Kuka on liian vanha ?

Ikä vain numeroita
Iällä ei oikeastaan ole väliä  mutta sillä on, että miten mieli ja fysiikka toimii ja saako parisuhteessa vastakaikua toiveilleen.
Olen asunut yhdessä ja seurustellut siis naisen kanssa kohta 13v, mutta nyt tuli Stoppi eteen kun hän ilmoitti, että alkaa olemaan liian vanha (63v) ja että nuo sänkyhommat on nuorempien juttuja, elikkä ne loppui jo puoli vuotta sitten, siis ikä on nyt este ja stoppi tuli nyt vastaan ja mikään ei muuta hänen ajatusmaailmaansa.
Pitääkö mun nyt olla loppuelämä ilman lämmintä naisen ”Kaissua” vai onko mulla vielä sellaiseen oikeus !? Haave ainakin on,mutta mistä sellainen löytyy 

25

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstan prinssien ikuisuusongelma: mistä nainen, eli toisinsanoen: mistä seksiä?!?

      • Raaka yleistys sieltä. Ja seksikin on tärkeää ihmiselle. Näkee sen tälläkin palstalla. Turha kieltää tosiasioita.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Raaka yleistys sieltä. Ja seksikin on tärkeää ihmiselle. Näkee sen tälläkin palstalla. Turha kieltää tosiasioita.

        No moro, olithan sä vielä täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No moro, olithan sä vielä täällä.

        En ollut muutamaan päivään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ollut muutamaan päivään.

        Okei, tämä oli nimittäin osin testi :) sori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, tämä oli nimittäin osin testi :) sori.

        Testi?? Mitä testattiin? :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Testi?? Mitä testattiin? :)

        Se oli onko rinssi kunnossa -testi. Sä ilmaannut aina kun sua kuttutaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli onko rinssi kunnossa -testi. Sä ilmaannut aina kun sua kuttutaan :)

        Ai? No kunnossa kyllä... :)


    • Anonyymi

      Yleensä nainen on liian vanha kun vaihdevuodet ovat alkaneet hänellä, se tapahtuu tyypillisesti kun nainen on noin 43v+ ikäinen. Vaihdevuosien aikana naisen seksihormonien tuotanto loppuu, ja siis myöskin haluhormonin tuotanto loppuu. Kykyhormonia saattaa vielä tihkua mutta se on yhdentekevää kun ei ole lainkaan haluhormonia. Naisia jotka mummeloituvat vasta 63v ikäisenä on erittäin vähäinen osuus.

      Voimaantumisvuodet ovat yksi vaihdevuosien aiheuttama ongelma, jotkin naiset mummeloituvat kunniallisesti, monet riehaantuvat jostakin oudosta/uudesta aiheesta. Voimaantumisvuodet ajoittuvat vaihdevuosien paikkeille, mutta voivat alkaa ennen tai jälkeen vaihdevuosien alkamista, ja voivat päättyä ennen tai jälkeen vaihdevuosien päättymistä. Feminismistä riehaantuneilla mummeleilla voimaantumisvuodet yleensä kestävät kuopan reunalle asti.

      • Anonyymi

        Voi apua🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣mistä oot ton tiedon hankkinu?


      • Anonyymi

        Kas, onko "+" (plus) merkki jotekin rasistinen vai miksi se katoaa?

        ⊕🞡🞢🞣🞤🞥🞦🞧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, onko " " (plus) merkki jotekin rasistinen vai miksi se katoaa?

        ⊕🞡🞢🞣🞤🞥🞦🞧

        Kun postaa viestin jossa on "+" [plus] merkki niin kun sivu on päivittynyt itsestään "+" [plus] merkki on paikoillaan. Sitten, kun manuaalisti päivittää sivun niin "+" [plus] merkki on kadonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, onko " " (plus) merkki jotekin rasistinen vai miksi se katoaa?

        ⊕🞡🞢🞣🞤🞥🞦🞧

        Olen huomannut saman. Selkeää plussan syrjintää. Paheksun.


    • Anonyymi

      Raaka totuus: yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin jne...

      Pitänee paikkansa varsinkin, kun nyt olet vanha.

    • Anonyymi

      No siis periaatteessa juuri noin, että "Iällä ei oikeastaan ole väliä mutta sillä on, että miten mieli ja fysiikka toimii ja saako parisuhteessa vastakaikua toiveilleen." Käytännössä ikä kuitenkin usein eri tavoin vaikuttaa ainakin siihen saako vastakaikua toiveilleen ja toki jossain kohtaa siihen mieleen ja fysiikkaankin. Itse olen ajatellut, että oma ikä plus-miinus 10, mutta en mä pelkästä periaattesta tuon ulkopuoleltakaan ketään ulos rajaa.

    • Anonyymi

      Rölli on vanha teidän kanssa
      ....

    • Minä

    • Anonyymi

      Ette pysy Röllittären tahdissa
      Rölli kusee pesäänne

    • Anonyymi

      Taitaa olla nuo vaihdevuodet sitä että ihminen ikääntyessään järkiintyy. Munäminärunkkupässeille se on raastavaa💩

      • Anonyymi

        Hear hear, just det 👆


    • Ikä EI ole vain numeroita

      • Anonyymi

        Jokainen meistä vanhenee. Kaikista kasvoleikkauksista yms. huolimatta. Vanhenee,ryttyyntyy,rupsahtaa. Miksi tapella väistämätöntä vastaan? Miksi ei kasva ja kehity henkisesti ikääntymisen myötä. Miksi ei voisi oppia oleen armollillinen itselleen ja toisilleen. Ikääntymisellä on tarkoitus. Ei täällä muuten ikäännyttäisi.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen meistä vanhenee. Kaikista kasvoleikkauksista yms. huolimatta. Vanhenee,ryttyyntyy,rupsahtaa. Miksi tapella väistämätöntä vastaan? Miksi ei kasva ja kehity henkisesti ikääntymisen myötä. Miksi ei voisi oppia oleen armollillinen itselleen ja toisilleen. Ikääntymisellä on tarkoitus. Ei täällä muuten ikäännyttäisi.💩

        En enää vastaa kuin prinssille

        Terv kuningatar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää vastaa kuin prinssille

        Terv kuningatar

        Vastaa kelle tykkäät. Prinssit on sammakoita. Tiedoksi💩


    • Anonyymi

      Aatami ja Eeva on liian vanhoja, jo yli 2000- vuotta vanhoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe