Paula Ranta valmennus oulu

Anonyymi-ap

Hei...onko kokemuksia tän Paulan valmennuksesta kannattaako osallistua? Epäilyttää vaan ku ei oo kunnon hinnastoa ja onko oikeasti hällä noin laaja osaaminen esim eri ruokaallergiat... Tuntuu vähän että hänellä itsellään on syömishäiriö kun noin elämäänsä rajoittaa ettei liiku kotoaan iltapäivän jälkeen?? Onko kukaan ollut valmennettavana kertokaa onko rahan väärtti

7

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, minäkin haluaisin kuulla kokemuksia. Onko siinä edes taustalla yritystoimintaa vai kiertääkö verot? Olen kuullut että laskua tai kuittia ei saa vaan maksu tapahtuu mobilepaylla

• Anonyymi

Iso ei! Kaikki ketkä valmennuksessa on ollut vaimoni mukaanlukien ei ole ollut tyytyväisiä. Valmennuksessa ei ole viikkoraportointia eli kehittymistä ei oikeastaan edes seurata. Ja monelle on annettu samat ruokaohjelmat. 150€ kk onko wörtti? Ei todellakaan

• Anonyymi

Joo elä tuhlaa rahojas... Ei sillä ole mitään koulutusta mihinkään tekee kaikille samat ohjelmat eli mitä ittekkin käyttää hän ei myöskään vastaa heti vaikka niin lupaa miten voikaan ku menee nukkumaan alkuillasta jo ota mieluummin joku oikeesti ammattilainen säästä aikaas ja rahojas...

• Anonyymi

Hei, olen ollut valmennuksessa 4kk ja vielä 1kk jäljellä. En ole ollut hirveän tyytyväinen siihen nähden että hinta 150€/kk. En kyllä suosittele valmennusta kenellekään

• Anonyymi

Olen kyllä ihmetellyt miten voi vastata kaikille heti ja olla aina tavoitettavissa, kun nukkuu silloin kun normaali ihminen pääsee vasta töistä...

• Anonyymi

Itsellä ainakin olisi kysyttävää aina iltaisin, mutta silloinhan ei saa vastauksia. Joskus voi olla sellainen kysymys, johon kaipaisi pikaisestikin vastausta

• Anonyymi

Yksi asia mikä mua on jääny ihmetyttämään on se että hänellä oli hetken aikaa omat sivut valmennuksesta mutta nyt ei löydy mitään... Ja eikö se ole laitonta tehdä tarjouskampanjoita jos alkuperäinen hinta ei ole näkyvillä?? En muutenkaan ottaisi vakavasti valmentajana.. Hän vaikuttaa aika surulliselta ihmiseltä joka elää hyvin yksinäistä ja rajoitettua elämää.. Ei ole kyse enää kurinalaisuudesta vaan jostain muista ongelmista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      189
      1301
    2. Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"

No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      776
    3. Maisa menetti autonsa

Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      692
    4. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      99
      655
    5. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      3
      630
    6. Niin solmussa

Voi kun tietäisit miten suuria tunteita mulla on sua kohtaan. Naiselle ❤️
      Ikävä
      23
      574
    7. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      126
      562
    8. Kuka palstalainen

Olisi hyvää matkaseuraa? -flowersreally-
      Sinkut
      152
      520
    9. Haluun vaan, että tiedät

Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..
      Ikävä
      12
      489
    Aihe