Paavillisen illuminaatin ideologia...

Anonyymi-ap

On kieltää helluntailaisuus koko eu:n alueelta.
Siksi Ukrainassa soditaan.
Katolinen kirkko on ajat sitten yrittänyt kieltää Kolminaisuuden,väittäen että Pyhän Hengen tilalla olisi jokin "toinen jeesus".

Paavali Sanoo kysyen:-:Onko Kristus jaettu"?

56

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi illuminaatti,eli sisilian mafia vihaa "uudelleen kastajia".

      • Anonyymi

        Ihminen joka väittää olevansa apostoli Paavalin eräänlainen "manttelinperijä",on varmastikin antikristus.


    • Olen katolinen. Aiotko tappaa minut?
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Tuskin täällä kukaan haluaa ketään tappaa,mutta katolinen illuminaatti tappaa tälläkin hetkellä.
        Muiden muassa pikkulapsia pedofiliansa jälkeen.
        Todisteet yritetään hävittää,mutta aina myöhemmin löytyy kirkon tonttimaalta raiskattujen lasten joukkohautoja.


    • Anonyymi

      Patologinen valehtelu on persoonallisuushäiriön tunnusmerkki.

      • Anonyymi

        Sellaisesta käytetään toisinaan nimitystä psykopatia.
        Mennäksemme kuitenkin historiaan,on kiistaton tosiasia katolisen kirkon pappien suorittamat lapsimurhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisesta käytetään toisinaan nimitystä psykopatia.
        Mennäksemme kuitenkin historiaan,on kiistaton tosiasia katolisen kirkon pappien suorittamat lapsimurhat.

        Psykopaatti on ihminen vailla omaatuntoa.
        Itselläni ollut aivan aitiopaikka seurata tällaisen toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisesta käytetään toisinaan nimitystä psykopatia.
        Mennäksemme kuitenkin historiaan,on kiistaton tosiasia katolisen kirkon pappien suorittamat lapsimurhat.

        Psykopatia ja patologinen valehtelu ovat eri diagnooseja.
        Ne voivat liittyä samaan henkilöön, mutta ovat eri asioita.

        Miksi esiinnyt lääketieteen asiantuntijana ja valehtelet?


    • Anonyymi

      Aloittaja valehtelee katolilaisista!! "Onko Kristus jaettu" ei tietenkään liittynyt mitenkään kolminaisuuteen, vaan uskovien "puolueisiin". Samaan naurettavaan nahinaan, jota teki täällä kehtaatte harjoittaa. Häpeäisitte - aikuiset ihmiset!

      • Anonyymi

        Kyllä se liittyy kolminaisuuteen,kun kerran katolinen kirkko on sen itse suoraan ilmoittanut.
        Paavinsa johdolla.Itse siis valehtelet.
        Katolinen kirkko on ajat sitten kieltänyt Pyhän Hengen ja koroittanut sen tilalle Paavin (Lue:antikristuksen).
        Sitä on Pyhän Kolminaisuuden kieltäminen,eli antiprotestantillinen suuntaus,jota katolisuus edustaa kaikkialla maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se liittyy kolminaisuuteen,kun kerran katolinen kirkko on sen itse suoraan ilmoittanut.
        Paavinsa johdolla.Itse siis valehtelet.
        Katolinen kirkko on ajat sitten kieltänyt Pyhän Hengen ja koroittanut sen tilalle Paavin (Lue:antikristuksen).
        Sitä on Pyhän Kolminaisuuden kieltäminen,eli antiprotestantillinen suuntaus,jota katolisuus edustaa kaikkialla maailmassa.

        Näkeehän sen,mitä Paavi tekee Pohjois Irlannissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se liittyy kolminaisuuteen,kun kerran katolinen kirkko on sen itse suoraan ilmoittanut.
        Paavinsa johdolla.Itse siis valehtelet.
        Katolinen kirkko on ajat sitten kieltänyt Pyhän Hengen ja koroittanut sen tilalle Paavin (Lue:antikristuksen).
        Sitä on Pyhän Kolminaisuuden kieltäminen,eli antiprotestantillinen suuntaus,jota katolisuus edustaa kaikkialla maailmassa.

        Höpöhöpö.


    • Jeesukseen uskovat ovat tappaneet miljoonia katolisia.
      Taas melkein kolmesataa koronaan kuollutta Yhdysvalloissa.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Jumalammehan Lupasi etukäteen, Tappaa ison määtän cosa nostran mafiosoja Italiassa Bergamon kaupunkiin,covid 19:lla.
        Ruumiita kuskattiin armeijan kuorma autoilla.
        Siksi Paavi hakikin apua itselleen Iranista.


    • Jeesukseen uskovat ovat tappaneet miljoonia katolisia.
      Eilistä lukua korjattiin. Se on 341.
      Jumala on ollut ahkerana.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Herra Seuloo katolista kirkkoa.


      • Anonyymi

        Jeeukseen kokosydämisesti uskova ei tapa ketään.

        Älä tapa.

        Katoliset eivät ole kristittyjä, koska heilä on "neitsyt maria" auhdettu Jumalan tilalle.

        2.Moos. 20:
        KYMMENEN KÄSKYÄ
        1. Sitten Jumala puhui kaikki nämä sanat:
        2. "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka toin sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
        5. Moos. 5:6; Ps. 81:10
        3. Älköön sinulla olko muita jumalia minun rinnallani.
        2. Moos. 22:20; 2. Moos. 34:14; 5. Moos. 4:35; 5. Moos. 28:14
        4. Älä tee itsellesi patsasta äläkä mitään kuvaa mistään, mikä on ylhäällä taivaalla26 tai alhaalla maan päällä tai vesissä maan alla.
        3. Moos. 26:1; 5. Moos. 4:15; 5. Moos. 27:15{Tai: "taivaassa".}
        5. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Minä vaadin lapset tilille isien pahoista teoista kolmanteen ja neljänteen polveen saakka, jos he vihaavat minua,
        2. Moos. 34:7; 2. Moos. 34:14; 4. Moos. 14:18; 5. Moos. 5:9-10; 5. Moos. 24:16; Joos. 24:19; Jer. 32:18; Hes. 18:19
        6. mutta osoitan armoa niille tuhansille27, jotka rakastavat minua ja pitävät minun käskyni.
        5. Moos. 5:9; 5. Moos. 7:9; Ps. 103:17-18; Ps. 105:8{Vrt. 5. Moos. 7:9, jossa on alkutekstin mukaan sanat "tuhansiin polviin asti".}
        7. Älä lausu turhaan Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka lausuu hänen nimensä turhaan.
        3. Moos. 19:12; 3. Moos. 24:16; Matt. 5:33
        8. Muista pyhittää lepopäivä.
        2. Moos. 23:12; 2. Moos. 31:13; 2. Moos. 31:17; 2. Moos. 34:21; 2. Moos. 35:2; 5. Moos. 5:12; Jes. 58:13; Jer. 17:21; Hes. 20:12
        9. Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi,
        10. mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Älä tee silloin mitään työtä, älä sinä, älköön poikasi tai tyttäresi, palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä alueellasi28 asuva muukalainen.
        {Kirj.: "porteissasi".}
        11. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi. Sen tähden Herra siunasi sapatinpäivän ja pyhitti sen.
        1. Moos. 2:2-3
        12. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että eläisit kauan siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
        Matt. 15:4; Mark. 7:10; Ef. 6:2
        13. Älä tapa29.
        2. Moos. 21:12; Matt. 5:21-22{Tai: "Älä murhaa".}
        14. Älä tee huorin.
        3. Moos. 20:10; Matt. 5:27; Matt. 19:9; Hepr. 13:4
        15. Älä varasta.
        Ef. 4:28
        16. Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
        Sananl. 19:5
        17. Älä himoitse lähimmäisesi taloa. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiaan äläkä mitään, mikä kuuluu hänelle."
        Room. 7:7; Room. 13:9-10


    • Anonyymi

      Kiva kun kaikki tietää sen huterismin mitä se on.

    • Anonyymi

      Aloitus on höpöhöpöä.

    • Anonyymi

      Aina kulloinenkin paavi on antikristus.

      "Näet monta antikristusta on jo ilmaantunut".
      Raamattu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sisilian cosa nostran korkea arvoisin päällikkö on "musta paavi".

      musta paavi=Vallassa oleva paavi,joka salassa hallitsee cosa nostraa.

    • Anonyymi

      Paavi on antikristus ja jo ajat sitten kieltänyt Pyhän Hengen.
      Sen näkee sen handuista.

    • Olen katolinen. Aiotko tappaa minut? (2)
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Jos olisi pakko,esimerkiksi sota aikana,kyllähän sellaista Protestanttina miettii.
        Toisaalta Kuningas Daavidkin Tappoi Kolminaisuuden kieltäjät.
        This is the world.


      • Anonyymi

        Kirkko on "Katolinen kirkko", tarkkaanottaen "Roomalaiskatolinen kirkko".
        On nimittäin myös se alkuperäinen, ortodoksinen, Idän / Bysantin katolinen kirkko.

        Kirkon jäsenenä sinä olet "katolilainen", et "katolinen".
        🙂


    • Anonyymi

      Onpa omituinen aloitus. Tavallista ovelampi trolli?
      Vai, voiko joku todella uskoa / luulla noin?

      Tuskin paavia helluntailaisuus kiinnostaa.
      Eikä Ukrainan konflikti liity teihin mitenkään.

      • Anonyymi

        Vapaamuurari on sama kuin mafioso.
        Olen kuullut kuinka he pitävät ykkösvihollisenaan helluntailaisia,jotka kaikkialla maailmassa estävät katolisuuden leviämisen.


    • Anonyymi

      Katolisuus kuuluu antikristillisyyteen.
      Katoliset rikkovat räikeästi Jumalan antamia käskyjä.

      Kymmenen käskyä
      1. Sitten Jumala puhui kaikki nämä sanat:
      2. "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka toin sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
      3. Älköön sinulla olko muita jumalia minun rinnallani.
      4. Älä tee itsellesi patsasta äläkä mitään kuvaa mistään, mikä on ylhäällä taivaalla26 tai alhaalla maan päällä tai vesissä maan alla.
      5. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Minä vaadin lapset tilille isien pahoista teoista kolmanteen ja neljänteen polveen saakka, jos he vihaavat minua,
      6. mutta osoitan armoa niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja pitävät minun käskyni.
      7. Älä lausu turhaan Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka lausuu hänen nimensä turhaan.
      8. Muista pyhittää lepopäivä.
      9. Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi,
      10. mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Älä tee silloin mitään työtä, älä sinä, älköön poikasi tai tyttäresi, palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä alueellasi asuva muukalainen.
      11. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi. Sen tähden Herra siunasi sapatinpäivän ja pyhitti sen.
      12. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että eläisit kauan siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
      13. Älä tapa.
      14. Älä tee huorin.
      15. Älä varasta.
      16. Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
      17. Älä himoitse lähimmäisesi taloa. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiaan äläkä mitään, mikä kuuluu hänelle."

    • Anonyymi

      Paavi on cosa nostran eli illuminaatin päällikkö.

    • Olen katolinen. Aiotko tappaa minut? (3)
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Kyllähän katolisia teoreettisesti voitaisiin ehkä tappaakin jossakin sodassa,missä olisivat vastakkain illuminaatti,sekä Protestanttinen maailma ja onhan näin joskus käynytkin.
        Mitä mieltä olet,kumpi puoli voittaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän katolisia teoreettisesti voitaisiin ehkä tappaakin jossakin sodassa,missä olisivat vastakkain illuminaatti,sekä Protestanttinen maailma ja onhan näin joskus käynytkin.
        Mitä mieltä olet,kumpi puoli voittaisi?

        Haluatko tappaa katolilaisia? Mene Ukrainaan sotimaan. Katolilaisia kummallakin puolella.
        😄😄😄😄😄


      • Anonyymi
        PasiToivonen5 kirjoitti:

        Haluatko tappaa katolilaisia? Mene Ukrainaan sotimaan. Katolilaisia kummallakin puolella.
        😄😄😄😄😄

        Venäjällä on maailman suurin,katolilaisuutta vastustava kirkko,Ortodoksit.
        Kannattaisi opiskella asiat,ennen kuin kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä on maailman suurin,katolilaisuutta vastustava kirkko,Ortodoksit.
        Kannattaisi opiskella asiat,ennen kuin kirjoittaa.

        Suomen Profeetta Siunaa Moskovan Patriarkaattia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Profeetta Siunaa Moskovan Patriarkaattia.

        Kun trans laki Sannalta kaatuu,saamme ennakkotapauksen Ja Kokoomus kirjoittaa Sannasta kovakantisen kirjan:

        "Trans ihminen sadan vuoden päästäkin".


    • >>> On kieltää helluntailaisuus koko eu:n alueelta. Siksi Ukrainassa soditaan.

      Ukrainassa ei käydä pyhää sotaa jotain tiettyä uskontoa vastaan. Ukrainassa soditaan sivistyneen maailman tulevaisuudesta ja arvoista. Soditaan oikeudesta olla olemassa, jotta meidänkin suomalaisten jälkikasvu saisi nähdä kauniita sateenkaaria myrskyn jälkeen ja voisi elää maailmassa, jossa ydintuhkaa on vain kauhukirjallisuuden sivuilla.

      • Anonyymi

        Tuo kaikki onnistuu,kun Zelenskyi on totaalisesti tuhottu.

        T:Kansojen Profeetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kaikki onnistuu,kun Zelenskyi on totaalisesti tuhottu.

        T:Kansojen Profeetta.

        Taivaassa ei nähtävästi ymmärretä ihmisten puhetta, siksi se täytyy tulkata: Ukrainassa soditaan sivistyneen maailman tulevaisuudesta ja arvoista. Ukrainasta vessanpönttöjä, kylpyammeita, pesukoneita ja muita örkeille tuntemattomia, mutta sivistyneille ihmisille arkipäiväisiä hyödykkeitä ensitöikseen varastelevat oliot eivät kuulu kategoriaan.

        * Ukrainalaiset ovat sodan alussa alkaneet viitata venäläisiin sotajoukkoihin paremmin fantasiakirjallisuudesta tunnettuina "örkkeinä".

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/video-kylpyammetta-kantavista-venalaisista-sai-sotaseuraajat-sekaisin-ensin-vessanpontot-ja-pesukoneet-mita-ryostolistalla-seuraavaksi/8587816


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Taivaassa ei nähtävästi ymmärretä ihmisten puhetta, siksi se täytyy tulkata: Ukrainassa soditaan sivistyneen maailman tulevaisuudesta ja arvoista. Ukrainasta vessanpönttöjä, kylpyammeita, pesukoneita ja muita örkeille tuntemattomia, mutta sivistyneille ihmisille arkipäiväisiä hyödykkeitä ensitöikseen varastelevat oliot eivät kuulu kategoriaan.

        * Ukrainalaiset ovat sodan alussa alkaneet viitata venäläisiin sotajoukkoihin paremmin fantasiakirjallisuudesta tunnettuina "örkkeinä".

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/video-kylpyammetta-kantavista-venalaisista-sai-sotaseuraajat-sekaisin-ensin-vessanpontot-ja-pesukoneet-mita-ryostolistalla-seuraavaksi/8587816

        Ukrainalaisilla pikku pojilla on örkeistä vilkas mielikuvitus.
        Niistä näkee öisinkin taivasalla unia,KUN ON HÄVIÖLLÄ SODASSA,JONKA ITSE ALOITTIVAT JA JONKA TAATUSTI TULEVAT MYÖSKIN HÄVIÄMÄÄN.
        Piste.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainalaisilla pikku pojilla on örkeistä vilkas mielikuvitus.
        Niistä näkee öisinkin taivasalla unia,KUN ON HÄVIÖLLÄ SODASSA,JONKA ITSE ALOITTIVAT JA JONKA TAATUSTI TULEVAT MYÖSKIN HÄVIÄMÄÄN.
        Piste.

        Ne ovat natZi-venäläiset terroristit, jotka joutuvat nukkumaan kodikkaan kosteassa lätäkössä, pakkasen armoilla taivasalla. Hylättyinä oman onnensa nojaan, kaukana rakkaasta räkälästä, ilman vodkaa, tupakkaa ja asianmukaista varustusta. Taitavat unelmoida ukrainalaisesta lentävästä pommista, joka hiipisi hiljaa örkkien ylle ja lopettaisi maallisen kärsimyksen siihen pisteeseen.

        https://www.youtube.com/watch?v=R_Jw5Qla6_8


    • >>Venäjällä on maailman suurin,katolilaisuutta vastustava kirkko,Ortodoksit.
      Kannattaisi opiskella asiat,ennen kuin kirjoittaa.>>

      Ortodoksit = Kreikkalaiskatolisia.

      Kannattaisi mennä takaisin peruskouluun. Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

      • Anonyymi

        Jos et sinä Pasi, 5v ,osaa vieläkään erottaa katolisuutta ja Ortodoksisuutta toisistaan,kokeile muovilapiotasi,sekä henkien erottamisen lahjaasi.


        Terv: Aili Ester Heinosen Palvelustehtävän Perijä.


    • >>Kyllähän katolisia teoreettisesti voitaisiin ehkä tappaakin jossakin sodassa,missä olisivat vastakkain illuminaatti,sekä Protestanttinen maailma ja onhan näin joskus käynytkin.
      Mitä mieltä olet,kumpi puoli voittaisi?>>

      En tiedä kumpi osapuoli voittaisi mutta protestanttinen Suomi ainakin on hävinnyt kaikki sotansa kreikkalaiskatolista Venäjää vastaan. Paras oli vuosina 1713–1714.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Olet aika "haka historiassa",kun otetaan huomioon:
        Suomen valtion historia alkaa joulukuun 6:s päivä,1917.
        Suomi ei ole vielä koskaan ollut sodassa Venäjää vastaan.
        Sorry Pasi.
        Kannattaisi oikeastikin sinunkin lukea Todellista Historiaa. (Mikäli aihe kiinnostaa).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika "haka historiassa",kun otetaan huomioon:
        Suomen valtion historia alkaa joulukuun 6:s päivä,1917.
        Suomi ei ole vielä koskaan ollut sodassa Venäjää vastaan.
        Sorry Pasi.
        Kannattaisi oikeastikin sinunkin lukea Todellista Historiaa. (Mikäli aihe kiinnostaa).

        >>> Suomi ei ole vielä koskaan ollut sodassa Venäjää vastaan

        Venäjä on Neuvostoliiton seuraajavaltio. Suomi on ollut kahdesti sodassa Neuvostoliittoa vastaan:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Talvisota
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jatkosota


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        >>> Suomi ei ole vielä koskaan ollut sodassa Venäjää vastaan

        Venäjä on Neuvostoliiton seuraajavaltio. Suomi on ollut kahdesti sodassa Neuvostoliittoa vastaan:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Talvisota
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jatkosota

        Neukku oli täydellisten idioottien valtakunta,kuten Sanna Marinin Sdo.
        Venäjä on samanlainen,kuin Sauli Niinistön Kokoomus.
        Opiskele nyt hyvä ihminen OIKEAA POLITIIKKAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neukku oli täydellisten idioottien valtakunta,kuten Sanna Marinin Sdo.
        Venäjä on samanlainen,kuin Sauli Niinistön Kokoomus.
        Opiskele nyt hyvä ihminen OIKEAA POLITIIKKAA.

        Paavi oikeasti yrittää tuhota Venäjän hallinnon,Puolan avulla.


    • Olet aika "haka historiassa",kun otetaan huomioon:
      Suomen valtion historia alkaa joulukuun 6:s päivä,1917.
      Suomi ei ole vielä koskaan ollut sodassa Venäjää vastaan.
      Sorry Pasi.
      Kannattaisi oikeastikin sinunkin lukea Todellista Historiaa. (Mikäli aihe kiinnostaa).

      Puhuin Suomesta. En itsenäisestä Suomen valtakunnasta. Suomi maantieteellisenä alueena on ollut olemassa jääkaudesta lähtien.


      1500-luvulta lähtien käytettiin lähinnä muodollisessa merkityksessä käsitettä Suomen suuriruhtinaskunta lähinnä siksi, että Ruotsin kuninkaan arvonimiin oli lisätty ”Suomen suuriruhtinas”, jolla tarkoitettiin vielä keskiaikana ainoastaan Varsinais-Suomea.[1] Suomi-niminen yhtenäinen hallintoalue muodostettiin vasta sen jälkeen, kun Ruotsi joutui luovuttamaan Suomen alueen Venäjälle Suomen sodan tuloksena Haminan rauhassa vuonna 1809 ja perustettiin autonominen Suomen suuriruhtinaskunta.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruotsi-Suomi

    • Anonyymi

      Keisarillinen Venäjä soti Riotsin kuningasta vastaan,ei siis milloinkaan Suomea vastaan.
      Viimein Suomen alue liitettiin osaksi Venäjää,kahden Monarkian välisessä sodassa.
      Suomi nautti aina Keisarillisen Venäjän Siunauksellisesta kohtelusta,kunnes vasemmisto nousi valtaan ja tästä johtuvista syistä alkoivat sortovuodet.
      Venäjän suunnalta aina pelkästään vasemmisto on sortanut Suomea.
      Ei koskaan oikeistosiipi.
      Nyt Venäjää hallitsee oikeisto Siunatun Putinin johdolla.
      Idänkaupan tulisi olla suurempaa kuin koskaan.
      Miksi näin ei ole?

    • Jos et sinä Pasi, 5v ,osaa vieläkään erottaa katolisuutta ja Ortodoksisuutta toisistaan,kokeile muovilapiotasi,sekä henkien erottamisen lahjaasi.


      Terv: Aili Ester Heinosen Palvelustehtävän Perijä.

      ---------------------

      Et siis vieläkään osaa laittaa välilyöntiä pilkun jälkeen. Aili Ester Heinonen antoi minulle aikoinaan väärän profetian. Joten nimimerkki sopii sinulle hyvin.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä,mutta otatko vastaan jos saat aidonkin?


    • Anonyymi

      Suomen Profeetta Sotii Jumalamme Avulla paavia vastaan.

      • Anonyymi

        Paavilta otetaan valta pois,ennen Kristuksen Toista Tulemusta.

        "Yksi sen päistä oli kuin kuoliaaksi haavoitettu...".


    • Anonyymi

      Puhut väärää todistusta!

      • Anonyymi

        Katolisuus kokee konkurssin ennen Ylöstempausta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe