Persu saa demareilta kannatus huutoja

Anonyymi-ap

Tämä mölyävä persu kumma sikäli, kun Kapi ym MPP ym demarit häntä tukee.
Kun katsoo keskusta vastaisuutta MPP Kapi ym, niin kuin tämä persu olisi aisoissa.

12

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäikö yhdys sanat persu kouluun?

• Anonyymi

Kuka persu? Kerro ihmeessä! En ole nähnyt Kapin enkä MPP:n ketään persua tukevan.

• Anonyymi

Olen nähnyt, juuri samaa keskustan haukkuma kieltä heiltä tulee. Kuin olisi liitos Persut-Sosialistit. Voin ottaa esitteenkin heiltä jos et itse osaa sitä tehdä. Persu huutaa Sipilää kuin sikaa tapettaisiin -vinkuu.

Keskusta on ykkönen monessa mittarissa. Varmaan harmittaa persuja ja demareita.
        Keskustan kannatuksia EK Kunta ja Aluevaaleissa

Ei nyt niinkään huonoja kuin toverit ja persut ne tuo esille. pistää "silmään" eritoten vihreitten ja vasemmistoliiton lasku kuntavaalissa 2021.

Keskusta eduskuntavaalit numeroina %:
        2007> 24,7 %
        2011> 23,11 (9 277 297
        2015> 21,1 %
        2019> 13,8 %
        2023> 17-20 % -tavoite. Varmaan ihan realistinen.

Kuntavaalit paikkoina:
        2021 Keskusta>2 445, Kokoomus >1 552, SDP>1 451, Perussuomalaiset>1351 paikkaa. Vasemmistoliitto>508, Vihreät> 433. RKP>463 , Kristillisdemokraatit>311.
        Liike siNyt>49 paikkaa.

2017 Keskusta>2 824, SDP>1697, Kokoomus>1 490, Perussuomalasiet>770 paikkaa. Vasemmistoliitto>658 , Vihreät>534 paikkaa

Aluevaaleissa valitaan aluevaltuustot hyvinvointialueille, joiden vastuulla on sosiaalihuollon, terveydenhuollon ja pelastustoimen järjestäminen 1.1.2023 lukien:
        Saadut paikat:
        Keskusta>297. Kokoomus> 289, SDP>277, Perussuomalaiset>155, Vasemmistoliitto>100, Vihreät>90 ... paikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt, juuri samaa keskustan haukkuma kieltä heiltä tulee. Kuin olisi liitos Persut-Sosialistit. Voin ottaa esitteenkin heiltä jos et itse osaa sitä tehdä. Persu huutaa Sipilää kuin sikaa tapettaisiin -vinkuu.

Keskusta on ykkönen monessa mittarissa. Varmaan harmittaa persuja ja demareita.
        Keskustan kannatuksia EK Kunta ja Aluevaaleissa

Ei nyt niinkään huonoja kuin toverit ja persut ne tuo esille. pistää "silmään" eritoten vihreitten ja vasemmistoliiton lasku kuntavaalissa 2021.

Keskusta eduskuntavaalit numeroina %:
        2007> 24,7 %
        2011> 23,11 (9 277 297
        2015> 21,1 %
        2019> 13,8 %
        2023> 17-20 % -tavoite. Varmaan ihan realistinen.

Kuntavaalit paikkoina:
        2021 Keskusta>2 445, Kokoomus >1 552, SDP>1 451, Perussuomalaiset>1351 paikkaa. Vasemmistoliitto>508, Vihreät> 433. RKP>463 , Kristillisdemokraatit>311.
        Liike siNyt>49 paikkaa.

2017 Keskusta>2 824, SDP>1697, Kokoomus>1 490, Perussuomalasiet>770 paikkaa. Vasemmistoliitto>658 , Vihreät>534 paikkaa

Aluevaaleissa valitaan aluevaltuustot hyvinvointialueille, joiden vastuulla on sosiaalihuollon, terveydenhuollon ja pelastustoimen järjestäminen 1.1.2023 lukien:
        Saadut paikat:
        Keskusta>297. Kokoomus> 289, SDP>277, Perussuomalaiset>155, Vasemmistoliitto>100, Vihreät>90 ... paikkaa.

Tämä taulukko on kuin myrkkyä juottaisi Kapille, MPP:lle, persuille ym laisilleen.
        Sanookohan he taas ettei tule kepun palstalle taas pitkään aikaan, jos koskaan, ja huomenna jo ovat keskustaa haukkumassa.

• Anonyymi

Aloittaja ei ollutkaan kapi, vaan persutrolli.

• Anonyymi

Tais osua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä taulukko on kuin myrkkyä juottaisi Kapille, MPP:lle, persuille ym laisilleen.
        Sanookohan he taas ettei tule kepun palstalle taas pitkään aikaan, jos koskaan, ja huomenna jo ovat keskustaa haukkumassa.

Palstan onnettomimman suomen kielen oikeinkirjoitustaidon omaavana vastasit itse tekemääsi "taulukko"-kommenttiin. Kärysit siis pankkopersu samalla myös omasta aloituksestasi.

• Anonyymi

Kapi on järkevä, aisa täysin sekaisin!

• Anonyymi

Kapi kertoi olevansa oikeistodemari, samalla persu, he niin samaa politiikkaa vetää, ihan pienin eroin vain. Niin sanoi MPP olevansa lähinnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi kertoi olevansa oikeistodemari, samalla persu, he niin samaa politiikkaa vetää, ihan pienin eroin vain. Niin sanoi MPP olevansa lähinnä.

Äläpäs pankkis taas valehtele! Se on niin sinulle ominaista ja siksi oletkin itse persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpäs pankkis taas valehtele! Se on niin sinulle ominaista ja siksi oletkin itse persu.

Höpsis ! Itse olet demamarina myös persu, teillä samat aatteet. Näkee kirjoituksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1521
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      176
      730
    3. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      71
      711
    4. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      33
      618
    5. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      533
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      526
    7. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      52
      511
    8. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      35
      468
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      21
      458
    Aihe