Carunan kirje

Anonyymi-ap

Nyt tuli Carunan kirje jossa 2 valtavaa korotusta vuodelle 2023.

Kyseessä monopoli ja härski huijarien porukka eli miten saan kilpailevan tarjouksen koska olen köyhä ja minulla on moraali?

Miksi kansa ei erota Maan Tapaa?

5

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitä vaan kokoomusta tämä pissipää neiti orpo on senkin arkkitehdi

• Anonyymi

Nauti vaan rouva tulevistakin sähkölaskuista ja muista äänestää kokoomusta ,me pidämme huolen että maksuksi tulevat nousemaan 600% pidämme huolta nimenomaan vähä varaisista

• Anonyymi

Äänestä toki kokoomusta seuraavissa vaaleissa ,minullekin lupasivat jopa 600%korotuksen seuraavaan sähkölaskuun,ei nämä vihervassarit ne haluais vaan ilmaisen sähkön puliukoille

• Anonyymi

"Luonnollisten monopolien pitäisi lähtökohtaisesti olla julkisessa omistuksessa. Luonnollista monopolia ei pitäisi luovuttaa tahoille, jotka pyrkivät käyttämään monopoliasemaansa maksimaalisen voiton tavoitteluun.

Carunan yhteydessä näin tehtiin. Fortumin omistamat sähköverkot myytiin yhtiölle, jonka taustalla operoivat ulkomaiset pääomasijoittajat.

Erityisesti vastuun Caruna-kaupasta kantavat Fortumin omistajaohjauksesta vastannut ministeri Pekka Haavisto (vihr.) ja energia-asioista vastannut ministeri Jan Vapaavuori (kok.). Myös silloinen pääministeri Jyrki Katainen (kok.) tuki ja puolusti voimakkaasti kauppaa."

https://vasemmisto.fi/caruna-kaupan-salat-julki/

Tuossa on vähän tietoa mitä poliitikot joskus onnistuivat tekemään, eli myivät ulkomaalaisille sijoittajille.

• Anonyymi

VALLANKUMOUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1620
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      236
      811
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      35
      750
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      743
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      621
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      578
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      557
    8. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      545
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      537
    Aihe