...niin ehkä tulee tarjoukseen ja minä voin sitten ostaa ja tukea putinin sotakassaa siltä osin :)
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c00f9c17-1309-466b-8543-6a113bbd8dc2
-harmiseikirj-
Muistakaahan sitten boikotoida Maraboun tuotteita...
56
445
Vastaukset
- Anonyymi
Vähäinen mutta vankkumaton on tukesi Putinin teurastuskoneistolle. :) Miten siedät itseäsi?
- Anonyymi
Oikein hyvin, minua vaan huvittaa kun vaikka teen avauksen ihan jostain muusta aiheesta niin semmoinenkin väännetään jänkäykseen :D Niin laitoin nyt sitten ihan reilusti kun kyllähän siitä varmaan sentin miljoonasosa voisi teoriassa sotatannerta hyödyttää jos oikein ison kassillisen tarjousmarabouta ostaisin.
-harmisekirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvin, minua vaan huvittaa kun vaikka teen avauksen ihan jostain muusta aiheesta niin semmoinenkin väännetään jänkäykseen :D Niin laitoin nyt sitten ihan reilusti kun kyllähän siitä varmaan sentin miljoonasosa voisi teoriassa sotatannerta hyödyttää jos oikein ison kassillisen tarjousmarabouta ostaisin.
-harmisekirj-Annatko eläkkeestäsi suoraa rahatukea Putskun sotakassaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko eläkkeestäsi suoraa rahatukea Putskun sotakassaan?
Onneksi ei ole niin paha tilanne kuin sinulla että olisi liian nuorena joutunut jo eläkkeellä. Päästähän se kai sulla johtuu niin otan osaa :( Eihän sunkaan kai pienestä eläkkeestä kannata lähettää, pidä vaan itsellä kun ei kai se pikkurahoista kiinni ole.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko eläkkeestäsi suoraa rahatukea Putskun sotakassaan?
Harmis on kyllä siinä mielessä hyödyllinen, että hän kasvattaa jutuillaan ihmisten vihaa Venäjää vastaan. Hän on elävä esimerkki siitä, miten putinin trollitehdas toimii.
- Anonyymi
Maraboun suklaat onkin ihan luirun ja sokerin makuisia. Boikotoidaan vaan!
Sit tulis hätä, jos Fazerin sininen joutuis r¥ssien käsiin 😱
xLiner Mulla on jemmassa yksi Fazerina patukka. Olen säästänyt sitä pahan päivän varalle. Saako sen syödä rauhassa. vai pitääkö se(kin) heittää roskikseen?
- Anonyymi
Vie Putinin miehitysjoukoille.
Eikös se ole fazerin tuote? ja muutenkin vastuullisuushan syntyy osto- eikä nautintahetkellä niin ihan hyvin voit sen nautiskella :)
-harmisekirj- Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole fazerin tuote? ja muutenkin vastuullisuushan syntyy osto- eikä nautintahetkellä niin ihan hyvin voit sen nautiskella :)
-harmisekirj-Kiitos. Ajatteklin, että sekin pitää tuhota ihan solidaarisuuden nimissä. Onneksi ei tarvitse.
Sain virallisen palstaluvan herkutella suklaalla.
Täällä naiset saa harvoin mässätä oikein luvan kanssa. 😀- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos. Ajatteklin, että sekin pitää tuhota ihan solidaarisuuden nimissä. Onneksi ei tarvitse.
Sain virallisen palstaluvan herkutella suklaalla.
Täällä naiset saa harvoin mässätä oikein luvan kanssa. 😀Sinä saatkin kestoluvan kun olet varattu nainen, jos siitä mässäilystä syntyy ongelma sehän ei koske palstan sinkkumiehiä vaan pysyy teillä ihan perhepiirissä :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Sinä saatkin kestoluvan kun olet varattu nainen, jos siitä mässäilystä syntyy ongelma sehän ei koske palstan sinkkumiehiä vaan pysyy teillä ihan perhepiirissä :D
-harmiseikirj-Olet aina niin huomaavainen ja kohtelias. Kiitos.
Jos minulle alkaa kertyä ylimääräistä vararengasta vyötärölle, lupaan tulla sinulle siitä heti ilmoittamaan. Vertaistuki on ehdottoman tärkeää. 😂- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Olet aina niin huomaavainen ja kohtelias. Kiitos.
Jos minulle alkaa kertyä ylimääräistä vararengasta vyötärölle, lupaan tulla sinulle siitä heti ilmoittamaan. Vertaistuki on ehdottoman tärkeää. 😂Tosi tytsy, mikä on painosi tällä hetkellä?
Anonyymi kirjoitti:
Tosi tytsy, mikä on painosi tällä hetkellä?
Mitäs sinä sillä tiedolla teet?
Meinaatko lähettää minulle painoni verran kultaa ja timantteja, vai? 😂💎
(osasin jo odottaa tätä kysymystä, te vaan olette niin ennalta-arvattavia tapauksia) Haha! 😁- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Mitäs sinä sillä tiedolla teet?
Meinaatko lähettää minulle painoni verran kultaa ja timantteja, vai? 😂💎
(osasin jo odottaa tätä kysymystä, te vaan olette niin ennalta-arvattavia tapauksia) Haha! 😁En puhu naisille, jotka ovat ylipainoisia, voit kuitenkin ilmoittaa BMI:si, jos painon ilmoittaminen tuottaa vaikeuksia.
Anonyymi kirjoitti:
En puhu naisille, jotka ovat ylipainoisia, voit kuitenkin ilmoittaa BMI:si, jos painon ilmoittaminen tuottaa vaikeuksia.
En ole missään vaiheessa pyytänyt sinua kommunikoimaan kanssani. Teet sen aivan omasta vapaasta tahdostasi.
Itse en ole tilivelvollinen kenellekään muulle, kuin itselleni ja miehelle, joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Jos alkaisin paisua liikaa, kyllä mies ohjaisi minut liikunnan pariin. Nyt sen ei tarvitse, koska käyn harrastuksissa säännöllisesti. Tekisin saman palveluksen myös hänelle. Liiallinen ylipaino on epäterveellistä, enkä suosittele sitä kenellekään.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
En ole missään vaiheessa pyytänyt sinua kommunikoimaan kanssani. Teet sen aivan omasta vapaasta tahdostasi.
Itse en ole tilivelvollinen kenellekään muulle, kuin itselleni ja miehelle, joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Jos alkaisin paisua liikaa, kyllä mies ohjaisi minut liikunnan pariin. Nyt sen ei tarvitse, koska käyn harrastuksissa säännöllisesti. Tekisin saman palveluksen myös hänelle. Liiallinen ylipaino on epäterveellistä, enkä suosittele sitä kenellekään.Niin, ja sen vuoksi haluan tietää, olenko erehtynyt kommunikoimaan ylipainoisen naisen kanssa. Ihmisiä tässä maailmassa riittää, sen vuoksi voin hyvin näin tehdä.
Sinulla on jotain salattavaa, luurankoja kenties kaapissa, kun et halua kertoa painoasi. Kenties olet aikaisempi läski, joka on nyt saanut vaivoin laihdutettua painonsa normaaliksi, mutta piilotat suklaata, koska söisit sen muuten heti. Ja kenties roikkuva nahka, joka kertoo aikaisemmasta ylipainostasi.
Ja miksi muuten olet niin innokkaasti tällä palstalla, vaikka et ole sinkku? Sallittua tietysti, mutta ihmettelen vaan. Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja sen vuoksi haluan tietää, olenko erehtynyt kommunikoimaan ylipainoisen naisen kanssa. Ihmisiä tässä maailmassa riittää, sen vuoksi voin hyvin näin tehdä.
Sinulla on jotain salattavaa, luurankoja kenties kaapissa, kun et halua kertoa painoasi. Kenties olet aikaisempi läski, joka on nyt saanut vaivoin laihdutettua painonsa normaaliksi, mutta piilotat suklaata, koska söisit sen muuten heti. Ja kenties roikkuva nahka, joka kertoo aikaisemmasta ylipainostasi.
Ja miksi muuten olet niin innokkaasti tällä palstalla, vaikka et ole sinkku? Sallittua tietysti, mutta ihmettelen vaan.Voit jatkaa ihmettelyäsi. Mukavaa tekemistä sinulle.
Kaikki arvailusi menivät pieleen. Et taida olla kovin hyvä päättelemään asioita? Kokeile uudestaan paremmalla onnella.
Olen ainakin rehellisesti sanonut olevani varattu.
Viihdyn palstailemassa, koska minulla on luppoaikaa ja tämä on pelkkää viihdettä. Ei kai minun tarvitse selittää keskustelufoorumin periaatteita sinulle?
Miksi olet noin kiinnostunut minun yksityisasioistani?- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Voit jatkaa ihmettelyäsi. Mukavaa tekemistä sinulle.
Kaikki arvailusi menivät pieleen. Et taida olla kovin hyvä päättelemään asioita? Kokeile uudestaan paremmalla onnella.
Olen ainakin rehellisesti sanonut olevani varattu.
