Supon / KRP:n nettiterrorisointi

Anonyymi-ap

Onko kuinka moni muu, jotka on tämän terroristiorganisaation nettihäirinnän kohteena, huomanneet samoja asioita tai vastaavia?

Mikä mahtaa olla syy, että puolen tunnin välein nämä terroristit kytkee hakkeroidut yhteydet / haittasovellukset päälle/pois? Riippuen idiootista joka on työvuorossa, usein 2 minuuttia ennen tasatuntia ja puolituntia nettiyhteyden nopeus muuttuu todella paljon, ja sitten taas 2 minuuttia yli tasatunnein ja puolentunnin puhelimen nopeus muuttuu taas radikaalisesti.

Mitä tuon 4 minuutin aikana nämä säälittävät ihmissaastat ja ihmisoikeuksien vastaisia rikoksia tekevät? Vai onko bottiohjelmat ohjelmoitu tarkistamaan tuona aikana?

Oli miten oli, niin toivottavasti ainakin jokainen näistä häirintää suorittavista rikollisista makaa haudoissaan mahdollisimman pian. Itse ainakin laittaisin tällaisen säälittävän rikollisen poliisin välittömästi hautaan kun henkilöllisyys ja osoitetiedot olisi selvillä!

37

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko kellään tietoa mistä saisi aseita ostettua mahdollisimman lyhyellä varoitusajalla???

• Anonyymi

Et sinä aseita tarvitse. Käytä järkeä.

• Anonyymi

Viikonloppunakin on terveellistä etsiytyä aseettomien harrastusten pariin.

• Anonyymi

Onko kukaan koskaan miettinyt tosiasioita, kun jossain päin maailmaa tapahtuu joku terrori-isku tai muu vastaavanlainen? Uutisissa kerrotaan poikkeuksetta aina, että tekijä oli poliisin seurannassa, tai tiedustelupalvelun tietämä henkilö. Miksi henkilö tekee iskun? Kostaakseen poliisin ja viranomaisten rikollisuutta ja häirintää monissa tapauksissa.

Poliisilla on tunnetusti aivokapasiteetti apinan tasolla ellei alhaisempi. Itsekin tulen kostamaan aika monen vuoden häirintää ja elämän tuhoamista, sitten kun on sen hetken aika, mutta muiden kansalaisten kannalta kannattaisi olla melko huolissaan että poliisi on järjestänyt näillä rikoksillaan Suomeen aika järkyttävän määrän kostonhaluisi ihmisiä, jotka minä päivänä tahansa tekee ihan mitä vaan kostaakseen koko viranomaismafialle Suomessa.

Miettikää tätä faktaa sillein kunnolla, ja yrittäkää vaikka itse murhata poliiseja jos syytä löytyy...

• Anonyymi

Onko koskaan juolahtanut mieleen ettei poliisit edes pysty hakkerointiin.
        Kyllä asialla on jonkun it-firman taikka useampien it-firmojen taiselusta tieto on valtaa-auringonpaisteeseen?

• Anonyymi

Ihmisen on vaikea irrottautua egoismistaan.

• Anonyymi

Oletko koskaan miettinyt miten nettikirjoittaja voisi irrottautua pahuuskierteestä?

• Anonyymi

Sun paikkas ei ole vapaassa yhteiskunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun paikkas mielestäsi on vapaassa yhteiskunnassa?

• Anonyymi

Puhut nettiyhteydestä Sillä ei ole mitään teklemistä puhelimen kanssa.

• Anonyymi

En puhu. Kirjoitan vain. Jos ääniä kuulet, ne saattavat olla binauraalisia ääniä.

• Anonyymi

Ei ole kyse nettiyhteydestä. Eikä puhelimista.
        Pahuuden kierteestä irrottautumisesta on kysymys.
        Miten vihamielisyyttä nettikirjoittajien välillä voi taltuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse nettiyhteydestä. Eikä puhelimista.
        Pahuuden kierteestä irrottautumisesta on kysymys.
        Miten vihamielisyyttä nettikirjoittajien välillä voi taltuttaa?

Mahdoton tehtävä?

• Anonyymi

Lääkkeet. Ne Lääkkeet.

Ja se hoitajan kutsunappi. Muistettiinko näyttää mistä se löytyy?

