Kitaran muotoinen hammaslääkäri otti minut smuuthiebaarista.

Anonyymi-ap

Melkoisen epämääräistä kirjoittelua rakkailta, yhdelläkään vaan ei ole käsitystä sitä mitä on Thaimaalainen vaimo, ja sen huomaa, niitä ei kouluteta eikä niitä osteta kuten suomalaisia vaimoja, niitä otetaan, ilmaiseksi....

12

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita kuva kuksasta.

• Anonyymi

Mikäli tarkoituksesi on provosoida riitelemään kanssasi, niin olet epäonnistunut yrityksessäsi, mutta jatka toki, ethän sinä 2010 voi luopua elämäsi tarkoituksestasi.
        '*'

• Anonyymi

Totean tähän vain että Saarikärsäkkään avioliiton tapauksessa kyse ei koskaan ole ollut romantiikasta, rakkaudesta tai parisuhteesta, vaan hoito / hyötysuhteesta.

Saarikärsämö pääsi pakenemaan Suomen ulosottohelvetistä omaishoitajansa perässä Thaimaahan, mutta ne ajat ovat ohi. Nykyään Kärsämö ei enää istu netissä Hua Hinissa, vaan kuvailee kuvaruutua nykyisin Suomessa jossakin kunnallismajassa.

Henkilökohtaisesti en koskaan olisi kykenevä asumaan saman katon alla ihmisen kanssa, jonka kanssa tunteet sekä arki eivät kävisi yksiin. Suurkärsämön perheessä kommunikoitiin örähtelemällä ja murahtelemalla.

Täytyy mainita vielä huvittuneena kuinka vääristynyt kuva itsestään voikaan ihmisellä olla. Soppakärsämö kertoi alle 90 kiloisten olevan "riutuneita" ja että hän näkee peilistä itse olevansa hyvässä kunnossa ja elelee pitkään suojarasvan alla.

Vielä naurettavammaksi asia menee kun hän itse arvelee olevansa superälykäs, huippukoulutettu, nokkela, ovela, verbaalinen sekä hauska huumorimies.

2010

• Anonyymi

No mutta siinäpä tuli tuutin täydeltä huumorimiehen verbaalista.

Miten ne fotosoppaukset huumorimies, miksi et anna huumoria lisää julkaisemalla ne uudestaan, entä miksi oli niin kiire ne poistaa?

• Anonyymi

Mitens sinun suhteesi naisiin, ensimmäinen liittoni kesti 14 vuotta, nykyinen on kestänyt jo 23 vuotta,eli pystytkö pistämään paremmaksi, trolli poju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta siinäpä tuli tuutin täydeltä huumorimiehen verbaalista.

Miten ne fotosoppaukset huumorimies, miksi et anna huumoria lisää julkaisemalla ne uudestaan, entä miksi oli niin kiire ne poistaa?

Ensinnäkään minä en ole osallinen Saarikärsän avioliittoon kuten eivät myöskään ole valokuvani.

Toisekseen minä en ole poistanut mitään kuvaa, vaan sinä olit tehnyt niistä ilmiannon ylläpidolle. Lisäksi sain 48 tunnin bannin Img- sivustolle ilman mitään syytä.

Olet varsin aktiivinen veitikka hallitsemaan tätä nettimaailmaasi, Kärsävihta. Minun puolestani jatka vaan ihan rauhassa, on harvinaista herkkua päästä seuraamaan noin pahasti sekaisin olevan DID- miehen elämää. Käy viihteestä ja on parempaa kuin tosi- teeveet.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitens sinun suhteesi naisiin, ensimmäinen liittoni kesti 14 vuotta, nykyinen on kestänyt jo 23 vuotta,eli pystytkö pistämään paremmaksi, trolli poju

Saman katon alla ..... kokonaista 4 vuotta naimisissa ja adoptiopoika joka palautui, sekä talvet Pattayalla, siinä on kuulkaas samaa kattoa tulkittavaksi eri näkökannoilta.

Joutunut kahden katon alta ulkoruokintaan todella vilkkaasti.

• Anonyymi

188 ja painat alle 100, et ole edes ihmisen näköinen, minä olen painanut jo siinä kuvassa missä olin autoni kanssa enemmän kuin sinä, tiiätkö minulla on äitini siskon poika Australiassa, minua vuosia vanhempi, painaa 148 kiloa, ikää on 74 vuotta, Leksa nimeltään laivakokki, ollaan aika paljon tekemisissä keskenämme, oltu jo vuosia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkään minä en ole osallinen Saarikärsän avioliittoon kuten eivät myöskään ole valokuvani.

Toisekseen minä en ole poistanut mitään kuvaa, vaan sinä olit tehnyt niistä ilmiannon ylläpidolle. Lisäksi sain 48 tunnin bannin Img- sivustolle ilman mitään syytä.

Olet varsin aktiivinen veitikka hallitsemaan tätä nettimaailmaasi, Kärsävihta. Minun puolestani jatka vaan ihan rauhassa, on harvinaista herkkua päästä seuraamaan noin pahasti sekaisin olevan DID- miehen elämää. Käy viihteestä ja on parempaa kuin tosi- teeveet.

2010

Sinä olet vain trolli, missä ne pyydetyt kuvat on, jotka poistit kun huomaisin että ne on feikkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

188 ja painat alle 100, et ole edes ihmisen näköinen, minä olen painanut jo siinä kuvassa missä olin autoni kanssa enemmän kuin sinä, tiiätkö minulla on äitini siskon poika Australiassa, minua vuosia vanhempi, painaa 148 kiloa, ikää on 74 vuotta, Leksa nimeltään laivakokki, ollaan aika paljon tekemisissä keskenämme, oltu jo vuosia...

188 senttisen ihannepaino on 80-90 kiloa. Jo 91 kiloa osoittaa lievää ylipainoa.

Sinulla on biologian, fysiologian, fysiikan, liikunnan, ravintosuositusten sekä ravintosisältöjen alkeellisetkin perusteet täysin hukassa.

On kuin olisit varttunut luolassa kuuskymppiseksi saakka strutsien kasvattamana. Apina olisi ollut huono vertaus, sillä apinat on nokkelia eläimiä.

2010

PS: Äitisi siskonpoikaa ei ole olemassakaan, ja jos olisi niin hän olisi julmettu läskivuori jolla on kaikki läskikasojen perussairaudet kuten sinullakin, uniapneamaskimies.

PPS: Sinä et ole kenenkään leksan etkä heksan kanssa missään tekemisissä, vaan ainoastaan netissä mielikuvituskavereidesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

188 senttisen ihannepaino on 80-90 kiloa. Jo 91 kiloa osoittaa lievää ylipainoa.

Sinulla on biologian, fysiologian, fysiikan, liikunnan, ravintosuositusten sekä ravintosisältöjen alkeellisetkin perusteet täysin hukassa.

On kuin olisit varttunut luolassa kuuskymppiseksi saakka strutsien kasvattamana. Apina olisi ollut huono vertaus, sillä apinat on nokkelia eläimiä.

2010

PS: Äitisi siskonpoikaa ei ole olemassakaan, ja jos olisi niin hän olisi julmettu läskivuori jolla on kaikki läskikasojen perussairaudet kuten sinullakin, uniapneamaskimies.

PPS: Sinä et ole kenenkään leksan etkä heksan kanssa missään tekemisissä, vaan ainoastaan netissä mielikuvituskavereidesi kanssa.

Miten ne kuvat, onko ongelmaa enemmänkin sulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Jos sukulaisten sairaudet on perinnöllisiä, niin kerro taas se tarina Sburgu Broidistas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      343
      2696
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      42
      2342
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      225
      960
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      361
      894
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      42
      800
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      752
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      45
      690
    Aihe