Viihdyn palstailemassa, koska minulla on luppoaikaa ja tämä on pelkkää viihdettä. Ei kai minun tarvitse selittää keskustelufoorumin periaatteita sinulle?
Miksi olet noin kiinnostunut minun yksityisasioistani?Vain painosi kiinnostaa minua. Saat olla palstalla, kuten jo sanoin. Voimme kyllä jatkaa keskustelua, jos haluat, koska todennäköisesti et siis ole ylipainoinen. En juttele tosielämässäkään koskaan ylipainoisten naisten kanssa. Olen melko hyvä päättelemään asioita, mutta palstalla täytyy valitettavasti olettaa että ihmiset voivat valehdella paljonkin päin näköä. Tai voivat esittää vilpitöntä. En tosin tiedä onko tässä enää jutun juurta jatkokeskusteluille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja sen vuoksi haluan tietää, olenko erehtynyt kommunikoimaan ylipainoisen naisen kanssa. Ihmisiä tässä maailmassa riittää, sen vuoksi voin hyvin näin tehdä.
Ja miksi muuten olet niin innokkaasti tällä palstalla, vaikka et ole sinkku? Sallittua tietysti, mutta ihmettelen vaan.Sivusta totean, että saahan sitä aina haluta ja aina ei saa mitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain painosi kiinnostaa minua. Saat olla palstalla, kuten jo sanoin. Voimme kyllä jatkaa keskustelua, jos haluat, koska todennäköisesti et siis ole ylipainoinen. En juttele tosielämässäkään koskaan ylipainoisten naisten kanssa. Olen melko hyvä päättelemään asioita, mutta palstalla täytyy valitettavasti olettaa että ihmiset voivat valehdella paljonkin päin näköä. Tai voivat esittää vilpitöntä. En tosin tiedä onko tässä enää jutun juurta jatkokeskusteluille.
En kyllä käsitä miksi kukaan haluaisi kanssasi keskustella. Ei tosin, ei noin munattoman kanssa mitään muutakaan voi tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä käsitä miksi kukaan haluaisi kanssasi keskustella. Ei tosin, ei noin munattoman kanssa mitään muutakaan voi tehdä.
Niin, käsityskykysi taitaa olla hieman rajallinen. Oletko sinä ylipainoinen, mutta et halua ilmoittaa painoasi? Ihmisen paino ei voi olla salaisuus, koska senhän näkevät kaikki tosielämässä, jos olet ylipainoinen. Niinpä voitte hyvin ilmoittaa painonne, kun kysyn teiltä. Tosielämässä en keskustele ylipainoisten naisten kanssa, enkä täälläkään sellaiseen suostu. Mutta koska en näe teitä, en voi tietää oletteko lihavia, vaiko ette, jos en kysy.
Se on minulle vain sellainen iso loukkaus, että joutuisin puhumaan ylipainoisen naisen kanssa, ja sen vuoksi pyydän että ilmoitatte painonne minulle, jos ja kun kysyn sitä, tai haluatte keskustella kanssani. Ei voi olla niin vaikeaa. Olen jutellut muutaman naisen kanssa sähköpostitse, eikä heillä ollut ongelmia ilmoittaa painonsa. Varsinkin jos treffeille lähtee, pitää paino/pituusasiat olla molempien tiedossa, ja tietenkin kerron aina omat mittani, ihan kysymättäkin. Se on vähintä mitä voi kohteliaisuuden nimissä tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, käsityskykysi taitaa olla hieman rajallinen. Oletko sinä ylipainoinen, mutta et halua ilmoittaa painoasi? Ihmisen paino ei voi olla salaisuus, koska senhän näkevät kaikki tosielämässä, jos olet ylipainoinen. Niinpä voitte hyvin ilmoittaa painonne, kun kysyn teiltä. Tosielämässä en keskustele ylipainoisten naisten kanssa, enkä täälläkään sellaiseen suostu. Mutta koska en näe teitä, en voi tietää oletteko lihavia, vaiko ette, jos en kysy.
Se on minulle vain sellainen iso loukkaus, että joutuisin puhumaan ylipainoisen naisen kanssa, ja sen vuoksi pyydän että ilmoitatte painonne minulle, jos ja kun kysyn sitä, tai haluatte keskustella kanssani. Ei voi olla niin vaikeaa. Olen jutellut muutaman naisen kanssa sähköpostitse, eikä heillä ollut ongelmia ilmoittaa painonsa. Varsinkin jos treffeille lähtee, pitää paino/pituusasiat olla molempien tiedossa, ja tietenkin kerron aina omat mittani, ihan kysymättäkin. Se on vähintä mitä voi kohteliaisuuden nimissä tehdä.No kerrohan omat mittasi, se tärkein mukaan lukien.
Boikotoinut ikäni, kun en tykkää Marabuusta yhtään. Fazer on paremman makuista.
- Anonyymi
Juuri näin. Boikotti ollut spontaani ja pyyteetön jo koko pienen elämän, johtuen makumieltymyksistä. N50
- Anonyymi
Ei tarivitse boikotoida, kun en muutenkaan maraboun tuotteista pidä. Liian makeita mun makuuni.
- Anonyymi
Suklaa ei ole koskaan niin pahaa etteikö se tule syödyksi jossain vaiheessa.
- Anonyymi
No täytyy todeta, että Maraboun suklaa ei tässä taloudessa tule kenenkään taloudessa asuvan taholta tule syödyksi. Kun joskus sellaista on lahjaksi tai tuliaisiksi saatu, niin ne on pitänyt syöttää vieraille.
Helppo homma kun ei tuu muutenkaan suklaata tai karkkia syötyä.🙂.
Joo, siis en muutenkaan pidä tuotteista. Mutta nyt voin pitää sitäkin boikotointina Putinia vastaan, mikä on ihan hyvä.
- Anonyymi
Kansalaisten henk. koht. boikoteista syntyy suuri lätäkkö? Saahan siihen toki pieni ihminen uskoa, jos mieltä rauhoittaa. No, sota on kestänyt jo pitkään. Miten boikotit ovat vaikuttaneet? Luulenpa sodan kestävän vielä toiset pitkään. Tuo itänaapuri ei aio sitä hävitä ja mitä sitten jos häviää? Lännen kaduilla vissiin ollaan siinä käsityksessä, että Venäjä maksaa sotakorvauksia. Heh, aika näyttää ja taitaa näyttää toisin=> eu-rahasto ja sen jälkeen kuitteja ei kysellä. Puhelimen toisessa päässä kysytään vain, että voitteko toimittaa sitä ja tätä ja kuinka pian. Kuitittomuus on toki tuolla jo vanha perinne. Edelleen kiinnostaa Ukrainan vilja-aittojen tulevaisuus ja kenenkä vaikutusvaltaan ne kuuluvat/tulevat kuulumaan? Iltapaskan kansien mukaan Putin on ollut jo vuoden verran hullu/tyhmä/kuolemansairas/sitä/tätä. Kyllä kyllä. Kyllä se pian kuolee aivan varmasti. Kyllä se ihan pian seisoo Haagin syytettyjen aitiossa. Varmasti ihan pian. Niinhän erikoisasiantuntijat tuolla jossain Pasilan studiossa analysoivat. Pienen kansalaisen vaikutusvaltainen suklaapatukka.
- Anonyymi
Niinpä, aika paljon on vielä tankkaajia:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/4a3478ac-d5a1-48dc-9d08-e2e71b02d285
facessa näytti olevan tuosta keskustelua, siellä joku nillittäjä näytti saavan aika kylmää palautetta moraaliposerauksestaan :D
Tänään Pirpanalla söin Maraboun suklaapatukan
Pliis lopeta jo. Tai mikset mene tuonne kommunistipalzstalle vaahtoamaan.
- Anonyymi
Enhän minä vaahtoa, halusin vain auttaa palstan venäfoobikoita etteivät tule syöneeksi itseltään kieltämiään nautintoaineita :)
Teithän itsekin täysin asiaankuulumattoman rasistisen avauksen vessojen tutkinta reissustasi. Luulisi sitä muutakin tekemistä olevan mutta mikäpä minä olen kenekään harrastuksiin puuttumaan kunhan eivät heittäydy rasisteiksi ennakkoluuloineen.
Anonyymi kirjoitti:
Teithän itsekin täysin asiaankuulumattoman rasistisen avauksen vessojen tutkinta reissustasi. Luulisi sitä muutakin tekemistä olevan mutta mikäpä minä olen kenekään harrastuksiin puuttumaan kunhan eivät heittäydy rasisteiksi ennakkoluuloineen.
-harmiseikirj-Hänhän kertoi vain totuuden, jonka sinä ahdistuksissasi poistatit. Jokainen joka on ollut venäläisten turistien kanssa tekemisissä esim. hotelleissa, tietää tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän kertoi vain totuuden, jonka sinä ahdistuksissasi poistatit. Jokainen joka on ollut venäläisten turistien kanssa tekemisissä esim. hotelleissa, tietää tuon.
En ole poistattanut mitään, koko palstahistoriani aikana olen ehkä pari omaa kommenttia pyytänyt poistoon kun tarkemmin ajateltuani olen ajatellut että ehkä joku voi loukkaantua oikeasti, muiden avauksiin tai kommentteihin en ole puuttunut koskaan.
Anonyymi kirjoitti:
En ole poistattanut mitään, koko palstahistoriani aikana olen ehkä pari omaa kommenttia pyytänyt poistoon kun tarkemmin ajateltuani olen ajatellut että ehkä joku voi loukkaantua oikeasti, muiden avauksiin tai kommentteihin en ole puuttunut koskaan.
-harmiseikirj-Niinhän ne kaikki aina väittävät. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne kaikki aina väittävät. 🙂
¨Niinhän ne tekee, jotkut vaan puhuu totta. Itseasiassa tuo kamunen taitaa olla iak kova poika poistattelemaan kommentteja, ainakin minun, ja saattoi itse tuon säälittävän avauksensa poistaa, ymmärsi hävetä kun kerroin miten rasistinen se on.
¨Niinhän ne tekee, jotkut vaan puhuu totta. Itseasiassa tuo kamunen taitaa olla iak kova poika poistattelemaan kommentteja, ainakin minun, ja saattoi itse tuon säälittävän avauksensa poistaa, ymmärsi hävetä kun kerroin miten rasistinen se on.
-harmiseikirj-Minä en poista toisten kommentteja. Oman olen joskus poistanut, kun olen ylittänyt hyvän maun. Tuo tekemäni aihe oli kuitenkin täysin asiaa ja sen poisti joku Z-kansalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Senhän me tiedämme jo, että sine et juurikaan puhu totta. Juttusi ovat pääsääntöisesti puhdasta potaskaa, tarkoituksella tai hölmöyttäsi. Eli sinällään todennäköisyys ei ole sen puolella, että puhuisit tuossakaan kohtaa totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ja se aloitushan ei ollut lainkaan rasistinen, vaan kylmää faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se aloitushan ei ollut lainkaan rasistinen, vaan kylmää faktaa.
Ai sinäkin olet joku vessavahtimestari? hienon alan olet paksulaisen kanssa valinnut :D
Ei minulla ole tuosta tietoa, ei ole tapana vahtia toisten vessassa käymisiä niin kuin teillä tuon toisen virkamiehen/naisen kanssa. Palstan paskatornin vahdit :D
Ei minulla ole tuosta tietoa, ei ole tapana vahtia toisten vessassa käymisiä niin kuin teillä tuon toisen virkamiehen/naisen kanssa. Palstan paskatornin vahdit :D
-harmiseikirj-Totta kai se häiritsee kun alemmat elämänmuodot haittaavat meidän normaalien ihmisten arkea.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Totta kai se häiritsee kun alemmat elämänmuodot haittaavat meidän normaalien ihmisten arkea.
Tuossa teille p..kapylvään vartijoille hauska pätkä jos ette ole jo koulutuksessa katsoneet :D
https://www.youtube.com/watch?v=1jZWHLfkZWI
Tuossa teille p..kapylvään vartijoille hauska pätkä jos ette ole jo koulutuksessa katsoneet :D
https://www.youtube.com/watch?v=1jZWHLfkZWI
-harmiseikirj-En uskalla painella Z-kansalaisten linkkejä. On vielä FBI ovella, jos ei saa konetta täyteen viruksia.
- Anonyymi
Ja pyh. Russofobiset ei määrää mitä syön.
- Anonyymi
Ikävä kyllä en voi pistää tuota boikottiin, kun en muutenkaan osta noita tuotteita. 😕
- Anonyymi
Ja miksihän noita pitäs boikotoida mä ostan ainakin boikoteista huolimatta sitä mitä mieli milloinkin tekee eiköhän venäjällä liene lähes yhtä paljon velkaa kun jenkeillä joten kuinka yhdysvaltojen taloutta muka ihmeellä lienee voisi muka sormia napsauttamalla parantaa nii kui lehti otsikot tuosa yks päivä väittivät
- Anonyymi
Aaht saar, eiku tsaari :) Onko nämä hyviäkin tarjouksia Harmis?
- Anonyymi
Nam juoksen heti ostamaan sylillisen ihanaa Marabouta, nam, nam että onkin hyvää
Yllättävää yleensäkin, että ostat amerikkalaisen firman tuotteita. Koska kyllähän venäjälläkin tehdään suklaata. Todella hyvääkin vielä, jos sattuu sellaisesta tykkäämään. Kuten venäläinen juustokin.
- Anonyymi
Marabou häviää Fazerille 100 nolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3514658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3492756- 742407
- 842013
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4541791MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311539Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2211367Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261349"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341272- 661203