Lieksaan kalastamaan!

Anonyymi-ap

Ollaan tulossa Liksaan kalastaan. Miten on, tarttuuko pinppi hyvin pyydyksiin ja onko saanti kohdillaan?

41

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lämpimästi tervetuloa!

• Anonyymi

Siiman molemmissa päissä on liero

• Anonyymi

Veli hyvä, puhut vähä mutta asiaa.....
      Nyt saa kovasti matikoita, kun on pimeää. Ei muuta ko ryöstöpilkit mukaan, niin soppakalat on taattu.

Minne käännänkin aina mateita nään?!

• Anonyymi

Mulla on 69 koukkuinen RYÖSTÖPILKKI jolla lätkykän pohjaa kokoajan. matikoilla mitään mahdollisuutta. toisesta rei´jästä pudottelen kivoja pikku pommeja. Satoja jopa tuhansia matikoita jää mätänemää jäälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on 69 koukkuinen RYÖSTÖPILKKI jolla lätkykän pohjaa kokoajan. matikoilla mitään mahdollisuutta. toisesta rei´jästä pudottelen kivoja pikku pommeja. Satoja jopa tuhansia matikoita jää mätänemää jäälle

Jeah 😭

• Anonyymi

Miehistä ruskeanreiän lahnaa saa hyvin!

• Anonyymi

Cittarin takana saalis käy hyvin pyydykseen ja on kooltaan väljää!

• Anonyymi

No nyt tuli kiire cittarin taakse 🤾🏼‍♀️🏃🏻‍♂️

• Anonyymi

Millaisesta koosta puhutaan kun puhutaan "väljästä" ? 🤔

• Anonyymi

Musta aukko koosta ja painovoima samaa luokkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta aukko koosta ja painovoima samaa luokkaa!

Olen pannut mustaa aukkoa paljaalla 🤠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pannut mustaa aukkoa paljaalla 🤠

Tosi on, NASAn kaukoputken kuvat tästä huomisen jållulehdessä.🚀

• Anonyymi

seta pakottaa homox

• Anonyymi

Oon pannu Setan piirikokouksessa heteropimua paljaalla pinppiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon pannu Setan piirikokouksessa heteropimua paljaalla pinppiin.

Mä oon kans pannu 🤩🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon kans pannu 🤩🤣

Ai kahvipannu?

• Anonyymi

homoseta

• Anonyymi

pannu paljaalla

• Anonyymi

Mikseivät naiset pidä huolta takapuolihygieniasta?

Nainen kun seksissä usein levittää koko holepoppinsa levälleen niin pershygieniasta olisi pidettävä erityistä huolta. Naisen takapuoli persreikineen on todella kaunis näky levällään (olenhan peppumiehiä enmmän kuin rinta), mutta hygieniaa odottaa. Turhan usein takaa päin nussiessa huomaa ruskeankostean renkaan persreiän ympärillä ja sen tuoksu. Peskää perseenne ainakin ennen panoa, sillä turhan yleinen näky!

Tuo paikkojen pesemättömyys tuntuu olevan tavattoman yleistä, vaikka nainen muuten olisi siisti, meikkaisi ja pukeutuisi hyvin. Paskaraitaisia alusvaatteita näkyy suurimmalla osalla naisia pesukorissa, ja nimenomaan paska ei kuukautisveri. Myös märkään paskareunaan pyllyreijän ympärillä törmää yllättävän usein kun takaa on sisään menossa. Eihän sitä häveliäisyyssyystä naiselle viitsi mainita, mutta kyllä siinä menee fiilis kun koittaa olla tahrimatta alavatsaansa. Naiset voisivat pyyhkiä paremmin persiinsä paskalla käydessään tai mielummin PESTÄ perseensä ruikun jälkeen. Itsekin käyn aina paskomisen jälkeen alpääpesulla ihan tottumuksesta, sillä monet naiset työntävät seksissä sormensa miehen perseensuulle, enkä halua jättää kynsiin ylimääräistä tavaraa tai tuoksua..

• Anonyymi

jätkä on päässyt panemaan ehtaa tavaraa. äijä. olet saanut kunnon naista. tosi nainen ei nimittäin persettänsä pese, se nuolettaa tavaransa sinunkaltaisilla ÄIJILLÄ. muutenkin ukolla hyviä naisia...haisee paskalle ja työntävät sormet siun persereikään. nuo naiset ovat suomen eliittiä. äijällä käynyt tuuri. saat pitääkin nuo loistoyksiöt jotka haisee paskalle.

• Anonyymi

mikä on pinppi? onko se joku iranilainen lihapasteija juustolla täytettynä?

• Anonyymi

kuselle haisevaemätin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuselle haisevaemätin

Voi mahdoton. Sitä se teettää kun panee vuohen tavaraa.

• Anonyymi
        UUSI

Se on kala,sillä on hampaat.

• Anonyymi

Homo 😯

• Anonyymi

NASA luuli löytäneensä uuden mustan aukon kunnes joku kävi ulkona ja sano jotta väärä hälytys siellä taas joku lieksalainen istuu kaukoputken nokassa

• Anonyymi

Prof D i c k S t e e l e n tekemät hiukkaskiihdyttimet aiheuttaa ajoittain mustia aukkoja Lieksaan.

• Anonyymi

Vahvaa johtajuutta!

• Anonyymi

👍👍👍👍👍 Kyllä, kun suomessa jossain vaiheessa haetaan hulluinta kaupunkia,niin te Lieksalaiset tulette olemaan vahvoilla,lupaan sen. Säilytän parhaimmat tämän saitin keskustelut😃😁😆🤣.

• Anonyymi

voisit laittaa näitä parhaimpia. hahaa. olemme varmasti suomen ykkösketju ja ylivoima.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voisit laittaa näitä parhaimpia. hahaa. olemme varmasti suomen ykkösketju ja ylivoima.

"muut kunnat on meille kateellisia"
        Näin viisaita sanoja kuultiin Lieksan kaupunginvaltuutetulta

• Anonyymi

Gayfish!

• Anonyymi

Lieksa on ihana paikka!

• Anonyymi
      UUSI

Nyt nousee hyvin pinppiä!

• Anonyymi
        UUSI

Mä sain aamulla 169kg pinpin!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä mittasit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No johan melkosen lahnan sait! 😱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No johan melkosen lahnan sait! 😱

Taitaa olla jo peräti siiderivalas 🤣🐳

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla jo peräti siiderivalas 🤣🐳

Hyvässä lihassa!

• Anonyymi
      UUSI

Mälli-tilavuudela, sopi 5 litraa mälliä

• Anonyymi
      UUSI

Pilkilläkö moinen siiderivalas nousi? 🤔

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      191
      1365
    2. Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"

No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      821
    3. Maisa menetti autonsa

Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      789
    4. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      99
      686
    5. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      4
      670
    6. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      127
      610
    7. Niin solmussa

Voi kun tietäisit miten suuria tunteita mulla on sua kohtaan. Naiselle ❤️
      Ikävä
      23
      599
    8. Haluun vaan, että tiedät

Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..
      Ikävä
      13
      548
    9. Kuka palstalainen

Olisi hyvää matkaseuraa? -flowersreally-
      Sinkut
      152
      533
    Aihe