Unohtui laittaa pesuaine pyykkikoneeseen

Anonyymi-ap

Pesin pyykin 60 asteessa ilman pesuainetta.
Pitääkö pestä uudelleen pesuaineen kanssa?

27

1592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harkitsisin, jos ei ole hieltä haisevia puseroita tai tahraisia vaatteita, niin ehkä vilkuilisin ja jättäisin pesemättä toiseen kertaan. Likaantuvatko ne niin mahdottomasti meidän ikäisillä, ei minulla ainakaan. Tulee heitettyä hionnut pusero kävelylenkin jälkeen pyykkiin vaikka ei haise miltään. Pidän kainaloita puhtaina.
      Ja minun moka. Tein eilen äitienpäiväkakun. Kostutan vesisuihkulla, samalla millä suihkutan kuivaan tukkaan laitetut papiljotit tai pyykin. Pidän suihkupullon aina puhtaana, tyhjetyneenä pesen pulloharjalla. On keittiön altaan vieressä myös laimea fairi-vesi-suihkutin, on paljon näppärämpi käyttää kuin fairypullo. Siitä suihkasin kakkuun yhden kerran vahingossa. Piti sanoman kun kakkua syötiin, mutta unohdin. Ei ainakaan minun suuhuni fairyn makua tullut.
      Tällaisia pikkumokia on alkanut tulla vähintään yksi viikossa.

• Anonyymi

Onpa maukas - vesikakku - no- Fairy onneksi antaa makua.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17858137I

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Alushousujen rusketusjäämät tuskin puhdistuivat.

• Anonyymi

Alushousut voin pestä uudelleen.
        Lakana ja pussilakana + tyynyliinat kuivaan vain, samoin pyyhkeet.
        60:ssä bakteerit on joka tapauksessa kuolleet.

Sattuhan sitä.
        Hävisi kotiavaimetkin jonnekin.
        Onneksi on aina jemmassa vara-avaimet ulkona, joten pääsen sisälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alushousut voin pestä uudelleen.
        Lakana ja pussilakana tyynyliinat kuivaan vain, samoin pyyhkeet.
        60:ssä bakteerit on joka tapauksessa kuolleet.

Sattuhan sitä.
        Hävisi kotiavaimetkin jonnekin.
        Onneksi on aina jemmassa vara-avaimet ulkona, joten pääsen sisälle.

Mulla on kotiavaimet AINA yhdessä, tietyssä paikassa = roikkuu oven lähellä, eteisen yhdessä vaatekoukussa. Olen tarkkana, että laitan ne aina sisään tultuani juuri siihen yhteen, tiettyyn paikkaan. Henkarivaatteet ja laukut peittävät sen näkyviltä.

Muutoin mulla on Jeesus Kristus, joka löytää mulle hukassa olevia asioita. Kiihkeä rukous vaan! Enkelit muutoin saavat mulla tiukat pullojen / tölkkien / purkkien korkit ja kannet auki. On mulla myös sellaisia purkkien avaajiakin, mutta aina ei ole voimaa niidenkään kanssa vääntämiseen.

• Anonyymi

Pikkuhousu suojat on aina olemassa ,mitään jämiä ei pikkuhousuihin tule. Tuskin plus 70v. Kulkee likasissa vaateissa päiväkausia? Alus asut vaihdetaan joka ilta. Ihan vaan vite jonkun ruskeat jämät kirjotus. Käsi suihkut on jokaisessa taloudeessa ja wc voi käyttää.Kun ikään lisäntyy voi Miehillekin kuin naisille tulla virtsan karkailua. Löytyy apteekit kuin ruoka kaupat Miesten Tena Housuvaipat Vaipat kuin Naisten.Ovat kerta käytöisiä .Joka kokon löytyy kirjain koot S-M- L- jne. Tärkeää ktsoa ostaa juuri Naisille Tai Miehille läytetyt. Itse jos sama unohdus jääisi? Ehkä kuitenkin laitaisin pika pesun pyörii?

• Anonyymi

Tee päätös ja elä sen mukaan. Hi..o näitä nykynuoria...

• Anonyymi

On se kumma, kun ei voi mistään tavallisesta puhua tällä palstalla.
        Mitähän iloa tuollekin on irvailusta?

• Anonyymi

Aloittaja: eiköhän tuo pyykkisi jossain määrin puhdistunut jo pelkässä kuumassa vedessä, elleivät olleet nimenomaan likaisia vaatteita.

Silmämääräisesti ja nuuhkaisemalla selvität asian.

Laitat sitten ensi kerralla pesuainetta.

Jos epäilyttää, mikään ei estä sinua pesemästä niitä uudestaan.

• Anonyymi

Itse pesin juuri lakanapyykin. Mulla on systeemi: lakanat (ellei muuta tarvetta ole) pesen n. vaille 4 viikon välein. Kirjoitan seuraavan, aiotun päivän kalenteriin muistiin. Tyynyt ja peitto ovat pari - muutaman tunnin tuuletusparvekkeella. Vaatteet kuivatan kotona, sisätiloissa, mulla on systeemi.

Pesuaine meni oikeaan lokeroon, siihen päälle vielä muutama suihkaus Vanishia (ne mahd. "jarrujäljet"), sitten huuhteluaine...

Koska ikä alkaa jo painaa, teen yleensä kaikki asiani aina jossain tietyssä järjestyksessä ja katson lopuksi, että kaikki on niin kuin piti. Sama on lääkkeiden kanssa: niitä on melkoinen määrä, erivärisissä kipoissa ja joista erotan, onko iltalääkkeet, vai aamulääkkeet. Ne pitää muistaa ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse pesin juuri lakanapyykin. Mulla on systeemi: lakanat (ellei muuta tarvetta ole) pesen n. vaille 4 viikon välein. Kirjoitan seuraavan, aiotun päivän kalenteriin muistiin. Tyynyt ja peitto ovat pari - muutaman tunnin tuuletusparvekkeella. Vaatteet kuivatan kotona, sisätiloissa, mulla on systeemi.

Pesuaine meni oikeaan lokeroon, siihen päälle vielä muutama suihkaus Vanishia (ne mahd. "jarrujäljet"), sitten huuhteluaine...

Koska ikä alkaa jo painaa, teen yleensä kaikki asiani aina jossain tietyssä järjestyksessä ja katson lopuksi, että kaikki on niin kuin piti. Sama on lääkkeiden kanssa: niitä on melkoinen määrä, erivärisissä kipoissa ja joista erotan, onko iltalääkkeet, vai aamulääkkeet. Ne pitää muistaa ottaa.

Lakanoiden pesuväliä voi pidentää minulla ollut nykyään väh 3 tai 4vk. Laitan muistiin. Täyspitkä satiini pussilakana on vaivaloinen joskus käsitellä huomasin äsken että sai käännellä enemän suoraksi ja painaa märkänä ennemmän kuin ohuemmat. Joka toinen vk oli joskus mutta ei kannata. Ihorasvaa ja hilsettä, en hikoile.
        Puhdistuuhan se 60 ilman pesuainetta ja riippuu tietysti kuinka likaista se oli.
        Jos ei jaksa pahalle ei tarcitse pestä uudellen. Vaatteet ja tarkoitan päälyvaatteieta kuluu jos pesee turhan usein. Jos ostaa hyvälatuista puuvilla joka ei päästä väriä eikä menetä muotoon pesussa vaate kestää kauemmin ja pesukin helppoa väri ei tartu toiseen. Joskus 30 ja 40 asteen suositus pesuun on liian vähän ja pesen 60 ja on kestänyt. Joku pusero esim. Bain Villan ja silkin pesu on tarkkaa viileällä vedellä. Konepestävä villa ei muutu jos pesee sen ohjeen mukaan.
        Kun olen ostanut vaatteita niin katson aina miten pestävä se on ja sopiiko yhteen entisten kanssa.

• Anonyymi

Mistä tiedät että pesit pyykkisi ilman pesuainetta? Entä jos et vaan muista laittaneesi pesuainetta?
      Onko dosetti myös koskematon tälle päivälle?

• Anonyymi

Oletpa älykäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa älykäs.

Tuli ihan puhdasta ja raikasta!
        Ihan eri tuntuma kuin pesupulvereitten jälkeen.

Taidankin siirtyä pelkkään vesipesuun!
        Kokeilkaa muutkin.

• Anonyymi

Kerran vielä poijat !

Junnu

• Anonyymi

Yksi iäkäs hömelö kuoli juotuaan vahingossa tilkan Fairya, kun värin takia
      luuli sitä minttulikööriksi. En söisi Fairylla kostutettua kakkua.

• Anonyymi

Ei kai nyt tilkan takia voi kuolla?
        Missä tämä tapahtui?

• Anonyymi

Laitoin perheelle viestin, onko kaikkien mahat kunnossa. On.
        Oli juuri ystävä kahvilla, hänellekin kakkua. Se on taivaallista. Ostettua Dronningholmin mansikkahilloa, banaanin viipaleita, itsepoimittuja ehjiä mustikoita, kermavaahtoa. kostutettu levy ja uusi kerros sisusta. Ja päälle kermavaahtoa, ananasrenkaista kukkasia, keskelle kirsikka ja loppupäällinen halkaistuja viinirypäleitä. Pohja tehty graham- ja hiivaleipäjauhoista. Siitä ei täytekakku paremmaksi tule.
        Ei yksi laimennettu fairysuihkaus paljonkaan fairyä sisällä, ehkä yhden tipan. Vielä jäi kimpale huomiseksi.

• Anonyymi

Monikansalliset merkit ovat pahimpia. F haiseekin myrkulle etoo sen haju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin perheelle viestin, onko kaikkien mahat kunnossa. On.
        Oli juuri ystävä kahvilla, hänellekin kakkua. Se on taivaallista. Ostettua Dronningholmin mansikkahilloa, banaanin viipaleita, itsepoimittuja ehjiä mustikoita, kermavaahtoa. kostutettu levy ja uusi kerros sisusta. Ja päälle kermavaahtoa, ananasrenkaista kukkasia, keskelle kirsikka ja loppupäällinen halkaistuja viinirypäleitä. Pohja tehty graham- ja hiivaleipäjauhoista. Siitä ei täytekakku paremmaksi tule.
        Ei yksi laimennettu fairysuihkaus paljonkaan fairyä sisällä, ehkä yhden tipan. Vielä jäi kimpale huomiseksi.

Jää jos jää, ja on vielä jäljellä syöjiä...

• Anonyymi

Ei välttämättä,jos ei oikein likaista pyykkiä ollut.

• Anonyymi

En minäkään toista kertaa pesisi, edes niitä pikkuhousuja. Tuskin kenelläkään enää raitoja on pöksyissä kun on käsisuihku.

• Anonyymi

Ihan liikaa ihmiset käyttävät pesuainetta.
        Vahingollista ja turhaa.

Kyllä 60 astetta pesee puhtaaksi ilman pesuaineitakin. 58 minuuttia kuluu pikapesullakin.

• Pesisin uudelleen pesuaineella pikaohjelmalla.

• Anonyymi

Ihan puhtaat ja raikkaat.
        En pese.

Jatkossa en tartte enää ollenkaan pesuainetta, kun niin puhdasta tuli ilmankin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5467
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3653
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3235
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2544
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1600
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1335
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1253
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      147
      1180
    Aihe