Suomi on uusi Israel t. Uusi Jerusalem- olemme maailman kristillisin valtio- siks hyökkäysten kohde

Anonyymi-ap

13

65

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Israel ja juutalaiset on valittu kansa.

Suomi siis myös mukana.

Ei pidä koskaan hyökkää israelia tai juutalaisia vastaan- jumalan kosto ...?

• Anonyymi

"Ei pidä koskaan hyökkää israelia tai juutalaisia vastaan- jumalan kosto ...?"

Onko tämä nyt kysymys vai väite?

• Anonyymi

EU ja maailmanvalta-illuminati oankkisatanistit yrittää nyt saada suomen sotaan venäjän kanssa?

• Anonyymi

Yritätkö kysyä vai väittää jotain? Se, että kirjoitat "suomen" ja "venäjän" pienillä alkukirjaimilla, viittaa siihen, että sinulla ei ole aavistustakaan siitä, mitä yrität tehdä.

• Anonyymi

Yritätkö avata uutta keskustelua, vai avasitko uuden keskustelun, jonka tarkoitus on vain ohjata ihmisiä vanhaan keskusteluun?

• Anonyymi

Helluntailaisten = antikristittyjen anabaptistien teot ovat monet ja juonikkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisten = antikristittyjen anabaptistien teot ovat monet ja juonikkaat.

Et näköjään tiedä tuostakaan aiheesta mitään.

• Anonyymi

Pohjoismainen hyvinvointioikeusvaltio on lähimpänä Jeesus Kristuksen lähimmäisen rakkauden sanoman toteuttamista maan päällä valtiotasolla, joten se on antikristuksen mammonanpalvojien rahan kirkon kapitaali-imperiumin hampaissa ja tuhotyön kohteena koko ajan. Mammonanpalvojien tehtävä on eriarvoistaa ja riistää, onhan sanottu että Suuri Babylon on petotalous, joka pistää kaikki huoraamaan rahasta. Monilta yksille on tämän tavoite, tåysin kristillisyyden vastainen antikristillinen ahneuden ja luonnevikaisen narsismin huipentuma, itsestään isästään perkeleestä.

• Anonyymi

Pohjoinen hyvinvointivaltio on tuhottu järjettömillä, saatanallisen globalisimin tavoitteilla. Transut, muunsukupuoliset, homojen esille tuonti, karmea maahanmuutto ovat tehneet Suomesta epäturvallisen, rajusti velkaantuvan ja lähiaikoina romahtavan valtion.

• Anonyymi

Nyt paljastuu ja tarkentuu se, ettei aloittaja ole aito kristitty. Ei tunne / välitä Jumalan omasta sanasta.

Kristillisyys ei koskaan "toteudu valtiotasolla" ja pölöttäjän täytyy tämä tietää.

Jeesuskin erotti kirkon ja valtion.

Markuksen evankeliumi 12: 13-17
        13 Ja he lähettivät hänen luoksensa muutamia fariseuksia ja herodilaisia kietomaan häntä sanoilla.
        14 Nämä tulivat ja sanoivat hänelle: "Opettaja, me tiedämme, että sinä olet totinen etkä välitä kenestäkään, sillä sinä et katso henkilöön, vaan opetat Jumalan tietä totuudessa. Onko luvallista antaa keisarille veroa vai ei? Tuleeko meidän antaa vai ei?"
        15 Mutta hän tiesi heidän ulkokultaisuutensa ja sanoi heille: "Miksi kiusaatte minua? Tuokaa denari minun nähdäkseni."
        16 Niin he toivat. Ja hän sanoi heille: "Kenen kuva ja päällekirjoitus tämä on?" He vastasivat hänelle: "Keisarin".
        17 Jeesus sanoi heille: "Antakaa keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on". Ja he ihmettelivät häntä suuresti.
        🔥

• Anonyymi

Aloitus on valhetta eikä perustu minkäänlaiseen totuuteen.

>>Suomi on uusi Israel t. Uusi Jerusalem- olemme maailman kristillisin valtio- siks hyökkäysten kohde<<

a) Suomi ei ole maailman kristillisin valtio. Väite on valhetta.

b) Suomi ei ole uusi Israel, eikä Uusi Jerusalem. Tämäkin väite on valhetta. Näennäisestä uskonnollisuudesta huolimatta se todellisuudessa edustaa antikristillisyyttä (= Raamatun sanan vastaisuutta), myös antisemitismiä sekä antijudaismia. Edustaa ainoastaan valheisiin perustuvaa rasismia, noituutta sekä useamman 10 käskyn lain rikkomista.

c) Aloittaja on ilmeisesti sama Pentagon-Helluntaikirkkoon kuuluva, joka jo kauan (= vuosia) on levitellyt täällä Zelenskyin, Bidenin ja USA:n Venäjän vastaista sotaa lietsovia valheitaan, mm. nk. valheprofetioita ja Bidenin valhe-ennustuksia. Kaikki hänen "ennustuksensa" on ahkera asioiden tutkija voinut aina havaita valheiksi.

Itse otan jokaisen sanan täällä nk. "todesta", eli todellisessa tarkoituksessa esitetyksi. Selitys "emmä mitään tarkottanut" ei mene läpi. Jokainen, joka tänne kirjoittaa, on tarkoittanut ja tarkoittaa juuri sitä mitä kirjoittaa.

Itse kirjoitan aina sen minkä varmasti uskon / tiedän todeksi ja jonka väitteen voi aina tarkistaa myös muista lähteistä. Laitan väitteideni tueksi useita, pääosin nk. "neutraaleina" pidettäviä linkkejä.

d) Suomea vastaan ei hyökkää ketkään muut kuin Suomen ruotsalaiset jatkuvine ryssävihan lietsontoineen, nyt yhdessä EU:n, USA:n, mahd. Mossadin ja Ukrainan kanssa. Aloittaja on äidinkieleltään ja kulttuuriltaan Suomen ruotsalainen, ei suomalainen. Iltasanomien keskusteluissa tuo sama "ääni" jo vuosia sitten ilmoitti, että "Suomen pelastaa vain liittyminen takaisin Ruotsiin." Itsenäinen Suomi ja suomalaisuuden puolustaminen ei tuota kirjoittajaa ole koskaan kiinnostanut pätkääkään.

• Anonyymi

Tosi on, Suomi on nimellisesti erittäinkin "kristitty" valtio, mutta Raamatussahan selvästi varoitetaan nimikristillisyydestä. Suomi on täysillä mukana kaikissa Jumalan käskyjen vastaisissa toimissa. Jumalaa ei pidetä enää kunniassa ja Jeesukseen uskovia vierastetaan ja usein pilkataan. Kirkko itse on maallistunut ja on mukana muun muassa homotuksessa ja kaikissa maallisissa kulttuuria ja kristillisyyttä tuhoavissa hankkeissa.
        Elävää uskoa on enää vähän jäljellä Suomessa. Valtiojohtokin on täysin ateistinen.
        Suomi on täysin eri maa kuin sotien aikaan, jossa presidenttikin rukoili ihmettä. Kallion rukous on kertakaikkisen upea, siitä voi tunnistaa oikean palavan uskon ja pyyteettömyyden.
        Nyt Jumalaa pilkataan jatkuvasti. Mitä luulette, saisimmeko uutta talvisodan ihmettä, jos Venäjä päättäisi hyökätä? En todellakaan tuohon usko.

• Anonyymi

Uskonnollista psykoosia pukkaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      131
      1969
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      295
      1133
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      997
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      78
      863
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      788
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      56
      737
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      33
      674
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      636
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      576
    Aihe