Ei tarvitse mennä toista kertaa, Äänestän jaloilla.... Kaukosta siirtynyt "kaikki tietävä" epäasiallinen töksäyttäjä ja omasta mielestään vitsikäs myyjä nyt tiskin takana uudessa värisilmä liikkeessä. Enkä ole ainoa, jolla sama mielipide tästä miesmyyjästä. Harmi!
Värisilmä Jämsä
53
3355
Vastaukset
- Anonyymi
Samma här, aikoinani ostin kaukon värisilmästä maalia, josta tiesin mitä sillä tehdään... jos olisin kuunnellut tämän miehen ohjeita olisi mennyt kallis maali hukkaan ja maalaus pieleen. Vaikka onkin monen vuoden kokemus...
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa nääs
- Anonyymi
onneks kerkesin ostamaan kaikki terrasta ennenkun loppu ja sen mitä lisäks tarvi niin sai veksiltä! siellä palvelu on loistavaa. ei tarvitse tuollaista asiakaspalvelua katsella!
- Anonyymi
juu, Jämsässähän melkein kaikki yriykset, niiden työntekijät ja kunnan päättäjätkin ovat ihan paskoja kun täältä lukee niiden arvosteluja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu, Jämsässähän melkein kaikki yriykset, niiden työntekijät ja kunnan päättäjätkin ovat ihan paskoja kun täältä lukee niiden arvosteluja...
On on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tää. Kukaan ei saisi tuoda kaupunkiin mitään saati tehdä jotain.
Mutta onneksi joku silti uskaltaa.
Onnea ja menestystä Värisilmälle.
Hieno oli myymälä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tää. Kukaan ei saisi tuoda kaupunkiin mitään saati tehdä jotain.
Mutta onneksi joku silti uskaltaa.
Onnea ja menestystä Värisilmälle.
Hieno oli myymäläMenestystä ja onnea! Hienoa, että joku uskaltaa yrittää kun koko ajan tuutin täydeltä toitotetaan taantumaa
- Anonyymi
Ja Selin selin..
- Anonyymi
Minä ainakin kannatan marian kauppaa. Ei epäillystäkään. Heti ensviikolla haen valttia.
- Anonyymi
Nyt on liian jännää
- Anonyymi
Yritys on uusi ja lähes koko henkilökunta uusi ja ammaitaitoisia huippuja.
Varmasti iso tuki heille että on joku entinen värisilmänen töissä.
Koskaahan kaikki ei miellytä kaikkia.
Jos ei tykkää jostain myyjästä voi asioida toisella.
Aika väärin verrata ja lytätä uuden yrittäjän toimintaa vanhaan joka tuo kaivatun myymälän takaisin kaupunkiin. - Anonyymi
Yrittäjä on mahtava monitoimi nainen.
Kävin heti asioimassa ja menen uudestaan.
Mahtava iloinen palvelu - Anonyymi
Tiiätkö että sustakaan ei kaikki tykkää!
Miksi siis aloittaa tällaista keskustelua - Anonyymi
Mäkään en pidä kaikista mutta em mä sormella osoittele vasta kun oikeen ilkee on !!!
- Anonyymi
Ei kenenkään olo toisia haukkumalla varmasti parane, joten sairasta on meno.
- Anonyymi
Aina se on niin ollut että huonot huutaa ja valittaa kun se oma elämä on mitä on.
- Anonyymi
Oho onko tosiaan nyt niin, että jo ammoin ikävänlaiseksi todentuneet ei asiakas palveluun sopimattomat on onnistuneet luikerteleen myös uudenkin yrittäjän ruoka kupille asiakas katoa aiheuttamaan ? olisko koe ajalla ? jolloin asiaa vois tarkastella uudelleen. mitä työ suhteen jatkoon tulis.
Ei kellään ole varaa asiakas karkoitimien yllä pitoon. - Anonyymi
Tiiättekö kun osalle Jämsäläisistä avohoitopotilaista ei vaan käy mikään👌. Tiiä sit johtuuko sisäsiittoisuudesta,juomavedestä,alkoholismista vai tehtaitten aikanaa tuomasta vauraudesta....Mut ku ei vaan käy että joku ees yrittää tätä kuolevaa kyläpahasta pitää pystyssä. Lopetetaan kaikki ja aletaan vassareiksi eiks joo
- Anonyymi
Niinkö ? onko vika aina muissa ? vaiko musta valko ajattelussa. kuten vassari tyypittely osoittaa.
Eikai tässä muusta ole kyse kuin kehnosta asiakas palvelusta, ei tässä viesteis lie ole mainittu yrittäjästä mitään epä suotuisaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö ? onko vika aina muissa ? vaiko musta valko ajattelussa. kuten vassari tyypittely osoittaa.
Eikai tässä muusta ole kyse kuin kehnosta asiakas palvelusta, ei tässä viesteis lie ole mainittu yrittäjästä mitään epä suotuisaa.Kuka on väittäny että vika on aina muissa? Tai olenko puhunu yrittäjästä saati asiakaspalvelusta? Olen puhunu osasta eli kaukana mustavalkoajattelusta poislukien vassari kommentti. Sovitaanko ettet laita sanoja mun suuhun . Ps asiakashan on aina oikeassa ja voi huudella kaikki netit täyteen sontaa kun ei oo saanu haluamaansa.
- Anonyymi
Enpä käynyt Kaukossakaan kun sen pari kertaa, vaikka tiesin mitä tarvitsen tämä myyjä naureskeli minulle ja yritti kääntää päätäni ostamaan jotain muuta. Kiitos riitti minulle se asiakaspalvelu, en mene uuteenkaan kauppaan.
- Anonyymi
Vaikuttaa vahvasti siltä kuin ainakin joidenkin jämsän yrittäjijen tulisi mennä hoitoon, niin on karskin häikelemätöntä asiakkaiten haukkuminen. luulis yrittäjälle olevan tärkeää pitää asiakkaat tyytyväisenä. mutta ei, ei millään. päätää paukutetaan.
- Anonyymi
Vuosia sitten hyvänhyvyytäni autoin tuttavaa ja lähdin Kaukosta hakemaan hänen tarvitsemaansa asiaa, kirjoitti sen lapulle. Annoin sen lapun myyjälle sain pitkät vuodatukset kuinka huono tuo tuote on ja mitä pitäisi ostaa sen sijaan. Niinkuin saakeli minä olisin voinut vaihtaa tuotetta, olin toisen ihmisen asialla! Sain tuotteen näiden saarnojen jälkeen ja pääsin maksamaan, kassalla vielä myyjä ilkkui ostoksia.
Vuosia tämän jälkeen uskaltauduin uudestaan tuonne kysymään muovimattoa. Ei olisi kannattanut mennä, en saanut mitään koska myyjä jostain syystä oli sitä mieltä ettei minun kannata muovimattoa ostaa. Yhtenä syynä muistan ainakin sen että muovimatto on niin hankala leikata lattiaan sopivaksi, siis hankalaa minulle, että ei tule onnistumaan. En käsitä ollenkaan, kun menee vastaaviin liikkeisiin Jyväskylässä tai Tampereella paikalla on asialliset myyjät. En mene kokeilemaan enää, haen suosiolla muualta. - Anonyymi
Jatkoa edelliseen...Yhtenä syynä muistan myös sen että matto on tilaustavaraa ja etten pysty sitä kuljettamaan kotiini. Tällaisia puheita ja hihittelyä aikani kuuntelin ja lähdin sitten pois, nolona siitä että edes kehtasin liikkeeseen mennä. Myyjiä oli kaksi siinä tilanteessa, oli aika kauheaa, omituinen konsepti heillä.
- Anonyymi
Niin varmaan riittäs jo tuostakin asiasta menneitten puiminen...ei ole enää mitään Kaukoa muuta kun IKH.
Eikä ole palvelussa ollut nyt kyllä mitään valittamista siellä eikä nykyisessä värisilmässä
Antakaa ihmisten tehdä töitä ilman joka hiton tyhmän asian vatvomista.
Jokainen tekee myös joskus työssään tössejä ja ei miellytä kaikkia.
Ja toisekseen noitten tuotteiden myynti on sellaista että valmistajat kertoo mihin tuote tarkoitettu...jos myyt muuhun kuin siihen mitä sanovat eipä ole aihetta reklamoida...myyjän tehtävä on se kertoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan riittäs jo tuostakin asiasta menneitten puiminen...ei ole enää mitään Kaukoa muuta kun IKH.
Eikä ole palvelussa ollut nyt kyllä mitään valittamista siellä eikä nykyisessä värisilmässä
Antakaa ihmisten tehdä töitä ilman joka hiton tyhmän asian vatvomista.
Jokainen tekee myös joskus työssään tössejä ja ei miellytä kaikkia.
Ja toisekseen noitten tuotteiden myynti on sellaista että valmistajat kertoo mihin tuote tarkoitettu...jos myyt muuhun kuin siihen mitä sanovat eipä ole aihetta reklamoida...myyjän tehtävä on se kertoaNiin niin mutta kun ja jos. kuitenkin haluaa valittaa, esim, aikoinaan jäi karjalakin sinne neukkulan puolelle jne... yms..
- Anonyymi
Ehkä joskus kannattaa katsoa peiliinkin ja jos persoonallinen palvelu mutta erittäin asiantunteva sellainen ei sovi niin silloin kannattaa kaikki tilata netistä.siellähän kaikki toimii... nimin no problems ever
- Anonyymi
Niin takavuosina eräs baarikärpänen totesi myös, että "vittuilu on taidetta" . En tiedä hakiko koskaan taiteilijoille myönettäviä apurahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin takavuosina eräs baarikärpänen totesi myös, että "vittuilu on taidetta" . En tiedä hakiko koskaan taiteilijoille myönettäviä apurahoja.
Minä vittuilin niin hyvin et saa taiteliaeläkeen🤟😊
- Anonyymi
Miksi hyökkäätte paikallisen yrityksen työntekijän kimppuun?
Miettikää omalle kohdalle, miltä tuntuisi, jos joutuisitte itse vastaavan kirjoittelun kohteeksi, kun kaikki varmasti tietävät kenestä on kyse.- Anonyymi
Riittää kun ei käydä siellä.
- Anonyymi
Kansallinen tapa purkaa heikkoo itsetuntoa kuten huonoo omaatuntoakin, olipa ammatti mikä hyvänsä. suomen kansa on sairasta ja pääosin peesaajija, totuus ei läpi paista milloinkaan niin on sankka savu verho peiteenä sen.
- Anonyymi
Pahaltahan se tuntuu, toivottavasti vanhan kaukon varjo on hälvennyt ja uusi kauppa uusin tuulin saa näyttää kyntensä. Kaikki toivottavasti oppivat virheistä ja kaikille on annettava uusi mahdollisuus. Se voi jopa avartaa pikkusieluista ajattelua niin asiakkailla kuin työntekijöillä.
Mukavaa päivää kaikille :)
- Anonyymi
Liike elämässä kuten bineksessä ylipäätään ymmärretään tosiseikka, että tyytyväinen asiakas on parasta mainosta firmalle ja tuo siten uusi asiakkaita, joten suut kannatta pitää soukemmalla mikäli aikoo liike elämässä pärjätä.
- Anonyymi
Liikkeen outo fiilis kyllä välittyy heti sisään mennessä...
- Anonyymi
Ai että outoa se kun toivotetaan iloisesti tervetulleeksi ja tarjotaan apua...voihan sen oudoksikin kokea jos ei ole palvelualttiuteen tottunu.
Tuntuvat kyllä oikeesti ja aidosti tykkäävän työstä.
-t.mökkiläine
- Anonyymi
Moni kakku päältä kaunis ja silkkoa sisältä...
- Anonyymi
On tuossa kaupassa kyllä kaunista sisältä ja ulkoa.
Ja oikeeta työntekoa ja yritystä.
Se joka tämän keskustelu ketjun on aloittanut ja joku jopa nimellä yksityishenkilö ihmistä osoittanut ja joku vielä jatkanut keskustelua saattaa asian löytää vielä edestään.
Itse laittaisin ja asian jopa tutkintaan asti ( ja tätä käyn tämän lukemisen jälkeen suosittelemassa kyseiselle ihmiselle)
Jokaisen kannattaa miettiä kyllä tarkempaan mitä julkisesti asioista kirjoittaa.
Hiljaa saa olla vaikka mitä mieltä ihmisistä mutta julkinen on täysin eri asia.
Näiden kaikkien nimettömien kirjoittelujen takaa löytyy aina tekijä mikä löytyy kun asia tutkitaan.
Hyvää kesän jatkoa jokaiselle ja onnea yrittäjälle.
Hyvää mainostahan täältäkin on tullut.
- Anonyymi
Jos persoonallinen asiakaspalvelu on sitä että nuorelle henkilölle vinoillaan, nauretaan ja sekoitetaan koko ajatusmaailma siitä mitä oli tullut hakemaan, niin mikäs siinä sitten. Asiakkaassahan se vika tietenkin oli kun ei ymmärtänyt aikuisen äijän juttuja, ei ymmärtänyt että nyt on parasta palvelua, vaan meni lukkoon ja lähti pois. Tilanne on edelleen hyvin muistissa, en ymmärrä vieläkään hänen käytöstään. En mene ikinä kauppaan jossa tämä henkilö on, en ikinä.
- Anonyymi
Saatuapi olla ettet oo ainoo.
- Anonyymi
Onko kokonaiskuvassa kuitenkin parempi että on ainakin yritystä ja halua palvella ja valtaosin erittäin hyvin vaiko että sitä palvelua ei ole sitten minkäänlaista...niinhän on valitettavan monessa paikassa.
Kaikkia ei vaan pysty miellyttämään kukaan...
Toiminta ja työ varmasti muokkautuu tuon kauppiaan koulutuksessa ( kokemuksella voin sanoa..) ja eikä ole myöskään sitä 'kinaaja työkaveria' paikalla joka aina nokittelee ja haastaa kaikkia ikävästi....
Menestystä toivon. Tarvetta oli kaupalle - Anonyymi
Mistähän se mahtaa johtua, että joku myyjä on ilkee? joku syyhän siihen on oltava, myyjässä.
- Anonyymi
5 Min kesti emännän hermo... Nälvimistä.
Eiku jkl.
- Anonyymi
Jämsässä on se oma piirteensä että kun tehtaat olivat voimissaan liikkeissä levitettiin punainen matto kun paperimies tuli ostoksille, heillä oli rahaa ostaa ja siitä kauppiaat omansa tietenkin tahtoivat. Heille kumarreltiin ja imarreltiin, muut asiakkaat olivat toisenluokan asiakkaita. Tällaista oli varsinkin rakennus, työkalu, elektroniikka ja autoliikkeissä. Minut esimerkiksi on monia kertoja tällaisissa liikkeissä asiakkaana ohitettu kun on rynnätty hännystelemään UPM:n työntekijää vaikka oikeasti hänen olisi pitänyt odottaa kunnes minut oli palvelut. Kaupoissa annettiin paperimiehille myös suuria alennuksia, ne oli "tehtaan alennukset" vaikka menivät yksityishenkilölle. Kerran elektoniikkaliikkeessä (jota ei enää ole) olin ostamassa minulle kallista asiaa lapsille kotiin iloksi, olin säästänyt sitä varten ja tosi Ilonen kun saan sen vihdoin hankittua. Edessä asiakkaana olevat paprumiehet sai hyväntuulista reipasta palvelua alennusten kanssa ja kaikilla oli niin hauskaa ja juttu luisti. Minä kysyin tahtomaani tavaraa ja kädellä näytettiin missä päin liikettä se on, hain sen sitten itse. Kassalla pyysin vähän alennusta kun muutkin olivat ostoksistaan saaneet, en voinut kuulemma saada alennusta. Kyllä siinä selvästi annettiin ymmärtää ettei sinne minun pieniä rahoja haluta vastaisuudessakaan. En mennyt sinne enää, ajoin Jyväskylään. Tällaista se on ollut täällä paperilaaksossa ja todella asiakkaat jaettiin kahteen kerrokseen, hyvät asiakkaat ja rupusakki asiakkaat.
- Anonyymi
Pärstä kertoimella ne on asiat aina hoidettu jämsässäkin niin viralliset kuin ne vähemmän viralliset. menettely on osa hyvä-veli systeemiä.
- Anonyymi
Älä puhu paskaa. Olin itse hetken paperitehtaalla töissä
ja kävin vaihtamassa autoa niin minulle sanoi autokauppias
ettei sinulla ole koskaan varaa ostaa tälläistä autoa.
Tuumasin ettei olekkaan ja menin toiseen liikkeeseen
ja ostin auton ja vielä uuden. Ei se työpaikasta johdu
kyllä se on jotain muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se on jotain muuta.Paperi ukot osti autot käytetetyt.
Aseman autosta. Late myi osamaksulla.
Emännätkin lyhenti lainaa. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se on jotain muuta.Sinulaisella pään aukojalla ei ole koskaan ollut uutta autoa eikä tule olemaankaan, juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulaisella pään aukojalla ei ole koskaan ollut uutta autoa eikä tule olemaankaan, juntti.
Kaivappa se herne nenästä.
Onnia alkoi ahistaan , käy sinä
ostamassa uusi zetori
- Anonyymi
Paperi ukot ostaa vieläkin velaksi auton,se on kuulemma vaurauden merkki.
- Anonyymi
Velka ukkoloi hyö olt kaik, jo työs ollessaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856889
Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis3443763KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt262301Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k1222098Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.1281911Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?
Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen1371280Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?611102Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte1531033Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin
Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass160972Ajanvarauksellako mies?
Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav57886