Aikuisten juttuja

Anonyymi-ap

Myyn aikuisten kuvia itsestäni. Myös alushousuja myynnissä. Ei ole kasvokuvia eikä videoita!
Kyseessä hoikahko reilu 2-kymppinen nainen. 165 cm pitkä, 55 kg painava. Kuvia paljon, laita sähköpostia niin jutellaan hinnasta ja kuvien määrästä.
Sähköposti: millaeveliina21@gmail.com

Hakusanat:
Pikkarit
Aikuisviihde
Alastonkuvat
Aikuisten materiaali

0

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti

Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.
        Lieksa
        72
        5614
      2. Jos merkitsen sulle jotain

Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman
        Ikävä
        78
        1465
      3. En unohda sinua koskaan

Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht
        Ikävä
        55
        1389
      4. Tekisi mieli muuttaa

Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.
        Ikävä
        155
        1181
      5. Miksei paketit kulje viikonloppuisin??

Minä maksaisin lisää lähetyskustannuksista, jos pakettiposti kulkisi myös LA-SU ,,,,mutta kun perjantai-iltana kaikki ai
        Maailman menoa
        53
        773
      6. Martinan perhelomat.

Siinäpä se oli,Martinan loma tyttöjen kanssa.Kokonaista kaksi päivää ja yksi yö ilmaiseksi saadussa lomapaikassa Tackork
        Kotimaiset julkkisjuorut
        128
        767
      7. Mikä saa pettämään

Itse en keksi mitään syytä vaikka oikein mietin niin en keksi syytä ja jos toista ei enään rakasta tai joka asiasta aina
        Sinkut
        166
        723
      8. Niin sitä vaan

Että mulle ois oikeasti aivan sama miltä näytät. Se oli se yhteenkuuluvuuden ja tuttuuden tunne joka tuli heti sinusta,
        Ikävä
        39
        700
      9. Oot yksi niistä harvoista ihmisistä

joka saa mut tuntemaan että olen hyvä ja riittävä juuri tällaisena ku oon ❤️ Oot ihana, rakas ja tärkeä 🌈🤗
        Ikävä
        28
        691
      10. Ilkka - Pohjalainen tänään

Olli Sahinmäen loistava kirjoitus. Täyttä asiaa.
        Ähtäri
        33
        616
      Aihe