Mulla on ikävä sinua

Anonyymi-ap

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.

44

2434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ottaisit yhteyttä?

      • Anonyymi

        Ei ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdollista.

        Ota somen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota somen kautta.

        En todellakaan kehtaa. Enkä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan kehtaa. Enkä saa.

        Onko sut estetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdollista.

        Mitä sinulle jää jos lopetat unelmoinnin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan kehtaa. Enkä saa.

        Jos hän olisi kiinnostunut olisi kyllä yhteyttä pitänyt tai ottanut
        Jatka elämääsi , hukkaat vain omaa aikaasi


    • Anonyymi

      Teot kertoo ettet halua enää yhteyttä niin sen sinä saat. Oma valinta.

      • Anonyymi

        Ei kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kerro.

        Et tuo ajatuksia ilmi joten


      • Anonyymi

        Hyvä kunnioittaa toisen valintoja, jos ei haluaisi olla missään tekemisissä ja kaikki viittaisi siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kerro.

        Ne nimenomaan kertoo enenpi.
        Eritoten nuoret naiset luulee et romanttiset höpinät on se juttu mikä on olennaista.
        Kun elämää tulee elettyä teot on se asia.

        Tosin kaikilla on myös niitä mielikuvitus ystäviä ...Niitä saa olla Ja haaveilua joita ei oo edes tarkoitettu muuhun ku viihteeksi ja hetkiksi arjen keskelle...
        Niitäkin moni kokematon luulee muuksi
        Kyllä säkin opit vielä.


    • Anonyymi

      Kirje

    • Anonyymi

      Ikävä

    • Anonyymi

      Onko tämä naiselta?

      • Anonyymi

        On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On.

        Miehelle?


    • Anonyymi

      Hyvää yötä nainen ❤️mies pks

    • Anonyymi

      Älä katso. Lopeta heti.

      • Anonyymi

        Oletko sinä sellainen syyntakeeton?


    • Anonyymi

      Iloisuus ja haikeus ovat ihan hyvä yhdistelmä. Itse sain sanottua naiselle melkein kaiken sen, mitä halusinkin ja olo on hyvä, vaikka tiesinkin saavani pakit. Vaikka hymy on vaihtunut välistä kyyneliin, niin olen hänelle kiitollinen kaikesta. Pelkästään hänen hymynsä ajatteleminenkin lämmittää sydäntä ja saa minutkin hymyilemään. Vaikka emme välttämättä kohtaa enää koskaan, on hänellä silti paikka minun sydämessäni.

    • Anonyymi

      Mihin se yhteys katosi?

    • Anonyymi

      Mulla loppui yhden miehen kanssa meseily siihen että se olin AINA minä joka alotti keskustelun.
      Jos toinen ei viitsi kysyä oma-aloitteisesti mitä kuuluu, niin ei se kyllä ole susta kiinnostunut edes kaverina.

      • Anonyymi

        Aivan. Täytyykin muistaa tämä. sivusta.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Minäkin erehdyin pari kertaa laittamaan viestiä tunteideni kohteelle (joka on siis tuttu, mutta oltiin tekemisissä yleensä kasvotusten) nyt kun emme enää kohtaa. Kyllä hän vastasi ja ihan ystävällisesti, mutta huomasin, ettei koe tarvetta olla yhteyksissä. En ole sitten enää häirinnyt. Kyllähän tämä sattuu edelleen, mutta ei siinä muu auta. En voi toista pakottaa vastaamaan tunteisiini, vaikka päälläni seisoisin.


      • Anonyymi

        Ei oo kiinostunu susta selvästi
        Yrittää oikeamin olla kohtelias ja kiva kaveri
        Mies joka haluaa sut on yhteyksissä suhun .


    • Anonyymi

      Suutuit ja hävitit yhteys tiedot miksi no tiedät mistä minut tavottaa tule jutteleen jutellaan kasvotusten

      • Anonyymi

        Sun pitää lähentyä minua


    • Anonyymi

      Semmoista se on. You win some and you lose some. Get over with it.

    • Anonyymi

      Tuletko?

    • Anonyymi

      En voi, yritän

    • Anonyymi

      En päässyt

    • Anonyymi

      Kokeilen uudestaan

    • Anonyymi

      Estyin

    • Anonyymi

      Tätähän se on, ja varsin usein naisilla, kun on tilaisuus, niin ennemmin leikitään miesten tunteilla, ja loukataan syväsi. Vuosien päästä tullaan ruikuttamaan somen palstoille, ja ihmetellään miksi sillä ensirakkaudella on nyt kylmät tunteet.

      Pikku neuvo kaikille sukupuoleen katsomatta, kun teillä on tilaisuus, käyttäkää se, älkää leikkikö, älkäkä paskaakaan välittäkö, mitä muut ajattelee, jos osoitat kiinnostusta toista kohtaan, minulle se on jo liian myöhäistä.

    • Anonyymi

      Itse tiedät enää ei ota yhteys. Miksi piinat itseäsi? Hanki elämä ja jatka matkaasi.

    • Anonyymi

      Mihin se yhteys katosi?

      • Anonyymi

        Estoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Estoon.

        Sitten tämä ei kosketa. Täällä on vain hiljaista, yhteys on auki.


    • You could live your dream life and make a lot of money above your Imagination with our instant money transfer service and ATM cloned card for cashing out directly from the ATM machine worldwide, we do sell credit cards and bank Logins etc... Order for money transfer at the comfort of your home and get credited.

      Visit https://hackfunding.su for more info.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ap:llä on sama ongelma kuin minulla.
      Syssä sitten varmaan on eroavuuksia.
      Minä en osannut tarttua tilaisuuteen jota minulle tarjottiin.
      Naisen johon olisin halunnut tutustua olisi ollut tilaisuus vaan en tarttunut siihen.

      • Anonyymi

        Elämä on valintoja.


    • Anonyymi

      Tulee tapaamaan minua vanhan vedenpuhdistamon taakse. Tai oikeastaan... en ole siellä, mutta kirjoitan sinulle viestin siihen metalliseen kaiteeseen, joka on siinä betonilla laitoksen takana, aidatulla alueella. Aidassa on reikä lännen puolella. Käy siitä! Asvaltilla heti siinä aukon edessä on iso lohjennut pala. Katso sen alle. Minullakin on ikävä sinua!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe