Palstamiittejä työn alla, huomaa aikastetut aloitukset edelliseen verrattuna. Miittejä ainakin kaksi, mahdollisesti kolmaskin, näillä näppäimin Helsingin yöelämässä, eka on Puuma... Mummotunnelissa loppukesästä.
Miitti A - La 5.8. - 20.00 eteenpäin
-Avoin setti, tulee kuka uskaltaa, jos uskaltaa, ei tartte tunnistautua eikä edes tulla moikkaamaan, voi vain vakoilla taustalta
-Allekirjoittanut toimittaa myöhemmin itsestään tuntomerkit joita ei voi sotkea kehenkään toiseen Mummiksessa, luultavasti...
-Aloitus Mummiksessa, mutta koska siellä on äänekästä, voidaan hyvin siirtyä paremmin keskustelulle soveltuviin paikkoihin
Mummiksen ohjelma alla, La 5.8. livebändinä Groove President (without Sauli...)
https://www.raflaamo.fi/fi/ravintola/helsinki/mummotunneli/sivu/kesan-keikat
Miitti B - La 12.8. - 20.00 eteenpäin
-Pakollinen ennakkoilmoittautuminen [email protected]
-Ilmoittautuminen To 10.8. mennessä
-Loppusijoituspaikka Helsingin keskustassa
-Tarkka paikka ilmoitetaan pe 11.8.
-Sisäänpääsy vain aloittajan hyväksynnällä (muista puhelin!!!)
Mahdollinen Miitti C - erikseen sovittuna pienemmälle porukalle
-Jos joku kaipaa tällaista. Meilit em. osoitteeseen.
Palstamiitti - Ainakin kaksi
24
306
Vastaukset
Kuulostaa hyvältä.🙂.
- Anonyymi
Pääseeköhän tuonne mummikseen tarralenkkareissa? Kaverin puolesta kyselen :)
-harmiseikirj- Enpä kyllä naamaani kehtaa näyttää kun olen täällä perseillyt :D. Enkä kyllä muuteskaan viitsisi lähteä kauaksi.
- Anonyymi
Niistä juorutaan eniten jotka ei ole paikalla :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Tottakai. Sitten saa ihmetellä kun muut hihittelevät itselle palstalla.
Ai? No mua taas ei hävetä pätkääkään näyttää naamaani kaiken sanomani jälkeen. Jos jollain on niiden vuoksi kekäle hanurissa ja aikoo tulla miittiin, niin eiköhän se tule siellä ilmi jollain tavalla ja sitten katsotaan missä seuraavaksi seistään. Huihai, uusi päivä ja uudet kujeet.
Ei mua myöskään tippaakaan haittaa jos tontille pöllähtää joku sellainen jonka kanssa en ole parhaimmillani palstalla, kyllä sinne mahtuu kaikenlaiset palstapersoonat. Ja naamatusten ihminen usein vaivautuu käyttäytymään tasaisemmin ja yleensä vieläpä paremmin, niin en ole tippaakaan huolissani. Ja toisaalta tämän päivän ääneni tai turpavärkkini ei ole löydettävissä netistä tms., niin se ja sama. Sitä paitsi tällaisia naamoja on 13 tusinassa, ei mitään nähtävää🤣Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Tuskinpa. Luulen että keskustelu pyörii enemmän toisiin tutustumisessa ja yllättymisessä siitä millainen se joku toinen on IRL verrattuna palstahahmosta luotuun mielikuvaan. Ja koska tarkoitus bilettääkin, niin ei siinä paljon juoruille aikaa jää 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ai? No mua taas ei hävetä pätkääkään näyttää naamaani kaiken sanomani jälkeen. Jos jollain on niiden vuoksi kekäle hanurissa ja aikoo tulla miittiin, niin eiköhän se tule siellä ilmi jollain tavalla ja sitten katsotaan missä seuraavaksi seistään. Huihai, uusi päivä ja uudet kujeet.
Ei mua myöskään tippaakaan haittaa jos tontille pöllähtää joku sellainen jonka kanssa en ole parhaimmillani palstalla, kyllä sinne mahtuu kaikenlaiset palstapersoonat. Ja naamatusten ihminen usein vaivautuu käyttäytymään tasaisemmin ja yleensä vieläpä paremmin, niin en ole tippaakaan huolissani. Ja toisaalta tämän päivän ääneni tai turpavärkkini ei ole löydettävissä netistä tms., niin se ja sama. Sitä paitsi tällaisia naamoja on 13 tusinassa, ei mitään nähtävää🤣Sinä oletkin syyntakeeton.
Palstakamu kirjoitti:
Tottakai. Sitten saa ihmetellä kun muut hihittelevät itselle palstalla.
Viihdettä sekin on 😂
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oletkin syyntakeeton.
Voin olla paljonkin, mutta syyntakeeton tahi synnitön en todellakaan ole, enkä haluaisi ollakaan.
- Anonyymi
Olen 180 cm pitkä mies. Taidan olla liian pitkä miitteihin :(
Saat ajatella niin jos haluat. Tosin sinällään olet väärässä, että sinne on tulossa sinua pidempi nainen, jos käy mäihä niin kaksikin. Ja kas, minun egoani sekään ei häiritse pätkääkään, mutta sinua se saattaisi häiritäkin 🤣
- Anonyymi
Saat ajatella niin jos haluat. Tosin sinällään olet väärässä, että sinne on tulossa sinua pidempi nainen, jos käy mäihä niin kaksikin. Ja kas, minun egoani sekään ei häiritse pätkääkään, mutta sinua se saattaisi häiritäkin 🤣
Häiritsee. Jos ei häiritsisi, et olisi maininnut mitään egostasi.
Pieni mies, jolla isot luulot. Etkä ole edes Napoleon tai Putin. Anonyymi kirjoitti:
Häiritsee. Jos ei häiritsisi, et olisi maininnut mitään egostasi.
Pieni mies, jolla isot luulot. Etkä ole edes Napoleon tai Putin.Ei häiritse, ei alkuunkaan. Mutta oman ensimmäisen kommenttisi perusteella sinua häiritsee valtavasti se, että olen "vain" 174cm ja minulla on naisten kanssa palstalla enemmän juttua kuin koko muulla palstalla yhteensä eikä se jää vain palstalle. Sekä että minulla, vaatimattomalla kääpiöllä, on munaa mennä järkkäämään palstamiitti, mikä lienee sinun vinkkelistäsi täysin epäonnistunut viritelmä koska olen "vain" 174cm, koska muutenhan et olisi jaksanut teroittaa 180cm pituuttasi, josta tosin todisteena ovat vain sinun omat virtuaaliset sanasi eli arvo on jokseenkin sama kuin yhdellä arkilla käytettyä paskapaperia.
Onko sinulla, henkilö 180cm, munaa tulla miittiin esittelemään pituuttasi? Epäilen suuresti ja veikkaan että selityksesi ovat joko ei kiinnosta ja/tai et viitsi lähteä niin pitkälle tyhjälle reisulle. Ja me molemmat tiedämme, että ne ovat vain selityksiä 🤣- Anonyymi
Ei häiritse, ei alkuunkaan. Mutta oman ensimmäisen kommenttisi perusteella sinua häiritsee valtavasti se, että olen "vain" 174cm ja minulla on naisten kanssa palstalla enemmän juttua kuin koko muulla palstalla yhteensä eikä se jää vain palstalle. Sekä että minulla, vaatimattomalla kääpiöllä, on munaa mennä järkkäämään palstamiitti, mikä lienee sinun vinkkelistäsi täysin epäonnistunut viritelmä koska olen "vain" 174cm, koska muutenhan et olisi jaksanut teroittaa 180cm pituuttasi, josta tosin todisteena ovat vain sinun omat virtuaaliset sanasi eli arvo on jokseenkin sama kuin yhdellä arkilla käytettyä paskapaperia.
Onko sinulla, henkilö 180cm, munaa tulla miittiin esittelemään pituuttasi? Epäilen suuresti ja veikkaan että selityksesi ovat joko ei kiinnosta ja/tai et viitsi lähteä niin pitkälle tyhjälle reisulle. Ja me molemmat tiedämme, että ne ovat vain selityksiä 🤣Selittelet.
Minä tulisin miittiin, jos sinne tulisi edes yksi minua kiinnostava palstapersoona. Täällä ei vaan ole sellaisia. Ei enää. Ei näkyvästi. Enkä usko, että kukaan niistä minua joskus kiinnostuneista palstapersoonista tulee osallistumaan sinun järjestämään miittiin. Ja jos tuleekin, loppuu se minun vähäinenkin kiinnostus niihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selittelet.
Minä tulisin miittiin, jos sinne tulisi edes yksi minua kiinnostava palstapersoona. Täällä ei vaan ole sellaisia. Ei enää. Ei näkyvästi. Enkä usko, että kukaan niistä minua joskus kiinnostuneista palstapersoonista tulee osallistumaan sinun järjestämään miittiin. Ja jos tuleekin, loppuu se minun vähäinenkin kiinnostus niihin.Lapsus. Tarkoitin minua kiinnostaneista. Kiinnostuneista en voi tietää, vaan arvailla... :)
Anonyymi kirjoitti:
Selittelet.
Minä tulisin miittiin, jos sinne tulisi edes yksi minua kiinnostava palstapersoona. Täällä ei vaan ole sellaisia. Ei enää. Ei näkyvästi. Enkä usko, että kukaan niistä minua joskus kiinnostuneista palstapersoonista tulee osallistumaan sinun järjestämään miittiin. Ja jos tuleekin, loppuu se minun vähäinenkin kiinnostus niihin.Sinähän se lussukka tässä selittelet, et uskalla lähteä edes tapaamaan sellaisia hahmoja jotka voisivat olla IRL kiinnostavia vaikka ovatkin palstalla sinua vähemmän kiinnostavia. Minulla taas on egoa (ja munaa) mennä tapaamaan ketä tahansa miittiin, ihan juuri siksi ettei minua kiinnosta toisen palstapersoona, IRL se on kuitenkin ihan erilainen.
Mutta siinähän selittelet, teitä selittelijöitä on riittänyt, riittää nytkin ja tulee aina riittämäänkin, tulevaisuudessa vielä enemmän kuin aiemmin. Ja siinä on sinun ja minun eron, mitä teen, suoritan, toimitan, sinä lussutat ja selittelet. Joten mieti sitä kun mietit miksi 174cm kääpiöllä on enemmän vientiä kuin sinulla 180cm hunksilla. Jep, se on juuri se, selittely.- Anonyymi
Sinähän se lussukka tässä selittelet, et uskalla lähteä edes tapaamaan sellaisia hahmoja jotka voisivat olla IRL kiinnostavia vaikka ovatkin palstalla sinua vähemmän kiinnostavia. Minulla taas on egoa (ja munaa) mennä tapaamaan ketä tahansa miittiin, ihan juuri siksi ettei minua kiinnosta toisen palstapersoona, IRL se on kuitenkin ihan erilainen.
Mutta siinähän selittelet, teitä selittelijöitä on riittänyt, riittää nytkin ja tulee aina riittämäänkin, tulevaisuudessa vielä enemmän kuin aiemmin. Ja siinä on sinun ja minun eron, mitä teen, suoritan, toimitan, sinä lussutat ja selittelet. Joten mieti sitä kun mietit miksi 174cm kääpiöllä on enemmän vientiä kuin sinulla 180cm hunksilla. Jep, se on juuri se, selittely.Genio ei ole edes 174:ää
Anonyymi kirjoitti:
Genio ei ole edes 174:ää
164, 204, mulle ihan sama. Koskee myös naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Genio ei ole edes 174:ää
Se on oikeasti pitempi :)
- Anonyymi
164, 204, mulle ihan sama. Koskee myös naisia.
Se on kääpiöiden kokoontumisajot jos gentsukin osallistuu.
Anonyymi kirjoitti:
Se on kääpiöiden kokoontumisajot jos gentsukin osallistuu.
No joku jo ehti väittää että G on pidempi kuin 174 vai oliko se jopa yli 180. No ihan sama, ihmisolento G:kin luultavasti on, ainakin vanhojen juttujen perusteella.
- Anonyymi
Ottakaa Viinamies mukaan porukoihin? Hän vaikuttaa hiukan yksinäiseltä.
No sinne vaan, kyllä mukaan sopii ja muistaakseni Mummotunnelista sai viinaakin eri muodoissaan, jos kohta muistikuvat on vähän utuiset ja viina on saatettu nauttia toisaallakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351536Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2911515Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281509Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2361086- 73953
- 56889
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60705- 47696
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25659- 118625