Jouluna itsensa tappaminen

Anonyymi-ap

Ei jaksa sitä teidän iloa ja teennäistä oloa. Tapanko itseni? Poltanko silmäni kynttilöillä? Lsitanko pääni kaasu-uuniin?

16

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parempi on laittaa kengännauhat yhteen ja yrittää kävellä.

• Anonyymi

Hei, oon ite aikanani käyny läpi masennuksen ja toipunut siitä, nykyään menee ihan hyvin,
      joten en kannata sua luovuttamaan vielä........
      Onko sulla ketään tuttavaa tai kaveria, jolle soittaa, jos on huono olo?
      Me kuollaan kuitenki ennemmin tai myöhemmin, joten ei sitä asiaa kannata kiirehtiä......
      Oon itekin suht. yksinäinen, yhteen kaveriin menny välit, kun minä olin nyt viime aikoina se aktiivinen osapuoli, joka pitää ainoastaan yhteyttä, ite ei kuulemma jaksanu, ku jotai syysmasennusta tai väsymystä ja sit kuitenki nähny muita kavereitaan siinä välillä ja ottanut luokseen käymään, mutta ei mua ja sit, ku oon yrittäny ehdottaa, että tulis mun luokse istumaan iltaa joku päivä, ni ei osannu päättää ja ei tiiä, joten, jos ei mikään kelpaa,
      ni siellähän homehtukoon mökissään, ei väkisin.......
      Eipä siinä, muutenki on ärsyttäny koko ihminen siitä lähtien, ku tutustuttiin, joten
      en nää mitään järkeä olla tekemisissä ihmisen kanssa, jota en voi välillä suorastaan sietää...... 😐🙂
      Mä tiedän, tää elämä ei oo helppoa ja mitään ns. ruusuilla tanssimista - oon itekin
      aikoinani ollu masentunu ja itsetuhoinen koulukiusaamisen takia, mutta
      masennuksesta voi parantua ja nyt ite pystyn nauttimaan pienistä asioista elämässä.......
      Oon ite sellanen persoona, että en siedä kaikenlaisia ja erilaisia ihmisiä, joten
      mulla on vaikeuksia tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa, mutta en välitä heistä,
      koska mulla on aikuisena ite oikeus valita, kenen kanssa haluan olla tekemisissä ja kenen kaveri niinkuin meillä kaikilla, joten siks hengaanki ihmisten kanssa, joilla on samanlaiset periaatteet kuin mulla ja jotka ajattelee myös samalla tavalla kuin minä........
      En siis pidä kaikkien ihmisten mielipiteistä ja tavoista ajatella, mutta jokaisella on vapaus
      ajatella niinku haluaa ja mitä haluaa, mun ei tartte olla samaa mieltä ja siitä välittää....... 🙂
      Hakeudu jonkun tuttavasi tai lähimmäisesi seuraan ja puhu sille noista ajatuksistasi,
      mutta itsemurhaa en suosittele yrittämään, jos joku saa siitä vihiä, voit joutua jonneki
      suljetulle osastolle ja se ei todellakaan ole mitään herkkua, voin kertoa omasta kokemuksesta, vaikka ite nyt ihan inhimillistä kohtelua siellä sainki, mutta se tarkoittaa,
      että siellä voi olla vaikka minkälaisia natseja hoitajina, jotka voi käyttää valtaansa väärin ja tehhä potilaalle jotain, mitä ne ei sais Valviran mukaan tehhä ilman riittäviä perusteita.....
      Valoisampaa Joulua......... 🤗😏

• Anonyymi

Aloittajalla on kyllä uniikit itsemurhatavat.Polttaa silmät kynttilöillä.wau

• Anonyymi

Sanos muuta. Eikä siihen taida edes kuolla, sokeutuu kylläkin. Ja sekös sitten vasta masentaakin, kun ei enää näe mitään.

• Anonyymi

Elä teeskentele että on mukavaa. Kerro suoraan että kapitalistit viettäkööt joulua keskenään. Parasta olisi että koko joulu lopetettaisiin koska Suomessa ei enää uskovaisia ole kuin mitätön vähemmistö. Kristillinen juhlahan tämä on. Täysin turha jäänne menneiltä ajoilta. Kaikki hommiin, tienaamaan johtajille lisää elintasoa.
      Minä lopetin itsenäisyyspäivän vieton tänä vuonna, samoin käy joululle. En usko että uutta vuottakaan enää juhlin. Ei ole mitään syytä. Tyhmää tehdä jotakin koska on ollut tapana. Varmaan monet miettivät kuten sinä tässä epäoikeudenmukaisemmaksi menevässä maassa joka on vain herrojen valtakunta. Yritä jaksaa. Hyvän elämän edellytykset ovat monilta alas ajettu tässä maassa enkä usko että muutosta siihen tulee. Nykyisten päättäjien tilalle pitäisi tulla aivan uusien henkilöiden jotta muutos ja mahdollisuus reilumpaan, oikeudenmukaisempaan hyvään elämään olisi mahdollista kaikille maan asukkaille, ei vain harvoille etuoikeutetuille.

• Anonyymi

Olen itse uskovaisena selvinnyt yksinäisistä jouluista paremmin Jeesuksen kanssa. Olen alkanut erottaa,mikä on hengellistä ja mikä ihmisten tekemää. Tällainen joulu, paljon lahjoja, ruokaa ylettömästi, on ihmisten tekemää.Ihmiset mieltävät juuri tämän pilipalin uskonnolliseksi.Käyvät haudoilla. Nautin omasta joulustani. En halua kuunnella joulumusiikkia, koska ne tuovat muistoon heti lapsuusajan petoksen. Olin sijoitettuna yhteikunnan toimesta eri perheissä.Olisi ollut lapsen oikeus olla hyväksytty ja rakastettu. Sitä ei ollut. Oli vain lahjoja, yletöntä ruoan paljoutta.
        Minun joulumusiikkini on Siionin virret. Sitä tulee You Tubesta
        Sinä ystäväni,joka kärsit joulusta : Jeesus rakastaa sinua . Hän tuli lihaan, Jumala-ihminen. Hän kärsi ja kuoli sinun tähtesi. Sovitti synnit.

• Anonyymi

Bike Oil, tinneri, kaasut (grillaus, tupakka yms), liuottimet, wessanpesudesinf.aineet (ne höyryt impatessa, kemikaalit), käsidesikin putoo.
      Kaikki käy.

• Anonyymi

En suosittele noita vaihtoehtoja joita luettelit. Kannattaa tehä niinku mä eli seota ja kadottaa vakaa mieli ni ei tunnu niin pahalta. Keksii oma elämä päänsisällä, valehdella itellee ja vittuilla muille ni on kivempaa. Ku opin tän ni alko olee siedettävämpää olla.

• Anonyymi

Toihan menee samaan mitä natopalstalla ja ateismipalstalla se yks vetää. Tiedepalstalla julisti, ettei mustia-aukkoja ole olemassa.
        Minä en ole ateisti enkä uskovainen. Voihan hän yrittää saavuttaa tämän. Mutta jos vähääkään on vaatimusta, että maailman pitäisi olla hänen mielensä mukainen, niin tuskin onnistuu, ja vihollinen hänen sisällään pysyy.

• Anonyymi

Enpä tiedä onko herkkua olla sokeanakaan. Taidat hakea huomiota?

• Anonyymi

Minulla on kokemusta ainakin kuudesta narsistista. Taitaa olla se. Niiden jutut on helvetin esikartanosta, ja saadakseen jatkuvasti yrittää kiivetä ylemmäs, he tallovat puhein muita ihmisiä riistääkseen heiltä omatunnon ja luottamuksen itseen.

• Anonyymi

Lähde yksin tunturiin!

• Anonyymi

Ei ketään pakoteta juhlimaan yhtään mitään.
      Jos ei halua mitenkään osallistua, voi vetäytyä juhlapäivän ajaksi täysin sivuun kaikesta.
      Nauttikoon he kaikki, jotka sitä haluavat, ei heiltä voi sitä poiskaan ottaa.

• Anonyymi

Mua kiinnostaa,kun polttaa kynttilöillä silmät niin pidätkö silmä auki vai kiinni.Eli jos pidät kiinni niin ensin palaa silmäluomet ja en usko että saat silmiä enää auki kun silmäluomet on palaneet.

• Anonyymi

Hitsi ku jännää... muaki alkaa pelottaa... aijai ku pelottaa... Tykkäätkö?

• Anonyymi

SEN LISÄSKI OLET LÄSKI JA SURKEA VALEHTELIJA!

- Edward Rawen -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2327
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1327
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      854
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      45
      815
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      27
      807
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      369
      737
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      695
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      656
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      59
      614
    10. Montako askelta olisi pitänyt ottaa

että olisit voinut suudella kaivattuasi? Mulla 2-3.
      Ikävä
      42
      605
    Aihe