ICU-baarista lonkeroa

Anonyymi-ap

Kotiin sekä ravintoloihin.
"Pattayan alueella ilmainen kotiinkuljetus ja muualle Thaimaahan voin lähettää rahtina.
Minimi 1 laatikko.
Varastossa Originaalia, Karpaloa ja Appelsiiniä.
Hinnat yksityisille 2600 baht/ laatikko
Baarit 2500 baht/ laatikko ja jos 10 laatikkoa 22000 baht"
https://ibb.co/mTkBBcv

Välltettyä infoa lonkeron ystäville!

2010

32

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin vakuuttaa ettei thaimaasta voi ostaa lonkeroa kuten ei myöskään lakritsaa.

• Anonyymi

Jukka on äijä! Nyt alkoi tehdä mieli lonkeroa..

• Anonyymi

Katsotaan mitä mieltä on Saarikuono.
      Hän ei tule koskaan uskomaan että jollakin on Thaimaassa noin paljon lonkeroa ja rahaa. Sitten hän kertoo että kamalan kallista, jonka jälkeen hän kertoo että kukaan ei tule ostamaan yhtään tölkkiä ja se on aivan varmaa. Lopuksi sensei toteaa että sburgulla komea varasto ja kohta menee maksa ja miksi aina pitää olla viinaa. Siihen sitten sensein emähahmo toteaa että suomalaisia juoppoja saa taas hävetä kun aina vaan ryyppäävät ja viina mielessä.
      Sitten tulee vielä jokin väärin tehty laskelma siitä miten kallista lonkero on verrattuna olueeseen ja epäilee että nyt on otettu lainaa ja sitten tulee kusiset paikat ja "mittari" paikalle.

• Anonyymi

Arvelen että ei tuo asiallinen ja ystävällinen mainos aiheuta ainuttakaan laatikon tilausta tämän julkaisun johdosta, vaan sen aikaansaannos on kuten edellä voi kommentista lukea.

• Anonyymi

"Katsotaan mitä mieltä on Saarikuono."

Hmm... Saarikuono... paremminkin Saarikärsä?

Toisaalta norsulla tai sialla ei liiemmin liene nenäkarvoja?

Ehdotukseni ollen siis Saarimursu.

Eikös joku tämmöttinen taannoin elämässään eksynyt ressukka rantautunut Kotkan suunnalla murskaten köyhien Azimutheja ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Katsotaan mitä mieltä on Saarikuono."

Hmm... Saarikuono... paremminkin Saarikärsä?

Toisaalta norsulla tai sialla ei liiemmin liene nenäkarvoja?

Ehdotukseni ollen siis Saarimursu.

Eikös joku tämmöttinen taannoin elämässään eksynyt ressukka rantautunut Kotkan suunnalla murskaten köyhien Azimutheja ?

NaziMartta voi kyllä ihan sinisellään ladata idiotismejaan.

• Anonyymi

Hienoa että thaimaasta saa lonkeroa, sille joka sitä juo, minulle siinä on liikaa sokeria, terkkuja Jukalle.
      By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi

Juu, lonkero sopii myös kihtiä sairastavalle, olut ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, lonkero sopii myös kihtiä sairastavalle, olut ei.

Hienoa kun kerroit, laitan taas tiedon mustaan muistikirjaani.

• Anonyymi

Ja lakritsassa ja suklaassako ei sokeria ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saaripasanen vaihtoi myös suolan kalaliemeen vähentääkseen suolan käyttöä.

"Kaikista aasialaisesta keittiöstä tutuista kastikkeista eniten suolaa sisälsi kuitenkin kalakastike. Yksi ruokalusikallinen suosittua ruoka-ainetta sisältää nimittäin jopa 96 prosenttia suolan suositellusta päiväannoksesta"

Myös kihti saa boostia kalaliemestä. Pasanen on suorastaan nero. Oli hyvin odotettavissa miten hän tähän vastaa. Hän vastasi että "Kukaan ei osta" ja että "En osta enkä juo"

Saariparsa on suuri somevaikuttaja.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saaripasanen vaihtoi myös suolan kalaliemeen vähentääkseen suolan käyttöä.

"Kaikista aasialaisesta keittiöstä tutuista kastikkeista eniten suolaa sisälsi kuitenkin kalakastike. Yksi ruokalusikallinen suosittua ruoka-ainetta sisältää nimittäin jopa 96 prosenttia suolan suositellusta päiväannoksesta"

Myös kihti saa boostia kalaliemestä. Pasanen on suorastaan nero. Oli hyvin odotettavissa miten hän tähän vastaa. Hän vastasi että "Kukaan ei osta" ja että "En osta enkä juo"

Saariparsa on suuri somevaikuttaja.

2010

Peukaloinen älä jauha taas paskaa, en käytä lisäsuolaa enkä kalakastiketta, ei tästä ole pitkä aika kun kitisit että sinulla oli kihti kohtaus, oletko vetänyt kalakastiketta suoraan pullosta vai ryypännyt kohtuuttomasti. Minulla ei ole ollut kohtausta moneen vuoteen, mutta tiedän mitä se kyllä on, mistä sinä muuten edes keksit tuon kalakastikkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on mutta ei kummassakaan ei ole alkoholia, sekään ei kuulu valikoimiini juurikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on mutta ei kummassakaan ei ole alkoholia, sekään ei kuulu valikoimiini juurikaan.

Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukaloinen älä jauha taas paskaa, en käytä lisäsuolaa enkä kalakastiketta, ei tästä ole pitkä aika kun kitisit että sinulla oli kihti kohtaus, oletko vetänyt kalakastiketta suoraan pullosta vai ryypännyt kohtuuttomasti. Minulla ei ole ollut kohtausta moneen vuoteen, mutta tiedän mitä se kyllä on, mistä sinä muuten edes keksit tuon kalakastikkeen.

Sivuhistoriasta kaikki löytyy joten älä viitsi taas perua puheitasi.

Kihtisi on peruja ylipainosta ja siitä että et tiedä mitkä kaikki ruoka-aineet aiheuttaa kihtisi.
        Sinä kun olet aina viisaampi kuin lääkärit ja tiedemiehet niin kiistät kaikki suositukset.

Minulla oli joo kaksi päivää kestänyt kihti ukkovarpaan tyvessä ekaa kertaa. Kolmena päivänä peräkkäin söin reilusti kalaa. Kohtaus meni kahdessa päivässä ohi pelkällä ibuprofeiinilla.

En juo olutta oikeastaan ollenkaan. Fisuja ja äyriäisiä pari kertaa viikossa. Paino pysynyt alle 90 kilossa jo pari vuotta.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivuhistoriasta kaikki löytyy joten älä viitsi taas perua puheitasi.

Kihtisi on peruja ylipainosta ja siitä että et tiedä mitkä kaikki ruoka-aineet aiheuttaa kihtisi.
        Sinä kun olet aina viisaampi kuin lääkärit ja tiedemiehet niin kiistät kaikki suositukset.

Minulla oli joo kaksi päivää kestänyt kihti ukkovarpaan tyvessä ekaa kertaa. Kolmena päivänä peräkkäin söin reilusti kalaa. Kohtaus meni kahdessa päivässä ohi pelkällä ibuprofeiinilla.

En juo olutta oikeastaan ollenkaan. Fisuja ja äyriäisiä pari kertaa viikossa. Paino pysynyt alle 90 kilossa jo pari vuotta.

2010

Elä poju itke kerran kihti aina kihti, se ei siitä mihinkään itsestään katoa, mulla ei ole ollut kohtausta vuosiin kuten sanoin, se kestää yleensä pari päivää, pahin vaihe, sitten se hiljalleen rauhoittuu, ensimmäinen kerta on pahin, pahin kohtaus oli en muista vuonna taisi olla 2018, kun olin yhden kaverin luona pattayalla, join illalla muutamia leoja, ja aamulla ukkovarpaan tyvi oli tulessa, se rajoittaa kummasti kaljan juontia, ei sitä kipua viitsi kärsiä, se on sen verran kipeä, no jännitetäänkö teille, tänään on kuukauden toinen lottoarvonta, tai siis raha-arpa, vaimo laittaa aina muutaman satasen peliin laillisesti, pimeänä hieman enemmän, on jopa voittanutkin jotain pientä.

Painat siis 90 kiloa, voi jumalauta sinähän olet alipainoinen, olemme suunilleen saman pituisia, tuo 90 kiloa on sopiva paina 165 pitkälle, mutta ei 188 cm jonka kerrot olevan, alle 100 kiloa, on jo nälkiintynyt minun peilin ihannepaino on 108 kiloa, nyt on 125 kiloa joka on liikaa, siis painan jo normaalista sinua 20 kiloa enemmän, mutta painoin viimeeksi 108 kiloa 90 luvun puolivälissä... siinä kuvassa missä luurasin ensimmäisen autoni kanssa, painoi jo 95 kiloa, ja sinä sanoit että minä olin nälkäkuoleman partaalla, miten onko sinulla tarpeeksi rahaa syödä, laitanko sinulle säkin riisiä ruoka-apuna. Vai sairastatko hiv:tä siinä on nimittäin sellainen, että paino putoaa, oletko katsonut ettei sinulla ole kaposin sarkoomaa, 400 maksukaatoa voi vaatia veronsa. Mutta onneksi olet valinnut asunmaasi oikein aids lääkkeet maksavat noin 35 bahtia päivässä.

By NumBall HHN 62

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä poju itke kerran kihti aina kihti, se ei siitä mihinkään itsestään katoa, mulla ei ole ollut kohtausta vuosiin kuten sanoin, se kestää yleensä pari päivää, pahin vaihe, sitten se hiljalleen rauhoittuu, ensimmäinen kerta on pahin, pahin kohtaus oli en muista vuonna taisi olla 2018, kun olin yhden kaverin luona pattayalla, join illalla muutamia leoja, ja aamulla ukkovarpaan tyvi oli tulessa, se rajoittaa kummasti kaljan juontia, ei sitä kipua viitsi kärsiä, se on sen verran kipeä, no jännitetäänkö teille, tänään on kuukauden toinen lottoarvonta, tai siis raha-arpa, vaimo laittaa aina muutaman satasen peliin laillisesti, pimeänä hieman enemmän, on jopa voittanutkin jotain pientä.

Painat siis 90 kiloa, voi jumalauta sinähän olet alipainoinen, olemme suunilleen saman pituisia, tuo 90 kiloa on sopiva paina 165 pitkälle, mutta ei 188 cm jonka kerrot olevan, alle 100 kiloa, on jo nälkiintynyt minun peilin ihannepaino on 108 kiloa, nyt on 125 kiloa joka on liikaa, siis painan jo normaalista sinua 20 kiloa enemmän, mutta painoin viimeeksi 108 kiloa 90 luvun puolivälissä... siinä kuvassa missä luurasin ensimmäisen autoni kanssa, painoi jo 95 kiloa, ja sinä sanoit että minä olin nälkäkuoleman partaalla, miten onko sinulla tarpeeksi rahaa syödä, laitanko sinulle säkin riisiä ruoka-apuna. Vai sairastatko hiv:tä siinä on nimittäin sellainen, että paino putoaa, oletko katsonut ettei sinulla ole kaposin sarkoomaa, 400 maksukaatoa voi vaatia veronsa. Mutta onneksi olet valinnut asunmaasi oikein aids lääkkeet maksavat noin 35 bahtia päivässä.

By NumBall HHN 62

Tarjoan toimintatonnin Kympille kuvasta 90 kiloa kokokroppakuvaa navan kohdalle liimattuna kuitti puumajatarvikkeista sinitarralla.

'*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 62

Kerronpa vielä hieman tuosta kihdistä, kala ei juurikaan aiheuta kihtiä, tosin pikku kalat voivat sitä aiheuttaa, siis kalat jotka syödään nahkoineen... vaikkapa muikku.

Ukkovarpaan tyvinivel ei ole ainoa paikka minne se voi pesiytyä, se on löytää tiensä mihin tahansa niveleen, jos sairaus pääsee pahaksi, potilas on kusessa se on varsin vaarallinen sairaus, polvessa on minulla ollut kerran kaksi, ennen kuin aloitettiin allopuriini lääkitys, jos sinulle tulee vielä toinen kohtaus, mene lääkäriin, että mittaavat paljonko vitsahappoa on veressä, ja täytyykö aloittaa lääkitys, pahimmillaan se aiheuttaa sydämenläppään ongelmia, harvinaista mutta mahdollista, muista että alkoholi ei sovi sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerronpa vielä hieman tuosta kihdistä, kala ei juurikaan aiheuta kihtiä, tosin pikku kalat voivat sitä aiheuttaa, siis kalat jotka syödään nahkoineen... vaikkapa muikku.

Ukkovarpaan tyvinivel ei ole ainoa paikka minne se voi pesiytyä, se on löytää tiensä mihin tahansa niveleen, jos sairaus pääsee pahaksi, potilas on kusessa se on varsin vaarallinen sairaus, polvessa on minulla ollut kerran kaksi, ennen kuin aloitettiin allopuriini lääkitys, jos sinulle tulee vielä toinen kohtaus, mene lääkäriin, että mittaavat paljonko vitsahappoa on veressä, ja täytyykö aloittaa lääkitys, pahimmillaan se aiheuttaa sydämenläppään ongelmia, harvinaista mutta mahdollista, muista että alkoholi ei sovi sinulle.

