Vessassa,niin toimituksen jälkeen ruvetessani pyyhkimään takapuoltani pöntönreijästä nousi Hitlerin pää ja sanoi anna minun nuolla anuksesi puhtaaksi.tuumailin,että no mikäpä siinä,kun kerta haluat.piti ihan kiittää miten tehokkaasti alkoi leipomaan kielellään.toimituksen jälkeen pyysin Hitlerinpäätä nousemaan pöntöstä seuraavanlainen kerralla.piti vielä varmistaa psykiatriltani,etten ole tulossa mielen ikäiseksi,niin tuumaili olevan ihan normaalia,kun hänen käydessään vessassa nousee Stalinin pää.
Kävin äsken ulostamassa
21
191
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvaa johtajuutta!
- Anonyymi
Minun vessakäynnin jälkee putinin pää.
- Anonyymi
Vaikuttaako ruokavalio siihen mikä pää sieltä nousee?🤔
- Anonyymi
Teidän vajakkien avulla Lieksa uuteen nousuun, ei kovin hyvältä näytä. No jos on lusikalla annettu niin ei sitä voi paljoa vaatia.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire laittamaan Lieksaa nousuun! 🏃🏼🚴
- Anonyymi
Laita ennemin itsesi hoitoon mitä pikemmin.
- Anonyymi
Muistin äsken pöntöllisen pieniä vihreitä miehiä
Jotain näkisivät.vedin ne viemäriin,kun ei niitten mölinät kiinnostanut.jotain maailmanvalloituksesta rupesivat huutelemaan.huutakoon nyt viemäristössä ihan vapaasti 👺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistin äsken pöntöllisen pieniä vihreitä miehiä
Jotain näkisivät.vedin ne viemäriin,kun ei niitten mölinät kiinnostanut.jotain maailmanvalloituksesta rupesivat huutelemaan.huutakoon nyt viemäristössä ihan vapaasti 👺Kaikkea se tuo liiallinen liiman haistelu tekeekin.
- Anonyymi
Mutta jos pöntöstä nousee pää samaan aikaan kun kakka tulee alas niin tuleeko siitä yhteentörmäys niin kuin kevät niemen hiukkas kiihdyttimessä?🤔
- Anonyymi
Viisaat miehet tekevät sillä lailla biotöhnää jokainen vuorollaan. Taitaa ollakin jarkko seuraavana vuorossa pöntöllä odottamassa.
- Anonyymi
MMM.. tunnen miten Lieksa on jo nousussa🥰
- Anonyymi
syönkö jotenkin väärin kun miulle ei ole noussut pöntöstä mitään muuta kuin haju? mitä pitää syödä jotta saisin sieltä nousemaan jonkun upean kaunottaren runsaalla povella?
- Anonyymi
Vähä niinku siinä Kallen kallellaan taulussa missä täti on nakuna järvessä ja pottapää ukko yrittää kaapata sen veneeseen vois silleen neito nousta pöntöstä
- Anonyymi
Olen pannut vessanpönttöä paljaalla 🤠
- Anonyymi
Vahvaa johtajuutta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vahvaa johtajuutta!
Lisäisin vielä, että dynaamista ja energistä 🚀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäisin vielä, että dynaamista ja energistä 🚀
Hitlerinpää lauloi rasputinista tänäaamuna vessanpöntössä.käskin olla hiljaa ja huuhtelun sen putkistoon.menköön muualle mölisemään😡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hitlerinpää lauloi rasputinista tänäaamuna vessanpöntössä.käskin olla hiljaa ja huuhtelun sen putkistoon.menköön muualle mölisemään😡
Yritin kiltisti käskeä Hitlerin pois niin nyt se suuttui ja alkoi pitää Nurnbergin valtiopäivien puhetta pöntössä. Ei tässä kuule enää ajatuksiaan.
- AnonyymiUUSI
homopilluralli
- AnonyymiUUSI
Kovassa krapulassa puhun usein norjaa vessanpytylle.
- AnonyymiUUSI
Minä puhun tanskaa vastaavassa tilanteessa. Myöhemmin syön tanskalaisia perunoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3102393Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista292030Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis209757Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K309698- 38684
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined55655- 42621