• Anonyymi

Nyt pitää etsiä vikaa pinnalta, ei syvyydestä.
        Itse tuoppisi jäljet sa tunnet

• Anonyymi

Ei ole edelleenkään lääketiede tainnut osata kehittää ihmepillereitä poliisin rikollisuuteen. Lääkkeistä näissä yhteyksissä puhuu aina sellaiset yhteiskunnan idiootit, jotka joku on elänyt kellarissa vähintään viimeisen vuosikymmenen, tai sitten on vaan aivokapasiteetti aika paljon alhaisempi kuin kuuluisi olla.

• Anonyymi

Tätä virttä on veisattu ainakin vuodesta 2010 lähtien jolloin aloitin nettikirjoittelutehtäväni palkatta, vapaaehtoisesti.

• Anonyymi

Minulla on kyllä ollut ihan reaaliaikainen seuranta android puhelimessa. Seuraavat kaikkea mitä tekee ja sijaintia. Jos laittaa kännykästä sijainnin pois, niin seuraavat puhelinoperaattorin jakamaa sijaintia. Se on epätarkempi. Olen seuraillut noita kun seuraavat. Perusteena niillä on exän levittämät tarinat, kun junnu halusi sieltä pois. Tasa-arvoa yli miljoonalla eurolla ;)

• Anonyymi

Mahtaako kuitenkaan tavallinen poliisi puhelinseurantaa tehdä. Ei kuulu työnkuvaan. Yksityisetsivä on taitavampi seuraaja. Eikä ole valtion palkkaama poliisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaako kuitenkaan tavallinen poliisi puhelinseurantaa tehdä. Ei kuulu työnkuvaan. Yksityisetsivä on taitavampi seuraaja. Eikä ole valtion palkkaama poliisi.

Yksityisetsivällä ei ole natsoja kiinnittää seurantalaitetta autoon, kuunnella puhelinta, saada teleoperaattorilta paikannusta, seurata puhelimen tarjoamaa sijaintia eikä seurata mitä tekee puhelimella. Lisäksi harvalla on mielenkiintoa polttaa yli miljoonaa average joen tarkkailuun.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan: Sain tiedon poliisihallinnossa työskentelevältä ystävältäni. Tietolähteeni on ymmärrettävästi luottamuksellinen, muuta tieto pitänee paikkansa. Kun on sellainen työura ja tausta kuin minullakin on, niin sitä tuntee väkisinkin muitakin ihmisiä kuin Eikan ja Arskan.

Parhain terveisin, Moktar. ;)"
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17647868/maahanmuuttajataustaiset-katujengit-vai-nuorten-tekemia-rikoksia

Aika moni meistä nettikirjoittajista ei ole ikinä kuullut sun Eikasta tai Arskasta.

• Anonyymi

Kukaan ei seuraa, jos suljet laitteesi ja lähdet ulkoilemaan ilman niitä. Nauti mukavasta lenkistä raittiissa ulkoilmassa.

• Anonyymi

Kyllä ne seuraa välillä silleenkin. Oli oikeen kokoontumisajo joskun kun lähdin fillaroimaan ilman puhelinta kaffelle.

Olen ollut myös tosi kiltti. Yksi kävi kerran kyttäämässä ruokalähetiksi tekeytyneenä. Siirsin sijaintini sen jälkeen lounasaikaan hyvään ruokapaikkaan. Arvelin, että saavat siellä ruokaa firman piikkiin.

• Anonyymi

Oikein ja väärin. Laitteen sulkeminen ei estä seuraamista, ja esim. mikrofonin kuuntelua. Jos sulla on kotonas älypuhelin sisäänrakennetulla akulla, poliisi seuraa sillä vaikka sulkisit ja käynnistäisit kuinka monta kertaa ja jättäisit sen sammutettuna pöydälle.

Nykyajan tekniikalla ei edes enää auta että otat mobiilidata ja wifi yhteydet pois ennen kun sammutat. Jos asunnon lähellä on ainoata wifi yhteyttä ja oot poliisin tarkkailussa, se on 100% varmuudella hakkeroitu yhteys ja sitä käytetään hyödyksi häirintää ja vainoamista suoritettaessa. Tietty myös ulkopuolisen yhteyden omistaja siitä kärsii että vieraat sormet sitä työntää muihin laitteisiin.

Kai jokainen on jo niin perillä älypuhelimien toiminnoista, ja tekniikoista mitä hakkerit voi suorittaa, että periaatteessa mikä tahansa älypuhelin voi olla jo kaupassa hakkeroitu yhteyksillä, vaikka puhelin on paketissa sinetit tiukasti päällä, eikä ensimmäistä sim-korttia ole koskaan käynyt puhelimessa.

Sitten voi miettiä mitä kaikkea viranomaismafia tekee kun se on mahdollista. Älypuhelimiin vaadittiin myös lukuisten maiden viranomaismafioiden toimesta, että akkuja täytyy alkaa valmistaa sisäänrakennettuna, ettei ihmiset saa niitä irrotettua ja näin estettyä viranomaisia seuraamasta ketä tahansa milloin tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein ja väärin. Laitteen sulkeminen ei estä seuraamista, ja esim. mikrofonin kuuntelua. Jos sulla on kotonas älypuhelin sisäänrakennetulla akulla, poliisi seuraa sillä vaikka sulkisit ja käynnistäisit kuinka monta kertaa ja jättäisit sen sammutettuna pöydälle.

Nykyajan tekniikalla ei edes enää auta että otat mobiilidata ja wifi yhteydet pois ennen kun sammutat. Jos asunnon lähellä on ainoata wifi yhteyttä ja oot poliisin tarkkailussa, se on 100% varmuudella hakkeroitu yhteys ja sitä käytetään hyödyksi häirintää ja vainoamista suoritettaessa. Tietty myös ulkopuolisen yhteyden omistaja siitä kärsii että vieraat sormet sitä työntää muihin laitteisiin.

Kai jokainen on jo niin perillä älypuhelimien toiminnoista, ja tekniikoista mitä hakkerit voi suorittaa, että periaatteessa mikä tahansa älypuhelin voi olla jo kaupassa hakkeroitu yhteyksillä, vaikka puhelin on paketissa sinetit tiukasti päällä, eikä ensimmäistä sim-korttia ole koskaan käynyt puhelimessa.

Sitten voi miettiä mitä kaikkea viranomaismafia tekee kun se on mahdollista. Älypuhelimiin vaadittiin myös lukuisten maiden viranomaismafioiden toimesta, että akkuja täytyy alkaa valmistaa sisäänrakennettuna, ettei ihmiset saa niitä irrotettua ja näin estettyä viranomaisia seuraamasta ketä tahansa milloin tahansa.

Jos poliisin suorittamaa seurantaa on olemassa, se pitäisi lailla kieltää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos poliisin suorittamaa seurantaa on olemassa, se pitäisi lailla kieltää.

Testi: onni Sarmaste

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D :D :D :D ROFLMAO. Luuletko tosiaan, että joku taho viitsisi johonkin sinunkaltaiseen ilmeiseen mattimeikäläiseen käyttää tippaakaan seurantaresursseja? :D :D :D :D

Kertoisitko vaikka viisi maata, jotka ovat vaatineet älypuhelimeen sisäänrakennetut akut? Älä unohda lähteitä.

• Anonyymi

Konstit on monet sano akka kun kissalla pöytää pyyhki.

• Anonyymi

Lienee joku syy miksi poliisi tekee näin. Selvitä asiasi heidän kanssaan niin saa olla rauhassa.

• Anonyymi

Kyseessä on tilanne, missä lapsi vaihtaa vanhemmalta toiselle ja hyvät tarinat lentää. Kun käytössä on salaiset pakkokeinot, niin poliisi ei keskustele asiasta. Kysyin jo ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on tilanne, missä lapsi vaihtaa vanhemmalta toiselle ja hyvät tarinat lentää. Kun käytössä on salaiset pakkokeinot, niin poliisi ei keskustele asiasta. Kysyin jo ;)

Arvaatte varmaan sukupuolet ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaatte varmaan sukupuolet ;)

Liian monella on arvauskeskus suosituksena. Minun binauraaliset äänet taas kiihtyivät kun erehdyin telkkaa katsomaan ja Antti Kuronen kertoili Ukrainan tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D :D :D :D ROFLMAO. Seurantaa jonkun huoltajuusasian vuoksi.. :D :D :D

• Anonyymi

Läpimätä on vaan yksi synonyymi kuvailemaan tätä nykypäivän poliisia Suomessa.

• Anonyymi

Tämäkin riita sinun pitää käydä sen tahon kanssa jonka virsiä sinä vaisaat. Ei koske minua eikä läheisiäni.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1338
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1157
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1112
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1002
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      932
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      909
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      81
      762
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      724
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      54
      698
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      631
    Aihe