Muistatko kun mittailimme peniksen pituutta?

Anonyymi-ap

Nuoruuteen kuuluu poikien keskuudessa se, että puhutaan peniksen pituudesta erektion aikana. Paksuus jätetään väliin, kun se on vaikeampi mitata.

Peniksen pituutta on mitattu myös tieteellisen menetelmän avulla ja verrattu eri kansojen peniksen keskimääräistä pituutta toisiinsa. Arvatkaa vain miten ateistit sijoittuivat?

Pienimmästä suurimpaan:

Intia, Eurooppa, Brasilia, USA, Afrikka....

24

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja se kruunun jalokivi eli Pohjois-Korea sijoittuu listan häntäpäähän, mitä lyhyyteen tulee. Samoin Kiina, ateismin ihmemaa...

• Anonyymi

Vain peniksen mitta on meille tärkeintä. Mikään muu ei merkitse mitään. Helpompi on prinssinakkisen kamelin olla pääsemättä taivaaseen kuin tsoniholmesin.

• Anonyymi

Paksuus jätetään väliin.
      Mistähän on tullut sanonta: "tuo on jo liian paksua"?

• Anonyymi

Oli liian vaikeaa ateille mitata paksuutta eli kahta asiaa samalla kertaa. Toinen tutkimuskierros sitä varten hähää.

• Anonyymi

afrikassa toimivat kuin afrikkalaisen norsun korvat , miksi afrikkalaisella norsulla on suuremmat korvat

• Anonyymi

Joo mut Jeesuksella oli,Ylivertainen!!
      Bileamin aasikin sanoi:"Noi on sun jalat ja käsilläs pitelet ohjia,mutta millä sä kutitat mun korvia!".Hallelujaa!!

• Me harrastimme nuoruudessa hellariveljien kanssa penismiekkailua. Nyt olemme kaikki onnellisesti naimisissa. Kristus piti meidät kaidalla tiellä.

• Anonyymi

Ahtaat paikat ovatkin kamelinpolkijoille mieluisia.

• Anonyymi

Taisit hävitä jokaisen miekkataistelun ja siitä on seurauksena alemmuuskompleksi, jota hoidat Dunning-Kruger vaikutuksella ylivertaisuusvinouman kautta. Patologinen valehtelija ja narsisti kun olet, etkä edes tieteellisen materialismin ja positivismin kannalla, koska uskot ulottuvuuksiin tai pidät niitä ainakin mahdollisena, jotka eivät ole osa tätä fyysistä maailmaa.

Tämä fyysinen maailma on kaikki, mitä on olemassa, joten turhaan kurkoittelet tähtiin ja lepertelet taruja uskoville hölmöille, jotka pitävät totena kaltaistesi ihmiset aivopieruja, vaikka niissä ei hajua ja makua ole, koska ne eivät ole ainetta - vaikka ovat aineen tulosta.

• Anonyymi

Talmud:

Jeesuksella iso elin.

• Anonyymi

Talmud voimalla nousee Jeesuskin haudastaan👍

• Anonyymi

Jeesus pystyi kellumaan peniksellään kuin ilmapatjalla.

• Anonyymi

Suomalaisilla miehillä kikkelien keskikoko on 13,7cm 😢

• Anonyymi

Tää oli vitsi hymiö.

Tämä aito: 🤣

• Anonyymi

Milloin noista on tehty virallisia mittauksia maailmanlaajuisesti; ei riitä esim. se, että mitataan vain inttiin vapaaehtoisesti menneiden pienimunaisten miesten miehuuden mitta. Suomessakin sivareita on kolmannes, jotka tulee myös mitata, ja sitten on eri ikäryhmät, joilla pituudet vaihtelee paljonkin. Suomessakin pitäisi saada kutsu mittauksiin, jossa mitataan koko mieskansa. Ikää myöten pituus taitaa hieman lisääntyä, esim. sentin verran, mutta ehkä sekin riippuu siitä, miten usein verisäiliöt pullistuneet ja koko homma laajentunut hieman, mutta sisäelimetkin taitavat laajentua ikää myöten.

• Anonyymi

Omasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omasi?

13.7 mm. Keskimittainen. Tuntuu hyvältä pohjapillussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13.7 mm. Keskimittainen. Tuntuu hyvältä pohjapillussa.

Pillujen mitoissa on eroja!

• Anonyymi

Muistan vieläkin lämmöllä Lapinjärven keskuksen peniksenmittauskisaa jossa sivilitaistelijat oli jaettu taistelupareihin joiden pienempimunaisten tehtävä oli stimuloida isompi kaluisen meisseliä ennen mittausta. Suurimman kalun omistava pari sai viikonloppuvapaan. Monesti oli tiukkoja kisoja kun voitto ratkesi puolen sentin erolla ja taisteluparin ansiokkaan, posket lommolla stimuloinnin ansiosta. Voi niitä Lapinjärven aikoja, kertaus kutsua kovasti odotan.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistan vieläkin lämmöllä Lapinjärven keskuksen peniksenmittauskisaa jossa sivilitaistelijat oli jaettu taistelupareihin joiden pienempimunaisten tehtävä oli stimuloida isompi kaluisen meisseliä ennen mittausta. Suurimman kalun omistava pari sai viikonloppuvapaan. Monesti oli tiukkoja kisoja kun voitto ratkesi puolen sentin erolla ja taisteluparin ansiokkaan, posket lommolla stimuloinnin ansiosta. Voi niitä Lapinjärven aikoja, kertaus kutsua kovasti odotan.

Oi jospa oisin saanut olla mukana. Uskonto tuhosi mielenterveyteni niin, etten päässyt edes siviilipalvelukseen, joka on meille hellareille ainoa oikea vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä 13-14cm 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä 13-14cm 🤣🤣🤣

5-14cm

• Anonyymi

Uskovaisilla on suurimmat, koska he ovat koko mitallaan mulk-kuja.

• Anonyymi

Suurin ja kovin seisokki...aivoissa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1512
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      174
      722
    3. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      71
      710
    4. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      27
      591
    5. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      530
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      519
    7. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      52
      503
    8. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      35
      463
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      20
      447
    Aihe