Jopas .

Anonyymi-ap

Jopas .
.

13

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäli haluat yli 30 vuotias nainen erittäin luottamukselliset välit kanssani mihin kuuluu monenlaista juttelua ja monenlaista erotiikkaa niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi .Siis todella hyviä.Tämän perusteella mietin ehdotuksen tekemistä asiasta sinulle.Jos haluat,että teen sinulle tästä asiasta ehdotuksen irl niin silloin sinun täytyy nähdä minua irl.
      Tässä täytyy tietää minut oikeasti ja olla oikeasti kiinnostunut minusta. Tämä aloitus on vain naiselle jota aloitukseni tästä ylöspäin aiemmin mainitut asiat kanssani kiinnostaa.

Vastauspohjani minkä ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi, luonteestasi, ulkonäöstäsi, hiukset, paikasta missä ollaan nähty, mihin vastauspohja mihin vastaat liittyy. Yms.

Naisella lyhyet shortsit, kesä yli 5 vuotta sitten, ,naisen tai minun talo,rappuset

Naisella farkut ja paita, talvi muutama vuosisitten,naisen tai minun talo,juttelua,

Naisella farkut ja paita/takki, rakennus juttelua.

Naisella mekko, hautausmaa juttelua.

Naisella musta hame,pait/takki rakennus ohimennen.

Naisella juoksuasu, ohimennen autolla.

Naisella mustat pyöräilyshortsit, kesä muutamia vuosia sitten, urheilukenttä juttelua.

Naisella musta uimapuku, uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua 10 vuotta sitten.

Naisella minihame ja toppi, kesä hiekkaranta.

Naisella lyhyet shortsit, kesä hiekkaranta

Naisella oma vastauspohjasi.

Yksikään negatiivinen kommentti ei liity tässä aloituksessani minuun.

Ap

• Anonyymi

Kappas .

• Anonyymi

Jahas.

• Anonyymi

Kyllä osapuolet odottaa näytös vasta ensi kuun puolella..

• Anonyymi

No mitäs

• Anonyymi

Ööö tuota tuota...

• Anonyymi

Jopas

• Anonyymi

Jopas

• Anonyymi

Muuttuisiko suunta?

• Anonyymi

Kannattaa lukea aloitukseni, mikä on siis tässä aloitukseni sisällä hyvin ja miettiä. Uskon noin.
        Ap

• Anonyymi

Jopas

• Anonyymi

Aloitus on kiinni. En enää tee aloitusta missä itse tekisin ehdotuksen naiselle. Ap

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      157
      2119
    2. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      149
      1629
    3. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      126
      1094
    4. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      4
      1040
    5. Kyllä minä sen myönnän

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus
      Ikävä
      46
      917
    6. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      365
      893
    7. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      315
      816
    8. Saavuttamattomalle

Leikin kotia täällä ja sydän vaeltaa jossain..
      Ikävä
      51
      808
    9. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      71
      746
    10. Hyvää yötä

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.
      Ikävä
      98
      676
    Aihe