Kysymys thaimaan tietäjile

Anonyymi-ap

Tietääköhän... teistä tasokkaista lentokapteeneista ja, seitsemän danin sankareista kukaan että mikä, vihannes tässä https://aijaa.com/FclQ8M kuvassa ollen?

59

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuva on feikki.

• Anonyymi

Valot ja varjot menee väärin ja hedelmän varjoa on koetettu feikata. Tuossa on kolme eri kuvaa yhdistetty.

• Anonyymi

Joku hurja ja tulinen jutska tuon täytyy olla.

MC BuffaloBalls CNX sensei kertonee, onhan kitaranmuotoisellaan leveä, se... sanonko mikä, jääköön sanomatta... huh huh tuut.

https://www.youtube.com/watch?v=nydponAafUU

• Anonyymi

Kaulan alapuolella on sotun loppuosa 2693. Nero jätkä kun postittaa oman sotun.

• Anonyymi

Omena ei ole vihannes, apina.

• Anonyymi

Hienosti on saatu hedelmä leijumaan eikä varjoa lainkaan.

• Anonyymi

Kuvan henkilo lie Vegetable-tilassa... jutuista paatellen.

Ei tosin ole ainoa talla ja Kanarian palstalla.

Kumma juttu etta nuo kaksi paikkaa, mun mieluisia molemmat, vetavat omituisia puoleensa. Joku addictio?

PS. Taas matkalla "lampimassa ja kuivassa". Heitin kolikolla, Kanaria voitti - taas. MacBook Air ei tunne pilkkuja :-)
      Mutta Aasiaan kevaalla etteivat unohda....

• Anonyymi

hedelmää on yleinen Thaimaassa, löytyy myös suomesta. passion

• Anonyymi

Onko sisällä heliumia kun tuollai leijuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sisällä heliumia kun tuollai leijuu?

Voi voi voisiko leijuminen johtua siitä että hedelmä tuottaa paljon etyleeniä, surkea on pattayaan rakastuneen hedelmätietämys, kukaan ei tuohonkaan osannut vastata että mikä hedelmä.
        By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi voisiko leijuminen johtua siitä että hedelmä tuottaa paljon etyleeniä, surkea on pattayaan rakastuneen hedelmätietämys, kukaan ei tuohonkaan osannut vastata että mikä hedelmä.
        By NumBall HHN 61v.

Tiedätkös Numba mitä ตูด on suomeksi?

S

• Anonyymi

Kommentoinpa tätäkin keskustelua hieman.

En usko että kuva on feikki vaikka Numpa tietokoneasiantuntija ollen, hän Miehenä on todistanut asuvansa täällä Thaimaassa.

S

• Anonyymi

Sensukka varmaan seuraavaksi kommentoi kertomalla mikä hedelmä kuvassa on.

• Anonyymi

Ei kuvaa ole mitenkään manipuloitu, otin vaimon lompakosta kuitin ja hedelmän keittiöstä, valokuvan otin työpöydällä, kuvassa näkyy osa sinisestä hiirimatosta, sekä passin alla musta muovisuoja... suojassa on maailmankartta aiheena... on kiva katoa päivittäin miten kaukana se pattayan savo on minun oleskelualueesta.

Muuten paska juttu, pumppu oli mennyt syystä tai toisesta eteisvärinään, viimeviikolla... jouduin ostamaan lääkettä jolla estetään eteisvärinän aiheuttamat tukokset, perkele maksi 3760 bahtia kuukaudessa, onneksi on hyvä eläke että saadaan tuokin katettua...sekin pitää joka kuukausi maksaa se tekee vuodessa melkoisen suomen.. Lääke on nimeltään Eliquis 5mg.

Nyt otin sen bangkok lasaretistä, joka on kallein paikka täällä, pitää selvittää onko korvaavia lääkkeitä, aikaisemmin minulla meni kihtilääke 200 bahti ja aspriini 36 bahtia kuukaudessa joten kulut nousivat lääkeiden osalta kovasti, tuo lääke maksaa suomessa vajaa 90 euro, eikä kela korvaa sitä lainkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuvaa ole mitenkään manipuloitu, otin vaimon lompakosta kuitin ja hedelmän keittiöstä, valokuvan otin työpöydällä, kuvassa näkyy osa sinisestä hiirimatosta, sekä passin alla musta muovisuoja... suojassa on maailmankartta aiheena... on kiva katoa päivittäin miten kaukana se pattayan savo on minun oleskelualueesta.

Muuten paska juttu, pumppu oli mennyt syystä tai toisesta eteisvärinään, viimeviikolla... jouduin ostamaan lääkettä jolla estetään eteisvärinän aiheuttamat tukokset, perkele maksi 3760 bahtia kuukaudessa, onneksi on hyvä eläke että saadaan tuokin katettua...sekin pitää joka kuukausi maksaa se tekee vuodessa melkoisen suomen.. Lääke on nimeltään Eliquis 5mg.

Nyt otin sen bangkok lasaretistä, joka on kallein paikka täällä, pitää selvittää onko korvaavia lääkkeitä, aikaisemmin minulla meni kihtilääke 200 bahti ja aspriini 36 bahtia kuukaudessa joten kulut nousivat lääkeiden osalta kovasti, tuo lääke maksaa suomessa vajaa 90 euro, eikä kela korvaa sitä lainkaan.

Moi Numba.

Ikävä homma tuo pumpun lepatus.

Vaimon sotaveteraani isä käyttää Primaspan nimistä lääkettä täällä Chiang Maissa. Tsekkaa sopiiko sulle, ei ainakaan noin kallis ollen.

Meillä muuten noita kuvasi hedelmiä kasvaa omassa puutarhassamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Numba.

Vaimon sotaveteraani isä käyttää Primaspan nimistä lääkettä täällä Chiang Maissa. Tsekkaa sopiiko sulle, ei ainakaan noin kallis ollen.

Joo niin on, Primaspan on aspiriiniä, mutta ei se sovi, aspiriini on peruslääke sepelvaltimotautiin mulla ei sitä ole, vaan eteisvärinä eli flimmeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin on, Primaspan on aspiriiniä, mutta ei se sovi, aspiriini on peruslääke sepelvaltimotautiin mulla ei sitä ole, vaan eteisvärinä eli flimmeri.

Toki siihen löytyy halvempinkin lääke faija delasi vuonna 2004 hänellä oli kanssa flimmeri ajoittain, silloin lääkkeeksi käytettiin Marevania joka on rotanmyrkkyä, se on hankalakäyttöinen lääke kun sitä pitää seurata usein labroissa, faija delasi just siihen että hän oli ottanut Marevania aamulla kun joutui sairaalaan ilalla, vatsaverenvuodon takia, eikä se verenvuoto lakannut juuri tuon rotanmyrkyn takia. Siksi en halua tuota Marevania.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki siihen löytyy halvempinkin lääke faija delasi vuonna 2004 hänellä oli kanssa flimmeri ajoittain, silloin lääkkeeksi käytettiin Marevania joka on rotanmyrkkyä, se on hankalakäyttöinen lääke kun sitä pitää seurata usein labroissa, faija delasi just siihen että hän oli ottanut Marevania aamulla kun joutui sairaalaan ilalla, vatsaverenvuodon takia, eikä se verenvuoto lakannut juuri tuon rotanmyrkyn takia. Siksi en halua tuota Marevania.

Muuten sen hedelmän nimi on suomeksi kärsimys hedelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Numba.

"Täällä chiang maissa"
        Heheheehhhheeeeheeree

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Täällä chiang maissa"
        Heheheehhhheeeeheeree

Primaspan on Orionin kopio tuote, jota ei tuoda thaimaahan, lisäksi se on 100mg, kun hoidossa suositellaan käytettäväksi 81mg, joita brandeja thaimaassa on kymmeniä.

• Anonyymi

Lie aika palata KELA maahan?

Same se jos Kontulasta postailee ja kuvaa "Kontulan helmen" kuitteja ja kantiksia. Alkolla marinoituja.

• Anonyymi

Yritän kasvattaa tietämystäni Thaimaasta näillä kysymyksilläni. Tavoitteeni on on olla todellinen guru Thaimaan asipista.

• Anonyymi

"passin alla musta muovisuoja... suojassa on maailmankartta aiheena..." -Totesi Saaripasanen.

Vuosia sitten senssu esitteli esineitä maailmankartan päällä. Lieneekö yhteensattumaa, kuten Jippo- kaukoputkikin, kukkatarha, sikarit ja yhteinen lääkitys?

Saaripasasen kuva on selkeä feikki, enkä viitsi edes kertoa mikä kaikki siinä on feikkiä. Koska hän feikkasi Loy Krathong- kuvan ja tuon kuitin, on selvää että Saaripasanen on jo Suomessa, ehkä jo sairaalassa. Jorviinhan hän oli menossa muutenkin.

Flimmeri on sohvalla makoilevan diabeetikon vaiva. Suurin syyllinen on elimistön kuivuminen. Hyvin yleinen alkoholisteilla ja diabetes tekee siitä vielä yleisemmän koska se kuivattaa elimistöä.

Voi tulla terveellekin, jos ei saa nesteytystä hoidettua elektrolyytteineen suoloineen. Ihminen toimii sähköllä kuten myös pumppukin. Kaliumit jos on alhaalla, virta kulkee huonosti.

Propranololia sisältäviä tuotteita saa Thaimaassa reseptivapaana. Jo 10mg saattaa riittää flimmerin tuntemusten kadottamiseen.

Muay Thai leireillä joskus tuli tapauksia että joku pääsi kuivumaan ja tuli flimmeri.
      Nopeasti viileään suolaa ja sokeria teelusikallinen puoleen litraan vettä, propranololia nappi naamariin, minuutin päästä pari iskua nyrkillä rintaan, yskimistä ja sitten oikealle kyljelle makaamaan jolloin lääke imeytyy nopeiten.

Normaalisti liikkuvankin pitää helteessä muistaa nesteytys ja suolat ja vitamiinit. Silloin ei tule flimmeriä.

Aspiriinit lisää flimmerin tuntemuksia, mutta liikuntaa harrastamattoman ylipainoisen kannattaa silti popsia vaikkapa Primaspania. Punkeron ei tarvi olla huolissaan siitä onko se 81 vai 100mg, sillä kiloja kohti se on aina liian vähän.

2010

PS: Kysy iskältä lisää jos et tiedä. Iskä ottaa aina asioista selvää ennenkuin puhuu ja olen ollut niin monessa mukana, että kokemusta on karttunut.

• Anonyymi

Tuo maailman kartta joka on tuossa pöydällä ostettu kaksi kuukautta sitten, mikään valokuva ei ole feikki, ei mikään en harrasta sellaisia... tosin asiantuntijana sinulla on varasti kokemusta kuvien manipuloinnista, minä edes viitsi sellaista, et muuten tiennyt mikä hedelmä oli kyseessä vaikka niitä myydään täällä vähän joka paikassa.

Muuten tuli yksi asia mieleen, tuossa kanaruokalassa missä kävin, oli yksi lapsiperhe ihan hemmetin lihavia pentuja kolme kappaletta, jossain kerroit että tallaiset vanhemmat pitäisi laittaa vastuuseen pentujensa pahoinpitelystä, tästä olen kanssasi samaa mieltä.

Mitä jos jätät sen flimmerin hoito-ohjeet ohjeet ihan alan asiantuntijoille, minulla se on ollut kaksi kertaa ensimmäinen vuonna 2006, eli tiedän mikä se on, ja nyt tänä vuonna ollut muutamia kertoja, siksi pitää aloittaa lääkitys, ettei tule veritulppia. Muuten isälläni oli sama ongelma, samoin siskollani näyttää olevan, joten siihen on sukurasite, faija jopa kuoli siihen että sai vatsakanavan verenvuodon, kun söi marevania, ikää ukolla oli 76 vuotta, hän kuoli vuonna 2003, eikä vuotoa saatu loppumaan.

