Opetelkaa ihmiset kommunikoimaan tarpeeksi hyvin toisten ihmisten kanssa, niin ongelmia syntyisi paljon vähemmän. Tämä pätee etenkin parisuhteisiin ja tätä aihealuetta lukeneena voin snaoa, että peili on tosiaan joillekin teistä taikapeili.
Huonot kommunikaatiotaidot naisten kanssa on suurin ongelma teidän "ongelmissa"
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole postauksen perusteellasi kovinkaan fiksu. Näin ainakin oletan, sillä paras neuvosi on "katso peiliin hahhahhahaa". Olen kuitenkin yhdestä asiasta samaa mieltä, kommunikaatio on tärkeää. Siksi suosittelen kommunikaatiotaitojen kehittämistä sinulle, sillä tiedostat postauksesi perusteellasi heikkoutesi jo nyt. Onnea toipumiseen!
- Anonyymi
Nyt tulee holhoavaa peruspaskaa suvaitsevaisuuslandiasta että alkoi oikein haukotuttaa. Sinä senkin tekopyhä kommunikaatiokommunisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tulee holhoavaa peruspaskaa suvaitsevaisuuslandiasta että alkoi oikein haukotuttaa. Sinä senkin tekopyhä kommunikaatiokommunisti.
Ja tässä olikin sitten toinen taitava kommunikoija!
Sanoisin, että näen asian olevan aivan päinvastoin. Nimittäin kommukoinnin puutteet ovat tavattoman helposti korjattavissa, jos niitä vain haluaa korjata. Ja siinä mielessä se ei todellakaan ole kovin suuri ongelma.
- Anonyymi
Kyllä minä osaan kommunikoida mutta jos kaikki pitää vääntää rautalangasta kuin vähä-älyiselle jatkuvasti niin se syö kyllä nopeasti tunnelmaa ja arvostusta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3432696Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista422342Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis225960Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K361894- 42800
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined57752- 45690