Pelkäsin Sinua

Anonyymi-ap

Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää jos vain olisimme tutustuneet toisiimme. Emme tiedä toisistamme mitään joten sen viestin lähettäminen toiselle ei tässä tapauksessa toimi. On jo aivan liian myöhäistä. Olisipa sosiaalista elämää sen verran mitä ihmisillä yleensä, niin tästä olisi paljon helpompaa päästä yli. On tässä ehditty kärsiä jo ihan tarpeeksi ja olen luopunut sinusta lähes kokonaan.

58

2129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Surullista mutta minkäs teen :(

    • Anonyymi

      Aika epärealistinen tarina minun mielestä tuli ei tullut ei tunneta vatta hellll

      • Anonyymi

        Olet oikeasti aika pelottava nainen, varmaan olet prostituoitu mikä perii pärsistänsä velekojaan, minä vaan en mitään muuta sussa, pysy kaukana.

        T.saat yhtyä vaikka muuhun, kaikki sun pyrkimykset menee puuhun, joten hartaita oravia, täällä jätkä, sinähän oletkin hu0ra, kas.

        Se on moro, popsi paskas horo.

        https://m.youtube.com/watch?v=vLIu3DvUbiI


    • Anonyymi

      Voi ei, tuntuipa kurjalta lukea. Minäkin olen liian kauan kärsinyt, kamalaa olisi jos molemmat tahoillaan, kun toinen on avain onneen. Turhuutta ja hyvin surullista. Olisi melkein parempi jos hän ei pitäisi minusta yhtään ja olisi vaikka jo naimisissa, kunhan vain saisin tietää niin pääsisin minäkin eteenpäin, viimein. Niin, ei sitä viestiä oikein voi näin pitkän ajan jälkeen lähettää, kun toisen elämäntilanne pimennossa. Siksi sitä kohtaamista toivonut, sattumaa avuksi.

      • Anonyymi

        Niin ja jatkan vielä tähän sen verran, että kurja että annoit pelon voittaa. Jos olisit edes yrittänyt hänen kanssaan, olisit varmasti silloin huomannut että se olisi turhaa. Maailman luonnollisin asia on rakastaa.


    • Anonyymi

      Sepä se kun kannattaisi vaan ottaa yhteyksiä siihen kaivattuusi niin ainakin 50 % mahdollisuus että saisit rukkaset, parempi sekin kun ei mitään ja sitten ei tarvii edes paeta kun tietää että järki palailee päähän hiljalleen. Aloita siitä ettet edes avaa tätä sivua niin tiput kyllä pian maanpinnalle ja elämä jatkuu.

      • Anonyymi

        Mietin just että olisko nahkarukkaset parempi vai kenties vaikkapa puutarhahanskat?


    • Anonyymi

      Eihän tuossa ole päätä eikä häntää, jos kerran ette tunne. Minä rakastan häntä siksi/siitä huolimatta, että tunnen. Mutta se että niin tunnen, ei muuta mitään. Mikä ei toimi, ei toimi. Sitä on ollut vaikea myöntää ja sen vuoksi on pitkittänyt tuskaa turhan pitkään.

      • Anonyymi

        Toi on muuten jo saavutus, rakastaa toista vaikka jo tuntee hänet. Tohon ei ihan kaikki pysty. Onnea rakkaudellenne.


      • Anonyymi

        Ja jollain tasolla kuitenkin ap tuntee varmasti kohdettaan, jos tästä välittää. Aloituksesta tulee mieleen kuitenkin, että jokin tutustumisen taso on jäänyt tapahtumatta pelk9jen takia. Se on hyvä huomio. Silloin joutuu kohtaamaan omia traumojaan toivottavasti käsittelee myös niitä. Minuakin harmittaa, etten osannut olla toisella tavalla. Olen varmasti rasittava kun vetäydyn tilanteissa, joissa pelkään. En anna silloin itsestäni mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on muuten jo saavutus, rakastaa toista vaikka jo tuntee hänet. Tohon ei ihan kaikki pysty. Onnea rakkaudellenne.

        Kiitos, kiitos. Turha on kieltää tunteensa, kun ne ovat vahvasti olemassa. Olen sitäkin yrittänyt, mutta se on ollut pelkkää itsepetosta. Olen yrittänyt jopa vihata, että pystyisin irrottautumaan. Ei sekään onnistu, vain väliaikaista suuttumusta olen tuntenut. Niinpä olen luovuttanut asian kanssa siten, että tunteet saa olla, vaikka eläisimme sitten täysin erillämme. Pärjään, jos en joudu näkemään, niin se koen tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jollain tasolla kuitenkin ap tuntee varmasti kohdettaan, jos tästä välittää. Aloituksesta tulee mieleen kuitenkin, että jokin tutustumisen taso on jäänyt tapahtumatta pelk9jen takia. Se on hyvä huomio. Silloin joutuu kohtaamaan omia traumojaan toivottavasti käsittelee myös niitä. Minuakin harmittaa, etten osannut olla toisella tavalla. Olen varmasti rasittava kun vetäydyn tilanteissa, joissa pelkään. En anna silloin itsestäni mitään.

        Silloin torjuu ja jopa kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jollain tasolla kuitenkin ap tuntee varmasti kohdettaan, jos tästä välittää. Aloituksesta tulee mieleen kuitenkin, että jokin tutustumisen taso on jäänyt tapahtumatta pelk9jen takia. Se on hyvä huomio. Silloin joutuu kohtaamaan omia traumojaan toivottavasti käsittelee myös niitä. Minuakin harmittaa, etten osannut olla toisella tavalla. Olen varmasti rasittava kun vetäydyn tilanteissa, joissa pelkään. En anna silloin itsestäni mitään.

        Oletko nainen vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen vai mies?

        Jalkovälistä päätellen nainen.


    • Anonyymi

      Tumppasit 7 lausetta.

      Monesko lause on lähinnä totuutta?

    • Anonyymi

      Ei se mitään mies toissavuoden. :)

    • Pelko on sellainen monille, että pistää pakenemaan tai jähmettää. Ei uskalla tehdä mitään, jähmettyy vain vaikka sisimmässään tahtoisikin tehdä ja edetä.

      Ehkä hän ymmärtää, jos joskus selität hänelle pelänneesi?

      • Anonyymi

        Ensin jähmetyin ja kun olin ollut siinä "tilassa" jonkin aikaa niin sitten pakenin. Tarkemmin mietittynä taisin yrittää taistella sitä pelkoa vastaan kun en sentään heti paennut paikalta. Sen tilanteen täytyi vain jotenkin laueta eli joko tutustumalla toiseen tai sitten kieltämällä sen kaiken (minkä siinä tilanteessa tein koska häippäsin). Se oli toistaiseksi ainoa kunnon rakastumisen tunne minkä olen kokenut, oikeastaan out of body experience. Minulla ei ollut aiempaa kokemusta noista tuntemuksista, joten en tiennyt miten päin minun olisi pitänyt olla siinä. En siis välittömästi tunnistanut sitä mistä oli pääni sisällä kyse, mutta se iski nopeasti ja kovaa heti paon jälkeen eli kun pääsin pois siitä paikasta. - Aloittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensin jähmetyin ja kun olin ollut siinä "tilassa" jonkin aikaa niin sitten pakenin. Tarkemmin mietittynä taisin yrittää taistella sitä pelkoa vastaan kun en sentään heti paennut paikalta. Sen tilanteen täytyi vain jotenkin laueta eli joko tutustumalla toiseen tai sitten kieltämällä sen kaiken (minkä siinä tilanteessa tein koska häippäsin). Se oli toistaiseksi ainoa kunnon rakastumisen tunne minkä olen kokenut, oikeastaan out of body experience. Minulla ei ollut aiempaa kokemusta noista tuntemuksista, joten en tiennyt miten päin minun olisi pitänyt olla siinä. En siis välittömästi tunnistanut sitä mistä oli pääni sisällä kyse, mutta se iski nopeasti ja kovaa heti paon jälkeen eli kun pääsin pois siitä paikasta. - Aloittaja.

        Ajan kanssahan nuo usein vasta valkeneekin. No, miten meinaat jatkaa asian käsittelyä tai elämistä sen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin jähmetyin ja kun olin ollut siinä "tilassa" jonkin aikaa niin sitten pakenin. Tarkemmin mietittynä taisin yrittää taistella sitä pelkoa vastaan kun en sentään heti paennut paikalta. Sen tilanteen täytyi vain jotenkin laueta eli joko tutustumalla toiseen tai sitten kieltämällä sen kaiken (minkä siinä tilanteessa tein koska häippäsin). Se oli toistaiseksi ainoa kunnon rakastumisen tunne minkä olen kokenut, oikeastaan out of body experience. Minulla ei ollut aiempaa kokemusta noista tuntemuksista, joten en tiennyt miten päin minun olisi pitänyt olla siinä. En siis välittömästi tunnistanut sitä mistä oli pääni sisällä kyse, mutta se iski nopeasti ja kovaa heti paon jälkeen eli kun pääsin pois siitä paikasta. - Aloittaja.

        Saako kysyä missähän päin tällainen pakeneminen tapahtui? :p


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ajan kanssahan nuo usein vasta valkeneekin. No, miten meinaat jatkaa asian käsittelyä tai elämistä sen kanssa?

        Aika parantaa haavat ja kultaa muistot, väitetään. Ajan kanssa haavat arpeutuvat ja muistot pikemminkin harmaantuvat eli niitä osaa tarkastella neutraalimmin kun tunnesiteet ovat hälventyneet siihen mitä tuli ja pikemminkin, mitä ei tullut tehtyä. Joku voisi sanoa että uutta yritystä vaan kehiin toisten uusien tuttavuuksien kanssa, mutta mitä jos tällaiset kokemukset saavat ihmisen vain vetäytymään entistä enemmän kuoreensa? Ihmisiin on vaikeaa osata luottaa jo muutenkin 😮.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika parantaa haavat ja kultaa muistot, väitetään. Ajan kanssa haavat arpeutuvat ja muistot pikemminkin harmaantuvat eli niitä osaa tarkastella neutraalimmin kun tunnesiteet ovat hälventyneet siihen mitä tuli ja pikemminkin, mitä ei tullut tehtyä. Joku voisi sanoa että uutta yritystä vaan kehiin toisten uusien tuttavuuksien kanssa, mutta mitä jos tällaiset kokemukset saavat ihmisen vain vetäytymään entistä enemmän kuoreensa? Ihmisiin on vaikeaa osata luottaa jo muutenkin 😮.

        Hyviä pohdintoja sinulla. Kyllä moni asia on vähän etäisyyttä asiaan saatuaan, sen jälkeen helpompi käsitellä, kun siinä suurimmassa tunnekuohussa ja mielen myräkässä.

        Tuohan siinä on, että menneisyys ei ihan jätä rauhaan, sieltä kumpuaa niitä syitä ja sattumuksia mitkä vaikuttaa tähänkin päivään.

        On tuokin mahdollista, että imeytyy syvemmälle kuoreensa ja suojelee ikään kuin varulta jo...mulla on itselläni vähän niin, että kaikenlainen tunnepuolen kujeilu ei oikein kiinnosta. Mielummin jökötän siinä tutussa ja turvallisessa tilanteessa, kun otan uusia iskuja itseeni, kun en jaksa niitä vastaanottaa. Joten joo. En ihmettele, jos joku sinne kuoreensa menee ja jääkin.


    • Anonyymi

      Joo pakene vaan henkesi edestä, se on parempi sinulle, ihan vilpittömin mielin sanon tämän Sinulle.

      Otat jonkun kivan ja tavallisen ja alat lisääntymään.

      Ens viikolla aattelin muuten vaihteeksi aiheuttaa tuskaa Sinulle: en viitsi sinun vuoksi ilmaantua paikalle, saat pettyä ja odottaa turhaan ja jos nyt sattumalta nähdään, niin heilutan persettäni sinun edessä niin ettet saa viikkoon unta. Sitten hymyilen viattomasti ja taas syytät itseäsi kaikesta.

      Itse vaan makaan kotona ja ajattelen huvikseni pahaa sinusta.

      Nähdään!❤

      • Anonyymi

        Olipas katkeraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas katkeraa.

        Jos sulle tulee siitä parempi mieli niin anna mennä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulle tulee siitä parempi mieli niin anna mennä vaan.

        No mikä sulle nyt tuli? Loppuiko lemmen hehku?

        Rouva antoi, rouva otti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas katkeraa.

        Minusta on paljon katkerampaa rääpiä trollimiehen itsekirjoittelusta jotain negaatioita mitä kohdentaa reaaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on paljon katkerampaa rääpiä trollimiehen itsekirjoittelusta jotain negaatioita mitä kohdentaa reaaliin.

        Ihminen on kyllä varmuudella mieleltään jotenkin vajaa, jos nämä nähdään❤️- ristiriidat menee läpi tai kokee voivansa mustamaalaata näiden itsereflektiojuryujen kautta yksilöä, sillä periaatteella, että mitä älyttömämpi sisältö sen parempi omalle katkeralle agendalle


      • Anonyymi

        Nauroin tälle kommentille 😂


    • Anonyymi

      Onneksi sulla on backuppina vaimo ja lapsi niin ei tunnu niin pahalta.

      • Anonyymi

        Hyi v****, ei ihme, että sielu irtoo säännöllisesti ruumiistaan🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi v****, ei ihme, että sielu irtoo säännöllisesti ruumiistaan🤣

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Kenelle naiselle menee?

    • Anonyymi

      Aloituksesta kuultaa riittämättömyyden tunne. Kokee, ettei toinen arvosta munlaista kuitenkaan? Pelko ja epäonnistumiset yleisesti tuntuvat enemmän todelta. Pelko estää onnistumisia, kun oma tuntemus ruokkii enemmän epäonnistumisia. Eristäytyminen houkuttelee enemmän.

    • Anonyymi

      Ihan kamala aloitus, ei varmaan ole minulle, mutta itku kurkussa luen. Osuu niin. Et tiedä miten sattuu tuollainen. Hän toimi juuri noin, ja minä kerään 💔palasia. - tienposkesta n

      • Anonyymi

        Korostatko kenties mies omassa päässäsi toisten puolesta näitä merkityksellisyyksiä viestistä, mitä et koskaan lähettänyt? Oikein tienposkessa sijaitsee tunnemiljöö tällä kertaa


    • Anonyymi

      Vattuako pakenit

    • Anonyymi

      Ihan sama. Mitä väliä. Jos mitään ei tee ei mitään ansaitse.

    • Anonyymi

      Jatka ihmeessä vahvojen tunteidesi pelkäämistä jatkossakin that is very good🤭

      • Hei, toi ei ole reilua. Ihmistä on voinut joskus sattua, ei pelko yleensä tyhjästä tule. Ei viittis olla ilkeä?


    • Anonyymi

      Koskaan ei ole liian myöhäistä. Elämä lyhyt - tee nyt se lähestyminen, jos kerran tunteita on!

      • Anonyymi

        Tuollaiset kokemukset varmasti auttavat menettelemään paremmin vastaisuudessa, sillä nyt minulla on enemmän kokemuspohjaista tietoa mistä oli kyse. Jokaiselle meistä tulee ikää vakionopeudella lisää mutta siinä on hyvänä puolena juuri tuo kokemuksen karttuminen. Olen huomannut että vanhemmiten myös välittää entistä vähemmän siitä mitä muut minusta ajattelevat, ja tämä seikka ruokkii sitä että voi niille ihmisille mennä oikeasti juttelemaankin eikä vain mököttää. Siksi en lähde mukaan tämän ketjun niihin kommentteihin joiden avulla minua yritetään painaa alas, sillä minua ei kiinnosta mitkään sanalliset konfliktit. Rakentava palaute on sen sijaan ihan ok. - Aloittaja.


    • Anonyymi

      Aloittaja, miksi sinä pelkäät vahvoja tunteita? Juttele naisen kanssa oikeassa elämässä.
      Nainen rakastaa sinua todennäköisesti hyvin paljon.

    • Anonyymi

      Sen sijaan että olisit ryhdistäytynyt ja ottanut asian hoitaaksesi niin luovutit. Päätös kai sekin.

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin. Täällä vastaava tilanne, mutta naisena pakenin miestä. Sillä erotuksella, että en voi ottaa yhteyttä vaikka haluaisin. Ei ole yhteystietoja. Joten kannustan ottamaan yhteyttä, jos pystyt!

    • Anonyymi

      Hyvät asiat taitaa aina tuntua pelottavilta alkuun ja sekin on luopumista että poistaa muurit itsensä ja muiden väliltä. Tuolla periaatteella ei tutustu ikinä kehenkään siinä mitassa kun se nyt on sitten onkaan mahdollista. Olet tavallaan tehnyt ihmisistä jo kuvitelmissasi liikaakin. Tuollaisia odotuksia on vaikea täyttää. Tai ehkä se on oma itsesi sillä kun lakkaa välittämästä liikaa mitä itselleen tapahtuu voi tapahtua kaikenlaista. Olla enemmän osa kaiken tapahtumista.

    • Anonyymi

      Me asumme yhdessä vielä , ihan vain hetkisen. Luovun sinusta.
      En ymmärrä, mikä näiden vuosien tarkoitus oli. Ehkä oppia luopumaan?

    • Anonyymi

      Mehän asumme yhdessä.

    • Anonyymi

      Tämän lukeminen on sydäntä raastavaa, toivottavasti tämä ei ole minulle😔💔

    • Anonyymi

      Jos olisi sosiaalista elämää niin et jäisi riippumaan näihin mahdollisuuksiin jotka ovat ehkä illuusiota.

    • Anonyymi

      Tiivistit koko palstan yhteen aloitukseen 👍

    • Anonyymi

      Kuinka niin on myöhäistä tutustua? Aloitetaan heti, eikä enää hukata aikaa💋❤

    • Anonyymi

      En tiedä kuka tässä taas hikipiässä miettii minua, mutta vituttaa jos ihan naiseksi eka treffeillä(? No joo?) sanotaan. Kun en itsekkään tiennyt juurikaan mistään vielä mitteen. Ois aika puhua nyt, mutta minäkään en kaipaa kovia iäniä ollenkaan..,,, en edes seksiäkään niin heti tullaan nolaamaan nuin.

    • You could live your dream life and make a lot of money above your Imagination with our instant money transfer service and ATM cloned card for cashing out directly from the ATM machine worldwide, we do sell credit cards and bank Logins etc... Order for money transfer at the comfort of your home and get credited.

      Visit https://hackfunding.su for more info.

    • Anonyymi

      Juoksit karkuun silloin, juokse pois myös nyt.
      MINÄ EN AIO SAALISTAA KETÄÄN!

    • Anonyymi

      Pelko taitaa olla molemminpuolista.

    • Anonyymi

      Minä taas pakenen polkua pitkin metsän siimeksessä. Polkua, jonka laidat ovat täynnä miehiä, jotka yrittävät raiskata minut. Kuulostaa painajaiselta? Minulle se on vain yksi torstai muiden joukossa.

    • Anonyymi

      Joskus tunteet saa aikaan pelon riittämättömyydestä, tuntemaan itsensä pieneksi toisen edessä ja joskus vaan ei heti osaa ottaa siitä hetkestä kiinni vaan se karkaa käsistä..ehkä tilanne tulee kun et osannut odottaa mitään tapahtuvaksi ...ehkä hetki oli liian lyhyt, ettet ehtinyt sanoa "nähdäänkö uudestaan" pienistä asioista joskus kaikki kiinni. Tsemppiä aloittajalle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe