllä kuten RAVissa. Vajavetoista nelivetoista ei tee mieli.

        Eipä tuo Ravin neliveto ole mistään kotoisin. Takapyörille tulee niin vähän voimaa kilpailijoihin verrattuna eli pitäisi ottaa mallia ihan muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska poika.
        Tuo "lähes 100km" sähköllä on jo muille arkea ollut jokusen vuoden, mutta kiva kun Toyota pyrkii tulemaan edes muutaman vuoden perässä.

        Nyt tojotaihmisetkin pääsevät lataamaan sähköä, kun aiemmin ovat lätränneet bensan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille muille? Pistähän listaten mallit. Jopa Mersun E-sarjan plugarin range on n. 50km.

        Hieno kori uudessa Priusissa. Suorituskykykin sopiva. Pitäisi vaan olla 50-50 neliveto jotta kiinnostaisi, niin ja vähintään se 750kg vetopaino.
        Kiihtyvyys sähköllä pitäisi olla parempi kuin RAVi-plugarissa ja tietysti neliveto pitää toimia myös sähöllä kuten RAVissa. Vajavetoista nelivetoista ei tee mieli.

        Mersun uudessa C plugarissa ja uudessa GLC plugarissa kummassakin range 120km sähköllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersun uudessa C plugarissa ja uudessa GLC plugarissa kummassakin range 120km sähköllä.

        No, eivät ole olleet myynnissä "jokusen vuoden", eli valehtelit.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen muutos havaittavissa Tojon strategiassa. Aiemmin tekivät lähinnä ruohonleikkurin apumoottorilla pennin venyttimiä mutta RAV4 plugarin menestyksen myötä paukkua tuntuu tulevan kaikkiin uusiin malleihin aika sopivasti.
      Hyvä parannus strategiassa!!

      • Anonyymi

        On kyllä. Saa vain nähdä mikä tulee olemaan hintana. Toyotan ongelmana ollut ladattavan hinta muihin verrattuna. Jos tuo tulee olemaan 40 000€ hinnassa niin taitaa Corollan myynti loppua täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Saa vain nähdä mikä tulee olemaan hintana. Toyotan ongelmana ollut ladattavan hinta muihin verrattuna. Jos tuo tulee olemaan 40 000€ hinnassa niin taitaa Corollan myynti loppua täällä.

        Arvio 49900e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvio 49900e

        Täältä 43,990 e tk 600 (lisävarusteet).


    • Anonyymi

      Onko liian luiska tuulilasi ja liian lyhyt perä, häh ?

      • Anonyymi

        Juuri ne tekevät siitä erittäin kauniin.


    • Anonyymi

      Onneton rimpula !

      • Anonyymi

        Katsohan tehoa , vääntöä ja kiihtyvyyttä äläkä valehtele.


    • Anonyymi

      Miksi katsoisin kun ei kiinnosta Toyotat yhtään.

      • Anonyymi

        Taitaa kuitenkin kiinnostaa, kun notkut Toyota-palstalla öyhöttämässä.


    • Anonyymi

      Kiihtyvyys 6,7 senkuntia sataan.

      Toyotalla ei tarvitse kiihdyttää kovaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe