Venäjän väestönkasvu lähes nolla!

Anonyymi-ap

🤣Sota vain pahentaa tilannetta!
Valtavan kokoinen maa ja ihmisiä 8.5 / neliökilometrille.
Kuka rakentaa ja huoltaa harvaan asutun köyhtyvän valtion?
Putin tapattaa ja rampauttaa maansa nuoria aivan idioottimaisessa sodassa!
Pilannut kaikki arvokkaat maansa kauppasuhteet vaihtamalla ne lähinnä haitallisiin.
Maailmalla on hämmästys tästä tyhmyydestä niin suurta ettei sitä edes vuosiin voi käsittää.Tarvitaan huippututkijoita ja paljon.
Venäjä lähti hakemaan orjia naapurista töihin joita ylpeä kansa ei halua itse tehdä, väkivalloin kuin keskiaikainen rosvolauma. Putinin klaanilta unohtui millä vuosituhannella olemme.
Putinin kuvitelma ja harha sodan voimalla hallita maailmaa on jotain absurdia kuvitelmaa .
Kaikki kostautuu viiveellä Venäjälle moninkertaisena.Ja jos kuvittelee ydinasein ratkovan aloittamaansa hävettävää sotaa nuolematta haavojaan Putin hautaa maansa lopullisesti .
Yhdysvallat vetäytyi Afganistanista.Kuinka sille kävi? Ei mitään.Uhkailiko ydinasein? Ei.
Oliko Yhdysvallat luuseri? Ei
Mitä Venäjä häviäisi siinä jos lopettaa sodan ja luovuttaa laittomasti valtaamansa alueet Ukrainalle.Ei mitään!
Ainoastaan olisi voitettavaa.
Vaikea uskoa että näin tapahtuisi.Järjen äänet murhataan tai vangitaan Venäjällä nyt ja sen synkässä menneisyydessä!
Venäjän meno muistuttaa paljon Meksikon huumekartellien riehumista.

7

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa ja monissa Länsi-Euroopan maissa väestönkasvu on negatiivinen. Väkilukua tekohengitetään tuomalla muhamettilaisia ja erilaisia neekerikansoja. Monissa Länsi- ja Pohjois-Euroopan maassa väkiluvun vähenemistä vastaan taistellaan tekemällä kulttuurista itsemurhaa.

• Anonyymi

Putinilla on yhä mahdollisuus toimia oikein.
      Vetäytyä Ukrainasta, kaikki voittaisivat. Nyt jatkamalla järjetöntä epätoivoista sotaansa kaikki häviävät. Venäläiset kaikkein eniten.

• Anonyymi

Tsaareilla ei ole eläkejärjestelmää. Jos tsaari häviää sodan, hän on entinen tsaari. Putin on pakkovoiton edessä, mutta sitä ei hänelle anneta.

• Anonyymi

Venäjältä fiksuimmista iso osa on jo muuttanut länteen. Ja taitavat jäädäkin sinne, osa lopullisesti.
      Harva fiksu haluaa elää diktatuurissa ja olla koko ajan varpeillaan ja kieli keskellä suuta. Sotimaan joutumiseenkaan ei motivaatio riitä, varsinkaan kun kyse on raakalaismaisesta hyökkäyssodasta.
      Näköpiirissä ei Venäjällä ole muutosta parempaan, päinvastoin.

• Anonyymi

Olisipa Euroopalla Venäjän tilalla demokraattinen Kanada!
      Mikä mahdollisuus olisi kaikilla elää rauhallista mukavaa elämää.
      Miksi Eurooppaa on rangaistu diktatuurilla?

• Anonyymi

Eurooppa ollut diktaattorien manner..Napoleon ..Portugali ..Espanja, Italia ,Saksa,Romania Venäjä...jne täällä vajottu helposti diktatuurin määräysvaltaan.

• Anonyymi

Sen takia venäläiset varmaan kidnappaavatkin järjestelmällisesti lapsia Ukrainasta ja siirtävät heidät kauas Venäjälle kasvatettavaksi venäläisiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      131
      1969
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      295
      1133
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      997
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      78
      863
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      788
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      56
      737
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      33
      674
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      636
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      576
    Aihe