Paljoko sitä hiton

Anonyymi-ap

ruokaa pitäs olla täh ?

13

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sitä paljon tarvitse. Vai sen verran, että riittää joka päivälle.
      Se tarkoittaa vaan muutamaa makaroonipussia.

• Anonyymi

Tai puuroa perunaa , mitää makaryllejä prkl

• Anonyymi

Sen verran että nälkä lähtee joka kerta, kun nälkä tulee.

• Anonyymi

No ei paljoa, ettei tule ähky. Sinun pitää olla timmissä kunnossa, jotta voit työskennellä hyvävelikorruptioille 9e/pvä.

• Anonyymi

Enpä moisiin ole joutunut.

• Anonyymi

Onko tuo 9€/pv joku velttoilukorvaus ?
        Kyllä Keva maksaa ainkin 10 kertaa tuon määrän ja se riittää ihan hyvin.
        Näin pidetään tarmokkaista eläkeläisistä huolta ympäri vuoden.

• Anonyymi

Joka toinen päivä on varaa syödä makaroonilaatikkoa.

• Anonyymi

Makroonit pannaan. Kyllä nyt pitää totutella vatsaa uunikinkun sulatukseen.

• Anonyymi

Viikoksi?

• Anonyymi

Et selvitä, mihin kysymykselläsi viittaat, mutta oikea ajatus ruuan kohdalla on se, että määrällisesti sen verran, että tulet kylläiseksi.

Ruuan ravintosisältö on kuitenkin se tärkein ja ratkaisevin elementti syömisessä. Elimistösi pitää saada tarvitsemansa ravintoaineet syömisistäsi, jotta ei ole samantekevää, mitä suustasi alas mätät.

• Anonyymi

Tietääkö ne nykyajan huoltsikalla mikä on kaljan sipsien ravintoarvo ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö ne nykyajan huoltsikalla mikä on kaljan sipsien ravintoarvo ?

Tarkoitatko huoltamohenkilökuntaa? Miksi heidän pitäisi tietää? Ostajan kuuluu tarkistaa pussin kyljestä tiedot, jos valveutuneisuus riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko huoltamohenkilökuntaa? Miksi heidän pitäisi tietää? Ostajan kuuluu tarkistaa pussin kyljestä tiedot, jos valveutuneisuus riittää.

Onko syytä tarkistaa myös oluen prosentit ettei vaikutus ylitä odotuksia.
        Makumieltymysten mukaan se kotikalja on ihan parasta jouluruoan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      102
      6797
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3731
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2806
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      86
      1266
    5. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      521
      1197
    6. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      78
      1185
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      62
      1111
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1071
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1008
    Aihe