Mikä siinä on että kohtaan

Anonyymi-ap

Vain kusipäisiä naisia elämässäni?

44

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Kokoomus.

    • Anonyymi

      Ehkä etsit naista vääristä paikoista.

      • Anonyymi

        No en sinällään etsi heitä mistään, parisuhteet alkaneet milloin mistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en sinällään etsi heitä mistään, parisuhteet alkaneet milloin mistäkin.

        Sinulla on 2suuntainen mielialahäiriö...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on 2suuntainen mielialahäiriö...

        Mistä niin päättelet?


    • Anonyymi

      Jäät väärällä pysäkillä pois odota sitä oikeeta pysäkkiä 😘

      • Anonyymi

        Kyllä edellinen sai tuntemaan että en taida haluta enää jäädä ehkä enää millekään pysäkille.


    • Anonyymi

      Tervekätinen mies ei naista tarvii.

      • Anonyymi

        Kyllä terve ihminen kaipaa läheisyyttä ja parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä terve ihminen kaipaa läheisyyttä ja parisuhdetta.

        Ei kaipaa. Sinkkuus on parasta ja voihan sitä pitää yllä tapailusuhteita. Jää omaa tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä terve ihminen kaipaa läheisyyttä ja parisuhdetta.

        Seksiä kaipaa monikin,ei parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä kaipaa monikin,ei parisuhdetta.

        Itse kylläkin kaipaan molempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kylläkin kaipaan molempia.

        Sukkanauhamummo kaipaa kaikkea ja salaa ukoltaan työmatkoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkanauhamummo kaipaa kaikkea ja salaa ukoltaan työmatkoilla?

        Olen kylläkin mies, viestissäsi ei ole järkeä.


    • Anonyymi

      Vaikee sanoo🤗😄

    • Anonyymi

      Entä jos se syy onkin sinussa ja siksi naiset tuntuu kuspäiltä,vaikka olet itse sellainen🤗 Yksin on hyvää ellää. Saa olla kotona kuten haluaa. Ei tarvii pelätä väkivaltaa.

      • Anonyymi

        En ole kusipää, olen ymmärtäväinen, romanttinen ja kiltti 😳
        Tämä monesti sanottu itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kusipää, olen ymmärtäväinen, romanttinen ja kiltti 😳
        Tämä monesti sanottu itselleni.

        Olin joskus "kiltin" miehen, taino pojan kanssa... sairas ihminen kaikin tavoin🤮 kiero, manipuloiva ja sairaita fetissejä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin joskus "kiltin" miehen, taino pojan kanssa... sairas ihminen kaikin tavoin🤮 kiero, manipuloiva ja sairaita fetissejä!

        No itse en ole kylläkään sairas ihminen millään tavalla. Itse saatan olla välillä jopa liian kilttikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse en ole kylläkään sairas ihminen millään tavalla. Itse saatan olla välillä jopa liian kilttikin.

        Se on hyvä jos asia noin. Niin minulle tämä edellinenkin sanoi että on liian kiltti. Tosiasiassa peitti sillä vaan kieroa luonnettaan ja kaikkien muiden silmien edessä oli kuin enkeli. Tahtoaan jos ei saanut läpi niin heti alkoi "itkeminen" ja pienikin erimielisyys niin "älä jätä mua et voi tehdä näin" rallatus alkoi. Mistään ei voinut asiallisesti keskustella. Mitään ilman äitiä osannut tehdä myöskään. Oksettava ihminen kaikin tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä jos asia noin. Niin minulle tämä edellinenkin sanoi että on liian kiltti. Tosiasiassa peitti sillä vaan kieroa luonnettaan ja kaikkien muiden silmien edessä oli kuin enkeli. Tahtoaan jos ei saanut läpi niin heti alkoi "itkeminen" ja pienikin erimielisyys niin "älä jätä mua et voi tehdä näin" rallatus alkoi. Mistään ei voinut asiallisesti keskustella. Mitään ilman äitiä osannut tehdä myöskään. Oksettava ihminen kaikin tavoin.

        No kyllä minä olen oikeasti kiltti ja ehkä jopa liikaa annan anteeksi ja ajattelen toista.
        Minä en ole ikinä pakottanut tai painostanut mihinkään toista.
        Toinen saattoi lähteä ovet paukkuen ilman syytä ja että tämä oli tässä ja madella joidenkin viikkojen päästä takaisin itkien "ota takas".
        Kymmeniä kertoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä minä olen oikeasti kiltti ja ehkä jopa liikaa annan anteeksi ja ajattelen toista.
        Minä en ole ikinä pakottanut tai painostanut mihinkään toista.
        Toinen saattoi lähteä ovet paukkuen ilman syytä ja että tämä oli tässä ja madella joidenkin viikkojen päästä takaisin itkien "ota takas".
        Kymmeniä kertoja..

        Kylläpä sinussa on vikaa,et vain itse näe sitä.


    • Anonyymi

      Luulet vaan!
      Ei naiset anna sinulle eurojaan, koska he ovat itsenäisiä ja nauravat sinulle.

      • Anonyymi

        En ole ikinä pyytänyt keneltäkään euroja päinvastoin häntä autoin jatkuvasti itse.
        Itse olen ollut itsenäinen 18 vuotiaasta asti eli eivät naura.
        Surullista jos sinulle käy noin 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä pyytänyt keneltäkään euroja päinvastoin häntä autoin jatkuvasti itse.
        Itse olen ollut itsenäinen 18 vuotiaasta asti eli eivät naura.
        Surullista jos sinulle käy noin 🙁

        Voi luuseria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luuseria.

        En ole sitäkään, huomaa että olet erittäin epäkypsä ja nähtävästi katkera.

        Tsemppiä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä tunnistan sut söoittaja!! Kerronko mitä oot tehnyt?

      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä.


      • Anonyymi

        Toki anna tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki anna tulla.

        Aloittaja kohteli minun kahta lasta kuin roskaa ja vainosi minua!
        Vainosi minun exiä ja perhettä niin pahasti että jouduin tekemään kaksi rikosilmoitusta!
        Tunnistan aloittajan hänen kirjoittamista viesteistään tänne, kirjoitustavasta ja valitsemistaan sanoista.
        Hän tismalleen käytti samoja sanoja kun päivää ennen aloitusta oli minuun yhteydessä.
        Laitoin estoille ja hankin uuden numeron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kohteli minun kahta lasta kuin roskaa ja vainosi minua!
        Vainosi minun exiä ja perhettä niin pahasti että jouduin tekemään kaksi rikosilmoitusta!
        Tunnistan aloittajan hänen kirjoittamista viesteistään tänne, kirjoitustavasta ja valitsemistaan sanoista.
        Hän tismalleen käytti samoja sanoja kun päivää ennen aloitusta oli minuun yhteydessä.
        Laitoin estoille ja hankin uuden numeron.

        Enpä kyseessä ole minä ainakaan, turha yrittää haukkua minua.

        T:Aloittaja


    • Anonyymi

      Täältä et löydä kuin katkeroituneita YH-mammoja jotka toivoo mieheltä vaan rahaa. Suuntaa katseesi muihin kaupunkeihin.

      • Anonyymi

        Taitaa yhteishuoltajamammat käydä töissä ja tienata enemmän kuin te vässykkämiehet terveisin eräs yhteishuoltajaäiti,jolla on aika kova palkka,josta ei tule yksikään siipeilijämies nauttimaan;)


      • Anonyymi

        Tarkoitatko yhteishuoltajamammat vai yksinhuoltajamammat. Niissä on vissi ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa yhteishuoltajamammat käydä töissä ja tienata enemmän kuin te vässykkämiehet terveisin eräs yhteishuoltajaäiti,jolla on aika kova palkka,josta ei tule yksikään siipeilijämies nauttimaan;)

        Eli YH-mammojen lisäksi löytyy itsestään liikaa luulevia, riman liian korkealle laittaneita. Kuten sanoin, katse muihin kaupunkeihin. Täältä ei saa kuin sutta ja sekundaa.


    • Anonyymi

      Amk on helppo päästä varttimannenkin.

    • Anonyymi

      Kuspää kohtaa kusipäitä.

      • Anonyymi

        No sitä itse en ole kylläkään.


    • Anonyymi

      Eikös sitä sanota, että moni 🎂 päältä kaunis .

    • Anonyymi

      Mitä jos opettelisit elämään yksin,itsenäisesti?

      • Anonyymi

        Minä osaan elää yksin ja elänkin itsenäisesti?
        En minä hajos elää yksin vaan olla parisuhteessa minulla on paljon tarjottavaa.


    • Anonyymi

      Päätä ei häntää oo teiän jutuissa🤣

      • Anonyymi

        Minulla on valtava häntä jalkojen välissä, tuu katsomaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe