Hyvää viikonloppua

Sinulle N neito. Missä ikinä sitä vietätkin. 😊

56

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hän ole täällä. Eikä minua kaipaa. Hyvästi vaan...

      • Anonyymi

        Ehkä on ollut töissä tuskin vastailee työaikana tai muuta tekemistä kuin palstailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on ollut töissä tuskin vastailee työaikana tai muuta tekemistä kuin palstailla.

        Niin kai.... Erittäin todennäköistä. Minä nukun nyt. 😴


      • Nkaivatulle kirjoitti:

        Niin kai.... Erittäin todennäköistä. Minä nukun nyt. 😴

        Moi. Etkö nukkunut yöllä?


      • MustaKoira1 kirjoitti:

        Moi. Etkö nukkunut yöllä?

        Moi. Sain viime yönä unta vain 3,5 tuntia... Olin töissä koko päivän niillä unilla. Nyt nukuin reilun tunnin päikkärit.


      • Nkaivatulle kirjoitti:

        Moi. Sain viime yönä unta vain 3,5 tuntia... Olin töissä koko päivän niillä unilla. Nyt nukuin reilun tunnin päikkärit.

        No hyvä, että sen sait nukuttua🙂


      • MustaKoira1 kirjoitti:

        No hyvä, että sen sait nukuttua🙂

        Niin. Nyt jaksaa taas illan. Nyt käyn saunomassa... 🧽🚿


    • Anonyymi

      Lopeta jo pappa. En kaipaa sinua. Anteeksi,mutta et ole ikäluokkaani.

      • Anonyymi

        Tuskinpa olet se n nainen tuolle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa olet se n nainen tuolle miehelle.

        Kuka tuollaisen ruikuttajan ja realiteetit ymmärtämättömän tahtoisi edes unissaan. Vanha ukko! Pervo pappa. Hyi iljetys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuollaisen ruikuttajan ja realiteetit ymmärtämättömän tahtoisi edes unissaan. Vanha ukko! Pervo pappa. Hyi iljetys.

        Pyyntö

        Kirjoita sinä johonkin instanssiin

        Sen mongolialaisen täytyy saada tuntuva rahallinen korvaus henkisestä kidutuksesta

        Vähintä mitä voidaan tehdä

        Ja mielellään sen Haahtelan pussista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuollaisen ruikuttajan ja realiteetit ymmärtämättömän tahtoisi edes unissaan. Vanha ukko! Pervo pappa. Hyi iljetys.

        Ihan samalla tavalla täällä muutkin kaipailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyntö

        Kirjoita sinä johonkin instanssiin

        Sen mongolialaisen täytyy saada tuntuva rahallinen korvaus henkisestä kidutuksesta

        Vähintä mitä voidaan tehdä

        Ja mielellään sen Haahtelan pussista

        Ei mitään rahallisia korvauksia, vaikka olikin väärä päätös.

        Muuten Migrin pitää tarkentaa jatkossa lupapäätöksiään.


    • Täältä poistuu taas viestit, ihan syyttä suotta... J kaipailee N naista. Äsken joku kysyi.

    • N neito saa kyllä olla minulta rauhassa. En kirjoita hänelle, enkä hänestä tänne enää sanaakaan. Sori jos häntä ahdisti. Olen niin kamala ja paska ihminen mitä ilmeisimmin, ettei minuun kannata tutustua. Olenhan vääräuskoinen ja palan helvetissä? Niinhän te uskotte?

      • Anonyymi

        Vääräuskoinen? En usko, ellet ole sitten mormoni. Niistä olen hieman epäileväinen. Sen verran komeampia nuoria miehiä, että jotakin vilppiä siinä pitää olla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääräuskoinen? En usko, ellet ole sitten mormoni. Niistä olen hieman epäileväinen. Sen verran komeampia nuoria miehiä, että jotakin vilppiä siinä pitää olla :)

        Separi ota lääkkeet


      • Anonyymi

        Montako vaimoa ottaisit jos laki sen sallisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vääräuskoinen? En usko, ellet ole sitten mormoni. Niistä olen hieman epäileväinen. Sen verran komeampia nuoria miehiä, että jotakin vilppiä siinä pitää olla :)

        Olen varmasti pakana, kaikille uskoville. Mutta en näe sitä ongelmana, kun minulla on laaja maailmankuva. Ja mieleni on avoin kaikille näkemyksille. En ole mikään ateisti. Minulla on ihan omat ajatukseni siitä miten kaikki toimii täällä ja mitä elämä on.


    • Anonyymi

      kuule ei viikonloppu saa oll ikava ettas tiebat

      • Anonyymi

        tuo oli sinun vika kertasi ettas tiedT JOTN SE ON NYT MORO JA KOPULLISESTI TEE MITA TUKKAAT


      • vetäkää tekin tätä showtanne jossain omassa ikiomassa ketjussanne.


    • Voitte unohtaa. Pervo pappa katoaa maisemista. Harmaantuu yksinään jossain. Ei kaipaa enää ketään ikinä.

      Menipä itse N piiloon myös. Ei laittele kuviaankaan enää. Niin paljon ilmeisesti ahtistaa. Anteeks hänelle. Katoan kaikkien elämästä nyt.

      • Anonyymi

        Ihan kun joku koko ajan postaisi jotain kuvia johonkin. Joku järki. Miten voi ahdistua jostain palstakirjoituksista jos vain kaipaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kun joku koko ajan postaisi jotain kuvia johonkin. Joku järki. Miten voi ahdistua jostain palstakirjoituksista jos vain kaipaa.

        No sitä voisit kysyä tältä tytöltä ja sen kavereilta, että mikä ahdistaa. Olenhan minä jo tällainen pappa, hänellä elämä edessä ja minulla takana. Luulin että hän oli minuun kanssa ihastunut, niin kuin itse olin. No ei tietenkään kukaan koko ajan kuviaan laittele, en minäkään. Mutta viimeisin kuva on sellainen mistä tulee mieleen, vaan ahdistus ja masennus, siis ei mikään omakuva ole... En tiedä mistään mitään, kunhan arvelen vain.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe