Öitä hyviä ja unosia kauniita. 🤴❤️👸
Yö kun saapuu
34
92
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia♥️
Mukavaa työviikkoa♥️ - Anonyymi
Mikäs siinä ei kun nukkumaan. Hyvää yötä 👑
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En vielä pääse hetkeen, mutta käykää te ketkä pääsette. 😊 Hyvää yötä.🤴
Et pääse vai et uskalla alaovi on menny jo muistaakseni sulla kuudelta lukkoon aukeaa taas aamulla kai siinä kuuden ja seiskan korvilla täällä taas on toi alaovi auki ilta kasiin tai ysiin muista kun se vaihdellut ja tais kuudelta aamul jo aueta
- Anonyymi
Puolilta öin ehkä, mahdollisesti, en tiedäkään vielä saavutan unikäyrän, jonka mukaan suosiolla vajoan.
Hyvää yötä ja kaivatun unietsintää🙂 Hyvät yöt prinssi 😊
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia, 🙂🙂 N
- Anonyymi
Öitä Rinssille. Kun nuori mies nukkuu, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Nuorihan minä vielä olen 😊 Hyvää yötä.
Paljonkos se sun ikäs taas olikaan vai muistatko enään itsekään
- Anonyymi
Pakkanen paukkuu ulkona, lumihiutaleet tipahtelevat maahaan, Oi rinssi, nukkumaan mennä saanhan. Kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia 👸💗🤴
Oi Rinsessa kaunokainen. Sua pidätte en mä vainen. Käy pääsi tyynyyn laittamaan. Niin uni alkaa sulle maittamaan. Hyvää ja kaunista unta. 🤴❤️👸
Ja nyt menen katsomaan niitä kauniita unikuvia. 🤴❤️👸
- Anonyymi
Huomenta 🤞
- Anonyymi
Huomenta☕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta ☕🍳
Mitä kuuluu👩
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihan hyvää. Heräsin vasta ja tänään on vapaapäivä. 🤵
Meen iltaan👩
- Anonyymi
mita sinulle kuuluu
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok. Minä tein just mota iltaa. Monelta sulla alkaa?
Klo.14👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mita sinulle kuuluu
kuule ei kuulu yhtaan mitaan vielakaan pitaisi hoidella asioita niin voisi jotakin kuuluakin
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok. Tykkäätkö työstäsi?
Juu👩
- Anonyymi
kuulehan sina mina herasin nyt jun minua vasytti aivan kamalasti niin nukuin kaksi tuntia ja nyt on sitten ihan hyvä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3013875BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62495Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2752387- 692190
- 761824
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3991563MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321351Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2001218Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku211156- 661153