Antero Laukkanen kävi tänään eduskunnassa - hän on edelleen parantumattomasti sairas

Anonyymi-ap

12

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se tuppaa vaan niin olemaan rukouksen parantavasta voimasta huolimatta.

• Anonyymi

Jos Henri Puumala oli tämän tarinan takana, niin hän on todistetusti väärä profeetta.

• Anonyymi

Henri Puumalana esiintyy joku, joka ei todellakaan ole profeetta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kastelkaa jo kiiruusti se Profeetta Elian Alttari ja kaivakaa vielä ojakin ympärillensä.
        Huutakaa sitten kukin omaa jumalaanne.

• Anonyymi

Tuom.10:11-14 Ja Herra vastasi israelilaisille: Eivätkö egyptiläiset, amorilaiset, ammonilaiset, filistealaiset, siidonilaiset, amalekilaiset ja maaonilaiset sortaneet teitä, ja kun te huusitte minua, enkö minä pelastanut teitä heidän käsistänsä. Mutta te hylkäsitte minut ja palvelitte nuita jumalia; sentähden en minä enää teitä pelasta. Menkää ja huutakaa avuksenne niitä jumalia, jotka olette valinneet; pelastakoot ne teidät ahdinkonne aikana.

• Anonyymi

Jer.3:6-12 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian päivänä: Oletko nähnyt, mitä tuo luopiovaimo, Israel, on tehnyt? Hän kuljeskeli kaikilla korkeilla vuorilla ja kaikkien viheriäin puitten alla ja harjoitti siellä haureutta. Ja minä sanoin, sittenkuin hän oli kaiken tämän tehnyt: Palaja minun tyköni. Mutta hän ei palannut. Ja hänen sisarensa Juuda, tuo uskoton, näki sen. Ja minä näin, että vaikka minä olin lähettänyt pois tuon luopiovaimon, Israelin, juuri sen tähden, että hän oli tehnyt aviorikoksen, ja olin annatut hänelle erokirjan, ei kuitenkaan uskoton Juuda, hänen sisarensa, peljännyt, vaan meni ja harjoitti haureutta hänkin. Ja haureutensa huudolla hän saastutti maan, ja hän teki aviorikoksen kiven ja puun kanssa. Ja kaikesta tästäkin huolimatta hänen sisarensa Juuda, tuo uskoton, ei palannut minun tyköni kaikesta sydämestään, vaan petollisesti, sanoo Herra. Ja Herra sanoi minulle: Luopiovaimo Israel on osoittautunut vanhurskaammaksi kuin Juuda, tuo uskoton. Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää sykistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

• Anonyymi

Jumalamme Sana On Varma ja Iankaikkinen.

• Anonyymi

Antero "Mooses" Laukkasen als-sairaus On Parannettu kalevalan päivänä 2023.
      Jumalamme On Uskollinen.
      Katsokaa Kristuksen Suuruutta,älkääkä omaanne.

• Anonyymi

Tämä tieto ei pidä paikkansa.

• Anonyymi

Laukkasella on selkeästi menestysteologista ajattelua suhteessa parantumiseen. Uskon päämäärä on sielujen pelastus eikä ruummiin terveys. Kaikki eivät parane ja siihen uskovainenkin joutuu tyytymään.

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/antero-laukkanen-rukoili-kuin-jeesus-getsemanessa-isa-ota-pois-tama-typera-malja/
      Minulla on uskoa vuoren verran, mutta sinapinsiemen ei siirry minnekään. Mitäs sitten tehdään? Nostetaan kädet pystyyn. Tämä on jotain, mitä en osaa selittää ja ymmärtää. Jumala tahtoo parantaa ja Raamattu sanoo, että Hän on jo parantanut. Miksi se ei mulla toteudu?

• Anonyymi

David Petts on kirjoittanut hyvän Aikamedian julkaiseman kirjan Raamattu ja parantuminen ja siinä on käsitelty 1. Piet 2:24. Se Raamatun kohta ei viittaa siinä ruumiilliseen parantumiseen vaan hengelliseen eheytymiseen. Mennarit ovat väärässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jasmin Voutilainen poistui kuvioista.

No, salkkarit on muutenkin huono ohjelma ollut jo vuosia.
      Maailman menoa
      299
      29755
    2. Jasmin Voutilainen is dead!

Näyttelijä kuoli 27-vuotiaana, muusikkoiässä. Osanotto suruun. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html
      Maailman menoa
      95
      15194
    3. Jasmin Voutilainen on kuollut

Ainon alkuperäinen näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut.
      Salatut elämät
      68
      13212
    4. Jasmin Voutilainen kuoli vain 27-vuotiaana - Kirjoitti pahaenteisesti somessa: "Jos menet pois..."

Jasmin Voutilainen lähti tästä maailmasta aivan liian nuorena, vain 27-vuotiaana. Näyttelijätär oli kertonut avoimesti saaneensa törkeää arvostelua u
      Maailman menoa
      50
      2623
    5. Martinalla on tänäänkin liikunnallinen päivä

Ei makaa krapulassa vaan liikkuu monipuolisesti ja pysyy näin ollen hyvässä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      733
      2239
    6. MILLOIN AIOT MYÖNTÄÄ ITSELLESI SEN IKÄVÄN,

jota tunnet minua kohtaan? Tekeekö vaikeaa uskoa, että asia todellakin on niin? Vaikka muuta väität itsellesi ja muille, tiedät kuitenkin syvällä sydä
      Ikävä
      252
      1933
    7. Milloin meinasit kertoa kaivatullesi

että hän on kaivattusi ja sinulla on lämpöisiä tunteita häntä kohtaan?
      Ikävä
      147
      1833
    8. No mitä ihmeen hyötyä Natosta nyt Suomelle sitten oikein on?

Venäjän uhka ei kumminkaan nyt muuttunut miksikään, olemme nyt Naton eturintama ja Venäjän ensi-iskujen kohde. Ydinase iskuissa Suomi häviää maailmank
      NATO
      741
      1312
    9. Miksi paha saa elää, mutta hyvä kuolee

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html "Näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut 27-vuotiaana Salatut elämät -tähti on menehtynyt."
      Sinkut
      42
      1301
    10. Miksi ihminen ei saisi olla ihan normaali hetero?

Miksi homottajat yrittävät tehdä kaikista homoja?
      Luterilaisuus
      440
      1150
    Aihe