Ei mainosta ilman neekeriä

Anonyymi-ap

Onko Suomi vähän etelämmässä kun olemme kuvitelleet?

32

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset aivopestään sekaantumaan eläimiin.

• Anonyymi

Neropatit eivät ehkä ole huomanneet, että nykyään todella monet mainokset on tehty joissain muissa maissa ja niitä vain kierrätetään täälläkin. Koskee erityisesti sellaisia tavaroita joita myydään maailmanlaajuisesti.

Eivät tuhlaa rahaa tekemällä uusia mainoksia jokaiseen maahan, vaan tekevät yhden jota kierrätetään joka maassa. Jos mainoksessa esiintyvät eivät puhu suomea, tai eivät puhu mitään, tai puhe on päälleäänitetty eli dubattu suomeksi, niin tietää ettei sitä ole tehty täällä.

• Anonyymi

Jaa, onkos Rustan mainoksetkin tehty ulkomailla

• Anonyymi

Onko S markettien mainokset tehty ulkomailla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko S markettien mainokset tehty ulkomailla?

S-market on vapaamuurareiden suurketju. Myyvät Tescon tuotteita. Tesco on Britannian isoimpia supermarket ketjuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, onkos Rustan mainoksetkin tehty ulkomailla

"Jaa, onkos Rustan mainoksetkin tehty ulkomailla"
        No ihan varmasti ovat. Ei kai kukaan ole niin hölmö, että luulee noiden isojen kauppaketjujen tekevän erikseen kalliit mainokset johonkin Suomen kaltaiseen pieneen markkinaan erikseen.

• Anonyymi

Ei kannata ostaa mitään liikkeistä joiden mainoksissa esiintyy muita kuin alkuperäisiä valkoihoisia.

• Anonyymi

Itse boikotoin aina kyseistä liikettä jos niissä on etelän eläviä.

• Anonyymi

En ole ostanu enää pitkiin aikoin.

Neekerit on mainoksissa vielä niin olevinaan että yököttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ostanu enää pitkiin aikoin.

Neekerit on mainoksissa vielä niin olevinaan että yököttää.

Joka mainoksessa toki pitää olla joko yksi neekeri tai yksi homo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse boikotoin aina kyseistä liikettä jos niissä on etelän eläviä.

Sama...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka mainoksessa toki pitää olla joko yksi neekeri tai yksi homo.

Kiintiö...

• Anonyymi

Onneksi voi tallentaa halutut ohjelmat ja kelata mamumainokset pikana.

• Anonyymi

Kun näkis mainoksen ,missä on valkonen mies ja musta nainen ,on vaan aina toisin päin.

• Anonyymi

Tuokin totta.

• Anonyymi

Joko mannerlaatat vielä liikkuu tms mutta 70 luvulla ei heitä näkynyt yksi lakritsimainos muistuu mieleen mutta sekin suunnattu ihan KantaSuomalaisille

• Anonyymi

Valkoinen luuseripoika pelkää mustaa miestä joka vie naiset ja työt heiltä, mutta siihen ei kauheasti tarvita kun nuo valkoiset pojat ovat sellaisia onnettomia runkkareita.

• Anonyymi

Vie....juu, monet lapset, nuoret , vanhukset Suomessa. Sukupuolesta riippumatta joutuneet niiden uhreiksi.

• Anonyymi

Suomi myi itsensä ja kansallisen identiteettinsä ynnä häpäisi veteraanit
      vuodesta 2015 !

Häpeä !

Nyt vallalla nysvät, kermaperseilevät nuoret, jotka eivät tunne Suomen historiaa, talouspolitiikkaa eikä hallintopolitiikkaa.

T. Aikuinen Nainen

• Anonyymi

Vähemmistöt ovat muuttuneet enemmistöksi televisiossa.

• Anonyymi

Rasistimiehellä on nyt ongelma. Hänen nainen voi katsella tummaihoista miestä.

• Anonyymi

Minä oon nainen. Enkä kattelis niitä missään, kuvottaa. Ku tietää mitä tekevät , uhreja järkyttävät määrät.

• Anonyymi

Olen huomannut saman, ainakin kiintiöapina pitää saada kuviin.

• Anonyymi

Niin, rasismin pelosta kait musta pitää näkyä joka mainoksessa. Mutta, periaatteessahan esim. Saamelaiset voisivat vaatia ihan samaa! Miksei Saamelaisia näy yhdessäkään mainoksessa? eikö sekin ole rasismia?

• Anonyymi

Kyllä!

• Anonyymi

Olisko syrjintää🤔

• Anonyymi

Tuo on siedätystä, aivopesua. Sitä tekevät kaikki mediat, uutiset Suomessa.

• Anonyymi

Jos joku kirjoittaa umpirasistisen viestin, heti tulee peukkuja yleisöltä. Kyllä on kummaa porukkaa.

• Anonyymi

Kenenkään ei ole pakko ostaa n-henkilöille markkinoituja tuotteita.

• Anonyymi

Mietikää. Jopa Jengirikollisuutta taputeltuin sillä, että ne on itse saattaneet joutua uhreiksi....

Miksei samaa tehdä Suomalaisten rikosten kohdalla?
      Selitellään rikos hyväksytyksi, koska tekijä, ehkä saatrannut itsekkin joutua uhriksi.

Rikolliset EI sovellu yhteiskuntaan, oli ihonväri mikä vaan. Ovat turvallisuusriski muille!

• Anonyymi

Helsingin lapsijengirikollisuudesta hössötetään, mutta missään mediassa ei sanota suoraan että nämä ovat hiekkaneekereitä tai somalineekereitä.

Ja Suomen poliisi on peloteltu niin, etteivät uskalla höykkyyttä näitä neekereitä kunnolla.

• Anonyymi

Ei kai black friday ole rassismia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      534
      1424
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      73
      1291
    3. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1089
    4. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      991
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      66
      796
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      71
      749
    7. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      663
    8. Hyvää perjantaita haaveisiin

Onko omaa kaivattua löytynyt? Miehelle kysymystä. :)
      Ikävä
      92
      650
    9. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      45
      635
    Aihe