Venäjä tulee voittamaan sodan. Mennään voittajien puolelle!

Anonyymi-ap

Venäjän voiton varmuus Zelenskyn rikollista hallitusta vastaan ei ole mikään mielipide vaikka lapselliset vasemmistolaiset inttävät jotain muuta ja levittävät hädissään disinformaatiota venäjän mukamasti huonoista resursseista. Ovat täysin hädissään sen takia tietävät että Venäjän voitto on heidän lopullinen tuhonsa. Minä ainakin juhlin venäjän voittoa koska se on koko maailman kansallismielisten voitto globalisteja vastaan.

27

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä on nykyään taas valkoinen, eikä punainen ja venäjän maailmanjärjestys on kansallismielinen.

• Anonyymi

Näin juuri. En voi millään kannattaa jenkkisii0nistejä, joiden käsialaa globalismi on. Globalismi tuhoaa läntiset kansakunnat ja taloudet.

Päästään vielä osaksi Venäjää, kun se valtaa Suomen. Hyvää siinä olisi se, että loppuisi matojen hyysääminen, viherhulluus, sairas feminismi yms umpi mätä touhu.

• Anonyymi

Kiitos sinulle siitä, että lopulta tuot esiin persujen todelliset tavoitteet siellä Natonaamarin takana. On ihan ok olla Venäjämielinen, jos sen myöntää, ja nyt sen myönsit kaikkien persujen puolesta. Kiitos. Vielä kun joku persu myöntäisi persujen olevan oikeasti köyhänkyykyttäjiä, kuten he ovat, niin saataisiin sekin asia selväksi.

• Anonyymi

Me voitamme ja murskaamme vastustajat

• Anonyymi

Putinilla ja Perussuomalaisilla on sama tavoite: Suomi takaisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinilla ja Perussuomalaisilla on sama tavoite: Suomi takaisin!

Jep. Punikit monttuun

• Anonyymi

Suomi on jo valinnut liittyä Venäjään, kieltäytymällä ydinaseista ja jopa Natosta.

• Anonyymi

Itse voit liittyä menemällä rajan taakse Venäjälle. Tervemenoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse voit liittyä menemällä rajan taakse Venäjälle. Tervemenoa.

Mene sinä takas afrikkaan

• Anonyymi

Me voitetaan tää

• Anonyymi

No nyt tiedetään, miksi persut eivät kulumallakaan lähde EU:n venäjämielisestä ID-ryhmästä. Joko olet saanut varmistuksen pääsystäsi kolhoosin paskakuskiksi?

• Anonyymi

neuvostoliiton aikana venäjä ryhtyi omavaraiseksi kaikesta , siellä on vaikka mitä , mistä suomi voi vain haaveilla

• Anonyymi

Miksi persut eivät sitten ole jo rientäneet tuonne unelmiensa onnelaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi persut eivät sitten ole jo rientäneet tuonne unelmiensa onnelaan?

Persut todellakin menkööt paratiisiinsa venäjälle. Yksikään isänmaallinen suomalainen ei jää kaipaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut todellakin menkööt paratiisiinsa venäjälle. Yksikään isänmaallinen suomalainen ei jää kaipaamaan.

menkää te takas afrikkaan

• Anonyymi

Jos kotipaikkakunnalla riehuva rikollisjengi olisi niskan päällä,pitäisikö hyväksyä ja peräti liittyä tuohon porukkaan voittajien puolelle? Miten tämä eroaa valtiotasolla? Ja miksi?

• Anonyymi

Mitä siinä vingut, lähtisit jo auttamaan fasistidiktaattoriasi, Putinia. On menettänyt jo noin 100.000 miestä ja lisää kaatuu. V...n mielenvikainen putinisti trolli.

• Anonyymi

Ja vaikka nuo parjauksen venäjän pahuudesta olisivatkin totta, niin mitä me voimme sille asialle?

• Anonyymi

Ei persujen tarvitse "mennä venäjän puolelle". Persut ovat jo kesästä 2017 lähtien olleet tanakastai venäjän puolella. Persut kuuluvat jopa EU:ssa ainoana pohjoismaisena puolueena venäjämieliseen ryhmään, muiden putinia tukevien oikeistopopulistien rintamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei persujen tarvitse "mennä venäjän puolelle". Persut ovat jo kesästä 2017 lähtien olleet tanakastai venäjän puolella. Persut kuuluvat jopa EU:ssa ainoana pohjoismaisena puolueena venäjämieliseen ryhmään, muiden putinia tukevien oikeistopopulistien rintamaan.

Olethan sinäkin afrikan puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olethan sinäkin afrikan puolella.

Voisitko putinpersu kertoa, mikä EU ryhmä on afikkalisten puolella? Se ryhmä johon persut kuuluvat on venäjämielinen putin-fanikerho. Mutta osaavatko persut edes hävetä? No eipä tietenkään!

• Anonyymi

Me voitamme. Te häviätte

• Anonyymi

jeesss

• Anonyymi

me voitamme

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1332
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1148
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1110
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      998
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      928
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      906
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      81
      759
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      721
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      54
      695
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      629
    Aihe