Miksi mies et voisi vaan

Anonyymi-ap

ottaa yhteyttä suoraan kun selvästi kaipaat? En pure.

79

1623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sori mutta en kaipaa i-naista.

    • Anonyymi

      Pelkään kun joskus meni ketuiksi

      • Anonyymi

        Älä sitä pelkää. Pystytkö kuvittelemaan mut oikeasti pirttihirmuksi. En ole sellainen tiedät sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitä pelkää. Pystytkö kuvittelemaan mut oikeasti pirttihirmuksi. En ole sellainen tiedät sen

        Et ole. Olet sexy blondi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole. Olet sexy blondi

        Ehkä. Asiat selviää jos on tahtoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä. Asiat selviää jos on tahtoa

        On tahtoa, mutta voitko laittaa mulle vaikka viestin. Sitten kerron asiani ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tahtoa, mutta voitko laittaa mulle vaikka viestin. Sitten kerron asiani ;)

        Sun olisi hyvä ryhdistäytyä ei muuten tule mitään ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun olisi hyvä ryhdistäytyä ei muuten tule mitään ;)

        No mene onlineen mese nyt niin laitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene onlineen mese nyt niin laitan.

        Estot päällä ei onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä. Asiat selviää jos on tahtoa

        Ei kiesus sua vedättäjämies😂 taidat pitää taas feikkivuoropuhelua itsesi kanssa kirjoittamaasi aloitukseesi vastaillen, mutta onhan se niin, että asiat selviää jos on tahtoa tai jotain sinne päin😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun olisi hyvä ryhdistäytyä ei muuten tule mitään ;)

        Ei voi lähestyä, voi tulla vaikka ahdistelu syyte. Se näyttää olevan nykyään tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi lähestyä, voi tulla vaikka ahdistelu syyte. Se näyttää olevan nykyään tapana.

        Höpö höpö nyt viestiä menemään!


    • Anonyymi

      Voitko laittaa nyt viestin mulle. :)

    • Anonyymi

      Mistä päättelet, että tuo joku kaipaa sinua?

      • Anonyymi

        Mistä sinä päättelet, että tämäkään tusina-aloitus olisi jotain muuta kuin palstaätmin kirjoittama provo ja siten jotenkin kumoamisen tarpeessa oleva teksti? Mitään miestä ei ole ja kymmenen huutomerkkiä. Ei ihan koko totuus, sillä aloittaja esimerkiksi on sellainen.


    • Anonyymi

      Et silloin halunnut, siksi.

    • Anonyymi

      Löysin toisen.

      • Anonyymi

        No mitäs täällä vielä teet?


    • Anonyymi

      Satakunta?

      • Anonyymi

        Yksi sivustaolija on. Kuka kaipailee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi sivustaolija on. Kuka kaipailee?

        Satakuntalainen on aina satakuntalainen, viiskymppikuntalainen?
        T.viiskymppiä? Häh, velaaksi, ei onnistu, ok.

        .....

        https://m.youtube.com/watch?v=c4hAzS3zLtg


    • Anonyymi

      Ei multa en kirjoittaisi noin miehelle suukko

    • Anonyymi

      Koska tuut käymään?

      • Anonyymi

        Nyt kun sulla on se puhelin kädessä niin laita viestiä so simple


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun sulla on se puhelin kädessä niin laita viestiä so simple

        Missä haluut viestin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä haluut viestin?

        Suihkun alla, kakat alla, oksennan vielä kerran, jossain täälä altaassa on viestimeni, nukahdan alle pinnan pieraisen, aamuihin tyhjiis toivottottuihin, hae koronapiikki huuliisi, hyvästi, ikuisesta ikuisuuteen, siksi.

        Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
        https://m.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c


    • Anonyymi

      Nainen, oon mykistänyt sut joten laita viestiä rohkeasti.

      • Anonyymi

        Taasko...


    • Anonyymi

      Oletko töissä?

      • Anonyymi

        Joo mutta en juuri nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta en juuri nyt.

        Mikä maakunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä maakunta?

        Ei ainakaan mikämikämaa. Uusi, muttei upo.


    • Anonyymi

      Minä voin vähän purra ja näykkiä, jos mies niin tahtoo.

    • Anonyymi

      Puren.

    • Anonyymi

      "Miksi mies et voisi vaan

      ottaa yhteyttä suoraan kun selvästi kaipaat? En pure."

      Okei. Anna koordinaatit?

    • Anonyymi

      En tiedä haluatko varmasti joten jätän yhteydenoton sinulle. Pallo on sinulla.

      • Anonyymi

        Jos et tiedä varmasti, asioista voi ottaa selvää? Mitään sen seksikkäämpää ei ole kuin et mies kykenee olemaan rohkea, ottaa riskin ja lähestyy.


    • Anonyymi

      Voit itsekkin minulle viestiä laittaa

    • Anonyymi

      Ai tää on taas tätä. Ota sä yhteyttä eikun ota sä 😂

      • Anonyymi

        Eiku ota sä nyt vaan😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku ota sä nyt vaan😆

        Oletko satakunnasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku ota sä nyt vaan😆

        Seuraavaksi alkaa sitten toisen syyttely. Miksi et ota yhteyttä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko satakunnasta?

        Kuka kaipailee???

        Sivusta


      • Anonyymi

        Välttelijään on vaikeaa ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko satakunnasta?

        Pudikselta Han te olette miehet!


    • Anonyymi

      Nautin niin yksin olosta. Annetaas naisten välillä kosiskella, niin valkkaan niistä parhaimman 😍

    • Anonyymi

      En ota sulla on piilevä tauti. Yök😱

    • Anonyymi

      Ketjusta poistettu 8 sääntöjenvastaista eli ”joku” palstafundamentalisti on vetänyt hirveät kierrokset tästä miehen oodista itselleen. Takuuviihdettä edes kyseisiä kommentteja lukematta, sisältö on ennalta-arvattavaa ns suoraa huutoa.

      • Anonyymi

        Minun asiallinen viesti poistettiin. Nyyhkis. Oli liian lyhyt varmaan.


      • Anonyymi

        Ei vaan viestejä poistetaan myös siksi että ne on liian lyhyitä sanan parin juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan viestejä poistetaan myös siksi että ne on liian lyhyitä sanan parin juttuja

        Juurikin jotain katkeran nimittelyä mitä tarkoitin


    • Jos seuraavan kerran kohdatessa annat numerosi tai poistat estot, niin sitten. Simple as that. Sitten minulla ei olisi olo, että teen jotain luvatonta. Lupasinhan vuosi sitten olla lähestymättä, kun pyysit. 😉

      • Anonyymi

        Jos se pyyntö olla lähestymättä oli täältä bongattu, niin se ei kyllä välttämättä ollut sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se pyyntö olla lähestymättä oli täältä bongattu, niin se ei kyllä välttämättä ollut sinulle.

        Ei se täällä ollut, vaan ihan viestittelyä irl. Ei tosin N kanssa, vaan se oli joku sivullinen.


    • Anonyymi

      Hienosti sanottu. ❤️

    • Anonyymi

      En ota yhteyttä, jos et pikkasen pure.

    • Anonyymi

      En tunne itseäni niin arvokkaaksi että ottaisin. Lapsesta saakka vittuiltu ja leikitty tunteilla. Ei hiukkaakaan kiinnosta taas ottaa iskuja. Olen toivonut että Jumala päättäisi elämäni. Mikään toiveeni ei koskaan toteudu.

      • Anonyymi

        Se mitä olet kokenut lapsena ei määrittele sinua nyt, eikä se minkälaiseksi sen vuoksi koet itsesi nyt, arvottomaksi, ei ole totuus. Olen pahoillani, että olet kokenut sellaista. Mutta tiedätkö olet arvokas. Voisiko menneeisyyden yrittää hyväksyä. On kovin raskasta elää menneisyydessä. Se rajoittaa tosi paljon nykyisyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä olet kokenut lapsena ei määrittele sinua nyt, eikä se minkälaiseksi sen vuoksi koet itsesi nyt, arvottomaksi, ei ole totuus. Olen pahoillani, että olet kokenut sellaista. Mutta tiedätkö olet arvokas. Voisiko menneeisyyden yrittää hyväksyä. On kovin raskasta elää menneisyydessä. Se rajoittaa tosi paljon nykyisyydessä.

        Ei se ole loppunut vieläkään. Yhdestä kun pääsee eroon niin toinen tulee tilalle ilmeisesti joku saatananpalvonta porukka yhteisellä sopimuksella. Selkeästi sovittua.


    • Anonyymi

      Olet taas ominut tunteita joilla ei ole mitään tekemistä sinun kanssa ja nyt odotat mieheltä yhteydenottoa? Säälittävää

      • Anonyymi

        Mitenkäs tällaisia tunteita oikein omitaan?😂👍 Lukisit joskus ensin mitä katkerana maanisesti tänne ränttäät sketsihahmo. Sivusta


    • Anonyymi

      Enkö minä muka ole jo ottanut, se ettet ymmärtänyt tarkoittaa ettei se ollut sinulle tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Jos jo intuitiivisesti tajuat mitä yritän viestittää niin miksi minun pitäisi pakkomielteisesti jahdata, vaaa on tietenkin että se mikä kuulostaa terveeltä järjeltä ei ehkä ole sitä, ja kenen tehtävä on sitten paljastaa tuo epäterve järki.

    • Anonyymi

      Joo, vika ei aina ole viestissä vaan viesittelyn osapuolissa.

    • Anonyymi

      Kaikkea ei tietenkään kannattais purematta nielläkään, mut katotaan mihin tässä vielä tulee yltäneeksi sun suhtees.

    • Anonyymi

      otin yhteyttä

      nyt olen kuohittu eunukki

      P.RKELE!

      • Anonyymi

        Jotkut ouat cohitut, iotca itzeheidens cohitzit Taiuan waldakunnan tehden.


    • Anonyymi

      Kyllä naisen pitää purra miehen kaulaan rinksu!

    • Anonyymi

      Koska mä en tiedä kaipaatko sä mua 😂 en haluu nolata itteeni

      • Anonyymi

        Sitten sun on varmaan parasta pysyä poissa sen ihmisen elämästä. Toinen menettää asioita siksi kun sä et halua nolata itseäsi. En ole ikinä kuullut mitään yhtä naurettavaa, itsekästä ja raukkamaista.


      • Anonyymi

        Kaipaat naista, mutta et tiedä kaipaako nainen sua. Siksi et tee mitään. Ei naiset yleensä syty tuollaisesta arpomisesta 😄 eli sulle on tärkeämpää säilyttää "kova asenteesi" mikä antaa kylmän ja välinpitämättömän kuvan, kuin toimia naisen silmissä rohkeasti ja päättäväisesti herättäen alkukantaisen himon kun toiminnalla osoitat että kykenet saalistamaan ja ottamaan riskin 😉


    • Anonyymi

      Ei ole helppoa

    • You could live your dream life and make a lot of money above your Imagination with our instant money transfer service and ATM cloned card for cashing out directly from the ATM machine worldwide, we do sell credit cards and bank Logins etc... Order for money transfer at the comfort of your home and get credited.

      Visit https://hackfunding.su for more info.

    • Anonyymi

      En omi enkä usko, että minua koskee, mutta sanon varmuuden vuoksi, että minuun ei saa ottaa yhteyttä 😃 Elämässä pitää olla kohtaloa ja tilanteiden luomaa sattumaa, ei järjestelyjä, suunnitteluprojekteja pelkästään yhteydenoton "suunnittelu", joka vie vuosia, on ihan niin pöljiä.... "Elämä on laiffia" sanoi Matti Nykänen eikä suunnitellut turhia.... 😅 Näin sen pitää ihmissuhteissa mennä. Busineksissä suunnitellaan ja laaditaan eri malleja ja skenaarioita, ei ihmissuhteissa. Piste. Bunkt.

      • Anonyymi

        Ihmissuhteissa ne parhaimmat tiimit muodostuu. Ihmissuhteet eivät toimi itsekseen tai vain niihin heittäytymällä. Suhteiden vaaliminen se vasta työtä onkin. Siinä se se todellinen kiinnostus punnitaan 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhteissa ne parhaimmat tiimit muodostuu. Ihmissuhteet eivät toimi itsekseen tai vain niihin heittäytymällä. Suhteiden vaaliminen se vasta työtä onkin. Siinä se se todellinen kiinnostus punnitaan 😉

        22:53 Kyllä näin on jo olevissa olevilla ihmissuhteilla, ja tietysti myös uusille mahdollisille ihmissuhteille pitää antaa panoksensa, JOS siihen on TAHTOA, mutta aina näin ei ole, ja silloin sitä pitää kunnioittaa.

        Itse en anna "valtaa toisille" päättää, mikä tai kuka ja missä kohtaa "suunniteltua prosessia" Joku haluaa "ottaa tai antaa" . Uusissa ihmissuhteissa haluan "elämän ja sattuman" -summaa tilanteiden mukaan, ei minua "oteta tai anneta". Vissi ero. En myöskään koskaan ole "lämmennyt" järjestettyihin avioliittoihin. Enkä lämpene järjestettyihin tutustumisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        22:53 Kyllä näin on jo olevissa olevilla ihmissuhteilla, ja tietysti myös uusille mahdollisille ihmissuhteille pitää antaa panoksensa, JOS siihen on TAHTOA, mutta aina näin ei ole, ja silloin sitä pitää kunnioittaa.

        Itse en anna "valtaa toisille" päättää, mikä tai kuka ja missä kohtaa "suunniteltua prosessia" Joku haluaa "ottaa tai antaa" . Uusissa ihmissuhteissa haluan "elämän ja sattuman" -summaa tilanteiden mukaan, ei minua "oteta tai anneta". Vissi ero. En myöskään koskaan ole "lämmennyt" järjestettyihin avioliittoihin. Enkä lämpene järjestettyihin tutustumisiin.

        En haluaisi tutustua suhun. Vaikutat ihmiseltä johon ei voisi luottaa kaikissa tilanteissa.


    • Anonyymi

      Venäläinen nainen puras palan toisen naisen sormesta Thaimaassa. Siinä mielessä, kaikki vaihtoehdot on syytä huomioida.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe