Katso tiedot uudesta juuri esitellystä Priuksesta

Anonyymi-ap

39

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienosti 100 km sähkölla ja 6,7 senkuntia sataan.

      • Anonyymi

        Leike:

        Se on matalampi, leveämpi ja siinä on pidempi akseliväli kuin nykyisessä Priuksessa. Kokonaispituus on kuitenkin lyhyempi.

        Viidennen sukupolven Toyota Prius debytoi Euroopassa muutama tunti ennen uuden mallin ensi-iltaa Yhdysvalloissa. Emme voi vielä olla varmoja Yhdysvaltojen markkinoiden teknisistä tiedoista, mutta tämä paljastus antaa vihjeen siitä, mitä odottaa.

        Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).

        Prius-plug-in Euroopassa on 13,6 kilowattitunnin akku verrattuna edellisen mallin 8,8 kWh-pakettiin. Yksikkö on takaistuinten alla. Toyotan ilmoituksen mukaan kantama on "50 prosenttia suurempi kuin nykyisen sukupolven".

        Prius-lisäosa on saatavana valinnaisella aurinkopaneelilla. Euroopan markkinamallin tiedotteessa ei mainita, parantaako tämä järjestelmä ajoneuvon ajomatkaa.

        Esteettisesti uusi Prius näyttää tutulta, mutta sillä on myös raikas ilme. Suunnittelu työntää katon yläosaa kauemmaksi, mikä tekee autosta coupe-maisemman. Muuttuneita mittasuhteita ovat muun muassa korkeuden alentaminen 1 969 tuumaa (50 millimetriä) ja akselivälin pidentäminen saman verran. Kokonaispituus on 1 811 tuumaa (46 millimetriä) lyhyempi. Leveys kasvaa 0,866 tuumaa (22 millimetriä).

        Uuden Priuksen sisällä on Island Architecture -tyylinen kieli kolmella alueella: "ympäristö", "käyttömoduuli" ja "kelluva mittaristo". Ulkonäkö on samanlainen kuin bZ4X-crossoverin asettelu, koska mittariston näyttö nousee kojelaudasta sen sijaan, että sen ympärillä olisi suojus kuten useimmissa nykyaikaisissa ajoneuvoissa.

        Keskikonsoli koostuu mittaristosta tulevasta infotainment-näytöstä. Ainoa fyysinen säädin näyttää olevan painike näytön oikeassa alakulmassa.

        Pari hienovaraista tuuletusaukkoa erottaa infotainment-näytön LVI-säätimistä. Siinä on painikkeita istuimen lämpötilan säätämiseen ja matkustamon lämpötilan säätämiseen.

        Tämän eurooppalaisen julkaisun jälkeen odotamme, että Yhdysvalloissa käytettävän mallin tekniset tiedot paljastetaan hyvin pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leike:

        Se on matalampi, leveämpi ja siinä on pidempi akseliväli kuin nykyisessä Priuksessa. Kokonaispituus on kuitenkin lyhyempi.

        Viidennen sukupolven Toyota Prius debytoi Euroopassa muutama tunti ennen uuden mallin ensi-iltaa Yhdysvalloissa. Emme voi vielä olla varmoja Yhdysvaltojen markkinoiden teknisistä tiedoista, mutta tämä paljastus antaa vihjeen siitä, mitä odottaa.

        Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).

        Prius-plug-in Euroopassa on 13,6 kilowattitunnin akku verrattuna edellisen mallin 8,8 kWh-pakettiin. Yksikkö on takaistuinten alla. Toyotan ilmoituksen mukaan kantama on "50 prosenttia suurempi kuin nykyisen sukupolven".

        Prius-lisäosa on saatavana valinnaisella aurinkopaneelilla. Euroopan markkinamallin tiedotteessa ei mainita, parantaako tämä järjestelmä ajoneuvon ajomatkaa.

        Esteettisesti uusi Prius näyttää tutulta, mutta sillä on myös raikas ilme. Suunnittelu työntää katon yläosaa kauemmaksi, mikä tekee autosta coupe-maisemman. Muuttuneita mittasuhteita ovat muun muassa korkeuden alentaminen 1 969 tuumaa (50 millimetriä) ja akselivälin pidentäminen saman verran. Kokonaispituus on 1 811 tuumaa (46 millimetriä) lyhyempi. Leveys kasvaa 0,866 tuumaa (22 millimetriä).

        Uuden Priuksen sisällä on Island Architecture -tyylinen kieli kolmella alueella: "ympäristö", "käyttömoduuli" ja "kelluva mittaristo". Ulkonäkö on samanlainen kuin bZ4X-crossoverin asettelu, koska mittariston näyttö nousee kojelaudasta sen sijaan, että sen ympärillä olisi suojus kuten useimmissa nykyaikaisissa ajoneuvoissa.

        Keskikonsoli koostuu mittaristosta tulevasta infotainment-näytöstä. Ainoa fyysinen säädin näyttää olevan painike näytön oikeassa alakulmassa.

        Pari hienovaraista tuuletusaukkoa erottaa infotainment-näytön LVI-säätimistä. Siinä on painikkeita istuimen lämpötilan säätämiseen ja matkustamon lämpötilan säätämiseen.

        Tämän eurooppalaisen julkaisun jälkeen odotamme, että Yhdysvalloissa käytettävän mallin tekniset tiedot paljastetaan hyvin pian.

        Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).

        Kiihtyvyys 6,7 sekuntia/100 km.

        https://autonieuws.be/nieuws/7915-nieuwe-toyota-prius-komt-enkel-als-plug-inhybride-naar-europa


      • Anonyymi

        Jos sille on tähän saakka luvattu vajaa 50 km sähköllä, niin 50% lisäys tarkoittaa sitä, että uusi kantama on enintään 75 km, ei suinkaan 100 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sille on tähän saakka luvattu vajaa 50 km sähköllä, niin 50% lisäys tarkoittaa sitä, että uusi kantama on enintään 75 km, ei suinkaan 100 km.

        Ei näin vaan vanhassa oli 50% pienempi kantama.
        Eli uudella pääsee 100 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euroopassa uusi Prius on saatavana vain ladattavana hybridinä. Voimansiirto sisältää 2,0 litran nelisylinterisen moottorin, jonka kokonaisteho on 220 hevosvoimaa. Tämä on 99 hv (74 kW) parannus nykyisen ajoneuvon sähköavusteiseen 1,8-litraiseen nelisylinteriseen moottoriin, joka tuottaa 121 hv (90 kW).

        Kiihtyvyys 6,7 sekuntia/100 km.

        https://autonieuws.be/nieuws/7915-nieuwe-toyota-prius-komt-enkel-als-plug-inhybride-naar-europa

        Toyotalla ei tarvitse ajaa kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla ei tarvitse ajaa kovaa.

        Eikä voi ajaa kovaa, ei pysy tiellä ja alkaa kauhistuttaa jo 80 jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä voi ajaa kovaa, ei pysy tiellä ja alkaa kauhistuttaa jo 80 jälkeen.

        Vajakille jo juoksuvauhti on liikaa ja taju meinaa lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näin vaan vanhassa oli 50% pienempi kantama.
        Eli uudella pääsee 100 km.

        Toyotan ilmoituksen mukaan kantama on 50% suurempi kuin nykyisen mallin.

        50km *50% = 25km edellisen mallin kantama 50km

        Yhteensä siis 75km.

        Onko sulla ollut lukiossa lyhyt matikka, vai ei matikkaa ollenkaan


    • Anonyymi

      Ja huoltoväli lienee edelleen vaatimaton 15 tkm.

      • Anonyymi

        Tää huoltovälihuolestuja on aina niin hauska:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää huoltovälihuolestuja on aina niin hauska:)

        Onhan se turha kuluerä jos jatkuvasti pitää huollattaa ja lutrata öljyjen kanssa, vaikka pienessä ajossa kone ei paljon ehdi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se turha kuluerä jos jatkuvasti pitää huollattaa ja lutrata öljyjen kanssa, vaikka pienessä ajossa kone ei paljon ehdi käydä.

        Jos haluat lutrata öljyjen kanssa, hanki Vag AG.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat lutrata öljyjen kanssa, hanki Vag AG.

        Lukoil suosittelee itä-Vagia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se turha kuluerä jos jatkuvasti pitää huollattaa ja lutrata öljyjen kanssa, vaikka pienessä ajossa kone ei paljon ehdi käydä.

        Vittuako valitat, älä vie huoltoon jos siltä tuntuu, ei kukaan pakota.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa aivan tavalliselta nykyajan plugarilta ominaisuuksiltaan. Ei mitään ihmeellistä. Minulla on viitisen vuotta vanha plugari, jossa tehot ja kiihtyvyys ovat jo tuolla tasolla. Akku ei riitä kuin kolmasosaan Priusin matkasta, mutta auton nykyisin myytävässä versiossa sähkön kantama on samaa luokkaa, noin 100 km. Akut kehittyvät nopeasti, muillakin kuin Toyotalla.
      Tuo Prius näyttää tosin niin matalalta, ettei se minua kiinnostaisi. Alkaa ikää olemaan jo sen verran, ettei enää halua laskeutua istumaan matalaan autoon, saati könyämään sieltä ylös.

      • Anonyymi

        Onhan tää 100 mm korkeampi kuin Mersun vastaava malli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tää 100 mm korkeampi kuin Mersun vastaava malli.

        No, ei se Mersunkaan matala malli kiinnosta, lätty mikä lätty.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Todella upea auto! Kateeksi käy nnitä, jotka saavat sillä ajaa.

      • Anonyymi

        Hauska poika.
        Tuo "lähes 100km" sähköllä on jo muille arkea ollut jokusen vuoden, mutta kiva kun Toyota pyrkii tulemaan edes muutaman vuoden perässä.


      • Anonyymi

        Jokainenhan uudella Toyota Priusilla saa ajaa, jos vain viitsii kaivaa kuvettaan. Auto ei taida olla ihan halpa, mutta sehän on liian kallis vain köyhille ihmisille. Eihän Mersukaan ole kallis auto muille kuin köyhille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska poika.
        Tuo "lähes 100km" sähköllä on jo muille arkea ollut jokusen vuoden, mutta kiva kun Toyota pyrkii tulemaan edes muutaman vuoden perässä.

        Mille muille? Pistähän listaten mallit. Jopa Mersun E-sarjan plugarin range on n. 50km.

        Hieno kori uudessa Priusissa. Suorituskykykin sopiva. Pitäisi vaan olla 50-50 neliveto jotta kiinnostaisi, niin ja vähintään se 750kg vetopaino.
        Kiihtyvyys sähköllä pitäisi olla parempi kuin RAVi-plugarissa ja tietysti neliveto pitää toimia myös sähöllä kuten RAVissa. Vajavetoista nelivetoista ei tee mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille muille? Pistähän listaten mallit. Jopa Mersun E-sarjan plugarin range on n. 50km.

        Hieno kori uudessa Priusissa. Suorituskykykin sopiva. Pitäisi vaan olla 50-50 neliveto jotta kiinnostaisi, niin ja vähintään se 750kg vetopaino.
        Kiihtyvyys sähköllä pitäisi olla parempi kuin RAVi-plugarissa ja tietysti neliveto pitää toimia myös sähöllä kuten RAVissa. Vajavetoista nelivetoista ei tee mieli.

        Eipä tuo Ravin neliveto ole mistään kotoisin. Takapyörille tulee niin vähän voimaa kilpailijoihin verrattuna eli pitäisi ottaa mallia ihan muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska poika.
        Tuo "lähes 100km" sähköllä on jo muille arkea ollut jokusen vuoden, mutta kiva kun Toyota pyrkii tulemaan edes muutaman vuoden perässä.

        Nyt tojotaihmisetkin pääsevät lataamaan sähköä, kun aiemmin ovat lätränneet bensan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille muille? Pistähän listaten mallit. Jopa Mersun E-sarjan plugarin range on n. 50km.

        Hieno kori uudessa Priusissa. Suorituskykykin sopiva. Pitäisi vaan olla 50-50 neliveto jotta kiinnostaisi, niin ja vähintään se 750kg vetopaino.
        Kiihtyvyys sähköllä pitäisi olla parempi kuin RAVi-plugarissa ja tietysti neliveto pitää toimia myös sähöllä kuten RAVissa. Vajavetoista nelivetoista ei tee mieli.

        Mersun uudessa C plugarissa ja uudessa GLC plugarissa kummassakin range 120km sähköllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersun uudessa C plugarissa ja uudessa GLC plugarissa kummassakin range 120km sähköllä.

        No, eivät ole olleet myynnissä "jokusen vuoden", eli valehtelit.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen muutos havaittavissa Tojon strategiassa. Aiemmin tekivät lähinnä ruohonleikkurin apumoottorilla pennin venyttimiä mutta RAV4 plugarin menestyksen myötä paukkua tuntuu tulevan kaikkiin uusiin malleihin aika sopivasti.
      Hyvä parannus strategiassa!!

      • Anonyymi

        On kyllä. Saa vain nähdä mikä tulee olemaan hintana. Toyotan ongelmana ollut ladattavan hinta muihin verrattuna. Jos tuo tulee olemaan 40 000€ hinnassa niin taitaa Corollan myynti loppua täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Saa vain nähdä mikä tulee olemaan hintana. Toyotan ongelmana ollut ladattavan hinta muihin verrattuna. Jos tuo tulee olemaan 40 000€ hinnassa niin taitaa Corollan myynti loppua täällä.

        Arvio 49900e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvio 49900e

        Täältä 43,990 e tk 600 (lisävarusteet).


    • Anonyymi

      Onko liian luiska tuulilasi ja liian lyhyt perä, häh ?

      • Anonyymi

        Juuri ne tekevät siitä erittäin kauniin.


    • Anonyymi

      Onneton rimpula !

      • Anonyymi

        Katsohan tehoa , vääntöä ja kiihtyvyyttä äläkä valehtele.


    • Anonyymi

      Miksi katsoisin kun ei kiinnosta Toyotat yhtään.

      • Anonyymi

        Taitaa kuitenkin kiinnostaa, kun notkut Toyota-palstalla öyhöttämässä.


    • Anonyymi

      Kiihtyvyys 6,7 senkuntia sataan.

      Toyotalla ei tarvitse kiihdyttää kovaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      101
      6677
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

      Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3657
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

      Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2748
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

      Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      86
      1237
    5. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

      ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      520
      1179
    6. Mä vikittelen sut papparaisena :D

      Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      78
      1168
    7. Tajuan, että tein virheen

      kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      62
      1097
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

      Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1057
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

      kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      976
    Aihe