Tuosta vanhempien vastuusta lastensa terveydestä, mietityttää miten sinuun pitäisi suhtautua, sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä lasta, syyllistytkö sinä pahoinpitelyyn lapsiasi kohtaan, kun palsta vaikutat täällä joka päivä, lisäksi olet erittäin vakivaltainen, annatko aikuisen mallin lapsillesi, kertomasi mukaan olet lapsellesi tehnyt minun naamasta tikkataulun, mitä luulet että sosiaalitantat olisi tehnyt jos olisit suomessa, ja tallainen tulisi heidän tietoon, toki ymmärrän että puhut paljon paskaa, mutta siltikin.

Tietääkseni en ole kysynyt keneltäkään mitään, olen aivan sisälukutaitoinen että osaan etsiä itsekin tietoa netistä.

By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo maailman kartta joka on tuossa pöydällä ostettu kaksi kuukautta sitten, mikään valokuva ei ole feikki, ei mikään en harrasta sellaisia... tosin asiantuntijana sinulla on varasti kokemusta kuvien manipuloinnista, minä edes viitsi sellaista, et muuten tiennyt mikä hedelmä oli kyseessä vaikka niitä myydään täällä vähän joka paikassa.

Muuten tuli yksi asia mieleen, tuossa kanaruokalassa missä kävin, oli yksi lapsiperhe ihan hemmetin lihavia pentuja kolme kappaletta, jossain kerroit että tallaiset vanhemmat pitäisi laittaa vastuuseen pentujensa pahoinpitelystä, tästä olen kanssasi samaa mieltä.

Mitä jos jätät sen flimmerin hoito-ohjeet ohjeet ihan alan asiantuntijoille, minulla se on ollut kaksi kertaa ensimmäinen vuonna 2006, eli tiedän mikä se on, ja nyt tänä vuonna ollut muutamia kertoja, siksi pitää aloittaa lääkitys, ettei tule veritulppia. Muuten isälläni oli sama ongelma, samoin siskollani näyttää olevan, joten siihen on sukurasite, faija jopa kuoli siihen että sai vatsakanavan verenvuodon, kun söi marevania, ikää ukolla oli 76 vuotta, hän kuoli vuonna 2003, eikä vuotoa saatu loppumaan.

Tuosta vanhempien vastuusta lastensa terveydestä, mietityttää miten sinuun pitäisi suhtautua, sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä lasta, syyllistytkö sinä pahoinpitelyyn lapsiasi kohtaan, kun palsta vaikutat täällä joka päivä, lisäksi olet erittäin vakivaltainen, annatko aikuisen mallin lapsillesi, kertomasi mukaan olet lapsellesi tehnyt minun naamasta tikkataulun, mitä luulet että sosiaalitantat olisi tehnyt jos olisit suomessa, ja tallainen tulisi heidän tietoon, toki ymmärrän että puhut paljon paskaa, mutta siltikin.

Tietääkseni en ole kysynyt keneltäkään mitään, olen aivan sisälukutaitoinen että osaan etsiä itsekin tietoa netistä.

By NumBall HHN 61v.

Minulla on kotona beetasalpaajaa jo vuosia, muuten Propranololi sopii oikein hyvin kahvikuppi neuroosin hoitamiseen onko sinulla sekin, minulla on bisoprololia 5mg, viimeksi kun flimmeri oli päällä se kesti 26 tuntia kävin bangkok lasaretissa (halusin varmentaa että se ei ollut kammiovärinä), kun kohtaus oli päällä, olisivat tehneet rytminsiirron, en antanut... Faijalla oli fa pysyvä, joten se tulee melkein varmasti minullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 61v.

Lääkäreitä on yhtä monta erilaista kuin on vaikkapa maalareita. Joku on erikoistunut johonkin, jollakin on pitkä kokemus jostakin ja joku katsoo aina kirjasta mistä on kyse.

Huippulääkäreitä on vähän ja länsimaisen lääketieteen pahimpia ongelmia on hoitaa seurauksia, vaan ei syitä. Heitä ei kiinnosta miksi sinulla on flimmeri.

Olen asiasta konsultoinut monien kanssa, koska se on ollut niin yleinen urheilupiireissä.

Olosuhdetekijät on selviö: -Stressi, väsymys, kofeiini, unettomuus, levottomuus ja kuivuminen. Nuo kun osuu kohdalleen, ei tarvita perinnöllisyyksiä eikä ylipainoja eikä diabetesta.

Alkoholi on diureetti. Kaljamäen miehet selviää vähemmillä flimmereillä kuin viinamäen miehet. Oluessa on paljon ravinteita ja sen kanssa pärjää vähemmällä ruoalla, viina taas tappaa kaikki kivennäisaineet ja välittäjäaineet elimistöstä ja siitä tuttu oire on viinahorkka.

Thaimaassa kun on lämmintä niin se ei ole yksi eikä kaksi turistia jotka kuivuu pämpätessään tiukkaa liian vähällä lantringilla ja ravinnolla. Pari tuttua kuoli kuivumiseen Pattayanmatkoillaan jo 80- luvulla.

Varman flimmerin saa kun vetää pari päivää viinaa, röökiä, ei syö mitään, verensokerit menee ylös ja alas ja nukkuu huonosti. Ei tarvi aamukahvilla sitten ihmetellä tutinaa ja siinä on hyvä tsäänssi saada kammiovärinäkin, jos ikää on päälle 50v.

Läskit aina vetoaa perimään että heillä itsellään ei ole lihavuuteen eikä sairauksiin mitään osuutta. Se on pahinta itsensä kusettamista, johon iso osa läskeistä sortuu ja ei siksi tee asialle mitään.

Saaripasasen flimmerit on aivan kotitekoisia, made by Saaripasanen.

Signaali sydämeen kulkee rintakehässä olevaa hermoa pitkin. Joskus hermot ovat liian lähekkäin toisiaan jolloin signaaliin tulee vikailmoitus. Siihen saattaa auttaa oksennusrefleksi tai yskiminen ensiavuksi, jos siitä on kyse.

Joiltakin poltetaan se häiriöitä aiheuttava hermo pois kiusaamasta sydämen signaalia. Vesa Keskiseltä muun muassa.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kotona beetasalpaajaa jo vuosia, muuten Propranololi sopii oikein hyvin kahvikuppi neuroosin hoitamiseen onko sinulla sekin, minulla on bisoprololia 5mg, viimeksi kun flimmeri oli päällä se kesti 26 tuntia kävin bangkok lasaretissa (halusin varmentaa että se ei ollut kammiovärinä), kun kohtaus oli päällä, olisivat tehneet rytminsiirron, en antanut... Faijalla oli fa pysyvä, joten se tulee melkein varmasti minullekin.

