Se on niin

Ettei tällainen pappa saisi haluta enää yhtään mitään.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämänilo löytyy 100 vuotiaalta

      Elämänilosta

      • Siinähän löytyy.


    • Anonyymi

      En ole sinun tai muidenkaan elämän tiellä, en vaan itsestäni niihin mitään anna.

      • Ei ole kukaan tiellä. Yksin tässä joutuu olemaan koko elämän.


    • Elämäni on pelkkää paskaa. Kiitos ei mistään.

    • Elämä on siis takana päin.

    • Anonyymi

      Nykyään ihannoidaan nuoruutta. Vanhemmat ihmiset ovat pelkkää ilmaa, vain kustannuserä. Tämähän näkyy kaikessa.

      • No, jokainen kokee sen sitten vuorollaan. Miltä tuntuu olla pelkkää ilmaa. Jos selviytyy tähän ikään saakka. Ei ole itsestäänselvyys sekään. Ihmiset elää koko ajan pitempään, vaan mitä järkeä siinä jos viiskymppisenä olet jo liian vanha ihan mihin tahansa kaikkien mielestä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No, jokainen kokee sen sitten vuorollaan. Miltä tuntuu olla pelkkää ilmaa. Jos selviytyy tähän ikään saakka. Ei ole itsestäänselvyys sekään. Ihmiset elää koko ajan pitempään, vaan mitä järkeä siinä jos viiskymppisenä olet jo liian vanha ihan mihin tahansa kaikkien mielestä?

        Ei tämä minua mitenkään vaivaa. Elämässäni on kyllä sisältöä aivan omastakin takaa. Olen vain yleisellä tasolla tämän huomioinut ja ikääkin on jo reilusti enemmän, kuin 50 v :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä minua mitenkään vaivaa. Elämässäni on kyllä sisältöä aivan omastakin takaa. Olen vain yleisellä tasolla tämän huomioinut ja ikääkin on jo reilusti enemmän, kuin 50 v :).

        Jo olisko 57-58 ?


    • Taidan masentua ihan lopullisesti.

    • En ole mitään. En ole kenellekään mitään. Arvoton paska. Olen pilannut elämäni. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

      • Anonyymi

        Oot kyllä ihan Aku Ankka -hahmo. 🦆


    • Anonyymi

      Joskus pitää nähdä itseään pidemmälle.

      • En ymmärrä mitä tarkoitat.


    • Elämäni on siis ohi. Mitään spektaakkelimaista ei tule enää tapahtumaan. En saa rakastua, enkä rakastaa. Elämä on pelkkää työtä ja työtä. Hautaan saakka.

    • Anonyymi

      Kaikille ei ole suotu nautinnon lahjoja.

      • Ei kaikki synny onnellisten tähtien alla.


    • Anonyymi

      Säälittäviä kommentteja ikärasisteilta.Arvostelijat tyhjiä paskanjauhajia jotka ei elämässä oo olleet kuin yhteiskunnan elätteinä.Katkeria valittajia.Liitumiehet höylää vielä 90v nuorta naista.Ripulihousu jännämies alkoholisoituu ja kusee alleen 50 vuotiaana jos edes hengissä enään.Hautajaiset maksaa valtio.

    • Anonyymi

      Näist tulee kipeet incel-fibat näist stooreist.

      • No kai siihen määritelmään mahdun. Ainoa vaan, etten vihaa naisia. En ole menossa kostamaan yhdellekään sitä, että omassa elämässä olen saanut vain paskaa osakseni.


      • Ne on vammasia, eivätkä itsenäisty ikinä. Että tavallaan niinkin voisi sanoa (ainakin yhteiskunnan mittapuulla). Rakastan silti heitä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No kai siihen määritelmään mahdun. Ainoa vaan, etten vihaa naisia. En ole menossa kostamaan yhdellekään sitä, että omassa elämässä olen saanut vain paskaa osakseni.

        Niin ja haukut omanikäisiä naisia vastenmielisiksi. Et sitten sitä ajattele miltä jostakin teinitytöstä tuntuu kun joku 50 v mies tulee ja kertoo, että on ihastunut siihen. Kyllähän sitä saa 18 vuotiaan kanssa toki seurustella vaikka 80 vuotiaana. Mut harva niin tekee ja silloin ei ole kyse rakkaudesta.
        Ps. rohkenen myös sanoa, että ettet ole kaksoisliekkejä, jota itse epäile olevasi tämän ännän kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja haukut omanikäisiä naisia vastenmielisiksi. Et sitten sitä ajattele miltä jostakin teinitytöstä tuntuu kun joku 50 v mies tulee ja kertoo, että on ihastunut siihen. Kyllähän sitä saa 18 vuotiaan kanssa toki seurustella vaikka 80 vuotiaana. Mut harva niin tekee ja silloin ei ole kyse rakkaudesta.
        Ps. rohkenen myös sanoa, että ettet ole kaksoisliekkejä, jota itse epäile olevasi tämän ännän kanssa.

        Juu selvä. En ole yhtään mitään. Minusta ei ole kiinnostunut kukaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu selvä. En ole yhtään mitään. Minusta ei ole kiinnostunut kukaan.

        Sirkku-Liisa 50 v vois ollakin jos et ruikuttais, mutta nehän on liian rumia sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sirkku-Liisa 50 v vois ollakin jos et ruikuttais, mutta nehän on liian rumia sulle.

        Joo ihan turha tulla kaupittelemaan minulle mitään läskiä mummoa. Uskokaa jo. Ei myöskään luisevat mummot kiinnosta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo ihan turha tulla kaupittelemaan minulle mitään läskiä mummoa. Uskokaa jo. Ei myöskään luisevat mummot kiinnosta.

        Ei siis incel vaan ihan voluntary celibacy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis incel vaan ihan voluntary celibacy.

        Kyllä sitä tässä olen ollut jo yli 10 vuotta. Ei minusta ole kiinnostunut kukaan ikinä missään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No kai siihen määritelmään mahdun. Ainoa vaan, etten vihaa naisia. En ole menossa kostamaan yhdellekään sitä, että omassa elämässä olen saanut vain paskaa osakseni.

        Et todellakaan mahdu. Sun selibaattisi on itse valittua.


    • Anonyymi

      Ruikuti, ruikuti.

      • tämmöistä tämä minun elämä on.


    • Anonyymi

      Onko kyllä raskasta rypemistä. Kuin sika lätissään, oikein piehtaroi.

    • Anonyymi

      Kukan ei kiellä sinua tai muita sukupuolen katsomatta haluta jotain. Mitä se siten onkin? Jos kyse toisesta sukupuolesta eli mammasta. Sanon suoraan kun avaat suusi älä aloita puhe seksi. Silloin nolaat itsesi 100% Esim. Mies vanha ja vanha 71 v. leski sanoo pihapiiri kerrostalojen Jossain päin itä-Helsinkiä kaljassa. Panettaa tarttis saada seksiä ryhdytään sala suhde.Toinen mies eronnut jo 23 vuotta sitten ja ikää jossain 55-58.sama asia sama kerostalo pihapiiri kaljassa. Hei oot nin seksy katso mulla seisoo. Eikä sinä mitään keppi heikki myös 55.vjossain toiminta pistee haki sitä pesää kaikilta naisilta . Miehellä ikää 55v. Pääsiskö teille kahville. Toiminta pistehän kahviteltiin..Jatkuu pyörä tiellä ukko paksumpi pyöräilee ja pyhsähtyy taluttaa pyörää itä Helsinki.Huikka lejona viina pullo samalla.En ole sannut seksiä 8 v.jne. Ketä kinosta? ketä naista ikään katsomatta tuo lähestymistapa mies kinostaa?

    • Anonyymi

      Viiskymppinen on vielä poikanen. Kuitenkin kokemusta jo on, ja elämä edessä. Ei pidä takertua menneeseen, koska sitä ei voi enää muuttaa, eikä tehdä suuria suunnitelmia jatkostakaan. Kun elää hetkessä, ja rakentaa sen siinä ajassa, niin elämä on elämisen arvoista.

      • Kiitos. Sinun vastaus oli varmasti fiksuin tähän mennessä. Jos tästä masennuksesta selviän, niin ehkä sitten.


    • Anonyymi

      Kerrohan. Mitä annettavaa sinulla on naiselle?

      • Miksi minun pitäisi tässä alkaa listaamaan sinulle, mitä annettavaa minulla on? Mitä kellään on? Muuta kuin oma seura? Jos se ei riitä, niin ei voi mitään.


    • Anonyymi

      Kellään ei ole sanomista toisen haluamisiin tuon taivaallista. Olet yhtä lailla oikeutettu haluamaan ja tekemään omia valintoja kuin toisetkin.
      Ehkä osaat valita järkevämmin kuin 20 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Tietysti saa, mutta jos kohde sanoo EI niin se on uskottava vaikka satuttaa

    • Anonyymi

      Haukut omanikäisiäsi naisia ja pidät itseäsi prinssinä. Jos he ovat ikänsä puolesta mummoja, niin silloin sinäkin olet pappa ikäinen. Taidat elää jossain narsistisissa harhoissa.

      • Anonyymi

        Kyllä, tuo todellakin pistää silmään ja tekee prinssihahmosta melko vastenmielisen näin nuoremmankin naisen silmään. Ihmisistä voi olla kiinnostumatta ja silti puhua heistä asiallisen kunnioittavasti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe