Keskustan SUURMIES

Anonyymi-ap

Kekkonen lähti "Tsadiin" opiskelemaan 1921.

21

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin itsenäinen ajattelija oli Kekkonen.

    • Anonyymi

      Urkin ei olisi pitänyt mennä Tsadia kehittämään. Tsadi meni pilalle. Maakunnissa Urkki teki hyvää työtä ja loi töitä.

    • Anonyymi

      Mitä oppia Kekkonen enää tarvitsi? Sehän oli jo 17v täysin oppinut lahtari.

    • Anonyymi

      Aisalle: Olet sekä tyhmä, että kade. Vae victis.

      Tässä VKK -ehdokkaana.

      https://www.facebook.com/photo/?fbid=10159928223193970&set=pcb.10159928227118970

      Tarkoititko tätä säikähtänyttä pupujussia ajovaloissa?

      https://www.facebook.com/photo/?fbid=10159928223193970&set=pcb.10159928227118970


      Kepu -palstan parasta antia on Kapi.

      Hän aiheuttaa KAPInaa vuodesta toiseen, jo parin vuosikymmenen ajan, olipa sitten paikalla tai ei. Hänet koetetaan yleensä keksiä jopa täysin tyhjästä. Näin on käynyt eräälle pillipiiparille, joka on saanut Kapista ikuisen kutkan... KAPIN!

      Aina alati altis KAPTEENIMME, se aito ja OIKEA. Primus inter pares.

      Tähän ei Aisa-Ossi pysty IKINÄ.

      Kertauksen vuoksi:

      Kapi on ollut Primus Inter Pares moneen kertaan ja se nähtävästi on sinulle liikaa. Olet vain kade.

      >>Kun priimus-käsite näkyy olevan sinulle outo, kerron, että sellainen on koulujensa parhailla. Minulla se oli jo aikoinaan kansakoulussa, alaluokista päästötodistukseen asti, myöhemmin sitten siellä ”rottakoulussa” - kanta-aliupseerien vuoden mittaisella peruskurssilla - myös sitten meistä toimiupseereista upseereita tekevällä luutnanttikurssilla. RUK:ssa - jonka suoritin vasta ylikersanttivaiheessani - sain tyytyä vain n. 600 miehen kiväärilinjan priimukseksi, kun siellä krh-komppaniassa oli yksi minua parempi;)):<<

      • Anonyymi

        Aisaa kyrsii myös suunnattomasti MusiikkiKAPTEENI Saksa, josta muuten tuli lopulta MusiikkiEVERSTI.. Kurmootti aisaa, kun oli sotilasmestarina ja aisaa kyrsi;-)))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aisaa kyrsii myös suunnattomasti MusiikkiKAPTEENI Saksa, josta muuten tuli lopulta MusiikkiEVERSTI.. Kurmootti aisaa, kun oli sotilasmestarina ja aisaa kyrsi;-)))))))

        Aaa, Saksa oli niin etevä! No oli sitten mies paikallaan. Siis ihan vaan everstiyden pohjalta totean, ottamatta kantaa kurmoottamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa, Saksa oli niin etevä! No oli sitten mies paikallaan. Siis ihan vaan everstiyden pohjalta totean, ottamatta kantaa kurmoottamiseen.

        Aisa-Ossi ja palstan "potilasjohtaja"... ihan ite.


        SOTILASoikia

        2022-12-22 17:34:21

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17677528#comment-118142560

        Minä suunnittelin ensimmäisen varusmiessoittokunnan sotilaskoulutuksen, jota toteutettiin alussa kiitettävästi. Sitten kuvaan astui Saksa. Hänellä ei ollut kykyä johtaa ja siksi minä jäin paitsioon.

        Löytyy https://sotilasmusiikki.fi/historia7

        Mielenkiintoista tietoa myös sotilakuviomarssin kouluttajista :-)


        ---


        Tämä viesti on yksi poistetuista!

        Anonyymi

        2023-05-30 00:21:23

        Vitun Saksa!


      • Anonyymi

        Minä olen suorapuheinen toiminnan mies. HO HOO, HO HOO!

        Oikea SOTILAS


    • Anonyymi

      Ei nouse kuhilas pellosta, eikä järki rotan päästä.

      • Anonyymi

        Rotta pitää potkia tiehensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rotta pitää potkia tiehensä.

        Neljä oksennusta poistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä oksennusta poistettu.

        Hyvä niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin!

        Tuleekohan lisää?


    • Anonyymi

      Sosiaalisesti lahjakkaana oli kuin kala vedessä.

      • Anonyymi

        8 oksennusta pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8 oksennusta pois!

        Jo yhdeksän.


    • Anonyymi

      Kunniaa Kekkoselle tänäänkin.

    • Anonyymi

      Aloitan jo tänään huomisen Urhon päivän juhlavalmistelut.

      Oikea SOTILAS

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe