Asiakaspalvelun ammattilainen
Taksi kotivuori
33
2362
Vastaukset
- Anonyymi
☆Karaoke☆taxi☆ ?
- Anonyymi
Ennemmin kävelen
- Anonyymi
Höpö höpö omakehu haiseeee
- Anonyymi
Että minä olen Joukojen joukon jatkona…
- Anonyymi
Aina kun näkee sen niin tulee mieleen vanha valokuvaliikkeen mainos,siinähän oli joku lintu🤔
- Anonyymi
Mitä vikaa muka tässä taksimiehessä on? Ei mitään.
- Anonyymi
Ei mitään vikaa, saisi moni muu ottaa oppia miten asiakkaita palvellaan. Jatkakaa samaan malliin 👍🏻 Antaa rakkien haukkua, tuollaisilla kirjoittajilla ei ole omaa elämää ja eivät ole henkisesti terveitä! Ja hyvin huomaa tällä Nurmes sivustolla että yleensä niistä ihmisistä kirjoitetaan negatiivista ja kaikkea sairasta jotka oikeasti ovat yrittelijäitä ja menestyvät elämässään. Kateus on se perisynneistä pahin..
- Anonyymi
Kohtelias asiakaspalvelija🌹.
- Anonyymi
Onko nurmeksessa vielä se karaoke taksi
- Anonyymi
Yrittäjä on lopettanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjä on lopettanut
Ei kai ihtiänsä.
- Anonyymi
Mahtava palvelu
- Anonyymi
Ammattimies
- Anonyymi
Hieno mies
- Anonyymi
Menevän taksit nurmeksessa kaikki kuskit ammattimiehiä
- Anonyymi
Mutta minkä ammatin? 😂😅🤣
- Anonyymi
Taksi ymmärrätkö taksi älykkö ei ymmärrä
- Anonyymi
mikä nurmeksen paras taksari?
- Anonyymi
Arin☆karaoke ☆party☆
- Anonyymi
Eipä kaikki naisasiakkaat olleet tyytyväisiä. Tiedä sitten onko totta vai ei....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kaikki naisasiakkaat olleet tyytyväisiä. Tiedä sitten onko totta vai ei....
Karaoke taksia tarkoitin.
- Anonyymi
Onko samoja valovuoria Lieksassa
- Anonyymi
Juoruvuoria Lieksassa
- Anonyymi
Tarkoitatko ” himakukkula” olihan niitä sielläkin!
- Anonyymi
Lieksassa lisää
- Anonyymi
Volvo on biili
- Anonyymi
No onhan se vähän itseään kehuvat ja itsestään tykkäävä mutta mitäs siitä! Ei siitä kannata välittää.
- Anonyymi
Oma kiva paras kiva
- Anonyymi
Kai se on yhtä ammattimies kuin muutkin taksarit. Omakehu kyllä vähän häiritsee mutta antaa miehen puhua, aika menee rattoisasti kun kuuntelee miehen puhetta!
- Anonyymi
Lopeta. Kellään ei luulisi olevan mitään tarvetta nälviä. Mutta niinkö ollaan kateellisia joka asiasta? Kato peiliin, ennenkuin toisia nälvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta. Kellään ei luulisi olevan mitään tarvetta nälviä. Mutta niinkö ollaan kateellisia joka asiasta? Kato peiliin, ennenkuin toisia nälvit.
No minähän kehuin että ammattimies siinä missä muutkin! Ja aika kuluu rattoisasti kun kuuntelee hänen puheitaan!
- Anonyymi
Juorujen levittäminen ei kuuluisi siihen ammattiin.
- Anonyymi
Ei ole harvinaista juorujen levittäminen . Väitän että 90 prosenttia taksimiehet juoruaa asiakkaistaan . Kokemusta on! Joskus tahallaan testasin kertomalla ei tosia juttuja omista asioista niin eiköhän viikon kuluttua koko kylä tiesi!
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/543856019211025Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s5222813Yksinasumisen tukeminen lopetettava
Mukavuudenhaluiset köyhät haluavat asua kalliisti yksin. No ei se mitään, jos maksavat itse asumisensa. Mutta kun eivät. Kun lopetetaan asumistukie4212068Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j151891Oulaisten kaupunki päätti henkilöstön muutosneuvotteluista
Näinhän tässä kävi, Oulaisten kaupunki päätti henkilöstön muutosneuvotteluista. Kaupunginhallitus päätti, että Vahva Oulainen -toimenpideohjelma edell231129Näetkö usein häntä?
Itse nään harmittavan harvoin ja vain vilaukselta. Ne harvat kerrat kuitenkin on tuonut pienen ajan iloa. Toivon koko ajan jotain kohtaamista, missä p50891HS Gallup: kokoomuksen kannatus enää 19,8 %
KOK: 19,8 % PS: 19,2 % SDP: 19,2 % Kolmen kärki alkaa olla melkoisen tasainen. Aivan kuten viime vaaleissakin. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000208890Keklu heilui
Ylivieskassa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb124d34-19f1-448b-aabe-46ece8d00dfa19823