buenas noches preciosa

Ihana vehnätukka söpikseni. 😊❤️

86

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sulla palstalla uusi ihastus?

      • Ei ole uutta. 😌


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole uutta. 😌

        Nätisti puhut söpiksestä😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nätisti puhut söpiksestä😊

        Kiva 😊🥰


    • Anonyymi

      En voi ymmärtää miksi prinssi ei voi ajatella heitä jotka on hänen elämässään. Vaikka olis kuinka rakastunut yksipuoleisesti niin voisko keskittää energian niin ihmisiin jotka on elämässä mukana ei tyttöön jota ei kiinnosta prinssi. Vaikka kuinka prinssi vuodattais millä kielellä tahansa rakkauttaa niin ei se tyttö ota yhteyttä. Sairasta palvomista prinssiltä.

      • Voi kuule. Minä olen läheisteni kanssa tiivisti yhteydessä lähes joka päivä. Ei neidon palvominen ole ollut keltään pois. Ei ole haitannut työtäni, eikä harrastuksiani. Ihan normaalia elämää olen pystynyt elämään kaikesta huolimatta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi kuule. Minä olen läheisteni kanssa tiivisti yhteydessä lähes joka päivä. Ei neidon palvominen ole ollut keltään pois. Ei ole haitannut työtäni, eikä harrastuksiani. Ihan normaalia elämää olen pystynyt elämään kaikesta huolimatta.

        Sä kerroit yksi päivä töissä ollessasi että itku on lähellä,Tapahtuiko töissä jotain kun itku oli lähellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä kerroit yksi päivä töissä ollessasi että itku on lähellä,Tapahtuiko töissä jotain kun itku oli lähellä?

        Olin silloin maissa. Omat ajatukset vain sai sen aikaan... Liikaa negaa...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olin silloin maissa. Omat ajatukset vain sai sen aikaan... Liikaa negaa...

        Eli sä oot onnellinen tässä yksipuoleissa rakkaudessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä oot onnellinen tässä yksipuoleissa rakkaudessa?

        Ei, kyllä tahtoisin että olisi kaksipuoleista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei, kyllä tahtoisin että olisi kaksipuoleista.

        No miksi 19-vuotias tyttö ei rakasta 50 vuotiasta? Mikä sun mielestä on syys ettei tyttö rakasta sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi 19-vuotias tyttö ei rakasta 50 vuotiasta? Mikä sun mielestä on syys ettei tyttö rakasta sua.

        Mistä tiedät, ettei rakasta?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mistä tiedät, ettei rakasta?

        No miksi on some estot ja miksi ei ole ottanut yhteyttä? sä meinaat että hän rakastaa sua vaikka hän on laittanut some estot.Hänellä on ollut kaksi vuotta aikaa ottaa suhun yhteyttä jos rakastaa sua. Miksi ei ole ottanut yhteyttä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mistä tiedät, ettei rakasta?

        Siitä että sut on estetty. Ja siitä ettei se teini ota yhteyttä. Onhan tuo nyt päivän selvää. Täytyy olla aika yksinkertainen, että kuvittelee muuta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei, kyllä tahtoisin että olisi kaksipuoleista.

        Ottakaa heti mukaan kolmaspyörä.

        Tai reilua gang-ryhmäseksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa heti mukaan kolmaspyörä.

        Tai reilua gang-ryhmäseksiä.

        Olisi nyt edes se toinenkin ensin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi kuule. Minä olen läheisteni kanssa tiivisti yhteydessä lähes joka päivä. Ei neidon palvominen ole ollut keltään pois. Ei ole haitannut työtäni, eikä harrastuksiani. Ihan normaalia elämää olen pystynyt elämään kaikesta huolimatta.

        On se kumma jos tämä on normaalia elämää että suurimman osan päivästäsi valitat täällä vai hoituuko se lastesi kanssa yhteydenpitokin tätä kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma jos tämä on normaalia elämää että suurimman osan päivästäsi valitat täällä vai hoituuko se lastesi kanssa yhteydenpitokin tätä kautta

        Tapaan rinssin, minun, omaa lastani, 23 v tytärtä, pari kolme kertaa vuodessa.


    • Aishiteru wa! 🥰

    • Anonyymi

      Onko prinssillä käsitystä koska tyttö ottais yhteyttä? Kait sulla joku käsitys on kun hän ottaa yhteyttä.

      • Mistä minulla sellaista tietoa olisi?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mistä minulla sellaista tietoa olisi?

        No koska sä joka päivä vuodatat rakkautta niin pakkohan sulla on joku käsitys olla koska tyttö ottaa yhteyttä. Sä olet aika varma että hän lukee sun vuodatuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No koska sä joka päivä vuodatat rakkautta niin pakkohan sulla on joku käsitys olla koska tyttö ottaa yhteyttä. Sä olet aika varma että hän lukee sun vuodatuksia.

        Ainakin toivon niin. Enhän voi täysin varma olla. Jospa hän näyttäisi minulle merkin jossain minulle, että hän lukee ja välittää...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ainakin toivon niin. Enhän voi täysin varma olla. Jospa hän näyttäisi minulle merkin jossain minulle, että hän lukee ja välittää...

        Ei näytä. Lopeta jo tuo vöyhötys.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ainakin toivon niin. Enhän voi täysin varma olla. Jospa hän näyttäisi minulle merkin jossain minulle, että hän lukee ja välittää...

        Sä oot jo monta kuukautta vouhottanut hänestä täällä. Sun oma vika kun menit hukkaa hänen puhelinnumeron. Miten sä voi hukata sun rakkaan puhelinnumeron. tytön jota palvot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot jo monta kuukautta vouhottanut hänestä täällä. Sun oma vika kun menit hukkaa hänen puhelinnumeron. Miten sä voi hukata sun rakkaan puhelinnumeron. tytön jota palvot.

        En tarkoita että olen hävittänyt sen, vaan en muista millä nimellä se on, jos se on mulla puhelimessa... Siis jos on.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En tarkoita että olen hävittänyt sen, vaan en muista millä nimellä se on, jos se on mulla puhelimessa... Siis jos on.

        Niin, ei sulla edes ole sitä. Olet muutaman sanan vaihtanut töissä sen kanssa. Nolo mies olet.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En tarkoita että olen hävittänyt sen, vaan en muista millä nimellä se on, jos se on mulla puhelimessa... Siis jos on.

        Siis sä et osaa käyttää sun puhelinta ja katsoa kenen puhelinnumeroita sulla on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sä et osaa käyttää sun puhelinta ja katsoa kenen puhelinnumeroita sulla on?

        No ei mulla varmaan oo sitä. En ole häneltä saanut ja on salainen numero...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No ei mulla varmaan oo sitä. En ole häneltä saanut ja on salainen numero...

        no miksi sä oot sanonut että sulla on hänen puhelinnumero.Oot kova valehtelee. Kerroit ensin että hän lähestyi sua ja sitten paljastit että sinä menit hänen luoksensa juttelee. Ja nyt ketrrot ettei sulla olekaan hänen puhelinnumeroaan ollenkaan. Kai sä tiedät jos sulla on hänen puhelinnumero. Miksi sun piti täällä kertoa että olet hukannut numeron kun sulla ei ole sitä ollut alkuunkaan. Sä uskot itekin omia valheitasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi sä oot sanonut että sulla on hänen puhelinnumero.Oot kova valehtelee. Kerroit ensin että hän lähestyi sua ja sitten paljastit että sinä menit hänen luoksensa juttelee. Ja nyt ketrrot ettei sulla olekaan hänen puhelinnumeroaan ollenkaan. Kai sä tiedät jos sulla on hänen puhelinnumero. Miksi sun piti täällä kertoa että olet hukannut numeron kun sulla ei ole sitä ollut alkuunkaan. Sä uskot itekin omia valheitasi.

        En ole valehdellut. Sinä olet ymmärtänyt monta asiaa väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi sä oot sanonut että sulla on hänen puhelinnumero.Oot kova valehtelee. Kerroit ensin että hän lähestyi sua ja sitten paljastit että sinä menit hänen luoksensa juttelee. Ja nyt ketrrot ettei sulla olekaan hänen puhelinnumeroaan ollenkaan. Kai sä tiedät jos sulla on hänen puhelinnumero. Miksi sun piti täällä kertoa että olet hukannut numeron kun sulla ei ole sitä ollut alkuunkaan. Sä uskot itekin omia valheitasi.

        Tuo on monasti nistien tapoja et valehtelevat niin uskottavasti että uskovat omat valheensa jopa itsekin


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole valehdellut. Sinä olet ymmärtänyt monta asiaa väärin.

        Sinä olet monessa asiassa puhunut itsesi jo pussiin


    • Hyvää yötä nyt ihanalle ja muille mukaville. ✨💫💓

      • Anonyymi

        Mihin sä luulet että sun ihastus tarttee sun toivotuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sä luulet että sun ihastus tarttee sun toivotuksia?

        Antakaa nyt toiselle rauha kirjoitella mitä hän haluaa.. tällä palstalla on muitakin vouhottamassa omia juttujaan. Miten se on keneltäkään pois vaikka joka ikinen päivä täällä tekee ihastukselleen aloituksen. Rakkautta viikonloppuun🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa nyt toiselle rauha kirjoitella mitä hän haluaa.. tällä palstalla on muitakin vouhottamassa omia juttujaan. Miten se on keneltäkään pois vaikka joka ikinen päivä täällä tekee ihastukselleen aloituksen. Rakkautta viikonloppuun🥰

        Kiitos ja samoin sinulle. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiitos ja samoin sinulle. 😊

        Kehut otetaan vastaan mutta kritiikistä prinssin pää räjähtää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiitos ja samoin sinulle. 😊

        Prinssi luulee nyt että viesti oli hänen ihastukseltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehut otetaan vastaan mutta kritiikistä prinssin pää räjähtää.

        Ei ole räjähtämässä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi luulee nyt että viesti oli hänen ihastukseltaan.

        En luule tässä kohtaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En luule tässä kohtaa.

        Luuli kuitenkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiitos ja samoin sinulle. 😊

        Kiitos🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa nyt toiselle rauha kirjoitella mitä hän haluaa.. tällä palstalla on muitakin vouhottamassa omia juttujaan. Miten se on keneltäkään pois vaikka joka ikinen päivä täällä tekee ihastukselleen aloituksen. Rakkautta viikonloppuun🥰

        Prinssi ny vai kirjoitustensa perusteella vaikuttaisi olevan yksi niistä sairaimmista


    • LOL... 😐🫤

      • Anonyymi

        Itelleskö naurat


    • Anonyymi

      Onko Prinssi Charles susta ihana👩

      • No ei kovin. 🙂


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No ei kovin. 🙂

        👩joo


    • Anonyymi

      Taas meni päivä ja prinssin ihastus ei ottanut yhteyttä. No jos hän vaikka huomenna ottaa yhteyttä.

      • Ei voi mitään. Se on vaan minun elämää... Oli täällä töissä sentään yksi kiva tyttö tänään. 🙂


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei voi mitään. Se on vaan minun elämää... Oli täällä töissä sentään yksi kiva tyttö tänään. 🙂

        Se on kiva jos mukavia tyyppejä löytyy ympäristöstä.


    • Anonyymi

      Prinssi on kyllä sekasin. Hän luulee että hän on hukannut tytön puhelinnumerron kun hänellä ei ole ollut sitä edes olemassa. Onko prinssi sulla vielä jotain mistä olet valehdellut täällä.

    • Anonyymi

      no onko prinssillä ollut se puhelinumero vai ei. Kun numeroa ei voi hävittää jos sitä ei ole.

      • En ole sitä häneltä saanut, enkä löytänyt. Antaa jo olla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole sitä häneltä saanut, enkä löytänyt. Antaa jo olla.

        Jos sä et ole sitä häneltä saanut niin miten hitossa sä oot voinut sen hukata.Voitko vähän valaista. Jos hän rakastaa sua niin hän olisi antanut numeronsa sulle.Miksi hän ei ole antanut jos rakastaa sua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä et ole sitä häneltä saanut niin miten hitossa sä oot voinut sen hukata.Voitko vähän valaista. Jos hän rakastaa sua niin hän olisi antanut numeronsa sulle.Miksi hän ei ole antanut jos rakastaa sua?

        Sulla tässä pakkomielle taitaa olla, kun et osaa antaa olla. Miksi sä koko ajan pommitat mua noilla kysymyksillä?


      • Anonyymi

        Rinssi on varmaan onkinut sen mimmin puh.nron joltain kummin-serkun-kaimalta ja yllätys: tuli estot päälle. Tää on mun villi veikkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rinssi on varmaan onkinut sen mimmin puh.nron joltain kummin-serkun-kaimalta ja yllätys: tuli estot päälle. Tää on mun villi veikkaus.

        Oli aika huono veikkaus ja päin honkia meni...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sulla tässä pakkomielle taitaa olla, kun et osaa antaa olla. Miksi sä koko ajan pommitat mua noilla kysymyksillä?

        Koska mä koitan ymmärtää sun pakkomielettä. Sä valehtelit aikasemmin kun kerroit että tyttö tuli sun luokse työpaikalla mutta paljastit vähän aikaa sitten että sinä lähestyit häntä. Ja kerroit myös että olet hävittänyt numeron ja et voi sen takia ottaa tyttöön yhteyttä. ja nyt kerroit ettei sulla ole ollut edes hänen numeroaan. Miksi kerrot valheita?


    • Anonyymi

      Miksi prinssi valehtelit kun kerroit että tyttö lähestyi sua työpaikalla. Onko sulla tähän joku selitys miksi valehtelit ensi kohtaamisesta.

      • Sinä et ymmärrä mitä selitän... Kyllä hän käveli ohitseni hymyillen ja silmiin katsoen ja ihan läheltä. Niin että olisin voinut silloin mennä hänen luokseen perässä juttelemaan mukavia... Mutta olin pelkuri, enkä mennyt. Sen tapahtuman jälkeen hän ei enää katsonut minua. Kun luuli, etten tykkää hänestä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä mitä selitän... Kyllä hän käveli ohitseni hymyillen ja silmiin katsoen ja ihan läheltä. Niin että olisin voinut silloin mennä hänen luokseen perässä juttelemaan mukavia... Mutta olin pelkuri, enkä mennyt. Sen tapahtuman jälkeen hän ei enää katsonut minua. Kun luuli, etten tykkää hänestä.

        Aijaa .Noinko se nyt meni. Voitko nyt päättää miten se meni kun sä koko ajan keksit uuden selityksen. Nytkö hän sitten tulikin sun luokse ensin etkä sinä hänen. Prinssi sä olet jo vuosi sitten jankuttanut tätä samaa ja olet saanut samanlaisia vastauksia mitä minä olen kirjoittanut sinulle. Olet myös vuosi sitten sanonut että hyväksyt ettei tyttö ota yhteyttä ja rakasta sinua. Vielä sinä vaan jaksat jankata tätä samaa kuin vuosi sitten keväällä. Silloin sinulla ei ollut vielä nimimerkkiä mutta samat jutut kuitenkin ja jankkaaminen. Eli mikään ei ole muuttunut viime keväästä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä mitä selitän... Kyllä hän käveli ohitseni hymyillen ja silmiin katsoen ja ihan läheltä. Niin että olisin voinut silloin mennä hänen luokseen perässä juttelemaan mukavia... Mutta olin pelkuri, enkä mennyt. Sen tapahtuman jälkeen hän ei enää katsonut minua. Kun luuli, etten tykkää hänestä.

        Hän on tiennyt kaksi vuotta ja hänellä on ollut mahdollisuus ottaa sinuun yhteyttä. JOs hän oli ihastunut suhun niin miksi hän meni pomon puheille ja miksi sait siirron muualle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa .Noinko se nyt meni. Voitko nyt päättää miten se meni kun sä koko ajan keksit uuden selityksen. Nytkö hän sitten tulikin sun luokse ensin etkä sinä hänen. Prinssi sä olet jo vuosi sitten jankuttanut tätä samaa ja olet saanut samanlaisia vastauksia mitä minä olen kirjoittanut sinulle. Olet myös vuosi sitten sanonut että hyväksyt ettei tyttö ota yhteyttä ja rakasta sinua. Vielä sinä vaan jaksat jankata tätä samaa kuin vuosi sitten keväällä. Silloin sinulla ei ollut vielä nimimerkkiä mutta samat jutut kuitenkin ja jankkaaminen. Eli mikään ei ole muuttunut viime keväästä.

        Ok... Ei sitten.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä mitä selitän... Kyllä hän käveli ohitseni hymyillen ja silmiin katsoen ja ihan läheltä. Niin että olisin voinut silloin mennä hänen luokseen perässä juttelemaan mukavia... Mutta olin pelkuri, enkä mennyt. Sen tapahtuman jälkeen hän ei enää katsonut minua. Kun luuli, etten tykkää hänestä.

        Ei noin typerää ajatusta voi olla kellään. Ei vaan voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tiennyt kaksi vuotta ja hänellä on ollut mahdollisuus ottaa sinuun yhteyttä. JOs hän oli ihastunut suhun niin miksi hän meni pomon puheille ja miksi sait siirron muualle?

        Juu. Tämä selvä nyt. 💀🦴⚰️


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok... Ei sitten.

        Voitko kertoa miksi meni pomon puheille jos kerta oli ihastunut suhun.Voitko kertoa mulle miksi ihastunut ihminen menee pomon puheille ?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu. Tämä selvä nyt. 💀🦴⚰️

        Voitko kertoa miksi sinuun ihastuneena meni pomon luokse juttelee sinusta jos kerta hänkin oli ihastunut suhun . Sä olet edelleen varma että tyttö rakastaa sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa miksi sinuun ihastuneena meni pomon luokse juttelee sinusta jos kerta hänkin oli ihastunut suhun . Sä olet edelleen varma että tyttö rakastaa sua.

        Koska hän ahdistui siitä, kun kerroin olleeni ihastunut. Jos olisin ollut joku max 20 v komistus, niin ei ehkä olisi ahdistanut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Koska hän ahdistui siitä, kun kerroin olleeni ihastunut. Jos olisin ollut joku max 20 v komistus, niin ei ehkä olisi ahdistanut.

        Mutta sä oot edelleen sitä mieltä että tyttö rakastaa sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin typerää ajatusta voi olla kellään. Ei vaan voi.

        Tää mimmi varmaan ollu kaupan kassalla töissä ja ollu ystävällinen kaikille asiakkaille ja saa vanhan kurpan riesaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa .Noinko se nyt meni. Voitko nyt päättää miten se meni kun sä koko ajan keksit uuden selityksen. Nytkö hän sitten tulikin sun luokse ensin etkä sinä hänen. Prinssi sä olet jo vuosi sitten jankuttanut tätä samaa ja olet saanut samanlaisia vastauksia mitä minä olen kirjoittanut sinulle. Olet myös vuosi sitten sanonut että hyväksyt ettei tyttö ota yhteyttä ja rakasta sinua. Vielä sinä vaan jaksat jankata tätä samaa kuin vuosi sitten keväällä. Silloin sinulla ei ollut vielä nimimerkkiä mutta samat jutut kuitenkin ja jankkaaminen. Eli mikään ei ole muuttunut viime keväästä.

        Ei sille mene jakeluun, ei vaikka koittaisit hyvällä tai hiukan pahemmalla. Ei tuossa muuta mutta välillä kyllä huolettaa sekä hänen että muiden ihmisten terveys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää mimmi varmaan ollu kaupan kassalla töissä ja ollu ystävällinen kaikille asiakkaille ja saa vanhan kurpan riesaksi.

        Rinssin ikä on 57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinssin ikä on 57

        Ristus sentään ja kuvittelee että joku nuori mimmi viittis edes vilkasta. Onko tää varma tieto?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ristus sentään ja kuvittelee että joku nuori mimmi viittis edes vilkasta. Onko tää varma tieto?

        Valetta!!!!


    • Anonyymi

      Rinssin tytär on 23 v

      • Minulla ei ole tyttäriä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minulla ei ole tyttäriä.

        On sulla 2 kuulin


    • Näin se meni ilta taas ja yksin kotiin, yksin nukkumaan. ☹️

    • Anonyymi

      muy bien, el muerto, godas noches chivas de latino.

    • Anonyymi

      Separi seppo

    • Anonyymi

      Valittu ulkomaankieli on ruma ja karski, roteva, ei hienostunut.

    • Anonyymi

      Hyi helvata. Kornia.

    • Anonyymi

      Missä kummassa se Jyrki luuraa? Onko joku nähnyt?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe