Antero Laukkanen kävi tänään eduskunnassa - hän on edelleen parantumattomasti sairas

Anonyymi-ap

25

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se tuppaa vaan niin olemaan rukouksen parantavasta voimasta huolimatta.

    • Anonyymi

      Jos Henri Puumala oli tämän tarinan takana, niin hän on todistetusti väärä profeetta.

    • Anonyymi

      Henri Puumalana esiintyy joku, joka ei todellakaan ole profeetta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kastelkaa jo kiiruusti se Profeetta Elian Alttari ja kaivakaa vielä ojakin ympärillensä.
        Huutakaa sitten kukin omaa jumalaanne.


    • Anonyymi

      Tuom.10:11-14 Ja Herra vastasi israelilaisille: Eivätkö egyptiläiset, amorilaiset, ammonilaiset, filistealaiset, siidonilaiset, amalekilaiset ja maaonilaiset sortaneet teitä, ja kun te huusitte minua, enkö minä pelastanut teitä heidän käsistänsä. Mutta te hylkäsitte minut ja palvelitte nuita jumalia; sentähden en minä enää teitä pelasta. Menkää ja huutakaa avuksenne niitä jumalia, jotka olette valinneet; pelastakoot ne teidät ahdinkonne aikana.

    • Anonyymi

      Jer.3:6-12 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian päivänä: Oletko nähnyt, mitä tuo luopiovaimo, Israel, on tehnyt? Hän kuljeskeli kaikilla korkeilla vuorilla ja kaikkien viheriäin puitten alla ja harjoitti siellä haureutta. Ja minä sanoin, sittenkuin hän oli kaiken tämän tehnyt: Palaja minun tyköni. Mutta hän ei palannut. Ja hänen sisarensa Juuda, tuo uskoton, näki sen. Ja minä näin, että vaikka minä olin lähettänyt pois tuon luopiovaimon, Israelin, juuri sen tähden, että hän oli tehnyt aviorikoksen, ja olin annatut hänelle erokirjan, ei kuitenkaan uskoton Juuda, hänen sisarensa, peljännyt, vaan meni ja harjoitti haureutta hänkin. Ja haureutensa huudolla hän saastutti maan, ja hän teki aviorikoksen kiven ja puun kanssa. Ja kaikesta tästäkin huolimatta hänen sisarensa Juuda, tuo uskoton, ei palannut minun tyköni kaikesta sydämestään, vaan petollisesti, sanoo Herra. Ja Herra sanoi minulle: Luopiovaimo Israel on osoittautunut vanhurskaammaksi kuin Juuda, tuo uskoton. Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää sykistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Jumalamme Sana On Varma ja Iankaikkinen.


    • Anonyymi

      Antero "Mooses" Laukkasen als-sairaus On Parannettu kalevalan päivänä 2023.
      Jumalamme On Uskollinen.
      Katsokaa Kristuksen Suuruutta,älkääkä omaanne.

      • Anonyymi

        Tämä tieto ei pidä paikkansa.


    • Anonyymi

      Laukkasella on selkeästi menestysteologista ajattelua suhteessa parantumiseen. Uskon päämäärä on sielujen pelastus eikä ruummiin terveys. Kaikki eivät parane ja siihen uskovainenkin joutuu tyytymään.

      https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/antero-laukkanen-rukoili-kuin-jeesus-getsemanessa-isa-ota-pois-tama-typera-malja/
      Minulla on uskoa vuoren verran, mutta sinapinsiemen ei siirry minnekään. Mitäs sitten tehdään? Nostetaan kädet pystyyn. Tämä on jotain, mitä en osaa selittää ja ymmärtää. Jumala tahtoo parantaa ja Raamattu sanoo, että Hän on jo parantanut. Miksi se ei mulla toteudu?

      • Anonyymi

        David Petts on kirjoittanut hyvän Aikamedian julkaiseman kirjan Raamattu ja parantuminen ja siinä on käsitelty 1. Piet 2:24. Se Raamatun kohta ei viittaa siinä ruumiilliseen parantumiseen vaan hengelliseen eheytymiseen. Mennarit ovat väärässä.


    • Anonyymi

      Noniin Helluntailaiset parantajat / rukoilijat! siis kaikki suurisuut! TV esiintyjät!

      Miksi Antero Laukkanen ei ole parantunut?

      Raamattu on täynnä ihmeellisiä parantumiskokemuksia!

      • Anonyymi

        Ei tullut nuoresta kuurostakaan kuulevaa, kun veimme hänet Yli Vainion kokoukseen. Yli Vainio rukoili, mutta kuuro pysyi kuurona. Tämä oli ainoa kerta kun kävimme Niilon kokouksessa.


    • Anonyymi

      Jeesus kantoi Laukkasen sairauden ristille. Jeesuksen haavojen kautta Laukkanen on parantunut. Mutta Laukkanen ei ole syystä tai toisesta kyennyt ottamaan vastaa terveyttä. Samoin, vaikka Jeesus kantoi jokaisen ihmisen synnit ristille, niin suurin osa ihmistä elää ja synnissä eikä koskaan ota vastaa pelastusta, vaan synnissä eläen päätyvät ikuiseen kadotukseen.
      Jeesus "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut".

      • Anonyymi

        Lahkolaisilla, kuten helluntailaisuudessa ei ole ollenkaan sitä vanhaa kristittyjen kastetta, jossa Jumala pesee synnit pois ja katkaisee perisynnin kadotustuomion.

        Hellareiden käännynnäiskaste on pelkkä vesikaste, proselyyttikaste.

        Ja toinen hurmoshenkien valtaan joutuminen, jota he pitävät kasteenaan, sehän on pelkkä henkimaailman ilmiö.


    • Anonyymi

      "Laukkanen sanoo antaneensa koko elämänsä Jumalalle. Mutta nyt kyseessä on kuolema.
      – Uskoni siihen, että Jumala voi parantaa minut, on vuoren kokoinen. Se on niin suuri, että kohta minä siirrän Ahvenanmaan Norjaan. Paraneminen ei ole uskosta eikä rukousten määrästä kiinni. Se on kiinni siitä, mikä on Jumalan suunnitelma – ja sitä hän ei ole kertonut.”

      Laukkasen oma usko ei ole viimeinen sana.
      Hän ei ole oppinut kai sitä, mitä Jeesus osoitti Getsemanessa:

      "ota minulta pois tämä malja.... mutta - "ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä." ( Matt 26:39)

      Useinkaan Jumala EI KERRO syitä ja selityksiä? Perillä taivaassa moni asia vasta valkenee..

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17918767/emantero-laukkanenem--heratyshuuto----

      • Anonyymi

        Helluntailaiset pitävät käännyttämälä aikaansaatua päänuskoa pelastavana uskona.

        Raamatun mukaa sellainen kuulosta tuleva päänusko on tyhjänpäiväistä ja kuollutta uskoa.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset pitävät käännyttämälä aikaansaatua päänuskoa pelastavana uskona.

        Raamatun mukaa sellainen kuulosta tuleva päänusko on tyhjänpäiväistä ja kuollutta uskoa.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.

        Ilm. 16:14 "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"


    • Anonyymi

      Antero Laukkanen koettaa elää utopiassa. Sanoo 19.3.2023 videolla että sairastaa tautia ALS, johon voi kuolla. Ei voi, vaan tautiin varmasti lopuksi kuolee, koska ikävä kyllä parantumiskeinoja ei ole löydetty. Noin 3-4 vuotta sairastumisesta maksimissaan voi selviytyä. Ehkä Laukkanen menestysteologian ja bisneskrisillisyyden piireihin kuuluvana - olettaa että hän olisi se joka saisi paistatella parrasvaloissa, ihmepantumisen mallina!

      No, toki Jumalalle on kaikki mahdollista. Toki.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset kieltää koko perisynnin. Ette suinkaan kuole, vaan tulette yhtä viisaiksi kuin Jumala.

      Aadam ja Kristus
      Room.5: 12
      Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman.
      Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä.
      [1. Moos. 2:17, 3:6,19; Ps. 51:7]

      Yhden ihmisen tottelemattomuuden teon seurauksena kaikki tulivat syntisiksi.

      Yhden ihmisen tottelemattomuuden teon seurauksena kaikki tulivat kadotustuomion alaisiksi.

    • Anonyymi

      Helluntailaisten opin mukaan he ovat syntyissään täysin vapaita perisynin kirouksista ja täysin synnittömiä kuten Jeesuskin oli.

      • Anonyymi

        Eksytyksiä on joka lajia!


    • Anonyymi

      Niitä on nähty ja nähdään lisää!

    • Anonyymi

      No,miten menee?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe