Kun siinä hoitolaitoksessa jossa odottelen kuolemaa on ollut tapa, terveyteni ylläpitoon tarvittavien, minun käyttööni määrättyjen lääkkeiden, aliannosteleminen, eli lääkkeiden avulla pyritty lyhentämään elinikää. Siten, ettei jokaisella lääkeannostelulla a haluta antaa kaikkia tarvittavia lääkkeitä ja terveydestäni vastuussa oleva lääkäri on saanut jättää minut ilman, minun elämäni jatkuvuudelle tärkeää läkettä, jota saadakseni olen joutunut käymään päivystävällä terveydenhoito asemalla saadakseni lääkettä käyttööni.
Että kun ihmettelen sitä, miten tälläinen ihmisten tappaminen tapa on sallittua ? Kun olen pyytänyt saada terveydenhoitooni apua niin, että terveydenhoitoni saisi muutettua terveyteni ja hyvinvointini ylläpitämiseen tähtääväksi niin, kukaan ei ole auttanut, että kaikki sallivat lääkkeiden aliannostelujen avulle kansalaisten kuoletukset? Että sellaiset kun Potilasasiamies, Vanhus asia valtuutettu, oikeusasiamies, Valvira, kun kukaan ei ole auttanut niin, olen utelias saada tietää, onko joku saanut tarvitessaan apua terveydenhoitonsa ja mistä apua on saatu?
Onko joku ihan oikeasti saanut terveydenhoitoonsa apua sitä tarvitessaan/pyytäessään?
1
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368