Olinpa oikeassa

Anonyymi-ap

Kannatti luottaa intuitioon. Arvelin miestä pelle pelailijaksi, ja sellaiseksi paljastui. Siellä jatkaa naisten jahtaamista, onnea hänen tyhjyyteensä. Minä koen vapautuneeni. Elämä hymyilee taas 😊

76

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkei ollut miehiin suuntautunut.

    • Mitä itse teit kokoajan? Vänkkäjiä nauratit ja puhuit törkeyksiä H.R 😅

      • Anonyymi

        Harhainen oot.


      • Anonyymi

        Yleensä se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhainen oot.

        Hah😅


    • Anonyymi

      En ajattele noin. Olen iloinen, jos hän saa kaivattunsa ja he elävät yhdessä sen aikaa kuin on tarkoitettu. Minä jatkan elämääni uudessa kodissa.

      • Anonyymi

        Niin tarkoitatko että hän saa joka viikko uuden kaivatun? Koska tämä mies / talläiset miehet ovat jotenkin rikki. Kokevat että voivat täyttää oman tyhjyyden sillä, että hakevat joka viikoksi uuden naisen, jonka voi heittää syrjään kuin risan nuken? Koska ovat itse rikki, kokevat oikeudeksi rikkoa toisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarkoitatko että hän saa joka viikko uuden kaivatun? Koska tämä mies / talläiset miehet ovat jotenkin rikki. Kokevat että voivat täyttää oman tyhjyyden sillä, että hakevat joka viikoksi uuden naisen, jonka voi heittää syrjään kuin risan nuken? Koska ovat itse rikki, kokevat oikeudeksi rikkoa toisia?

        Puhutko nyt palstakaivatuista? Mitä sinulle merkitsee palstakaivattu?


      • Anonyymi
        Kuusikuusihuusi kirjoitti:

        Puhutko nyt palstakaivatuista? Mitä sinulle merkitsee palstakaivattu?

        En puhu palstakaivatusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarkoitatko että hän saa joka viikko uuden kaivatun? Koska tämä mies / talläiset miehet ovat jotenkin rikki. Kokevat että voivat täyttää oman tyhjyyden sillä, että hakevat joka viikoksi uuden naisen, jonka voi heittää syrjään kuin risan nuken? Koska ovat itse rikki, kokevat oikeudeksi rikkoa toisia?

        En tiedä, onko rikki - ehkä vain hukassa itsensä kanssa. Kenties elämä on opettanut luottamaan ihmisiin. Joskus siinä menee pieleen, mutta ei ole minun asia opettaa. Jokainen kulkee oman tiensä. Hänellä on omansa, minulla omani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, onko rikki - ehkä vain hukassa itsensä kanssa. Kenties elämä on opettanut luottamaan ihmisiin. Joskus siinä menee pieleen, mutta ei ole minun asia opettaa. Jokainen kulkee oman tiensä. Hänellä on omansa, minulla omani.

        Jatkan: olen seurustellut ihmisen kanssa, joka ei osannut olla muuta kuin se, mitä hän pystyi lakanoissa todistamaan. Nyt ajattelen, että hän ei nähnyt itsessään muuta arvokasta. Minä näin silloin. Onneksi myöhemmin tuli vastaan mies, joka pystyi olemaan läsnä tunnetasolla henkisesti ja fyysisesti. Olen ikuisesti siitä kiitollinen. Uskon, että hän tunsi itsensä rakastetuksi kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan: olen seurustellut ihmisen kanssa, joka ei osannut olla muuta kuin se, mitä hän pystyi lakanoissa todistamaan. Nyt ajattelen, että hän ei nähnyt itsessään muuta arvokasta. Minä näin silloin. Onneksi myöhemmin tuli vastaan mies, joka pystyi olemaan läsnä tunnetasolla henkisesti ja fyysisesti. Olen ikuisesti siitä kiitollinen. Uskon, että hän tunsi itsensä rakastetuksi kanssani.

        Ajattelet ja katsot maailmaa tosi kauniisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelet ja katsot maailmaa tosi kauniisti.

        Hyvinä päivinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelet ja katsot maailmaa tosi kauniisti.

        Voi tsiisös


    • Anonyymi

      Missä siellä?

      • Anonyymi

        Eipä ole tarvetta tämän enempää avautua.


      • Anonyymi

        Mistä tulee tarve kysellä ja löytää näitä ns miljöitä kun kyselee naista esittäviltä provoilijoilta päivät pitkät? Toivottavasti tärppää vielä joku päivä ja löytyy se omaan hallusinaatioon sopiva ns tuttu ympäristö. Pidän peukkuja


    • Anonyymi

      Olitpa oikeassa ja varmaankin selvitit asian palstan kautta.

      • Anonyymi

        Tämä paikka on ollut mulle siksi, että olen voinut surra, pohtia, olla vihainen, koska muualla en voinut enkä kehdannut.


      • Anonyymi

        Minusta on jokseenkin huolestuttavaa miten voimakkaasti toiset elää palstan konstruktioiden kautta. Mikä tahansa provo tuntuu herättävän reaktiota ja vievän yhä syvemmälle palstatodellisuuteen. En sano tätä niin kovin pahalla, mutta.


    • Anonyymi

      No oliko näin ja mihin tämä?

      • Anonyymi

        Et kai nyt kuvittele että tämä sinua koskettaa?


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon sinulle vapaudestasi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tänne kirjoittaminen on tietyllä tapaa auttanut päästämään irti sellaisesta, johon ei ollut syytä juuttua. Vapaus = irti päästäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne kirjoittaminen on tietyllä tapaa auttanut päästämään irti sellaisesta, johon ei ollut syytä juuttua. Vapaus = irti päästäminen.

        Ja jatkan, että tässä ihmisessä hyvät ja huonot puolensa. Koska haluan omat tunteet hänestä irti, ajattelen vain huonoja asioita ja huonoa käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkan, että tässä ihmisessä hyvät ja huonot puolensa. Koska haluan omat tunteet hänestä irti, ajattelen vain huonoja asioita ja huonoa käytöstä.

        Älä selitä siellä. Et oo mikään pyhimys itsekkään😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä siellä. Et oo mikään pyhimys itsekkään😉

        Se kirjoitetaan itsekään, yhdellä k:lla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kirjoitetaan itsekään, yhdellä k:lla

        No kirjoita yhdellä kkoolla😅pyhimys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kirjoitetaan itsekään, yhdellä k:lla

        Tarkistin todella näin on. Olen pahoillani. Menen takaisin apukouluun😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkistin todella näin on. Olen pahoillani. Menen takaisin apukouluun😅

        Joo. Ei kyse siitä kuka on pyhimys tai ole. Vasn siitä että itse luotin väärään ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä siellä. Et oo mikään pyhimys itsekkään😉

        Koetko oikeasti käyväsi jonkun asianomaiseksi katsomasi kanssa vuorovaikutusta täällä jopa päivittäin kun trollille jutustelet? Ihan ammattillisesta mielessä kiinnostaa tällainen yksilön koettu todellisuus ja tarve sellaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei kyse siitä kuka on pyhimys tai ole. Vasn siitä että itse luotin väärään ihmiseen.

        Ok. Pettikö pahasti luottamuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko oikeasti käyväsi jonkun asianomaiseksi katsomasi kanssa vuorovaikutusta täällä jopa päivittäin kun trollille jutustelet? Ihan ammattillisesta mielessä kiinnostaa tällainen yksilön koettu todellisuus ja tarve sellaiselle.

        Sinä taas? Haisteletko bensahöyryjä kotonasi vai mistä pää on mennyt tohon jamaan,että toistelet samaa hokemaa päivästä toiseen? 😅


    • Anonyymi

      Niin minäkin koen vapautuneeni

    • Anonyymi

      En ole pelailija. Minulla vaan ei ole sisäänrakennettua halua miellyttää naisia, kuten normaaleilla miehillä.

    • Anonyymi

      Ja parempaa, kuin sä nainen ei ole löytynyt ja mukavaa on jos voi tuntea olevansa vapaa.

      • Anonyymi

        Vapaus tarkoittaa mulle tässä nyt sitä, että vapaudun huonoista tunteista ja ihmisestä joka niitä mulle aiheutti eikä halunnut edes minua elämäänsä oikeesti. Eikä ole tarvetta kaivata sellasta ihmistä. Ja voi mennä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaus tarkoittaa mulle tässä nyt sitä, että vapaudun huonoista tunteista ja ihmisestä joka niitä mulle aiheutti eikä halunnut edes minua elämäänsä oikeesti. Eikä ole tarvetta kaivata sellasta ihmistä. Ja voi mennä eteenpäin.

        Asia taisi selvitä jollain paskatestillä otaksun eikä suinkaan puhumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia taisi selvitä jollain paskatestillä otaksun eikä suinkaan puhumalla.

        Selvisi ihan elävässä elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvisi ihan elävässä elämässä

        Oikeata elämää tämä kaikki on jos tarkkoja ollaan. En minä missää matrixissa tietääkseni ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeata elämää tämä kaikki on jos tarkkoja ollaan. En minä missää matrixissa tietääkseni ole.

        Elävässä elämässä = puhumalla. Pyysin suoria vastauksia, rehellisiä. En kylläkään sellasia saanut. Ja teot puhuivat puolestaan. Eikä sillä väliä ole, koska ei hän minua oikeesti halunnut, vaan pelkästään pönkittää omaa egoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia taisi selvitä jollain paskatestillä otaksun eikä suinkaan puhumalla.

        Ilman muuta provoileva mies selvitti asian aikakausilehden testillä tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaus tarkoittaa mulle tässä nyt sitä, että vapaudun huonoista tunteista ja ihmisestä joka niitä mulle aiheutti eikä halunnut edes minua elämäänsä oikeesti. Eikä ole tarvetta kaivata sellasta ihmistä. Ja voi mennä eteenpäin.

        Ilman niitä huonoja tunteita, joita toinen ns. Sulle aiheutti et voisi tuntea yhtä hyvin niitä hyviäkään tunteita ja vapautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman niitä huonoja tunteita, joita toinen ns. Sulle aiheutti et voisi tuntea yhtä hyvin niitä hyviäkään tunteita ja vapautta.

        No huh huh 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman niitä huonoja tunteita, joita toinen ns. Sulle aiheutti et voisi tuntea yhtä hyvin niitä hyviäkään tunteita ja vapautta.

        Kuule, mielelläni olisin jättänyt nämä huonot tunteet kokematta. Mulla oli ennen häntä hyvät tunteet ja vapaus olla ja elää jo olemassa. Niin miksi mä niitä huonoja tunteita olisin halunnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, mielelläni olisin jättänyt nämä huonot tunteet kokematta. Mulla oli ennen häntä hyvät tunteet ja vapaus olla ja elää jo olemassa. Niin miksi mä niitä huonoja tunteita olisin halunnut?

        Armeijassa viikon mettäleirin jälkeen oma huone ja sänky oli luksusta jos ymmärrät mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh 😅

        Ei koskaan niin huonoa ettei jotain hyvääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh 😅

        Eikö olekin monologimiehellä erikoinen keskustelu itsensä kanssa tässä aloituksessaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin monologimiehellä erikoinen keskustelu itsensä kanssa tässä aloituksessaan?

        Sitä voit kysyä ihan siltä, joka katsoo peilistä takaisin 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan niin huonoa ettei jotain hyvääkin.

        Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan.


    • Anonyymi

      Jotkut on ovelia pelaileen. Saattaa olla viä suhteessaki.

    • Anonyymi

      Antaa pelata. On niitä kunnollisia miehiäkin olemassa.

      • Anonyymi

        Näin täytyy uskoa.

        - sivusta


      • Anonyymi

        Kuten myös naisia .


    • Anonyymi

      Kuinkas kovan luokan pelailija sinä mies oikein olet? Siitähän tässä aloituksen kautta luodussa fantasiassa on oikeasti kyse, eikö niin? Tietysti luku on pyöreä nolla ja se on kai ilmiselvää jos käyttää tällaista käänteispsykologiaa.

    • Anonyymi

      Naiset ne ei tiedä mitä ne haluaa. Ei kelpaa pelaaja eikä kelpaa mies joka ei juokse naisten perässä. Pitäisi olla sellainen yhden naisen panomies, niin sitten kelpaa.

      • Anonyymi

        Jatkan että minkä takia naiset luulee jos ne törmää hurmaavaan mieheen joka osaa kellistää naisen, niin miksi nainen uskoo, että se rajoittuisi vain häneen? Onko tämä toiveajattelua missä nainen kuvittelee voivansa muuttaa miestä, koska on itse niin erityinen?


      • Anonyymi

        Jos pitäis valita hyvännäköisen pleijerin ja luotettavan ei niin hyvännäköisen ei-pleijerin välillä, niin ottaisin ihan varmasti sen johon pystyn luottaan. Älkää tuijottako liikaa ulkonäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitäis valita hyvännäköisen pleijerin ja luotettavan ei niin hyvännäköisen ei-pleijerin välillä, niin ottaisin ihan varmasti sen johon pystyn luottaan. Älkää tuijottako liikaa ulkonäköön.

        Mistä johtuu ennakkoluulo, että hyvännöinen ei voi olla muka luotettava? Ei naiset tee aloitteita hyvännöisiä miehiä kohtaan, niin mies saa olla aika rauhassa. Ne miehet jotka naisten perässä juoksevat tekevät sitä sen takia, että siinä kaatamisessa on se oma viehätys. Ja kerskailu. Sitä saa kuulla miesten kesken. Ei siihen ulkonäkö suoraan liity vaan se on luonteesta kiinni. Sitä, että haluaa todistaa itselleen ja muille olevansa jotain. Itsellä ei henkilökohtaisesti ole mitään halua todistaa kenellekkään mitään ja teen sitä mitä itse lystään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan että minkä takia naiset luulee jos ne törmää hurmaavaan mieheen joka osaa kellistää naisen, niin miksi nainen uskoo, että se rajoittuisi vain häneen? Onko tämä toiveajattelua missä nainen kuvittelee voivansa muuttaa miestä, koska on itse niin erityinen?

        Onhan tuokin tapa ilmaista, että harmittaa kun tällainen valinta ei kohdistu itseensä ja groteskimmin ilmaisten kun ei koskaan tule sitä pesää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuokin tapa ilmaista, että harmittaa kun tällainen valinta ei kohdistu itseensä ja groteskimmin ilmaisten kun ei koskaan tule sitä pesää.

        Sanon sen sillä, että huomaan tuttujen miesten katselevan naisten perään ja kommentoivan näitä, vaikka ovat varattuja. Ja pettäjiä tiedän paljon. Itse olen eri maata ja kyllä, en saa niin paljon kuin haluaisin. Mutta se ei ole minulle niin tärkeää, niin siksipä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä johtuu ennakkoluulo, että hyvännöinen ei voi olla muka luotettava? Ei naiset tee aloitteita hyvännöisiä miehiä kohtaan, niin mies saa olla aika rauhassa. Ne miehet jotka naisten perässä juoksevat tekevät sitä sen takia, että siinä kaatamisessa on se oma viehätys. Ja kerskailu. Sitä saa kuulla miesten kesken. Ei siihen ulkonäkö suoraan liity vaan se on luonteesta kiinni. Sitä, että haluaa todistaa itselleen ja muille olevansa jotain. Itsellä ei henkilökohtaisesti ole mitään halua todistaa kenellekkään mitään ja teen sitä mitä itse lystään.

        No jostain syystä kun on tavannut hyvännäköisen miehen niin hyvin todennäköisesti se on pleijeri. Oon onneksi osannut lukea rivien välistä, enkä oo koskaan antautunut ja lopettanut suhteen. Onko kunnolliset miehet sitten niin ujoja etteivät uskalla jutella naisille? Pleijerithän tekee sitä koko ajan. Joten suurella todennäköisyydellä niihin törmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jostain syystä kun on tavannut hyvännäköisen miehen niin hyvin todennäköisesti se on pleijeri. Oon onneksi osannut lukea rivien välistä, enkä oo koskaan antautunut ja lopettanut suhteen. Onko kunnolliset miehet sitten niin ujoja etteivät uskalla jutella naisille? Pleijerithän tekee sitä koko ajan. Joten suurella todennäköisyydellä niihin törmää.

        Sulla voi mennä toi rivien välien lukeminen pahasti pieleen. Luulo ei ole tiedon väärti. Paljonko olet nähnyt naisia nyt vaikka viimeisimmällä pleijerilläsi, vai onko ne naiset sun päässä? Pleijerit ei salaile naisseikkailuitaan. Herrasmiehet taas pitävät suunsa supussa, koska naiset ei ole mitään sulkia hattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jostain syystä kun on tavannut hyvännäköisen miehen niin hyvin todennäköisesti se on pleijeri. Oon onneksi osannut lukea rivien välistä, enkä oo koskaan antautunut ja lopettanut suhteen. Onko kunnolliset miehet sitten niin ujoja etteivät uskalla jutella naisille? Pleijerithän tekee sitä koko ajan. Joten suurella todennäköisyydellä niihin törmää.

        Mun mielestä pleijerin tunnistaa siitäkin, että sillä on hirvee vauhti kaikessa. Siinä unohtuu helposti oma varovaisuus, mut siperia opettaa. Tarkoitan vauhdilla sitä, miten "suhde" etenee, vaikkei ole mitään suhdetta, eikä tule. Eli varoituskellojen pitäs soida aina silloin jos toinen ei ole kiinnostunut tutustumaan ja asioiden pitää tapahtua nopeesti. Koska jos pleijerin kanssa etenee hitaasti, sen kyllä tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä pleijerin tunnistaa siitäkin, että sillä on hirvee vauhti kaikessa. Siinä unohtuu helposti oma varovaisuus, mut siperia opettaa. Tarkoitan vauhdilla sitä, miten "suhde" etenee, vaikkei ole mitään suhdetta, eikä tule. Eli varoituskellojen pitäs soida aina silloin jos toinen ei ole kiinnostunut tutustumaan ja asioiden pitää tapahtua nopeesti. Koska jos pleijerin kanssa etenee hitaasti, sen kyllä tunnistaa.

        Mikä on kenellekkin hidasta. Toisten mielestä seksin harrastaminen heti kättelyssä ei ole nopeaa, mutta rauhassa toiseen tutustuminen on hidastelua. Minun kokemus on, että naiset haluaa edetä paljon nopeammin kuin minä. Pitää päästä mahdollisimman nopeasti viettämään kahdenkeskeistä aikaa yms. Luulen sen olevan sitä, että naisilla on niin paljon valinnanvaraa, niin ylpeys ei anna periksi jäädä odottelemaan ketään. Siellä somejen inbokseissa on niin paljon viestejä.


    • Anonyymi

      Olet nainen pleijeri. Muistan miten aina puhuit eri miehistäsi.

    • Anonyymi

      Onhan se Insta paha koukku kun ei tiedä mitä sieltä tuloo🤠

    • Anonyymi

      En ole pelaaja. Minulla on ollut vain yksi nainen, mutta olet oikeassa siinä, että pelaan.

      Pelaan voittaakseni sinut ja jos sinut voitan, olen onnellinen loppuelämän.

      Muu ei minua kiinnosta. Sinut minä haluan ja jos en saa, kaikki on yhdentekevää.

      • Anonyymi

        Onnea matkaan! Et kyllä liity aloitukseeni.


    • Anonyymi

      Hemmetti ei ole ammatti. Ei se käy.

      • Anonyymi

        Mihin tää liittyy?!


      • Anonyymi

        Entäs hammatti?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe