No minä en asu joten en ole.
Asutko suomessa? Oletko jälkeenjäänyt?
9
66
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä oot puonnu reen kyydistä jo siinä vaiheessa, kun kuvittelit jotai olevasi. Oot korkeintaan huumeen myyjänä ja parittajana jossain bankokin rottakujalla.
- Anonyymi
Sekin, voi olla saavutus, jos se oli tavoite.
- Anonyymi
Hienoa että palasit kotimaahasi. Se, on meidän kaikkien Etu😇
- Anonyymi
Suomalainen geeniperimä paranee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen geeniperimä paranee.
Jep, vaikka onhan se jo nyt yksi maailman monipuolisimpia, siksi olemme fiksu kansa. Eräät idiootit olettavat parantavansa geenejämme rahtaamalla tänne sisäsiittoisia äo 40 loisia...
- Anonyymi
Juu odotappas vaan kun ensi kuussa iltalehti sensaatiomaisesti ilmoittaa asiantuntijansa päätyneen siihen tulokseen että ellemme kaikki nyt heti osta sähköautoja ja ryhdy vegaaneiksi sekä vaihda sukupuoltamme niin ensi vuonna ei ole säätä ollenkaan.
- Anonyymi
Hoidattaisit tuon mielenhäiriösi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites se oma psykoosisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa tuli ilmi se syy miksi ei kannata asua suomessa,kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jetin syöksy saanut lisää vauhtia
Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel552263- 771311
Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88849Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?
Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit45805Mulla on ikävä sinua
Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.27784Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa
Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a368721Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa166691Törmäsin lauseeseen
"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.61650Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana
konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t58605- 42594