Momiko teistä on löytänyt kumppanin

Anonyymi-ap

Alkoholia juomalla baareissa tai muualla?

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen ekan vaimoni ja lukuisia seksikumppaneita.

    • Anonyymi

      Aloituksessa kysyttiin moniko ON löytänyt, mutta koska tässä nyt ei näy kauheaa vastaussumaa olevan, niin minäkin vastaan. Minä EN ole koskaan llöytänyt kummpania baarista, enkä edes varteenotettavaa tarjokasta. Parisuhteeni ovat alkaneet aivan muissa paikoissa.

    • Yhden kumppanin ja sitten jonnin verran yhden yön sutinoita.

    • Anonyymi

      Olen löytänyt kaksi kumppaniani baarista ja yhden yön juttuja myös.

    • En ole.. Ensimmäisen poikakaverini tapasin vappuna kylillä ja kumpikin oli päissään, minä enemmän kun sorruin häneen. Sanoin ehdoksi etten pussaa ketään kenen kanssa en seurustele, joten mun kanssa on alettava seurustelemaan jos mielii mua pussata. Ja sitten se tai mä pussas, en muista kumpi.

      Olisinpa pussannut mielummin sitä sen kaveria. Olisin saanu fiksumman poikakaverin.

      • Mutta urpo oli hanakampi pussaamaan. 😕


      • Onks toi sun ns. myyntipuhees edelleen voimassa? 😘😝


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mutta urpo oli hanakampi pussaamaan. 😕

        Mut siis ainoa humalassa aloitettu juttu. Muut kaikki selvinpäin. 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Onks toi sun ns. myyntipuhees edelleen voimassa? 😘😝

        On se. Mun kanssa pitää tosiaankin seurustella vakkaristi, muuten ei heru pusuja eikä muutakaan hymyä enempää. 😄

        Oon ollut tuosta aina tarkka tyttö.


      • G-LoveR kirjoitti:

        On se. Mun kanssa pitää tosiaankin seurustella vakkaristi, muuten ei heru pusuja eikä muutakaan hymyä enempää. 😄

        Oon ollut tuosta aina tarkka tyttö.

        Ajatella se oli vuonna 1992! 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        On se. Mun kanssa pitää tosiaankin seurustella vakkaristi, muuten ei heru pusuja eikä muutakaan hymyä enempää. 😄

        Oon ollut tuosta aina tarkka tyttö.

        Mutta teininähän se meni toisinpäin, eka tuli pusu ja sitten oli PAKKO seurustella, eikö? Ni mietin vaan, että vieläkö se toimii... 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ajatella se oli vuonna 1992! 😜

        Laskin väärin, 1993, koska täytin 17 kesäkuussa. Ja tuolloin oli 1.5.1993.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta teininähän se meni toisinpäin, eka tuli pusu ja sitten oli PAKKO seurustella, eikö? Ni mietin vaan, että vieläkö se toimii... 😁

        Ei menny. Kun eka selvitin, että ei saa pusuja, jos ei lupaudu ensin seurustelemaan. Ei vieläkään saa.. Pätee yhä sama sääntö. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei menny. Kun eka selvitin, että ei saa pusuja, jos ei lupaudu ensin seurustelemaan. Ei vieläkään saa.. Pätee yhä sama sääntö. 😄

        Katsos kun olen ollut tarkka jo tyttösenä siitä, etten jakele edes pusuja muille kun kumppaneille. 😛


      • G-LoveR kirjoitti:

        Katsos kun olen ollut tarkka jo tyttösenä siitä, etten jakele edes pusuja muille kun kumppaneille. 😛

        Mutta kyllä mä tuon ekani suhteen kaduin sitä sopimusta jo heti krapuloissani. Pidin kuitenkin sanani ja aloin seurustella hänen kanssaan. En mä hänestä tykännyt, ollut edes ihastunut. Oli juurikin kunhan joku on.

        Hänen kaveristaan tykkäsin, opin tuntemaan häntä siinä kaveripiirissä. Meillä olis synkannut paremmin yksiin ja oltas varmasti myös tykätty toisistamme oikeestikkin. Vähän on kaduttanut, että valitsin idiootin fiksun ja herttaisen sijasta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei menny. Kun eka selvitin, että ei saa pusuja, jos ei lupaudu ensin seurustelemaan. Ei vieläkään saa.. Pätee yhä sama sääntö. 😄

        Ai saakutti, aattelin että voiko tota sääntöä hyödyntää, mutta ei sit... 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mutta kyllä mä tuon ekani suhteen kaduin sitä sopimusta jo heti krapuloissani. Pidin kuitenkin sanani ja aloin seurustella hänen kanssaan. En mä hänestä tykännyt, ollut edes ihastunut. Oli juurikin kunhan joku on.

        Hänen kaveristaan tykkäsin, opin tuntemaan häntä siinä kaveripiirissä. Meillä olis synkannut paremmin yksiin ja oltas varmasti myös tykätty toisistamme oikeestikkin. Vähän on kaduttanut, että valitsin idiootin fiksun ja herttaisen sijasta.

        Aika useinhan se jostain syystä menee niin, että just kun löytää jonkun, ehkä kivankin, niin kohta kulman takaa ilmestyy se päiväuni tontille kekkaloimaan. Useinkin juuri kaveri tai sisarus tms.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai saakutti, aattelin että voiko tota sääntöä hyödyntää, mutta ei sit... 😂

        Heh, ei voi. Pusut on on varattu muutoinkin yhdelle blackhorse sankarille, joka kekkuloi tossa. 😆


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mutta kyllä mä tuon ekani suhteen kaduin sitä sopimusta jo heti krapuloissani. Pidin kuitenkin sanani ja aloin seurustella hänen kanssaan. En mä hänestä tykännyt, ollut edes ihastunut. Oli juurikin kunhan joku on.

        Hänen kaveristaan tykkäsin, opin tuntemaan häntä siinä kaveripiirissä. Meillä olis synkannut paremmin yksiin ja oltas varmasti myös tykätty toisistamme oikeestikkin. Vähän on kaduttanut, että valitsin idiootin fiksun ja herttaisen sijasta.

        Tuttu tunne. Tosin mun tapauksessani se fiksu ja herttanen ei tainnut olla edes lainkaan musta kiinnostunut, että turha olis ollut yrittää.


      • randombypasser kirjoitti:

        Aika useinhan se jostain syystä menee niin, että just kun löytää jonkun, ehkä kivankin, niin kohta kulman takaa ilmestyy se päiväuni tontille kekkaloimaan. Useinkin juuri kaveri tai sisarus tms.

        Nojaa, kivan kanssa ei muita huomaa vai miten se meni?

        En mä huomaa yleensä muita, jos voin ihan hyvin suhteessani. Poikkeuksena seksuaalisuuteni naisia kohtaan heräämisen myötä olen huomannut heitäkin, vaikka varattu olenkin. On erilaista tuntea vetoa mieheen ja naiseen, ihastuu eri juttuihin ja puhuttelee eri juttuja itsessä. Bi on se omakin persoona, naisen suhteen erilainen ja miehen suhteen erilainen.

        Mut mitään yht'aikaa säätöjä en halua.

        Tuo poitsu silloin oli vaan oikeesti sydämellisempi, mitä se poikakaverini. Olisin välttynyt väkivallalta jos olisin valinnut oikein. Sen jolla on sydän. Valitsin väärin ja kärsin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne. Tosin mun tapauksessani se fiksu ja herttanen ei tainnut olla edes lainkaan musta kiinnostunut, että turha olis ollut yrittää.

        Ok. Minusta oli tuo kiva poitsu kiinnostunut. En vain pitänyt moraalisesti oikeana vaihtaa kaverista toiseen, joten... Olis pitänyt olla sen verran moraaliton.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ok. Minusta oli tuo kiva poitsu kiinnostunut. En vain pitänyt moraalisesti oikeana vaihtaa kaverista toiseen, joten... Olis pitänyt olla sen verran moraaliton.

        Niin no olis tuokin ehkä jälkikäteen voinut olla kiinnostunut, mutta eihän siihen enää voinut ruveta. Törkeää olis ollut vaihtaa kaveri toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no olis tuokin ehkä jälkikäteen voinut olla kiinnostunut, mutta eihän siihen enää voinut ruveta. Törkeää olis ollut vaihtaa kaveri toiseen.

        Niin mäkin ajattelen, törkeää. Ja olisin tuntenut itseni lumpuksi. Ei kiva sekään.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, ei voi. Pusut on on varattu muutoinkin yhdelle blackhorse sankarille, joka kekkuloi tossa. 😆

        Tiiän, mutta piti varmistaa ettei sopimukseen ollut jäänyt näppärää porsaanreikää 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojaa, kivan kanssa ei muita huomaa vai miten se meni?

        En mä huomaa yleensä muita, jos voin ihan hyvin suhteessani. Poikkeuksena seksuaalisuuteni naisia kohtaan heräämisen myötä olen huomannut heitäkin, vaikka varattu olenkin. On erilaista tuntea vetoa mieheen ja naiseen, ihastuu eri juttuihin ja puhuttelee eri juttuja itsessä. Bi on se omakin persoona, naisen suhteen erilainen ja miehen suhteen erilainen.

        Mut mitään yht'aikaa säätöjä en halua.

        Tuo poitsu silloin oli vaan oikeesti sydämellisempi, mitä se poikakaverini. Olisin välttynyt väkivallalta jos olisin valinnut oikein. Sen jolla on sydän. Valitsin väärin ja kärsin.

        Niin, elämä on siitä kiva, että siitä voi halutessaan oppia paljon vuosien saatossa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tiiän, mutta piti varmistaa ettei sopimukseen ollut jäänyt näppärää porsaanreikää 😂

        Nöyp. Porsaareiät on tilkitty. 😜👍🐽


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nöyp. Porsaareiät on tilkitty. 😜👍🐽

        Plääh 😜


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, elämä on siitä kiva, että siitä voi halutessaan oppia paljon vuosien saatossa.

        On kyllä ja en minä suostu morkkista tuntemaan, vaikka olenkin ihastunut kahteen naiseen itse varattuna. Ovat naisena puhutelleet minussa niitä puolia, mitkä naisten kanssa aktivoituu. Eikä kuitenkaan ole petetty ketään, vaikka myönnetty on että näin kävi. Heräsi mielenkiinto.

        Tunteita on monenmoisia ja se on inhimillistä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Plääh 😜

        Spot. ⚫


      • G-LoveR kirjoitti:

        On kyllä ja en minä suostu morkkista tuntemaan, vaikka olenkin ihastunut kahteen naiseen itse varattuna. Ovat naisena puhutelleet minussa niitä puolia, mitkä naisten kanssa aktivoituu. Eikä kuitenkaan ole petetty ketään, vaikka myönnetty on että näin kävi. Heräsi mielenkiinto.

        Tunteita on monenmoisia ja se on inhimillistä.

        Ihastuksia tulee ja menee, eipä niistä kannata kuin nauttia etäältä sen aikaa kuin se tunne kestää. Niin kauan kuin kädet pysyy omissa (ja/tai puolison) taskuissa, ei mitään vahinkoa ole tapahtunut. Näin minä sen asian olen ajatellut.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ihastuksia tulee ja menee, eipä niistä kannata kuin nauttia etäältä sen aikaa kuin se tunne kestää. Niin kauan kuin kädet pysyy omissa (ja/tai puolison) taskuissa, ei mitään vahinkoa ole tapahtunut. Näin minä sen asian olen ajatellut.

        No näinpä. 👍


    • Ei onnistuisi minulta sillä juon alkoholia korkeintaan pari kertaa vuodessa ja silloinkin vain pari lasillista.

    • Anonyymi

      Momi.

    • Anonyymi

      Löysin terassilta 6 vuotta sitten- Olin minä huppelissa koska juhlin synttäreitä heinäkuussa. Terassilla oli paljon porukkaa ja minun pöydässä oli yksi paikka vapaana johon tuli nainen eli nykyinen tyttöystäväni. Siitä se lähti juteltiin koko ilta siinä homma eteni petiin asti.

    • Anonyymi

      Me ei juoda kumpikaan :)

    • Anonyymi

      Petikumppaneita voi valita sopivassa ympäristössä.
      Mitä kukin on etsimässä.
      Harva se baariin menee morsiuspuku laukussa, kondomi lompakossa on yleisempi varustelun taso.

      AV

    • Anonyymi

      En tiedä onko alkoholi se juttu ollenkaan , mutta vuosi tinderissä ja ei mitään pari macthiä pariin sana vaihtoon ne jää,
      varsinkin jos nainen tanssii, golffaa, purjehtii, omistaa , yrittää, tupakoi niin ei,

      Mutta baarista,taxijonosta yms olen oikeat kontaktit saanut/löytänyt ,
      niin saatille, yöksi ja soittelua ja leffaan!
      Mutta katsellaan nyt en aio 24/ 7 suhteeseen melkein kuusikymppisenä tavallisena palkansaajana, yksin pärjään , pärjääkö kaksi sen paremmin, en tiedä en ole kokeillut!
      Parisuhteessa tyylin etä kyllä kymmeniä vuosia eriosotteissa eri kaupungeissa , naisihanuus ei jaksanut reissata mutta mitä teet, se on siinä sitten mihinkään yhteiseen omistamiseen ei ole kerran jälkeen jäänyt paukkuja ja muuten vihaan pankkeja, mennä nyt lainaa hakemaan 25 vuotiaitten juttu ei seitsemän vuoden päästä eläkeelle pääsijän asia!

    • Anonyymi

      Baarista aina löytynyt yö seuraa mutta ei seurustelu seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe