Narsismista

Anonyymi-ap

Täällä kun tuo yksi Puppeli jaksaa pamista narsismista, tunnistamatta itsessään niitä merkkejä, niin osui silmin äsken testi Iltalehden plus- osiossa.

Tein testin ja sain 27/45 pistettä, vastasin rehellisesti. Tulos tarkoittaa että hieman on narsismiin taipuvaisuutta.

Narsistinen persoonallisuushäiriö perustellaan näin, tämä ei ole se testi mutta heitän määritelmien alle pienen kommentin ranskalaisella viivalla:

"Ominaista itseen liittyvät voimakkaat suuruuskuvitelmat"
-Ei minkäänlaista suuruuskuvitelmaa, oikeastaan päinvastoin. Olisi ehkä ollut tsäänssit tehdä jotakin merkittävää mutta ei usko riittänyt.

"Korostunut ihailun tarve"
-Olen allerginen ihailulle ja nuoleskelijoita kammoan. Ei ole mitään normaalista poikkeavaa ihailtavaa. Ehkä kunnollisuus ja vastuuntuntoisuus ansaitsee kehuja. Lupaukset pitää.

"Tyypillistä empatian vähäisyys"
-Päinvastoin. Taipumuksena on ollut ottaa toisten murheita itselleen siihen pisteeseen saakka että niitä on ollut pakko karsia tai hajoaa itsekin ja sitten ei voi auttaa ketään. Tunnen lasteni mielialat etänäkin ja ne vaikuttaa minuun. Tunnen myös muiden läheisten ihmisten läsnäolon.

"Kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun"
-En koe. Menen jonon hännille sovinnolla ja pidän ovia auki ihmisille että nämä pääsee ensin. En ota viimeistä pullaa lautaselta. Olen aina syvästi inhonnut ihmisiä jotka kyselee että "eksä tiiä kuka mä oon"

"Taipumusta kateuteen ja ylimielisyyteen"
-Kateudet jäi varhaislapsuuteen. Työelämään kun pääsin niin toteutin kaiken sen mistä olin haaveillut. Ikävää siinä oli se, että menetin muutaman ystävän jotka tulivat kateellisiksi. Vaan ei kai sellaiset ole oikeita ystäviä, jotka kadehtii toisiaan.

-Haaveeni ei koskaan ole ollut kuuluisuus, vaan hyvin tavallinen elämä. Vaimo, talo, auto, moottoripyörä, matkustelu ja urheilu, mutta siinä ei rimani ollut korkealla sillä tiesin rajoitteeni. Lapset ja perhe on tulleet perinteitä kunnioittaen sitten kun pappi on sanonut aamenen. Ei ole vahinkolapsia eikä lehtolapsia.

-Ylimielinen olen vain silloin jos joku loukkaa minua tahallaan ja haluan loukata häntä takaisin. Tuntemattomalle kukolle olen kukko myös, tutuilta otan kritiikin rakentavasti vastaan ilman suuria tunteita.

" Saattaa käyttää muita hyväkseen häikäilemättä"
-Eipä tule mieleen. Minua on käytetty hyväksi monella tapaa ja vaikka olen sen tiennyt niin olen antanut sen tapahtua, että toisella olisi hyvä mieli.

"Vaikuttavat aluksi lämpimiltä ja karismaattisilta ihmisiltä, mutta koetaan usein kylminä lopulta"
-Joskus aikoinaan kun piti iskeä naisia, niin flirttailuun kuuluu kaikenlaiset temput ja pitää esittää parempaa kuin on, mutta se on osa sitä peliä kun lähdetään hurmaamaan vastakkaisen sukupuolen edustajaa.

Sellainen panomies kun on aika huono saamamies joka ei saa naista matkaansa. Joillakin on luonnollista karismaa siihen hommaan ja joillakin ei.

Poikamiesaikoina ja nuorena se oli story of my life, että supliikkikaverit pokasi naiset, eivät kohdelleet näitä hyvin ja sen jälkeen ne naiset vasta kiinnostui minusta.

Vaimojen kohdalla asia on ollut toisin. Silloin minä vaan päätin että tuo on saatava.
Perseille tiedoksi että parisuhdetta kutsutaan parisuhteeksi siksi koska siinä on kaksi ihmistä.

Kumpikaan osapuoli ei voi määrätä eikä ennustaa että tämä on ikuista, koska molemmilla osapuolilla on itsemääräämisoikeus eikä kukaan omista ketään.

Kukaan ei naimisiin mennessään voi varmasti sanoa että me ollaan yhdessä vielä 20 vuoden päästä tai kymmenen, tai edes vuoden päästä. Mitä vaan voi sattua matkan varrella ja niin sitä sattuukin. Usko ja toivo ei ole sama kuin todellisuus, mutta auttaahan se toki jos uskoo asiaansa.

Se on vaan mukauduttava uusiin olosuhteisiin sitten ja jos se tunne ei ole molemminpuolinen, niin ota sinä Arabian lautassarja niin minä otan tehosekoittimen.

Ja kyllä, rehellisenä miehenä kerron että olen nauttinut "hileviskiä" noin 2dl. Family nukkunut jo toista tuntia, joten en ole laiminlyönyt lapsiani tämän kirjoituksen aikana, kuten Saaripasanen olisi epäillyt ilman sen mainitsemista.

2010

PS: Tiedän millaista lokaa Saaripasasen yksikkökaksikko heittää tästäkin "puolimetrisestäni" niskaani, vaan minua kun se ei haittaa laisinkaan.

On hyväksi joskus hieman jäsennellä asioita päässään. Koetan myös hyvittää asioita jotka olen tehnyt väärin, satuttanut joitakin, särkenyt sydämiäkin. Impulsiivisuuttani en kiistä, se ei kylläkään näy arjessa millään tavalla.

Tästä on varmaan viisi vuotta kun viimeksi olen suuttunut jollekin livenä. Silloinkaan en korottanut ääntäni, mutta kutsuin tuntematonta miestä rumalla nimellä. Hän ehdotti kaksintaistelua, niin minä sanoin että rauhaa ja rakkautta.

Pattayalla kapakkaa pitänyt kaverini kävi kertomassa tuolle gentlemanille vähän asioista että kuinka tuossa olisi käynyt, niin herrasmiehenä hän tuli vielä pyytämään anteeksi käytöstään ja niin pyysin minäkin.

On kuusi vuotta kun olen viimeksi lyönyt jotakuta. Silloin sattui samalle kesälle kaksikin tapausta.

17

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta onpahan pahasti kolahtanut Neitosen nilkkaan omanapanarssuilu kykenemättä ymmärtämään piirun vertaa omia kirjoituksiaan.

Ai ettäkö oikein iltiksen testin tehnyt.

Kuules ei sellaista testiä olekaan olemassa jolla sun omanapanarssuilu selvitettäisiin ilman että tulkitsisi sun bablojas tälle palstalle.

Valehtele itselles ja usko omia valheitas, sehän on sun lohdutuskeinos kun joudut elämään itsesi kanssa.

• Anonyymi

Kerro taas mitä muuta omistat kuin uudet lenkkarit tälle PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE kun palaudut taas omaksi itseksesi viskiesi jälkeen.

• Anonyymi

Minä olen varmuudella komeampi 👦,
      vahvempi 🏋🏋,
      nopeampi 🏃,
      varakkaampi 💰💲,
      sosiaalisempi ⚰⚰,
      fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
      seurallisempi 🍻,
      mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
      sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
      minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸
      minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
      fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
      paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja
      ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

• Anonyymi

Ymmärsinkö oikein että peukaloinen on alkanut epäilevänsä olevansa narsisti ja laittanut iltapäivälehdistössä julkaistun testin framelle oman tulkintansa testistä, sinänsä ihan linjassa aikaisemman tekemiensä kanssa, peukaloinenhan on minunkin diagnoosit keksinyt samasta paikasta, eli iltalehden tai sanomien terveyspalstoilta, tuo narsismi diagnoosi vaatii paljon jopa asiantuntijalta saatikka itse potilaalta... mutta hyvä kuitenkin että on kiinnostunut ja huolestunut, koska hänellä on varsin paljon narsistille ominaisia piirteitä.
      By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi

Hauskaa Numba.

Katsos ei ole hyvä ottaa liian isoja harppauksia, saatika loikkia, sellainen nopea eteneminenhän voisi aiheuttaa paniikkihäiriötä ja mikkihiiriääntä.

"Tein testin ja sain 27/45 pistettä, vastasin rehellisesti. Tulos tarkoittaa että hieman on narsismiin taipuvaisuutta."

Eli hyvä edetä varovaisesti, mutta nyt hän on edennyt vaiheeseen .... hieman taipuvaisuutta.

Seuraavaksi voi testata itseään Aku Ankan testeillä ja siirtyä vaikka Mustanaamion testeihin jotka hän jo tunteekin aiemmalta ajalta, koska onhan hän hyvä hyville ja paha pahoille.

Googlesta ja wikistäkin voi opiskella paljon kuten Herra Elämä psykiatriaansa.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa Numba.

Katsos ei ole hyvä ottaa liian isoja harppauksia, saatika loikkia, sellainen nopea eteneminenhän voisi aiheuttaa paniikkihäiriötä ja mikkihiiriääntä.

"Tein testin ja sain 27/45 pistettä, vastasin rehellisesti. Tulos tarkoittaa että hieman on narsismiin taipuvaisuutta."

Eli hyvä edetä varovaisesti, mutta nyt hän on edennyt vaiheeseen .... hieman taipuvaisuutta.

Seuraavaksi voi testata itseään Aku Ankan testeillä ja siirtyä vaikka Mustanaamion testeihin jotka hän jo tunteekin aiemmalta ajalta, koska onhan hän hyvä hyville ja paha pahoille.

Googlesta ja wikistäkin voi opiskella paljon kuten Herra Elämä psykiatriaansa.

S

Niinh onkin, minua nauratti kun kertoi että tarvitsevansa betasalpaajaa, arvaa mihin moista versiota käytetään... joo kahvikuppineuroosin ja paniikkihäiriöiden hoitoon, ei juurikaan muuhan, oikeisiin ongelmiin on olemassa paremmat lääkkeet, eli siis peukaloinen on käsistään vapiseva paniikkihäiriöinen 53 vuotias "mies" pattayan savosta.
        By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinh onkin, minua nauratti kun kertoi että tarvitsevansa betasalpaajaa, arvaa mihin moista versiota käytetään... joo kahvikuppineuroosin ja paniikkihäiriöiden hoitoon, ei juurikaan muuhan, oikeisiin ongelmiin on olemassa paremmat lääkkeet, eli siis peukaloinen on käsistään vapiseva paniikkihäiriöinen 53 vuotias "mies" pattayan savosta.
        By NumBall HHN 61v.

โรคบางชนิดสามารถส่งผลให้มีแก๊สมากและผายลมบ่อย

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 61v.

Jep ja näemmä junttilassa on alettu yöpisun yhteydessä käyttämään kielenkääntäjää.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep ja näemmä junttilassa on alettu yöpisun yhteydessä käyttämään kielenkääntäjää.

S

Näyttää sunnuntai alkaneen saarikyrvånsyylän puhelulla itsensä kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, nythän sulla sitten onkin seurattavaa kuka puhuu ja kenen kanssa.

Siirry sitten seuraavassa vaiheessa kun edistyt, niin tulkitsemaan myös mitä puhuvat.

Onko jo monta ämpäriä reikäpohjaisena, apina?

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko lahjatonta kirjoittelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S

Jotkut sairaudet voivat aiheuttaa runsasta kellohameen lepatusta ja usein pahaa hajua.
        By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut sairaudet voivat aiheuttaa runsasta kellohameen lepatusta ja usein pahaa hajua.
        By NumBall HHN 61v.

Edelleen melko lahjatonta.

• Aimo sanoi minua narssissiksi, kun ehdotin hänelle että katsottaisiin taas se elokuva.
      Se on kuulema oma napa narsismia nauhoittaa omaa masbutrointia videolle ja sitten lupsutella pippelistä peukalon ja etu sormen välissä sitä katsellessa.
      Katoin sen vilmin sitten yksin. Kolme kertaa.

• Anonyymi

Erittäin lahjalasta kirjoittelua.

• Anonyymi

Pattayalta löytyy kahden viikon miljonäärinarsisteja pilvin pimein.

• Anonyymi

Nautiskelu ja narsismi ovat kaksi eri asiaa. Köyhyys ja rikkaus ei myöskään määrittele narsismia.
        Kukapa ei haluaisi olla rikas elämästä nautiskelija? Kuka haluaa olla varta vasten kärsiä köyhyydestä? Vaatimattomuus ei kaunista ketään ja raha on tehty käytettäväksi.
        Tämä kun on Pattayan palsta niin mitä teet täällä? Haaveilet kahden viikon narsismimatkasta Pattayalle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      69
      2871
    2. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      111
      1529
    3. Sofian kylppärikuva.

Pyllistys! Miten voi tuon ikäinen nainen olla noin pissis ja lapsellinen? Hoh hoijaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      938
    4. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      99
      896
    5. Jos meistä tulis jotain,

niin sulle mies pitäis eka opettaa hieman käytöstapoja. Mut ootkohan sä liian vanha oppimaan yhtään mitään? 🤔
      Ikävä
      56
      803
    6. Illat ilman sua (mies)

ovat niin turhia! Toivittavasti sulla on kaikki hyvin. Miettii yksi pieni sydän ikävissään!
      Ikävä
      96
      794
    7. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      199
      672
    8. Iso vaalee vauhdissa

Onko hyvä vai paha jotta tällä muutamalla taitaa olla aika huono itsetunto kun pitää jokapaikassa ja tilanteessa tuoda oma erinomaisuutensa ja muiden
      Suomussalmi
      13
      664
    9. Rikoin sun sydämen.

Se oli silti sulle oikein.
      Tunteet
      59
      651
    10. Öitä M-nainen

Ethän unohda https://www.youtube.com/watch?v=fvGl-WQjCFE
      Ikävä
      33