Sbuge viisveisaa tuosta alkoholimaininnastasi, koska 2010:n täytyy ottaa kännit minimissään kerran kuussa ja siinä välissä lipittää hileviskiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla tuota virtsahsppoa tuntuu olevan nupissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla tuota virtsahsppoa tuntuu olevan nupissa

Kirjoitan tuonkin viisauden mustaan muistikirjaani,

• Anonyymi

Oletko jo 2010 keksinyt seuraavan aloituksen aiheesi jonka aasinsiltana sitten jatkat tuota mikä tässäkin sarjassa ilmenee?

• Anonyymi

Näyttää olevan Saarimuffinsilla hakusassaan myös se mikä on alipaino ihmisellä.
      Tuosta kun laitan tähän laskuriin pituuden ja painon, saan painoideksikseni 23,9
      https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri/uusi-painoindeksilaskuri

Se on normaalipainon yläpäässä ja yhden pisteen päässä lievästä ylipainosta. Jos lihon kaksi kiloa, olen lievästi ylipainoinen.

Saariturvokkaan pituus on todellisuudessa noin 184 ja paino ainakin kahdessa kuvassa noin 145 kiloa, jolloin painoindeksiksi tulee 41 joka on sairaalloinen ylipaino.

Tiedättekö mikä on 65 vuotias ja painaa 145 kiloa? Se on satuolento. Ihminen ei elä noilla kiloilla yli 65 vuotiaaksi.

2010

• Anonyymi

Minä luotan peiliin, mihikään laskureihin, ja taas tuubaa mulla kaveri
        jyväskylässä painaa 155 kiloa ikää 68, tunnen useita yli 140 kiloisia jotka ovat yli 65 vuotiaita.

• Anonyymi

2010 laita pituutesi ja painosi Iphonen linssin eteen koska sun sanas on höyhenen kevyitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010 laita pituutesi ja painosi Iphonen linssin eteen koska sun sanas on höyhenen kevyitä.

Omat kuvasi? Muut kuin näytöltä otetut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omat kuvasi? Muut kuin näytöltä otetut?

Flösö mikä flösö, sitä tosiseikkaa ei sivuhuutelijan idiotismit muuksi muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Flösö mikä flösö, sitä tosiseikkaa ei sivuhuutelijan idiotismit muuksi muuta.

Miksi kyrvånsyylä vaadit muilta kuvia, itselläsi ei ensimmäistäkään. Avaa verhot ja räps, räps, lumikinoksesta kuvaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi kyrvånsyylä vaadit muilta kuvia, itselläsi ei ensimmäistäkään. Avaa verhot ja räps, räps, lumikinoksesta kuvaa.

Kerran pyysin puolueettoman mieli piteen thaimaalaisilta naisilta vartalostani.
        Kysyin heiltä olenko heidän mielestään
        anorektikko,
        hoikka,
        normaali vartaloinen,
        yli painoinen,
        tanakka,
        lihava,
        erittäin lihava,
        mursu,
        merinorsu vai
        Afrikan norsu?

He eivät vastanneet mitään vaan seisoivat siinä odottavan näköisinä. Kysyin että no mikä noista? Yksi vastasi sitten että "Me odotettiin että jatkat vielä tuosta Afrikan norsusta"
        Liene selvää että meinasin tulla hulluksi....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Flösö lumikinoksessa tai thaimaassa, niin silti flösö ja kun kuu,mottaa niin ryhtyy siniseksi Chlangiksi kuten jälleen.
        Paniikkihäiriöisen toimintaa.

• Anonyymi

Friendshipistä saa molempia, eli salmiakkia ja lonkeroa, hartwallin lonkero 20 senttiä kalliimpaa tölkki täällä kun Suomessa lidlissä.

• Anonyymi

Kukaan ei voi myydä niin halvalla Hartwallin lonkeroa Thaimaassa että se on vain 20 senttiä päälle Lidlin hinta. Rahdit, tullimaksut, myyntikate...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      406
      3629
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      88
      3429
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      332
      1749
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      478
      1484
    5. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      11
      1176
    6. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      54
      1139
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1062
    8. Tauski etsii tasoistaan kumppania, joka on samanlainen kuin hän itse

Hirvittää ajatella, millainen daami Tauskin määritelmään kuuluu. Siis nainen, jolla lapsia usealle eri miehelle, monta kaatunutta avioliittoa takana,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      857
    Aihe