Löytyykö maksullisia teinihuoria 18v?

Anonyymi-ap

Pikkujoulukausi käynnistyy ja hotelliin tarvitsisi vähän seuraa. Joensuusta löytyy varmaan sugardaddystä tykkäävä teinityttöjä.

16

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kimmelin baarista minut löydät. Minulla on kaunis, pitkä punainen tukka, tiukka toppi, minihame, verkkosukat ja korkokengät. Huulipunani on elegantin sävyistä mutta muu meikkini hillitty. Varmasti tunnistat minut, odotan sinua. Nimeni on Reino.

• Anonyymi

Mummoni voi tulla. Hän on 87 vuotias ja aivan valtava perse, joka kyllä haisee. Mutta on kiihkeä ja tarvitsee sugardaddyä.

• Anonyymi

Hyi mikä aloitus"!
        Ettet ees häpee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi mikä aloitus"!
        Ettet ees häpee?

Mullois 99 v äitimuori, joutas tuosta haisemasta tienaamaan vähän. Hinnasta kyllä sovitaan.

• Anonyymi

Maksa kymppitonni niin minä voin olla tyttö tai poika ja ihan minkä ikäinen haluat.

• Anonyymi

Pitäis nyt olla vähän konkreettisempaa tarjontaa kuin jonkun Deeren vuoropäällikön tarjoama lonkero.

• Anonyymi

Oi, missä voi tavata niin suuren herran?

• Anonyymi

Älä odota liikoja, Naton laivoja saapuu stadiin, sieltä tulossa reippaita kundeja, saattaa friidut suuntaa stadiin.

• Anonyymi

kokeile fitness pyl ly ä

• Anonyymi

Kysy mäkkäristä Yukia

• Anonyymi

rantakylän ostarin kapakasta...kammari

• Anonyymi

Jottei siellä eräs raiskari kirjoittais, jos näin niin aiheesta oot maksanut.

• Anonyymi

Suosittelen tälle sokerivaarille nyrkkikyllikkiä jos pystynee edes siihen.

• Anonyymi

mitä helvettiä?? sitä paitsi, sugar daddy toiminnassa on kyse vähän muusta kuin yhden illan kännipanoista lol.

• Anonyymi

Fit ness huorahan sen oltava jos huoraa tekee mieli

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      239
      11431
    2. 733
      3994
    3. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      146
      2008
    4. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      169
      1574
    5. Hoosiannaa samban tahdissa

Tallensin tänä aamuna klo 10 Helsingin Paavalin kirkosta (Hermannissa) tulleen Adventti-jumalanpalveluksen. Aloitus, eli kirkkoherra Kari Kanalan ja
      Luterilaisuus
      141
      1471
    6. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      226
      985
    7. Näin sinuakin kytätään - näyttöihin upotetut kamerat

On tultu uuteen vaiheeseen , jota monet eivät vieläkään ymmärrä. Uusimpiin puhelimiin sekä tietokoneisiin on ilmeisesti häivytetty/piilotettu kamerat
      Maailman menoa
      218
      984
    8. Sanna Marin: Suomessa romahtaa nyt kaikki!

- Pisatutkimus kertoo koulutuksen tason romahduksesta. - Olkiluoto 3 kertoo suomalaisen teollisuusosaamisen tason. - Vanhusten hoito retuperällä. - So
      Maailman menoa
      259
      969
    9. Haittaako mies

Että mulla on seksuaalisia haluja sua kohtaan? Onko se sun mielestä outoa? Oot vaan niin kuuma mies. 🤤
      Ikävä
      41
      939
    10. Zelensky ei halua neuvottelupöytään.

Lukasenkan ehdotus ei käy. Kokeilisi edes, olisihan se sitten nähty saako keskustelu mitään aikaan. Eikö nyt kannattaisi kokeilla kaikki mahdollinen s
      Maailman menoa
      405
      836
    Aihe