Whatsapp murtautumiset

Anonyymi-ap

Tämmöistäkin kivaa tehdään

23

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sami perintämiehen hakkerointikopla

• Anonyymi

Kukas laittaa tämän hakkerointitiimin ruotuun?

• Anonyymi

MölliMake

• Anonyymi

Homo Arska vanha homo

• Anonyymi

Vastuu myös muutamalla kelloharrastajalla

• Anonyymi

Lestadiolaisten kirous?

• Anonyymi

Mites tämmöiset IT-welhot saa vielä työskennellä IT-alalla?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Scania Lahdessakin ovat tietoisia näiden koijareiden touhuista. Työnantaja velvollinen puuttumaan. Mikä työnantajaa vaivaa?

• Anonyymi

huihai

• Anonyymi

Poliisi soittelee hakkerointitiimille joku päivä

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

https://fi.wikipedia.org/wiki/Digitaalinen_väkivalta
      Sosiaaliset seuraukset
      Digitaalisella väkivallalla on myös sosiaalisia seurauksia. Teknologia laajentaa häirinnän, vihapuheen ja väkivallan mahdollisuuksia. Väkivallan tekijä voi teknologian, kuten tietokoneen, kännykän, sähköpostin ja sosiaalisen median käyttöä kontrolloimalla eristää väkivallan kokijan muista ihmisistä ja valvoa, kenen kanssa hän on tekemisissä. Tällainen teknologian mahdollistava läpitunkeva valvonta tarkoittaa esimerkiksi puheluiden, tekstiviestien, sähköpostien ja yksityisviestien tarkkailua.[13]

Digitaalinen väkivalta, teknologian käytön kieltäminen ja kontrollointi ja vainoaminen voivat vaikuttaa väkivallan kokijan ihmissuhteisiin. Digitaalisen väkivallan tekijä voi käyttää teknologiaa myös eristääkseen väkivallan kokijan muista ihmisistä esimerkiksi tarkkailemalla viestejä ja päättämällä, kenen kanssa väkivallan kokija saa olla tekemisissä. Lisäksi väkivallan tekijä voi esiintyä toisena henkilönä, jolloin hän syyllistyy identiteettivarkauteen. Väkivallan tekijä voi murtautua toisen henkilön tileille tai tarkkailla esimerkiksi pankkitiliä tai terveystietoja kirjautumalla toisen tietoihin. Väkivallan tekijä voi pyrkiä häpäisemään väkivallan kokijaa, mikä saattaa vaikuttaa hänen maineeseen. Tällaisissa tapauksissa digitaalisella väkivallalla voi olla vaikutuksia myös väkivallan kokijan työelämään ja se voi aiheuttaa myös tulojen menetystä.

• Anonyymi
      UUSI

24/7 valvonta?

• Anonyymi
      UUSI

Pyydetään asioista tietäviä tekemään poliisille rikosilmoituksia. Auttaisi asianomaista todella paljon, kiitos!

• Anonyymi
      UUSI

Yhteiskunta sekaisin, kun tämmöistä tehdään, mutta suoraan ei olla valmiita keskustelemaan!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      52
      1666
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      73
      1413
    3. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1390
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      106
      1241
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      49
      1014
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      966
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      77
      957
    8. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      859
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      797
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      39
      786
    Aihe