Mitä ne ovat yleisluontoisesti?
On syytä nyt miettiä ja perehtyä vahvuuksiisi...
39
94
Vastaukset
- Anonyymi
Muotokieli eleet ilmeet subventiot realismin äly?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17768023S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jumpalla käyminen?
- Anonyymi
Autonominen käytös?
- Anonyymi
Herttainen, kärsimyskykyinen, passivisaggressiivinen.
- Anonyymi
Tässä maailmamantilanteessa ylivaltainen kyky
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä maailmamantilanteessa ylivaltainen kyky
Kyllä kyllä 🤭
- Anonyymi
Etunimen etukirjain?
- Anonyymi
Paha kysymys edellinen ...
- Anonyymi
Kaikista pahin
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä!
Pieni ego ja suuri sielu. Saattaa olla toisinpäinkin, en ikinä muista 🤔
- Anonyymi
Ogo piti potkasta kyydistä jo ajat si kun mahduttu edes samaan autoon samaan aikaan ja sielu on vain kaunis kuvitelma kukaan meistä ei sellaista omista tai omaa
Anonyymi kirjoitti:
Ogo piti potkasta kyydistä jo ajat si kun mahduttu edes samaan autoon samaan aikaan ja sielu on vain kaunis kuvitelma kukaan meistä ei sellaista omista tai omaa
Kukin taivaltaa omaa matkaansa oman elämänkatsomuksensa mukaisesti. Toisten elämänkatsomukseen kuuluu käsite sielu ja toisten ei, eipä siinä sen kummempaa, pitäköön kumpikin koulukunta kiinni omasta katsannostaan, kunnes ehkä toisin (tai todeksi) todistetaan.
- Anonyymi
Mahtavaa öitä
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Hienoa, kiitos palsta psykologille arvioinnista:)
- Anonyymi
Joo on
- Anonyymi
Suihinotto
- Anonyymi
...
Ei tarvitse miettiä, tunnen itseni.
Mitkä ovat omat vahvuutesi ja ominaisuutesi? - Anonyymi
Lopeta se TV:n katselu Subilta.
- Anonyymi
Olen ihastuttava!
- Anonyymi
Työkavereilta saatua palautetta:
Iloinen, auttavainen, valoisa, ei puhu pahaa toisista, huumorintajuinen, empaattinen. - Anonyymi
Omasta mielestäni mulla on hyvin vähän vahvuuksia pääsääntöisesti kuhan ny jotain touhuilen et aika kuluu
- Anonyymi
Minulla on jo työpaikka.
- Anonyymi
Mitähän ne hänellä olisi, ehkäpä hän on analyyttinen, mietteliäs, huumorintajuinen,
tarkkaileva, johdatteleva, pitkäjänteinen. Yrittää mieluummin saada muut puhumaan kuin että itse kertoisi. Näin ehkä yleisluonteisesti..- Anonyymi
Toi vois melkein olla mä 🤭
- Anonyymi
Rienausta
- Anonyymi
Miksi perehtyä jonkun vahvuuksiin?
Miksi et perehdy omiin vahvuuksiisi.
Mitä kenenkään vahvuukset sinulle kuuluvat? - Anonyymi
Äreät perintögeenit.
Rauhallinen, tunnollinen, herkkä, uskollinen, huumorintajuinen, tarkkailija, analyyttinen, empaattinen, taiteellinen, luova, vahva ja periksiantamaton.
- Anonyymi
Miksi luettelit minut??
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luettelit minut??
Ai kenet? Luettelin itseni. Ollaanko samanlaisia?
- Anonyymi
Puuhoroskoopin mukaan olen vaahtera
Mieleltään itsenäinen Vaahtera ei ole mikään tavallinen puu. Täynnä mielikuvitusta ja omaperäisyyttä Vaahtera janoaa jatkuvasti uusia kokemuksia ja hänet löytää usein sieltä missä tapahtuu. Vaikka Vaahtera on luonteeltaan ujo ja pidättyväinen, jopa hermostuneisuuteen asti, löytyy hänestä myös aimo annos ylpeyttä, kunnianhimoa ja itseensä tyytyväisyyttä, koska vaikutuksen tekeminen muihin ihmisiin on hänelle tärkeää. Hyvä muisti ja kyky oppia nopeasti eivät ikävä kyllä auta häntä hänen ongelmissaan ja monimutkaisessa rakkauselämässään.
Voima: Hän, joka on vahva, huolehtii heikoista – riitaisa enkeli.- Anonyymi
Teksti on ristiriitaista luettelit paljon ominaisuuksia jotka riitelisivät keskenään jos ne olisi yhdessä ja samassa henkilössä
- Anonyymi
Kettuilun suamenmestari välillä hirvittää ittiäki
- Anonyymi
Hopialle jäisit vähintään jos mun kanssa yrittäsit tuosa lajissa ottaa erää
- Anonyymi
Rauhallinen, lempeä, huolehtiva, huolellinen, huumorintajuinen, pitkäjänteinen ,esteettinen ihminen, oikeudenmukainen , ymmärtäväinen.
- Anonyymi
En tiedä eikä kiinnosta mutta sen voin sulle ainakin luvata et niitä on miljoona vähintäänkin enemmän kun sulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5362928Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3091999Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391966Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111647- 801345
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29977- 47936