Et antanut tehdä rytminsiirtoa, vai olit humalassa? Jos on promilleja veressä, rytminsiirtoa ei tehdä.

Sairaalassa antavat kolmessa erässä beta- salpaajaa ja jotakin 40mg kerrallaan ja jos se ei toimi, käännetään nukutuksessa.

Kannattaa välttää niitä olosuhteita, jotka flimmeriin johtavat eikä unelmoida pysyvästä flimmeristä. Liiku, laihduta, syö terveellisemmin ja nukutkin paremmin. Viinat vähemmälle.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et antanut tehdä rytminsiirtoa, vai olit humalassa? Jos on promilleja veressä, rytminsiirtoa ei tehdä.

Sairaalassa antavat kolmessa erässä beta- salpaajaa ja jotakin 40mg kerrallaan ja jos se ei toimi, käännetään nukutuksessa.

Kannattaa välttää niitä olosuhteita, jotka flimmeriin johtavat eikä unelmoida pysyvästä flimmeristä. Liiku, laihduta, syö terveellisemmin ja nukutkin paremmin. Viinat vähemmälle.

2010

Huuhaa vain olet nyt terveysasiantuntijakin, poika lääkärit käytävät keksimäärin kahdeksan vuotta "lääkärikoulua" erikoislääkäri 12-15 vuotta, sinä olet käynyt lattialiippaajan kolmekuukauden kirjekurssin, siinä sinulla on valtava meriitti, minä tiedän aivan kaiken flimmeristä, aivan kaiken... lisäksi minulla on vakuutusyhtiön lääkärikäytössä suomessa, rytminsiirtoa ei suomessa tehdä ellei flimmeri ole kestänyt yli 48 tuntia, prosentuaalisesti flimmeri menee itsestään ohi noin 86% tuona aikana, rytminsiirrossa on se ongelma että se aktivoi tai voi aktivoida että kohtauksia tulee useammin, koska silloin luonto ei korjaa tilannetta.

Nämä sinun tietämyksen voi lukea kuka tahansa, vaikkapa käypähoito.fi... mistä epäilen sinunkin tietosi hankkineen...

Jos sinä olet aktiiviurheilija ollut, sinulla on paljon vielä selvitettävää pääsi kanssa, kukaan ei ole kaikkien alojen asiantuntija, toisaalle avaukseen kirjoittamasi puolen metrin ulostus, kertoo paljon sinusta, usko nyt resuperse että olet kertomasi mukaan kahden alaikäisen lapsen isä, perheen pää, luoja auttakoon jos tuo pitää paikkaansa, aikuinen ihminen.

En ole ryypännyt kuukausiin juon paljon harvemmin kuin mitä sinä dokaat, olen viimeeksi dokannut enemmän vuonna 2019 kun tyttäreni oli täällä, jos ei muutamaan kaljaa oteta lukuun, enkä edes yleensä juo kahta bisseä enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huuhaa vain olet nyt terveysasiantuntijakin, poika lääkärit käytävät keksimäärin kahdeksan vuotta "lääkärikoulua" erikoislääkäri 12-15 vuotta, sinä olet käynyt lattialiippaajan kolmekuukauden kirjekurssin, siinä sinulla on valtava meriitti, minä tiedän aivan kaiken flimmeristä, aivan kaiken... lisäksi minulla on vakuutusyhtiön lääkärikäytössä suomessa, rytminsiirtoa ei suomessa tehdä ellei flimmeri ole kestänyt yli 48 tuntia, prosentuaalisesti flimmeri menee itsestään ohi noin 86% tuona aikana, rytminsiirrossa on se ongelma että se aktivoi tai voi aktivoida että kohtauksia tulee useammin, koska silloin luonto ei korjaa tilannetta.

Nämä sinun tietämyksen voi lukea kuka tahansa, vaikkapa käypähoito.fi... mistä epäilen sinunkin tietosi hankkineen...

Jos sinä olet aktiiviurheilija ollut, sinulla on paljon vielä selvitettävää pääsi kanssa, kukaan ei ole kaikkien alojen asiantuntija, toisaalle avaukseen kirjoittamasi puolen metrin ulostus, kertoo paljon sinusta, usko nyt resuperse että olet kertomasi mukaan kahden alaikäisen lapsen isä, perheen pää, luoja auttakoon jos tuo pitää paikkaansa, aikuinen ihminen.

En ole ryypännyt kuukausiin juon paljon harvemmin kuin mitä sinä dokaat, olen viimeeksi dokannut enemmän vuonna 2019 kun tyttäreni oli täällä, jos ei muutamaan kaljaa oteta lukuun, enkä edes yleensä juo kahta bisseä enempää.

JA hoidahan sinä tuolla beetablokkersilla sinun sitä kahvikuppineuroosia, sekin sinulla epäilemättä on, nimittäin tuota propranololi ei käytetä muuhun kuin käsien vapinan hoitamiseen, tosin tämäkin tieto löytyy käypähoidosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä miten kirjoitukseni liittyy isyyteen? 100% faktaa. Olen aivan varma että senssu asuu pääsi sisällä, sillä hänelläkin on todella outoja ajatuksia isyydestä, aivan sairaita ajatuksia.

En ole koskaan kuullutkaan mistään käypähoidosta, vaan puhun vain ja ainoastaan flimmeristä kokemuksen ja keskustelujen pohjalta.

Erittäin yleinen ja tunnettu vaiva Thaimaassa kuumuuden vuoksi urheilun parissa. Lämpöhalvauksen yhteydessä ilmenee myös.

Alkkisten keskuudessa myös tunnettu vaiva ja myös viihdekäytössä, varsinkin Red Bull - Battery aikakautena. Jotkut ei voi ottaa huikkaakaan energiajuomia kun heti menee rytmit sekaisin.

Ei sinun kokoiseksi läskipunkeroksi tulla muuten kuin dokaamalla ja syömällä roskaruokaa, tai ainakin ihan liikaa huonoja hiilareita kuten paahtoleipää, hilloja sekä karkkia. Sinähän sanot asuvasti siellä siksi että lakritsakauppa sijaitsee naapurissa.

Katsopas huviksesi googlesta mitä lakritsa tekee verenpaineellesi.

Minä en dokaa itseäni krapulaan saakka kuin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa nykyisin ja se ei ole kalsarikänni kuten sinulla, vaan joku poikain ilta urheilutapahtuman tms parissa.

Sinulla ei ole kokemusta isyydestä eikä yrittämisestä, mutta silti koetat viisastella niistä googlen avulla. Ymmärrän hyvin miksi lapsesi eivät ole tekemisissä kanssasi.

Oletko nyt Paraisilla vaiko jo Jorvin sairaalassa?

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä miten kirjoitukseni liittyy isyyteen? 100% faktaa. Olen aivan varma että senssu asuu pääsi sisällä, sillä hänelläkin on todella outoja ajatuksia isyydestä, aivan sairaita ajatuksia.

En ole koskaan kuullutkaan mistään käypähoidosta, vaan puhun vain ja ainoastaan flimmeristä kokemuksen ja keskustelujen pohjalta.

Erittäin yleinen ja tunnettu vaiva Thaimaassa kuumuuden vuoksi urheilun parissa. Lämpöhalvauksen yhteydessä ilmenee myös.

Alkkisten keskuudessa myös tunnettu vaiva ja myös viihdekäytössä, varsinkin Red Bull - Battery aikakautena. Jotkut ei voi ottaa huikkaakaan energiajuomia kun heti menee rytmit sekaisin.

Ei sinun kokoiseksi läskipunkeroksi tulla muuten kuin dokaamalla ja syömällä roskaruokaa, tai ainakin ihan liikaa huonoja hiilareita kuten paahtoleipää, hilloja sekä karkkia. Sinähän sanot asuvasti siellä siksi että lakritsakauppa sijaitsee naapurissa.

Katsopas huviksesi googlesta mitä lakritsa tekee verenpaineellesi.

Minä en dokaa itseäni krapulaan saakka kuin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa nykyisin ja se ei ole kalsarikänni kuten sinulla, vaan joku poikain ilta urheilutapahtuman tms parissa.

Sinulla ei ole kokemusta isyydestä eikä yrittämisestä, mutta silti koetat viisastella niistä googlen avulla. Ymmärrän hyvin miksi lapsesi eivät ole tekemisissä kanssasi.

Oletko nyt Paraisilla vaiko jo Jorvin sairaalassa?

2010

PS: Noissa isyysjutuissa unohdat autuaasti sen että senssun tarinan mukaan hän on noin 10 vuotiaan pojan isä ja että sinä lähdit thainaisen matkaan lastesi ollessa noin viiden vanhoja.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS: Noissa isyysjutuissa unohdat autuaasti sen että senssun tarinan mukaan hän on noin 10 vuotiaan pojan isä ja että sinä lähdit thainaisen matkaan lastesi ollessa noin viiden vanhoja.

2010

Ressukka en ole missään väittänyt olevani täydellinen, elämässä olen tehnyt virheitä, ja vaikeita päätöksiä, kuten jokainen, kuitenkin olen ollut koko aikuiselämäni aviossa, ex:n kanssa liki 15 vuotta, nykyisen vaimoni kanssa 23 vuotta kohta, minulla on kaksi biologista lasta, en ole koskaan lähtenyt kenenkään matkaan, olin jo eronnut ex:stä ennen kuin tapasin nykyisen vaimoni, elämä ei aina ole ollut helppoa, kun koti ja työelämä on vaikea sovittaa.

Niinkuin sanoin tai kirjoitin aikaisemmin pidä huolto poika omasta terveydestäsi, ainakaan se ei kulje fyysisen ja psyykkisen puolesta mitenkään tasapainossa.

Kahden alaikäisen "lapsen" isä kirjoittaa palstalle kilometrien juttuja, pääosin skeidaa, sinun elämän arvot pitäisi olla aivan jossain muualla kuin tällä palstalla, laittelet kuvamanipulaatiota, sinun on vaikea ymmärtää että minä en ole Senssu, täysin mahdotonta, mistähän mt-ongelmasta tuokin on merkki, en ole koskaan ehdotellut sinulle minkäänlaisia diagnooseja, osaamiseni ei riitä siihen, muutakuin mielenterveyskuntoutuja joka sinä epäilemättä olet. Minulle olet tarjoillut satoja diagnooseja, keksinyt minusta satoja valheita.
        By NumBall HHn 61v.

• Anonyymi

Kirjoitit arvoisa Insinöörimajuri & Lentokapteeni BuffBall seuraavasti:

" et muuten tiennyt mikä hedelmä oli kyseessä vaikka niitä myydään täällä vähän joka paikassa."

Tiesikö ystäväsi Sensei Bubalus Bubalis mikä hedelmä oli kyseessä?

• Anonyymi

Kirjoititko sinä senssukka tämän:

"sinulla on paljon vielä selvitettävää pääsi kanssa, kukaan ei ole kaikkien alojen asiantuntija, toisaalle avaukseen kirjoittamasi puolen metrin ulostus, kertoo paljon sinusta, usko nyt resuperse"

Entä tämän:

"Tietääkseni en ole kysynyt keneltäkään mitään, olen aivan sisälukutaitoinen että osaan etsiä itsekin tietoa netistä."

Tietääksesi:
      - aloitus on mm. puolen metrin pituinen
      - et ole kysynyt keneltäkään mitään
      - et ole kirjoittanut (tähän ketjuun) mitään

Luulempa... että sinun, rakkaani NumBall, kannattaisi hieman selvittää päätäsi ja, tehdä jotain muutakin, kuin vain thaimaassasi, päivystää tätä palstaa 24/7.

• Anonyymi

Ei Senssu ole noita kirjoittanut vaan minä
        By NumBall HHn 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHn 61v.

Huomenta Numba.

Olisi mukava tietää montako eri rakasta on aivan varmoja kuten Neiti että sinä olet minä ja minä olen sinä.
        Tuolloinhan selviäisi myös montako rakasta on.

Tytön sanoja lainatakseni: Villi veikkaukseni on että henkilöitä on kokonaista yksi.

Aatteles kuule kun kuuluu luontokuvaajien ryhmään ja on failissa kymmeniä tuhansia kuvia, niin ei ole ostanut itsellensä kameraa, vaikka kaikki muu on parasta mitä rahalla saa.
        Mun mielestä vähän outo heebo.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHn 61v.

ThaiLady ja Puppekin asuvat kookospähkinässäni onnellisina, nautiskellen karsimus hedelmää, apina.
        By NumBall hHN 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ThaiLady ja Puppekin asuvat kookospähkinässäni onnellisina, nautiskellen karsimus hedelmää, apina.
        By NumBall hHN 61v.

Junttilassa näemmä herätty tehtaan viikonlopputyövuoroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta Numba.

Olisi mukava tietää montako eri rakasta on aivan varmoja kuten Neiti että sinä olet minä ja minä olen sinä.
        Tuolloinhan selviäisi myös montako rakasta on.

Tytön sanoja lainatakseni: Villi veikkaukseni on että henkilöitä on kokonaista yksi.

Aatteles kuule kun kuuluu luontokuvaajien ryhmään ja on failissa kymmeniä tuhansia kuvia, niin ei ole ostanut itsellensä kameraa, vaikka kaikki muu on parasta mitä rahalla saa.
        Mun mielestä vähän outo heebo.

S

Huomenta vaan olen tänään ollut huonosti koneella kävimme vaimoni kanssa pranburissa rautakaupassa, global house, paras mitä tällä alueella on, varsin isot valikoimat vähän joka lähtöön, joo vaikea ajatella että näitä on enemmän kuin yksi, noiden kuvien modifiointi on todellinen saavutus, ajatella en olisi uskonut että niinkin hullusuomalaisista miehistä löytyy että viitsii liimailla ja leikkailla kuontaloni imeväisen kehoon, no hulluja on monia, ja suomessa on varsin heikko avohoidon taso.
        By NumBall HHn 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta vaan olen tänään ollut huonosti koneella kävimme vaimoni kanssa pranburissa rautakaupassa, global house, paras mitä tällä alueella on, varsin isot valikoimat vähän joka lähtöön, joo vaikea ajatella että näitä on enemmän kuin yksi, noiden kuvien modifiointi on todellinen saavutus, ajatella en olisi uskonut että niinkin hullusuomalaisista miehistä löytyy että viitsii liimailla ja leikkailla kuontaloni imeväisen kehoon, no hulluja on monia, ja suomessa on varsin heikko avohoidon taso.
        By NumBall HHn 61v.

Sinähän joo tarvitkin kaikenlaista rautakaupasta, kun vuokratalon pikkuinen pihakin on betonia eikä vuokrataloja itse remontoida, vaan se kuuluu talon omistajalle.
        Sinä olet Suomessa sitäpaitsi etkä missään global huusissa. Olet katsellut vaimon facebookia kännipäissäsi ja kuvittelet olevasi messissä. Kuva-askarteluista jos puhutaan niin se sinun hedelmäkuva oli tökerö väärennös. Se oli otettu 9:47 ja auringonvalo heijastui siihen ikkunasta matalalta. Thaimaassa se ei enää siihen aikaan heijastu. Lisäsit kuvaan hedelmän johon yritit vähän askarrella varjoa. Tökerö väärennös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän joo tarvitkin kaikenlaista rautakaupasta, kun vuokratalon pikkuinen pihakin on betonia eikä vuokrataloja itse remontoida, vaan se kuuluu talon omistajalle.
        Sinä olet Suomessa sitäpaitsi etkä missään global huusissa. Olet katsellut vaimon facebookia kännipäissäsi ja kuvittelet olevasi messissä. Kuva-askarteluista jos puhutaan niin se sinun hedelmäkuva oli tökerö väärennös. Se oli otettu 9:47 ja auringonvalo heijastui siihen ikkunasta matalalta. Thaimaassa se ei enää siihen aikaan heijastu. Lisäsit kuvaan hedelmän johon yritit vähän askarrella varjoa. Tökerö väärennös.

Olenko puhunut jotain remontoinnista, voin vain vakuuttaa että en vaivaudu valokuviani editoimaan mitenkään, kovasti on juttusi vainoharhaisia kateutesi ja katkeruutesi parisuhteisiin, peukaloinen.
        By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko puhunut jotain remontoinnista, voin vain vakuuttaa että en vaivaudu valokuviani editoimaan mitenkään, kovasti on juttusi vainoharhaisia kateutesi ja katkeruutesi parisuhteisiin, peukaloinen.
        By NumBall HHN 61v.

Ensinnäkään en ole peukaloisesi ja toiseksi minun käy sääliksi paperivaimoasi, että parhaat vuotensa uhrasi narsistiselle mielisairaalle pullukalle, joka koettaa manipuloida valheillaan ympäristöään vielä senkin jälkeen kun on jäänyt kiinni ja paljastunut pelkäksi satusedäksi. Ei tuo ollut mikään parisuhde vaan hoitosuhde. Etkös sinä ehdottanut tapaamista Helsingissä pari viikkoa sitten? Eikös sen tapaamisen ajankohta ala olemaan lähellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkään en ole peukaloisesi ja toiseksi minun käy sääliksi paperivaimoasi, että parhaat vuotensa uhrasi narsistiselle mielisairaalle pullukalle, joka koettaa manipuloida valheillaan ympäristöään vielä senkin jälkeen kun on jäänyt kiinni ja paljastunut pelkäksi satusedäksi. Ei tuo ollut mikään parisuhde vaan hoitosuhde. Etkös sinä ehdottanut tapaamista Helsingissä pari viikkoa sitten? Eikös sen tapaamisen ajankohta ala olemaan lähellä?

Ei ole ilmennyt tapaamishalukkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä resupekka olet, todellinen peukaloinen, en ole ehdottanut sinulle yhtään mitään, jos älysi ei riitä ymmärtämään että saat mitä tilaat, korkojen kanssa. parisuhde on kestänyt jo 22 vuotta, tuo kateus ja katkeruus on aivan käsin kosketeltavaa... parisuhde asioissa... terveisiä pattayan savoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä resupekka olet, todellinen peukaloinen, en ole ehdottanut sinulle yhtään mitään, jos älysi ei riitä ymmärtämään että saat mitä tilaat, korkojen kanssa. parisuhde on kestänyt jo 22 vuotta, tuo kateus ja katkeruus on aivan käsin kosketeltavaa... parisuhde asioissa... terveisiä pattayan savoon.

Esiasetuksena voi aina luottaa siihen että joka kerta kun avaat suusi, sieltä tulee paskapuhetta. Joskus se on väärin ymmärrettyä, väärin muistettua, vääristeltyä, valeuutisia, urbaaneja legendoja, tyhjällä kehuskelua, lapsellista roskaa, kateuden ruokkimaa satua tai mustamaalausta, joskus näiden kaikkien yhdistelmää, mutta siihen voi aina luottaa että se on täyttä paskaa.
        Kun Saaristopasanen sanoo päivää, on aivan varmaa että on yö ja velat muuttuu saataviksi joka tarinassa.

Jaa että se on siis sihteerisi joka on Helsinkiin tulossa? No ei muuta kuin tapaaminen pystyyn, missä nähdään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiasetuksena voi aina luottaa siihen että joka kerta kun avaat suusi, sieltä tulee paskapuhetta. Joskus se on väärin ymmärrettyä, väärin muistettua, vääristeltyä, valeuutisia, urbaaneja legendoja, tyhjällä kehuskelua, lapsellista roskaa, kateuden ruokkimaa satua tai mustamaalausta, joskus näiden kaikkien yhdistelmää, mutta siihen voi aina luottaa että se on täyttä paskaa.
        Kun Saaristopasanen sanoo päivää, on aivan varmaa että on yö ja velat muuttuu saataviksi joka tarinassa.

Jaa että se on siis sihteerisi joka on Helsinkiin tulossa? No ei muuta kuin tapaaminen pystyyn, missä nähdään?

Kopioi alle kirjoitus johon viittaat saapumisesta Helsinkiin.
        Sitten alat laittamaan tapaamista pystyyn kun olet muuta kuin anonyymi.
        Tuossa kuun vaihteen tienoilla sopii.
        Jos jatkat anonyyminä, niin tämä on minun viimeinen sana tästä aiheesta.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S

Saaripasuuna vaihtui Senssuksi. Minulla on sellainen asia käytössäni, jota sinulla ei ole. Se on muisti. Olit "tulossa" Suomeen noin kuun vaihteessa, oletin että on kysymys sairaalareissusta Jorviin ja juurihan kertoilit flimmereistäkin, joka on koronan jälkeen yleinen vaiva. Sinullahan oli korona elokuussa, tosin sinulla tarinoiden mukaan oli korona myös keväällä ja viime vuonna ainakin kahdesti ja edellisenä vuonna ainakin kerran.
        Myös monet erilaiset eläimet purivat sinua samana ajanjaksona.
        Viisi koronaa, neljä rokotetta, suolet leikelty, vaimon "allergu", koiralla anemia ja koirien rodutkin vaihtui vähintään kolmasti, flimmeri, uniapneamaski ja mittarit öisin, viinaakaan ei oteta kuin kännissä, Jorvissa jälkitarkastus suolista ja riitelyä Kelan kanssa muutaman euron kelakorvauksista. Ulkona et käynyt kolmeen vuoteen juuri laisinkaan, itse tämän kerroit. Ei ihme että ahdistaa ja popsit propanololia.

Tuosta sekavasta päästäsi ei irtoa yhtään kirkasta ajatusta ja kukaan ei varmasti ole tulossa sinua tapaamaan sairaalareissullasi, jolla olet jo ja pysyt Suomessa. Sitä tosiasiaa ei mielikuvituksella paikata eikä kaipailemalla sitä tissitöntä lättänokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S

Olisiko "sihteerinkin" aika opiskella yhdyssanoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saaripasuuna vaihtui Senssuksi. Minulla on sellainen asia käytössäni, jota sinulla ei ole. Se on muisti. Olit "tulossa" Suomeen noin kuun vaihteessa, oletin että on kysymys sairaalareissusta Jorviin ja juurihan kertoilit flimmereistäkin, joka on koronan jälkeen yleinen vaiva. Sinullahan oli korona elokuussa, tosin sinulla tarinoiden mukaan oli korona myös keväällä ja viime vuonna ainakin kahdesti ja edellisenä vuonna ainakin kerran.
        Myös monet erilaiset eläimet purivat sinua samana ajanjaksona.
        Viisi koronaa, neljä rokotetta, suolet leikelty, vaimon "allergu", koiralla anemia ja koirien rodutkin vaihtui vähintään kolmasti, flimmeri, uniapneamaski ja mittarit öisin, viinaakaan ei oteta kuin kännissä, Jorvissa jälkitarkastus suolista ja riitelyä Kelan kanssa muutaman euron kelakorvauksista. Ulkona et käynyt kolmeen vuoteen juuri laisinkaan, itse tämän kerroit. Ei ihme että ahdistaa ja popsit propanololia.

Tuosta sekavasta päästäsi ei irtoa yhtään kirkasta ajatusta ja kukaan ei varmasti ole tulossa sinua tapaamaan sairaalareissullasi, jolla olet jo ja pysyt Suomessa. Sitä tosiasiaa ei mielikuvituksella paikata eikä kaipailemalla sitä tissitöntä lättänokkaa.

Asia siis loppuun käsitelty minun osaltani.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S

Sinä olet ollut jo vuosia loppuunkäsitelty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S

Juuri noin se Saaripasuunakin teki, ettei suostu enää puhumaan. Samaa harjoittaa naiset kun kuukautiset lähestyy. Selkeitä PMS-oireita. On erittäin säälittävää että 61 vuotiaalla miehellä on ainoana kaverina mielikuvituskaveri Chiang Main Paraisilta. Tästä pitää kiinni kuin hullu puurolusikasta ja kertoo toimittavansa jotakin salaperäistä tilausta jonka joku toinen mielikuvituksensa olento on tilannut ja sittemmin saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se Saaripasuunakin teki, ettei suostu enää puhumaan. Samaa harjoittaa naiset kun kuukautiset lähestyy. Selkeitä PMS-oireita. On erittäin säälittävää että 61 vuotiaalla miehellä on ainoana kaverina mielikuvituskaveri Chiang Main Paraisilta. Tästä pitää kiinni kuin hullu puurolusikasta ja kertoo toimittavansa jotakin salaperäistä tilausta jonka joku toinen mielikuvituksensa olento on tilannut ja sittemmin saanut.

Annan sinulle toisen mahdollisuuden ja jos palaute saman tasoista niin se on sitten tämä asia loppuun taputeltu....

S eli Sensei Chiang Mai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan sinulle toisen mahdollisuuden ja jos palaute saman tasoista niin se on sitten tämä asia loppuun taputeltu....

S eli Sensei Chiang Mai

Onko taas jumalkompleksi päällä jossa sinä jakelet mahdollisuuksia? Korkeasaaressa on aaseja, jos haluan nähdä tyhmän otuksen. Olet taas kännissä puhunut asioita joita et muista itse. Kaivele itse omat höpinäsi ja pidä aiheesi ja mielellään jos olet puhumatta mistään aiheesta niin vielä parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko taas jumalkompleksi päällä jossa sinä jakelet mahdollisuuksia? Korkeasaaressa on aaseja, jos haluan nähdä tyhmän otuksen. Olet taas kännissä puhunut asioita joita et muista itse. Kaivele itse omat höpinäsi ja pidä aiheesi ja mielellään jos olet puhumatta mistään aiheesta niin vielä parempi.

Minulla kun nyt vain sattumoisin on tarve käväistä siellä junttilassa ja olisi ollut elämänkokemus tavata kaltaisesi internetpärräpiipittäjä, mutta mene sinä Korkeasaareen, koska minun osaltani tämä asia on loppuun taputeltu nyt.

Olen vain pari päivää ja asiana on olla asianosaisena kaupassa kun tyttäreni myy Kulosaaren kämppänsä hintaan joka on enemmän kuin kerrostaloläävä Vantaalla.

Tytär ja kaksi poikaani tulevatkin sitten lapsineen joulusta lukien tänne Chiang Maihin joten siinäpä sulla taasen jutun juurta ja jutunjuurta.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joitakin julkkiksia on kuulema todella vaikeaa saada haastateltavaksi, mutta arvovaltaisen sensein tapaaminen se vasta vaikeaa on. Ensin nimimerkki 2010:n on laitettava vaimo ja anoppi vesipumppujen kanssa lasten puumajaan passien kanssa siten että mersu on taustalla, siitä sitten kuva räpsräps jonka jälkeen viisi valittua Pattayan poikaa saa tavata sensein siten, että yhdellä heistä on pää kainalossa ja toisella on marinoidut pallit paistinpannulla, jokaisella on kymppitonni rahaa ja sitten vasta sensei alkaa vimmatusti hakkaamaan heitä peukalon nivelellä korvan taakse.

Tuo on jokseenkin hankala järjestely.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joitakin julkkiksia on kuulema todella vaikeaa saada haastateltavaksi, mutta arvovaltaisen sensein tapaaminen se vasta vaikeaa on. Ensin nimimerkki 2010:n on laitettava vaimo ja anoppi vesipumppujen kanssa lasten puumajaan passien kanssa siten että mersu on taustalla, siitä sitten kuva räpsräps jonka jälkeen viisi valittua Pattayan poikaa saa tavata sensein siten, että yhdellä heistä on pää kainalossa ja toisella on marinoidut pallit paistinpannulla, jokaisella on kymppitonni rahaa ja sitten vasta sensei alkaa vimmatusti hakkaamaan heitä peukalon nivelellä korvan taakse.

Tuo on jokseenkin hankala järjestely.

No siinäpä sulla aihetta varmaankin ensivuonnakin kun jätät valikoivasti huomiotta että 2010 on esittänyt vedonlyönnin arvoltaan 20.000 egee etkä siinä jutussa ole asianosainen muuta kuin roolissasi nuolla Bellörffin takapuolta 24/7.

Juttus muuttui, sinähän kirjoitit Korkeasaaresta kun et tahdo haastatella.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kun nyt vain sattumoisin on tarve käväistä siellä junttilassa ja olisi ollut elämänkokemus tavata kaltaisesi internetpärräpiipittäjä, mutta mene sinä Korkeasaareen, koska minun osaltani tämä asia on loppuun taputeltu nyt.

Olen vain pari päivää ja asiana on olla asianosaisena kaupassa kun tyttäreni myy Kulosaaren kämppänsä hintaan joka on enemmän kuin kerrostaloläävä Vantaalla.

Tytär ja kaksi poikaani tulevatkin sitten lapsineen joulusta lukien tänne Chiang Maihin joten siinäpä sulla taasen jutun juurta ja jutunjuurta.

S

Satuja ja tarinoita. Terkkuja hoitajille Jorviin! Täällä sinä päivystät joulun jälkeenkin lapsinesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuja ja tarinoita. Terkkuja hoitajille Jorviin! Täällä sinä päivystät joulun jälkeenkin lapsinesi.

Niinhän se taitaa olla meidän molempien osalta, joten koita pärjätä sinä siellä ja minä täällä.

S

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1747
    2. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      90
      1285
    3. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1252
    4. Hyvää iltaa miehelle

Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)
      Ikävä
      167
      1028
    5. Lapulais poika.

Onko tämä Lapualais poika jäänyt naisiin, kun hyvin pidellään ei malta lähtiä kotia. Tavataan sanoa. Mitä sitä äiteelle soittelemaan, kun naiset pite
      Lapua
      12
      823
    6. Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. M
      Iisalmi
      18
      734
    7. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      51
      696
    8. Haluaisin kertoa sulle

Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?
      Tunteet
      48
      659
    9. Sofia ei tee enää lomareissuja

Jostain syystä häntä ei enää kiinnosta Dubain ja Espanjan lomat eikä edes Leville vaivaudu. Mitä lie tapahtunut?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      600
    Aihe